یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز شاهزاده خانم که از ماه اوت (مرداد) یعنی کم نم از چهار ماه پیش به آپارتمان خود در ملک هشتم تقسیم بندی شهری پایتخت فرانسهپا گذاشته بود پنجشنبه شب طی بازگشت بوسیله مسکن متوجه خالی کردن منزل و لذت های لوکس، خزهای شَنل و جواهراتی شد که کارشناسان مجموع آنها را به بها ششصد میلیون یورو بها گذاری کرده اند.

 یک فرد نزدیک به پرونده گفته است دزد یا دزدان عاری شکستن قفل و خلق کردن خسارت به خشکی امدن در ورودی وارد آپارتمان محل دزدی کردن شده اند که تو خیابان جورج پنجم در خلط خیابان شانزه لیزه واقع شده است.

بوسیله گفته لب یاد شده، در این ربایش کاملا برنامه ریزی شده تعدادی ساک زنانهِ مارک «اِرمس» (همدستی فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس) بوسیله قیمت هر یک ۱۰ تا ۳۰ هزار یورو بوسیله همراه یک زمانه مچی مارک «کَارتیه»، بعضی پالتوی خز با مارک «شَنل» و مقادیری جواهر دزدیده شده است.

سکه اعلام شده در خصوص ارزش کالاها و جواهرات ربوده شده تقریبی است و ارزش پا بر جا کلیه اشیا به سرقت رفته توسط کارشناسان درون حال بررسی است.

شاهزاده سعوی که امولش بوسیله ربودن رفته و البته خبرگزاری ها نامی از وی نبرده اند یک زوجه ۴۷ ساله است که پس از مواجه شدن چیز پهن ربایش دچار شوک شده و اینک داخل درمانگاه بستری است.

دادستانی اشتراکی پاریسبرای این پرونده تحقیقاتی را آغاز کرده و یگان ویژه مبارزه با سرقت در پاسبان قضایی فرانسه را مامور رسیدگی به این پرونده کرده است.

پلیس در تحقیقات نخستین به مردی شک کرده که شاهزاده خانم سعودی بخاطر مدتی پذیرای وی در منزلش وجود. این بی همتا گویا قبلا بوسیله دفعات بوسیله میزبان خود پیشنهاد کرده بود که کالاهای لوکس را به وی بفروشد اما صاحب ساختمان این پیشنهادها را رد کرده بود.
  • ۹۹/۰۸/۱۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی