یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش ایسنا، محمدحسن زدا داخل پاسخ بوسیله این که افراد تا چه سنی امکان صیقل عبث بیمه دارند و آیا شرط سنی بخاطر ورود بوسیله بیمه حیات دارد، گفت: داخل قانون تامین مدنی هیچ محدودیتی وجود ندارد و یک شخص می تواند داخل ۸۰ و ۹۰ سالگی بی آرامی بیمه شود. ولی سال ورود به بیمه برای ما عمده است. چون سن بازنشستگی در ایران ۵۰ سال مدح شده و ورود بوسیله مطمئن مدنی سپس از ۵۰ سالگی برای اولین بار، با فردی هایی درون برخی بیمه ها همراه است.

ثابت قدم مقام اداره تامین اجتماعی ادامه داد: تو بیمه قهری مشکلی نداریم و بعد از ۵۰ سالگی هم می توان بیمه شد، اما بی همتا باید معاینات تمام را انجام داده و از دید جسمی و روحی توان انجام کار را داشته باشد.

به استناد قانون بیمه افراد شاغل الزامی است. با توجه بوسیله قانون کار که سن شروع حکم را از ۱۵ سال اعلام کرده سازمان تامین اجتماعی هم از این سن به سپس را سرگشاده صبر می دهد و محدودیتی بخاطر اول بیمه پردازی اجباری به شرط صحت جسمی و روحی ندارد.
  • ۹۸/۰۸/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی