یک روز در میان نامه فراهان

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

اینستاگرام قابلیت جدیدی دراختیار کسب و کارهایی شبیه کاباره ها قرار داده تا بتوانند ازطریق استیکرها در استوری هایشان سفارش بگیرند یا گیفت کارت بفروشند یا حتی کمک های نقدی دریافت کنند. این شبکه بوسیله تازگی همکاری اش با سیستم موعظه آنلاین غذای ChowNow را آغاز کرده است. در این همکاری، اینستاگرام تکمه ها و استیکرهای Order Food  را دراختیار رستوران های محلی قرار داده تا درون تصاویر و استوری های خود از آن کاربرد کنند و از این ضابطه بتوانند خوردنی و موادغذایی خواه گیفت کارت های خود را بفروشند.مقاله های مرتبط:اپلیکیشن IGTV اینستاگرام به روزرسانی شدقابلیت Direct Messages به نسخه وب اینستاگرام افزودن شدبه گفته ی اینستاگرام، این تکمه ها و استیکرها کاربران را مستقیما به صفحه ی پند درون ChowNow متصل خواهد کرد و کاربران می توانند این استیکرها را تو استوری های خود استفاده کنند تا کاربران بیشتری از این ویژگی های جدید آگاه شوند. این قابلیت متاخر اینستاگرام درون اوضاع واحوال کنونی همه گیری ویروس کرونا معاون بزرگی خواهد کرد؛ اوضاعی که باعث تعطیلی و ضرر اقتصادی کسب و کارها، مخصوصا کاباره ها شده است.

ChrisNb ، مدیرعامل و بنیاد گذار ChowNow، در بیانیه ای اعلام کرد:درون همه گیری بی سابقه بیماری، ChowNow تمام منابع خویشتن را برای کمک بوسیله صرفه جویی رستوران های محلی به امر گرفته و محصولات و خدمات جدیدی عرضه کرده است. این ویژگی متاخر اینستاگرام همچنین یکی دیگر از ابزارهای ارزشمندی است که دراختیار رستوران ها استراحت داده ایم تا بدون هزینه و باشگاه بتوانند نصیحت بگیرند و درآمد خود را حفظ کنند.



عکس ها و فیلم های غذا، ازجمله محتوای متداول و محبوب درون اینستاگرام هستند و این استعداد جدید امکان پند خوردنی را ازطریق اینستاگرام به کاربران خواهد داد. ابزار متاخر اینستاگرام روش بازاریابی مطلوبی برای رستوران ها است و راهکاری آسان برای اطلاع رسانی بوسیله مشتریان خواهد بود. درواقع، هرکسی که بوسیله پشت اندرز غذا از رستوران های محلی باشد، می تواند صفحه ی کاباره مدنظرش را در اینستاگرام قفا درنگ و فقط با کلیک روی دکمه ی Order Food یا برچسب Order در استوری، کاربر به سیستم سفارش دهی آنلاین ChowNow متصل خواهد شد و می تواند پس از سفارش، مبلغ را پرداخت نرم.  این ویژگی جدید اینستاگرام فعلا در ایالات متحده و کانادا دردسترس است و احتمالا در هفته های آینده داخل دیگر نقاط گیتی منتشر خواهد شد.بیشتر بخوانید:ضدعفونی سازی فضاهای عمومی تأثیری بر مقابله با ویروس کرونا می گذارد؟داستان در رو اساس گذاران اینستاگرام از باهم اتحاد کردن در کتاب جدیدی منتشر شدارائه خدمات گردشگری ازطریق پلتفرم های آنلاین مجددا امکان پذیر می شودگوپرو از تعدیل نیرو به علت همه گیری ویروس کرونا شناسایی داداپل ویدئو الهام مقدر شدن «خلاقیت مسئله دارد» را به همراه منابع آموزشی بوسیله اشتراک گذاشت
برای کسانی که صنعت عکاسی را قفا کرده باشند، احتمالا تیتر این مقاله آشنا به دید می رسد. شرکتی سوئیسی از چند سال پیش نوعی اسباب ویژه تولید می کند که خصوصی دارندگان دوربین های آنالوگ قدیمی است. دستگاهی که درون سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ از آن با نام I’m Back یاد می شد، امروزه بهبودهای بیشتری به خود دیده است و با معروفیت I’m Back 35 شناخته می شود. I’m Back 35 درحقیقت نسخه ی بهبودیافته ی I’m Back است که مزیتی بنیانی به کاربران دوربین های ۳۵ میلی متری SLR ارائه می دهد.



I’m Back 35 را می توان نوعی پنل پشتی دیجیتال برای دوربین های باستانی بوسیله شمار آورد. ایده ی اصلی دنبال I’m Back 35 برای دوربین های SLR آنالوگ ساده است: گردوخاک روی دوربین SLR آنالوگ قدیمی خویشتن را پاک کنید و به لطف I’m Back 35 از آن استفاده کنید. بدین منظور، عزب موثر که باید انجام دهید، این است که کاور پشتی دوربین قدیمی را با I’m Back 35 جایگزین کنید تا زندگی دوباره ای در قالب دوربین دیجیتال بوسیله آن دهید. چنانچه بوسیله وضوح چشمگیر حسگرها داخل دوربین ها اهمیت می دهید، احتمالا I’m Back 35 ابزاری زدودن که بوسیله دردتان بخورد؛ اما اگر هنوزهم بوسیله دوربین قدیمی SLR خودتان دلبستگی مند هستید و یار دارید مجددا فرصت کار با آن را به روشی دیگر پیدا کنید، I’m Back 35 ارزش توجه تان را دارد.

چند روز پیش، شاهد قرارگرفتن صفحه ی خاص ی I’m Back 35 در وب سایت رسمی پویش کیک استارتر بودیم. در تصویر متحرک زیر، می توانید نگاهی به ثمر بازپسین و نحوه ی راندمان آن بیندازید. اخبار رسمی نشان می دهند پویش کیک استارتر I’m Back 35 صبر است تا روز ۳۱ مه ۲۰۲۰ (۱۱ خرداد ۱۳۹۹) امتداد داشته باشد. 



تفاوت اصلی بین مدل اولیه ی دشت و مدل متاخر این است که I’m Back 35 می تواند کارهای بیشتری عمل دهد و امکان استعمال از آن با تنوع بیشتری از دوربین های SLR آنالوگ وجود دارد. افزون پیاده شدن این، می توانید حتی پس از گمارش I’m Back 35 روی دوربین SLR قدیمی تان، آن را روی حالت دستی استراحت دهید. کسانی که با دوربین های SLR آنالوگ کار کرده اند، عاری تردید از این قابلیت لذت یدکی خواهند سرما.

I’m Back 35 از نمایشگر لمسی دواینچی مصرف می کند و درمجموع، سه دکمه ی جداگانه دارد. بدین ترتیب، می توانید ازطریق نمایشگر و این دکمه ها دوربین دیجیتالی جدیدتان را کنترل کنید. سازنده ی این اسباب می گوید درمقایسه با مدل پیشین، در طراحی آن بازنگری زیادی ارتکاب داده است؛ بوسیله گونه ای که مقاوم تر و با دوربین های بیشتری سازگار است و جذاب مرطوب بوسیله نظر می رسد و با استفاده از باتری استاندارد NP F550 سونی می توان به راحتی آن را شارژ کرد. درضمن در بسرنوشت شوم دچار کردن دیگر کالبد ی محصول، اسلات میکرو SD به چشم می خورد که امکان قراردادن کارت میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت در آن وجود دارد. درکنار این ها، I’m Back 35 محتوی یک درگاه USB-C و یک حضور میکرو HDMI می شود. 

ویدئو والا داخل صفحه ی کیک استارتر این ثمر و به مشیت ترغیب کاربران به اعطای کمک مالی منتشر شده است:



اطلاعات رسمی نشان می دهند I’m Back 35 از سرما الکترونیکی (PCB) کاملا جدیدی استفاده می درنگ. این سرما الکترونیکی فرم ور حقیقی وسیله را به همراه دیگر اجزایی در خود دارد که برای کنترل دوربین دیجیتالی استفاده می شوند. افزار I’m Back 35 تقریبا با تمامی دوربین های SLR باستانی موجود در راسته سازگار است. با این حال، سازنده ی I’m Back 35 برای اینکه بتواند آن را به خوبی و به لباس تمام با همه ی دوربین ها سازوار کند، چندین کاور سفارشی سازی شده همچنین تولید کرده است. بدین ترتیب، نگرانی خاصی بابت ناسازگاری I’m Back 35 با دوربین قدیمی SLR وجود نخواهد داشت.

دوربین دیجیتالی جدیدی که بوسیله لطف I’m Back 35 ساخته می شود، توانایی پردازش تصاویر JPG یا RAW را دارد و کاربر می تواند ازطریق آن فیلم برداری یواش. این دوربین از پردازنده ی Icatch V39 و میکروفون و اسپیکر داخلی بهره می گیرد. درون کرهء هوا زیر، می توانید نظاره گر مشخصات متخصص تمام ثمر باشید: مشخصات فنیپارامتر / نام محصولI’m Back 35پردازنده Icatch V39حسگرپاناسونیک ۳۴۱۱۲صفحه نمایشپنل LCD با قطع ی دو اینچ و صراحت ۲۴۰ تو ۳۲۰ پیکسلکیفیت فیلمبرداری4K (اندازه ۳،۸۴۰ در ۲،۱۶۰ پیکسل) با ارزش ۳۰ فریم بر ثانیه

۱،۹۲۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه

۱،۲۸۰ تو ۷۲۰ پیکسل با مقدار ۱۲۰ فریم بر ثانیهفرمت ویدئوMOVوضوح عکس۱۴ مگاپیکسل / ۱۰ مگاپیکسل / ۸ مگاپیکسل / موارد دیگرفرمت عکسJPEG و COLOR RAW اسلات کارت حافظهمیکرو SD کلاس ۱۰ با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت میکروفون و اسپیکر داخلیدارد فرکانس۵۰ هرتز / ۶۰ هرتز رابط برق۷/۴ ولت - ۱ آمپر باتریلیتیومی ۷/۴ ولتی درگاه هاType C و HDMI و کارت TF و MIC و جک ۳/۵ میلی متری هدفون سیستم عامل های کوچکتر پشتیبانیویندوز ۲۰۰۰ و ویندوز XP و ویندوز ویستا و ویندوز ۷ / macOS نسخه ی ۱۰/۳/۶ و نسخه های جدیدتر

I’m Back 35 به طورکلی محصولی جذاب است؛ اما نکته ای درباره ی آن وجود دارد که می تواند بوسیله بنیادی ترین دلیل برای عملکرد موفق در راسته تبدیل شود و آن هم، قیمتش است. برای کسانی که در پویش کیک استارترشرکت کنند، I’m Back 35 با ارزش ۲۴۹ دلار نمایش می شود؛ اما پس از خاتمه کیک استارتر، این وسایل با قیمت ۳۴۹ دلار دردسترس فراغت می گیرد. این یعنی با صرف کردن هزینه ای ۲۵۰ دلاری می توانید به پنل پشتی دیجیتالی دسترسی پیدا کنید و ازطریق آن دوربین SLR آنالوگ خودتان را ارتقا دهید. چنانچه نگاهی بوسیله مقدار محصولات مثل شرکت فیز وان (Phase One)بیندازید، هوشیار می شوید اسباب I’m Back 35 قیمت بسیار مناسبی دارد. محکم است محصولات فیز وان پیشرفته تر هستند و قابلیت های بیشتری دارند، درهرصورت قیمتشان نیز بسیار گران است.

برای کسب جزئیات بیشتر از I’m Back 35 می توانید وارد صفحه ی آن در کیک استارتر شوید. فراموش نکنید کیک استارتر فروشگاه آنلاین به حساب نمی آید و پلتفرمی برای ابداع پویش های جدید به وسیله ی سازندگان محصولات نوآورانه به سرود دریافت زنهار مالی از افراد جامعه است. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی این دشت دارید؟بیشتر بخوانید:چگونه از دوربین دیجیتال یا ورزشی به عنوان وب کمینه کاربرد کنیمنیکون Z داخل مقابل نیکون D؛ نبرد دوربین های بدون آینه و DSLRلایکا S3، دوربین مدیوم فرمت DSLR، با توانایی بایگانی ویدئو 4K عرضه شدکانن EOS 850D با فوکوس خودکار پیشرفته و قابلیت فیلمبرداری 4K معرفی شدمشخصات فنی و استاندارد تصاویر نیکون D6 به طور رسمی منتشر شد
به گزارش همشهری آنلاین بعد از محضر حاشیه نویسی ساز گرایش نور افکن تو یک برنامه تلویزیونی که منجر بوسیله عصبانیت و بیم استقلالی ها شد برخی این اقدام او را به یقین پیوستنش به پرسپولیس مرتبط دانستند. از آنجایی که مدیر برنامه او و محمد نادری دفاع چپ پرسپولیس یک نفر است گفته می شد نادری قرار است به بلژیک بازگردد و امید نور افکن درون پرسپولیس جایگزین اوشود.

ماجرایی که داخل نهایت با تکذیب مدیر برنامه دو ورزشکار ختم شد. اما نورافکن که در این فصل یکی از ستاره های سپاهان بوده در آخرین گفت وگوی خود با اطلاع ورزشی داخل پاسخ بوسیله اینکه آیا با پیشنهاد پرسپولیس برای رسیدن به این تیم موافقت خواهد کرد گفته« پاسخم به پیشنهاد پرسپولیس بوسیله زمان عرضه آن تماس دارد»

صدای زیر مردانه نورافکن البته به قیافه قرضی داخل سپاهان حضور دارد و گفته می شود سپاهان در تلاش است تا با جلب خرسند جماعت بلژیکی قرارداد او را اکید نرم.

نور افکن سال گذشته و در شرایطی که در نجات روزهای منت را پشت سرگذاشته بود با عدم تکاپو این مجلس بخاطر امتداد حضورش تو ایران بوسیله پیشنهاد سپاهان که توانسته بود خرسند باشگاه بلژیکی را جلب کند جواب مثبت رحم و به  این تیم منضمات و از قضا طبق استخلاص هم با گل دقایق پایانی خود و شادی جنجالی اش حاشیه ساز شد. اتفاقی که امکان پذیر است داخل پایان این فصل هم بیفتد به شرطی که از سمت پرسپولیسی ها پیشنهادی ارائه شود که شارلروا و نورافکن استعداد خیر گفتن به آن را نداشته باشند.
چهار ببر آسیا در هر نهر و نقشه از مسری کووید ۱۹ خواه روشن مقایسه ی موارد ابتلا یا احصائیه جان باختگان داخل جهان، پیروز میدان مبارزه با ویروس کرونا بودند. رهبران سنگاپور، هنگ کنگ، تایوان و کره جنوبی از همان نخستین روزهای پیدایش بلای ناگهانی متاخر در چین و پیش از آنکه عالمگیر آن به دنیاگیری تبدیل شود، از مخاطره ورود کرونا به درون مرزهای کشورهایشان آگاه بودند. آن ها وقایع دو دهه ی گذشته پس از ظهور ویروس سارس را بوسیله یاد داشتند: اجل انسان و سقوط اقتصاد. از این رو، کشورهای یادشده به شدیدترین اسکناس و در سریع العمل ترین زمان ممکن مرزهایشان را بستند، کارکنان بهداشت اشتراکی را به صف کردند تا مخاطبان موارد ابتلا را پیگیری کنند و بیمارستان هایشان را آماده و شروع به انتشار داده ها و داده های درخشنده و پیوسته کردند. آن ها پیش از آنکه دیگر مدخل های دنیا اصلا نموداری از حساب مبتلایان داشته باشند، منحنی ابتلا بوسیله کووید ۱۹ را صاف کردند؛ اما داخل هفته های اخیر، این منحنی دوباره اوج گرفته و شمار موارد نو درون مرزهای چهار ناحیه سابق الذکر به طورتدریجی داخل حال افزایش است.

شمار آهسته و مستمر ی موارد کرونا در هنگ کنگ مکرر از ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) شروع به تکثیر کرد و ۸۴ مورد جدید تا ۲۸ مارس (۹ فروردین) شناسایی شد. پس از آنکه برای ماه ها تعداد موارد جدید روزانه درون سنگاپور به ندرت دورقمی شد، حساب مبتلایان تازه در ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) بوسیله ۴۷ تکثیر یافت و از آن زمان تاکنون، این دولت شهر، عزب داخل چهار روز تماشاچی شناسایی بیش از ۷۰ مورد متاخر بود. حساب موارد جدید روزانه درون تایوان درون اواخر ژانویه با اطلاع ۵ نفر به اوج رسید و بعد دوباره در میانه ی مارس به بیش از ۲۰ مورد درون روز افزایش یافت. کره جنوبی همچنین سومین آوریل (۱۵ فروردین)، ۸۶ مورد جدید شناسایی کرد.

این تعداد از موارد ابتکاری به ویژه درمقایسه با آمریکا یا ایتالیا هنوز بسیار کمتر است. ۱۶ مارس (۲۶ اسفند)، آمریکا ۹۸۳ مورد جدید داشت و این تعداد درون دوم آوریل (۱۴ فروردین) بوسیله ۲۹،۸۷۴ نفر افزایش یافت و موارد جدید روزانه تو ایتالیا نیز درون ۲۱ مارس (۲ فروردین) با ۶،۵۵۷ نفر به فراز رسید. وجه هشدارآمیز تکثیر شمار موارد نو در کشورهای موفق آسیایی، وقوع آن داخل حالی است که تعداد بیماران کاهش می یابد و اینک با وقوف افراد جدید مکرر تکثیر می یابد. از منظر بیرونی، چنین چیزی بدترین سناریو امکان پذیر محسوب می شود و به معنای بازگشت مصیبت پس از آن است که تلاش ها برای مقابله با بیماری کاهش می یابد. با این حال، ظهور بیماران متاخر فریبنده است؛ مربوط به آن ها به معنای پا بر جا کلمه از جایی دیگر آمده اند. بازگشت ویروس از بیرون از مرزها می تواند حاوی درس هایی بخاطر مرحله ی بعد اینده دنیاگیری در دیگر کشورها باشد.مقاله ی مرتبط:موج دوم کووید ۱۹؛ نگرانی ها از بازگشت ویروس کرونا با رفع انفراد ها تو چروک



سپاهی حکومت پدافند کیمیایی و میکروبی و پرتوزاینده در نیروهای مسلح کره جنوبی

شاق واقعی این است که ویروس ها نمی دانند سرحد چیست. ببرهای آسیایی در حال تجربه ی «بازورود» بلای ناگهانی و عفونت هایی هستند که پیامد دخول مسافران از مکان هایی است که هنوز تو میدان مبارزه با کووید ۱۹ پیروز نشده اند.

تمام کشورهای درگیر با ویروس کرونا درون یک سیاره واقع شده اند و گریزی از این حقیقت نیست. در سنگاپور، هنگ کنگ، الزام جنوبی و تایوان، چند تک ابتدایی ازطریق چین وارد مرزها شدند و به تو اجتماع راه یافتند. این امر در سرتاسر فوریه، به عفونت های اجتماعی یا «موارد محلی بدون ارتباط» منجر شد. این موارد ابتلا نگرانی هایی به دنبال داشت؛ ولی شیوع طاسی بیماری همچنان کم بود، تا اینکه دنیاگیری فراملی شد و انتشار ویروس در هر نقطه اتفاق افتاد. بنیان کاولینگ، همگی گیرشناس در دانشگاه هنگ کنگ می گوید:تنها حساب کوچکی حیات داشت و سپس به نوعی ناپدید شدند؛ اما در پایان فوریه و اوایل مارس، شروع به دریافت موارد ورودی بیشتر از اروپا کردیم. هنگ کنگ شمار زیادی را از اروپا و ایالات متحده و دیگر بخش های گیتی گرفت و ناقلان اضافی نیز از آمریکا بوسیله تایوان رفتند.

ادخال ویروس از آمریکا و اروپا به موارد محلی بدون ارتباط متاخر منجر شد و تعداد بیماران دوباره فاتحه به تکثیر کرد. بوسیله عنوان مثال، جیسون تانگ، مدیر مرکز دادرسی گذاری برای درمان و پیشگیری در مدرسه ی پزشکی دانشگاه استنفورد و نویسنده ی مقاله ای درباره ی موفقیت های مقدماتی ی تایوان، درباره ی این ناحیه می گوید:مقام ها تعطیلات زمستانی را بخاطر کودکان تا ۱۰ روز تسلسل کردند تا امکان آماده کردن آن ها برای بازگشت به مدرسه با ماسک مهیا شود. افراد بسیاری که برای تعطیلات به اروپا رفتند، درون حالی بازگشتند که ناقل ویروس بودند. پیش از آنکه سازمان بهداشت جهانی (WHO) بگوید، طولانی پروازها از گره را راکد کردیم؛ اما پس از آن، کارهای زیادی انجام ندادیم. از این رو، ویروس در حال طغیان تو اجتماع بود و اکنون احاله اجتماعی را داریم. سپس انسان مبدا به بازگشت از اروپا کردند و حتی به فکرمان اندوه نرسید.

تا پیش از ورود مجدد ی کرونا، سنگاپور و هنگ کنگ و تایوان همه ویروس را درون مرزهایشان بوسیله طورمستمر مهار کنند. مقام ها به متعاقب وقوف هر عفونت یا آن طور که معلوم شد، تقریبا هر عفونت، زنجیره ی مخاطبان بیمار را پیگیری و تمام آن افراد را از سایر جمعیت جدا کردند. تایوان سندیت داده ی مهاجرتی خود را به سامانه ی ملی بهداشت متصل کرده است. سنگاپور برای هرکس که مقررات دوری گزینی مدنی را مادون پا بگذارد، جریمه های سختگیرانه سیاق و داده های لخت درباره ی هر مورد و سنبله منتشر کرده است. کاولینگ می گوید:شاق این است که تک تک افراد را شناسایی نمی کنید؛ به خاص وقتی افراد دارای علائم خفیف می دانند اگر آزمایش دهند، بوسیله قرنطینه خواهند رفت و دوستان و قوم هایشان نیز از سایرین استثنا خواهند شد. این مسئله ناخوشایند است و به خاص درزمینه ی کووید ۱۹، نکته ای منفی به شمار می آید.

نشر سریع ویروس ظاهرا تا حدی بدین دلیل است که پیش از شروع بیماری شدید، افراد می توانند در حوالی ی نهفتگی و درحالی که علامتی ندارند، ویروس را به دیگران نقل مکان کنند.



نمایی از تحت ی تماشا در تفریحگاه مارینا بی سندز در سنگاپور که تقریبا تهی از جمعیت شده است.

دیگر کشورها نتوانستند ویروس را مهار کنند یا تلاشی بخاطر آن انجام ندادند. نوبت های اروپایی و آمریکایی دربرابر ضرورت و زمان اسلوب مقررات سختگیرانه به سوا اقداماتی همانند دوری گزینی اجتماعی و تعطیلی مدارس و الزام مردم بوسیله ماندن در مسکن مردد بودند. اکنون همان دولت ها و پژوهشگران بهداشت اشتراکی باید دریابند تا کِی بوسیله حفظ این دستورالعمل ها نیاز است. این راهکارها به اشتی گویا مردم و اقتصاد آسیب می زنند؛ اما حاضر کردن امکان رابطه نزدیک افراد با یکدیگر، فرصت انتشار دوباره ی مصیبت را فراهم می نرم.

ازنظر همه گیرشناسانه، این آشفتگی فراغت است نرخ تکثیر محور ی بلای ناگهانی را مهار بطی ء که مبین شمار افرادی است که هر فرید ناقل ویروس می تواند آلوده یواش. در رأس منحنی در ووهان، باشگاه اصلی گستردن ویروس کرونا، بها یادشده احتمالا نظیر بخش هایی از آمریکا و اروپا بین ۲ خواه ۲/۵ برآورد می شود. پس از آنکه نصیب و قسمت چین ووهان را قرنطینه و افراد را به ماندن تو بناء ملزم کرد، نرخ تکثیر پایه احتمالا تا ۰/۳ کاهش یافت. در چین، مقررات سختگیرانه درون ژانویه اعمال شد و ممکن است اقبال در هفته ی جاری آن ها را بردارد.

بازگشت آشکار کرونا در بخش های مختلف اجرا اقدامات متفاوت را برای مهار آن داخل پی داشت. هنگ کنگ برخی سختگیری ها را داخل هفته های مبدا مارس کاهش داد؛ اما از قبل سرسختانه آماده حیات. اینک سنگاپور، هنگ کنگ، اضطرار جنوبی و تایوان مقررات سختگیرانه تری درزمینه ی دوری گزینی اجتماعی و کنترل مرزها وضع کرده اند. اتباعی که رخصت ی دخول روشن می کنند، باید ۱۴ روز در قرنطینه بمانند و داخل هنگ کنگ و سنگاپور با اپلیکیشنی موبایلی تحت نظارت قرار می گیرند؛ هرچند اثربخشی این اپلیکیشن ها هنوز مورد وسواس است. از وقتی مقام ها داخل سنگاپور به جای جداسازی افراد از برخی کشورهای خاص، طولانی مسافران واردشده به سرزمین را به قرنطینه فرستاده اند، وضع بهتری واضح کرده اند. سنگاپور نیز تمام مدارس و اغلب مشاغل را تعطیل کرده است.

با بود طغیان دوباره، جا های یادشده همه همچنان تقریبا با ردیابی تک مورد موارد و مخاطبان درون مرحله ی مهار دنیاگیری خواه نوعی مرحله ی انتقالی هستند که ترکیبی از مهار و کاهش سختگیری ها دربرگیرنده اقدامات دوری گزینی و تعطیلی مدارس و مشاغل و لغو گردهمایی های جمعی است. ایالات متحده و اروپا که منحنی در آن ها با رشد تصاعدی درحال اضافه است، با کاهش دوری گزینی های اجتماعی بور ی اضافی دارند. وانگ می گوید:زمان حال آن ها در بخش هایی متفاوت از نمودار هستند. وقتی افزایش در معاشرت نقطه ی ارتفاع است و باید کنترلش کنید، تاحدممکن راهبرد کاهش را درون پیش می گیرید تا منحنی را صاف کنید. سپس صبر می کنید و می بینید کجا هستید و چنانچه سختگیری ها را بیش زودتر برداشته باشید، با طغیان دوباره ی ویروس مواجه می شوید.مقاله های مرتبط:گیتی پس از کرونا؛ دنیاگیری کووید ۱۹ چگونه به پایان خواهد رسید؟بحران کرونا در کره جنوبی؛ دولت چگونه شیوع کووید ۱۹ را مدیریت کرد؟



سربازان یگان کیمیایی گند تایوان

برای کشورهایی نظیر ایران که احتمالا درصدد کاهش استنکاف گزینی اجتماعی هستند، این هشداری ترسناک است. احصائیه موارد ابتلا در خال ی بالا مقدور است فاجعه مرحله باشد؛ اما کِی از نقطه ی اوج گذر می کنیم؟ صدها میلیون نفر از آدم نمی توانند برای ابد از جامعه فاصله بگیرند. سنگاپور و هنگ کنگ و تایوان با وجود موارد متاخر همچنان بها تکثیر پایه را در دوروبر یک نگه داشته اند. این قیمت به معادل ی کافی است تا بتوان موارد را پیگیری و رشدهای ناگهانی را مهار کرد. برابر گفته ی کاولینگ، احتمالا دو رویکرد برای مقابله با ویروس وجود دارد: ۱. آزمایش مکرر و وقوف موارد و جداسازی آن ها و توقف حرکتشان درون اجتماع؛ اما پیداکردن هر بیمار، به ویژه موارد خفیف، ابد حکم آسانی نیست؛ ۲. حفظ برخی اقدامات درزمینه ی دوری گزینی مدنی که اهمیت فراوانی دارد.

نکته ی مثبت درباره ی رساندن نرخ افزودن پایه بوسیله یک، این است که شاید درحقیقت بتواند شرایط را قدری برای کشورها بهبود دهد. مدارس ممکن است دوباره باز شوند؛ اما با تهویه ی هوای بهتر و اندازه ی اندک کلاس ها. مکان های رأی گیری بخاطر انتخابات باید به پیمانه ی کافی بزرگ باشد تا با داشتن فضای کافی از انبوهی بیش از اندازه جلوگیری شود. فروشگاه ها و رستوران ها می توانند مجدد باز شوند. ساعت کار افراد باید به کمیت ای انعطاف پذیر باشد که دفترهای کار و کارخانه ها لبالب از جمعیت نشود و زمان های رفت آمد به نحوی انتظام شوند تا تماشاچی ازدحام جمعیت در متروها و اتوبوس ها نباشیم. همچنین، آزمایش خون پادتن کووید ۱۹ می تواند افراد ایمن را معارفه کند و بوسیله جمیع امکان دهد تا به زندگی معمولی تر بازگردند.

کاولینگ می گوید:برای موج دوم، آنچه مایلیم اتفاق بیفتد، این است که درصورت رشد شیوع، سرعت آن بیش ناچیز باشد. ویروس کرونا ناپدید نمی شود و صبر حلق آن را نابود کنیم. ناگزیر باید از این گنجایش با کرونا مواجه شویم که قدیم تو اطرافمان خواهد بود؛ ولی امیدوارم تا وقتی بتوانیم درمان یا واکسنی کارآمد معارفه کنیم، احصائیه بیماران را ناچیز نگه داریم.بیشتر بخوانید:چگونه ازطریق پردازنده رایانه در مهار ویروس کرونا ایفای نقش کنیم؟قرنطینه ووهان گره پس از ۷۶ روز به سرانجام رسیدحالت آنلاین نمایشگاه E3 2020 نیز امسال برگزار نمی شودهمه گیری ویروس کرونا تو ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۰ فروردین ۹۹]نقش چشمگیر بیماران عاری مدال در بسط ترویج ویروس کرونا
پس از آنکه داده ها ۸۰ میلیون ایرانی در اینترنت در دسترس صبر گرفت، اکنون سخنگوی موسسه ثبت احوال کشور از حد شرکت با وزارت بهداشت خبر داده است. وزارت بهداشت از تمامی مردم خواسته بود تا با مراجعه به سامانه ی این وزارتخانه به نشانی salamat.gov.ir و درج داده ها شخصی و گزارش سلامت خویشتن و خانواده، درون غربالگری الکترونیکی باهم اتحاد کردن کنند.

سیف الله ابوترابی، سخنگوی سازمان ثبت احوال ملک پیشتر در توضیحاتی گفته بود، این غلط وزارت بهداشت غیرعمدی بوده است. وی گفت:مقاله های مرتبط:بخیه داده ها ۸۰ میلیون ایرانی داخل کارگروه تعامل پذیری پیگیری می شودباتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، وزارت بهداشت نیاز بوسیله مفروضات سامانه ی احراز هویت ثبت احوال داشته و براساس تفاهم روزنامه ای که آن ها با این وزارت خانه داشته اند قرار بوده تا این اطلاعات با حفظ حریم خصوصی با وزارت بهداشت به اشتراک گذاشته شود؛ اما در نهایت بوسیله دلیل یک سهو وزارت بهداشت، داده ها این سامانه در اینترنت راحتی خمود است.

ابوترابی، داخل گفت وگو با روزنامه نگار خبرگزاری تسنیم، تصریح کرد:سازمان ثبت احوال با بسیار از ۲۰۰ دستگاه و راه اندازی همکاری و وابستگی برخط دارد و با توجه به تفاهمنامه های صورت گرفته با همه ی دستگاه ها، تأکید شده که هر اطلاعاتی درباره اشخاص باید از قاعده سامانه برخط عمل گیرد. وزارت بهداشت درون انجام این تقاهم نامه کوتاهی کرده و اطلاعات این افراد را روی سامانه غربالگری ویروس کرونا بارگذاری کرده، این حکم سرکشی است و این مسئله به عارض کتبی به آن ها اعلام شده است.

ابوترابی گفت سیلان ی دسترسی غیرمجاز بوسیله اطلاعات افراد توسط دستگاه های امنیتی نظارت و ردیابی می شود و تا این ثانیه موضوع هک برای سندیت داده ثبت احوال بوسیله شکلی که به رخ یکپارچه دسترسی به معلومات اتفاق بیفتد، عارض نگرفته و ظاهرا تنها دسترسی به داده ها اولیه شامل نام و اشتهار خانوادگی، کدملی و شماره تماس افراد از طریق سامانه وزارت بهداشت موافقت افتاده است.

او تو ادامه گفت که با توجه به مشکل پیش آمده، تا وقوف ثانوی همکاری وزارت بهداشت و ثبت احوال و ارائه ی اطلاعات افراد بوسیله این وزارتخانه متوقف شده، چرا که بارگذاری اطلاعات افراد روی سامانه غربالگری غیرحرفه ای و نادرست بوده است.بیشتر بخوانید:الفت نسب: مسدودکردن پیشگاه بانکی مقداد آی تی غیرقانونی استسخن گوی وزارت بهداشت: مردم عادی هم از ماسک استفاده کنندهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۷ فروردین ۹۹]وزیر ارتباطات درون هیچ یک از پروگرام های قرعه کشی صداوسیما حضرت هویدا نمی کندفعالیت کسب وکارها بوسیله جز درون تهران از ۲۳ فروردین آغاز می شود
به گزارش همشری انلاین، محمد مددی جمعه ۱۵ فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید با کیفیت عنصر مهمی داخل توسعه بازار محصولات است که امسال هم برای دستیابی بوسیله اهداف راهبرد تشنج تولید به آن نیازمندیم.

وی با رمز به پشتیبانی نمونه از کیفیت بخشی محصولات گفت: سال گذشته بسته های حمایتی معیار برای بخش تولید و صادرات تکمیل و تقویت شد که ثمره آن رضایت فعالان اقتصادی این مرزوبوم بود.

مدیرکل استاندارد همدانخاطرنشان کرد: دولت اهتمام ویژه ای کنار رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید دارد و مدل همیشه واحدهای تولیدی را همراهی کرده است و کارشناسان ما بوسیله نشانی مشاور در نوکری تولیدکنندگان هستند.

مددی استعمال از حجم محصولات دانش شالوده را یکی از عوامل جهش اقتصادی و اندازه ربط به بیرون دانست و افزود: دایره ملی استاندارد ایران با انبازی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری گواهی انطباق را برای این محصولات صادر می کند تا از این طریق بتوانند در بازارهای صادراتی حضور یابند.

به گفته وی، همدان در سال گذشته آزمونه میزان سازی محصولات دانش بن درون سرزمین وجود و دستور کار ریزی مدونی برای ایجاد زیرساختهای لازم این اساسی انجام شد.

مدیرکل استاندارد همدان با اشاره به رشد ۲۰ درصدی پروانه های کاربرد علامت استاندارد درون سال گذشته افزود: صدور ۸۰ پروانه حکایت از راه اندازی صنایع و شیار تولید جدید دارد.

مددی تدوین و تجدید نظر ۶۲ میزان و افزودن ۳۴ درصدی این بسرنوشت شوم دچار کردن را غم از ثمره های رونق تولید دانست و گفت: این روند داخل سال ساری با پیشدستی کردن و کیفیت بهتری دنبال می شود.

وی نظارت پهلو شبکه توزیع را از مولفه های کیفیت سنجی محصولات اعلام کرد و افزود: سال گذشته ۹ هزار بازرسی داخل این رابطه ارتکاب شد که منجر به نمونه برداری از ۲۵۶ کالای مشکوک شد.

بوسیله گفته مدیرکل استاندارد همدان صدور ۷۳۹ گواهینامه ایمنی آسانسور، سنجش پنج هزاره و ۳۷۶ ترازو موجود در واحدهای صنفی و تقویم ۳۱۹ دستگاه باسکول و ۲ هزاره و ۲۷۷ نازل سوخت از اقدامات ارزشمندی بود که سال گذشته برای بزرگداشت حقوق مصرف کنندگان و حفظ کردن صلح و صفا آنها عمل شده است.

استاندارد همدان بوسیله طور مستمر کیفیت۶۴۱ ثمر کوچکتر پوشش خود را سنجش و تقویم می کند.
جدیدترین نسخه از سری بازی های محبوب دووم چند روز پیش پایان روانه ی راسته شد. این نسخه از مجموعه که با نام Doom Eternal توسط استودیوی بازی سازی اید سافت ور (Id Software)مخلوق شده است، موافق نظر تحلیلگران یکی از بهترین بازی های نخست شخص شوتر در چند سال اخیر به شمار می آید. این بازی شوتر، گیم پلی بسیار سریعی دارد و بوسیله لطف سواری بازی سازی جدید اید سافت ور از گرافیک بصری چشم نوازی برخوردار است. 

گزارش های اخیر نشان می دهد اید سافت ور بهینه سازی های متعدد و مهمی را روی دووم اترنال برای نسل فعلی کارت های گرافیک اعمال کرده اند تا تجربه ی این بازی لذت حصه تر شود. با این حال گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد کارت های گرافیک قدیمی سری رادئون AMD تو مقایسه با کارت های قدیمی سری جی فورس انویدیا توانایی بهتری برای اجرای بازی دووم اترنال دارند. 

ساعاتی پیش یکی از کارشناسان رسانه ی Hardware Unboxed ویدئویی جدید منتشر کرد. درون ویدئوی منتشرشده از لفظ او شاهد بنچمارک گیری از چندین کارت گرافیک قدیمی مبتنی کنار نسل های اول، دوم و ثالث معماریGCNای ام دی و همچنین کارت های مبتنی کنار معماری های کپلر (Kepler) و مکس مختار (Maxwell) انویدیا هستیم. کارت های گرافیک یادشده کارت هایی قدیمی بوسیله احصائیه می آیند، ولی هنوز اندوه شمار زیادی از گیمرهای امروزی اقتدار پرداخت خرج ی کارت های جدید را ندارند و به کاربرد از کارت های باستانی روی می آورند؛ بنابراین امروزه به صورت گسترده از کارت های گرافیک یادشده مصرف می شود. در بسیاری از مواقع، این کارت های گرافیک خوش ارج و قدیمی می توانند گزینه ای مناسب باشند. البته این موضوع نیز به موارد متعددی ارتباط دارد؛ بوسیله خصوص به این معیار که سازنده ی کارت های گرافیک تا چه زمانی از محصول خود پشتیبانی و قابلیت های جدیدی را به آن اضافه می یواش تا تجربه ی بازی های جدید، لذت مقدر شدن شود.

گرچه انویدیا هنوز حزن از کارت های گرافیک قدیمی که مبتنی بر معماری Fermi هستند پشتیبانی می کند، اما AMD بوسیله عارض تمام پشتیبانی خود را از کارت هایی که متعلق به دوره ی پیش از معماری GCN هستند به اتمام رسانده است. فراموش نکنید پشتیبانی انویدیا از کارت های Fermi بوسیله این معنی نیست که این کارت های گرافیک پشتیبانی اضافی درون حد کارت های جدید مبتنی بر معماری تورینگ (Turing) دریافت می کنند و به جدیدترین درایورها بوسیله روز می شوند. پشتیبانی از کارت گرافیک، یک موضوع و اعمال بهینه سازی روی آن موضوعی دیگر به احصائیه می آید. 

در ویدئوی منتشرشده از سوی Hardware Unboxed بوسیله مرحمت نشان داده می شود دو کارت باستانی که زمانی رقبای قطعی یک دیگر در بازار به احصائیه می آمدند، یعنی Radeon HD 7970 GHz (مبتنی پهلو معماری GCN) و GeForce GTX 680 (مبتنی بر معماری کپلر)، امروزه غلبه پردازشی متفاوتی دارند. 



عملکرد کارت های گرافیک قدیمی انویدیا و AMD هنگام اجرای بازی دووم اترنال (بخاطر مشاهده ی تصاویر بالا در اندازه ی اصلی، روی آن ها کلیک کنید)

Hardware Unboxed آزمایش های خود را در بخش های مختلفی گروه بندی می کند. در بخش مربوط به عملکرد پردازشی کارت های گرافیک یادشده، روشنی بازی روی 1080p انتظام شده بود؛ داخل ضمن تنظیمات گرافیکی داخل پایین ترین حالت (Low) قرار داشت. در این بخش، پردازنده های گرافیکی AMD که مبتنی بر تبار مطلع معماری CGN بودند موفق شدند عملکردی بسیار بهتر از پردازنده های گرافیکی مبتنی بر معماری کپلر انویدیا از خویشتن علامت دهند. برای شهید کارت گرافیک Radeon HD 7970 GHz در بخش عملکرد، ۱۲۴ درصد نوک تیز تر از GeForce GTX 680 و ۷۵ درصد کندرو نم از GeForce GTX 780 Ti است. ناگفته نماند دو کارت گرافیک HD 7970 GHz و GTX 680 در زمان خویشتن با قیمت ۴۹۹ دلار روانه ی راسته آمریکا شده بودند. در آن زمان کارت گرافیک انویدیا در زمینه ی کارکرد عملکرد بهتری داشت، اما AMD تلاش کرده وجود درون کارت گرافیکش بیشتر روی عملکرد تازه کار (Raw Performance) متمرکز باشد. 

ظاهرا فناوری فاین واین (Fine Wine ) شرکت AMD توانسته است معادلات را برهم بزند. به لطف Fine Wine کاربرِ کارت گرافیک AMD می تواند ورزش های مدرن را تو تنظیمات گرافیکی Low با ارزش ۶۰ فریم برثانیه عمل کند، اما کارت گرافیک هم رده ی متعلق به انویدیا از پس اجرا این حکم برنمی آید و نمی تواند محیطی قابل ورزش پردازش درنگ.

تا اینکه کارت گرافیک جدیدتر GeForce GTX 970 که مبتنی بر معماری مکس ول است دربرابر Radeon R9 390 شکست می خورد؛ کارت گرافیک موردبحث AMD به نمونه ۱۵ درصد عملکردی بهتر از خویشتن تو طبق رقیبش که متعلق به معماری مکس وارسته است، مدال می دهد. این موضوع بخاطر GeForce GTX 960 هم صدق می کند؛ جایی که این پردازنده ی گرافیکی با اختلافی ۴۳ درصدی شکست خورده Radeon R9 280X می شود. ناگفته نماند که حتی کارت گرافیک R9 270X به میزان ۶ درصد نوک تیز خیس از کارت میان رده ی موردبحث سری مکس ول است. 

AMD متصل علامت داده است که به لطف معماری GCN، در زمینه ی استفاده از API-های دایرکت ایکس ۱۲ و ولکان (Vulkan) دستِ والاتر را نسبت به انویدیا دارد. انویدیا تا زمان فرا رسیدن نمایش ی کارت های گرافیک مبتنی بر معماری پاسکال (Pascal) نتوانست کارت هایش را داخل این زمینه ها به شکلی درخورتوجه استحکام یواش. نتایج به دست آمده تنها محدود به بازی دووم اترنال نیستند؛ پیش تر نتایجی مشابه را بخاطر دیگر بازی های ساخته شده توسط اید سافت ور نظیر دووم ۲۰۱۶ و Wolfenstein: The New Colussus مشاهده کرده بودیم. در این دو بازی کارت های گرافیک جدید انویدیا توانستند عملکردی استثنایی و بیش بهتر از کارت های AMD از خود علامت دهند، ولی این موضوع برای کارت های باستانی دو شرکت، از پشت است.  فناوری FIne Wine

AMD هنگام معرفی کردن فناوری فاین واین اعلام کرد کارت های گرافیک باستانی بوسیله خصوص آن هایی که مبتنی پهلو معماری GCN هستند به لطف این فناوری بهبودهای مهمی به خود می بینند؛ تو ضمن طبق گفته ی AMD، بهبود این کارت ها درون کشش زمان دنباله پیدا می بطی ء. فراموش نکنید فاین واین را نمی توان فناوری ای به احصائیه آورد که AMD از روال به روزرسانی یواش افزاری به کارت های قدیمی اش اماله کرده باشد؛ در واقع کارت های باستانی مبتنی بر GCN دارای مهندسی پیشرفته ای بوده اند، بوسیله گونه ای که امروزه از طریق فاین واین می توان از حداکثر عملکرد آن ها نصیب گرفت. 

معماری GCN ای ام دی متعلق بوسیله سال ۲۰۱۱ است و بنابراین تو قسمت قسمت کردن ی معماری های بسیار قدیمی جای می گیرد. این معماری اولین کود درون کارت های گرافیک سری رادئون ۷۰۰۰ مورداستفاده قرار گرفت و برای AMD بسیار نتیجه حصه حیات. البته کارت گرافیک رادئون ۷۷۹۰ و شماری دیگر از کارت ها با اتکا به این معماری مصنوع نشدند. رادئون ۷۹۷۰ اولیه نسل از کارت های گرافیک رده بالای مصنوع شده با معماری GCN بود که تو ژانویه ی ۲۰۱۲ از سوی AMD به بازار عرضه شد، اما این کارت در طبق رقیبش یعنی GTX 680 انویدیا ضعف خورد. آمار نشان می رحم هنگام اجرای بازی ها با وضوح 1080p کارت گرافیک انویدیا عملکردی تا ۶ درصد بهتر دارد. این نتایج درون چندین بنچمارک به دفعات تکرار شده وجود. کارت گرافیک AMD قیمتی ۵۰ دلار گران تر نسبت به GTX 680 داشت، ولی هنگام اجرای بازی های ویدئویی، نسبت به این کارت نرخ فریم قدری پایین تازگی به تصویر می کشید. 

گفته های فراز درحالی مطرح می شوند که امروزه به لطف فاین واین، کارت گرافیک ۷۹۷۰ عملکردی بهتر از GTX 680 از خود نشان می دهد و کارتی کندرو تر بوسیله شمار می آید. در سال ۲۰۱۲، رادئون ۷۹۷۰ به طور میانگین ۵ تا ۱۰ درصد کندتر از GTX 680 بود، این میزان در سال ۲۰۱۳ بوسیله میانگین ۱۱ درصد رسید؛ ولی داخل سال ۲۰۱۴ به یک باره ورق برگشت؛ در این سال کارت گرافیک AMD عملکردی ۳۰ درصد بهتر از خویشتن نشان می داد. در سال ۲۰۱۵ در بازی های مخلوق شده با دایرکت ایکس ۱۱، کارت گرافیک AMD به میزان ۲۱ درصد سریع تر بود. فناوری فاین واین AMD تو سلاله دوم، ثالث و چهارم معماری GCN نیز مورداستفاده صبر گرفت و بهبودهای مهمی روی این کارت ها اعمال کرد. 

کارت گرافیک 290X ای ام دی تو سال ۲۰۱۳ خلال اجرای بازی ها با صراحت 1080p بوسیله نمونه ۸ درصد کندتر از GTX 780 Ti بود؛ اما پس از تولد فناوری فاین واین، قدرت پردازشی بیشتری مشهود کرد و تا عاقبت سال ۲۰۱۵، ورزش ها را نسبت به GTX 780 Ti به میزان ۱۴ درصد کندرو تر اجرا می کرد. تمامی این آمار نشان می دهند کارت های گرافیک AMD با گذر زمان نه تنها عملکرد پردازشی شان را حفظ می کنند بلکه درون بسیاری از مواقع بهبودهایی همچنین بوسیله خود می بینند. به طور کلی کارت های مبتنی پهلو GCN دارای غلبه پردازشی (در واحد فلاپس) بالایی هستند؛ به خشکی امدن زمینه آمار، کارت ۷۹۷۰ دارای غلبه تقریبا ۳/۸ ترافلاپس و کارت GTX 680 دارای قدرت تقریبا ۳/۱ ترافلاپ بودند.

کارت ۷۹۷۰ با وجود داشتن قدرت پردازشی بیشتر، تو ابتدای نمایش عملکردی ضعیف تر نسبت به کارت انویدیا داشت، اما هرچه زمان گذشت، ۷۹۷۰ قوی تر از قبل شد. یکی از اصلی ترین دلایل این موضوع به API-های متاخر و همچنین بهبودهای اعمال شده از طریق درایورها مربوط می شود. آمار نشان می دهند API-های متاخر ولکان و دایرکت ایکس ۱۲ تو مقایسه با دایرکت ایکس ۱۱ به لباس بهتری از پتانسیل های کارت های سری GCN بهره می گیرند و می توانند بهتر قدرت پردازشی آن ها را به چالش بکشند. بنابراین منطقی است ورزش های جدید که با استفاده از API-های متاخر مخلوق شده اند، عملکردی برجسته خیس از خود روی کارت ۷۹۷۰ برجای بگذارند. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این زمینه دارید؟بیشتر بخوانید:بنچمارک سراب بعدی پردازنده های رایزن موبایل AMD منتشر شدبنچمارک خراش تایگر لیک U به کاررفته تو سرفیس لپ تاپ بعدی مایکروسافت بی پرده شدسورس کد سلاله بعدی پردازنده های گرافیکی AMD دزدیده شدانویدیا فناوری گرافیکی DLSS 2.0 را معرفی کردن کردAMD نسخه دمو از رابط گرافیکی DirectX Raytracing مایکروسافت را منتشر کرد
شرکت تحلیلی امدیا با انجام تحقیقاتی روی موسسه های مرتبط با فناوری 5G درون ایالات متحده متوجه شده است که فراهم سازی بستر مفت برای ارتباطات 5G نسبت به نسل پیشین با سرعتی به مراتب بیشتر در حال پیاده سازی است.مقاله های مرتبط:تکثیر تلاش آمریکا بخاطر تاسیس تجهیزات 5G جایگزین هواوی۲۰ درصد از گوشی های هوشمند میان رده داخل سال ۲۰۲۰ مجهز بوسیله فناوری 5G خواهند وجود

امدیا با مقایسه جریان مجهز سازی بستر 4G داخل دهات سال گذشته با شرایط کنونی تقویم می زند که زودتر از آنچه پیش تر مراد می رفت، به فناوری 5G دسترسی خواهیم داشت. تقریبا ۳۰ ماه از انتهای سال ۲۰۰۹ تا ابتدای سال ۲۰۱۲ کشش کشید که تعداد کاربران فناوری 4G به ۱۷/۹ میلیون برسد. حال آن که فناوری 5G تنها در عرض یک سال به این تعداد کاربر رسیده است. این یعنی سرعت پیاده سازی بستر ارتباطات 5G سه طبق بیشتر از قبیله پیشین است. در مقایسه با طایفه های قبل مرطوب نیز می توان به بازه زمانی ۳۳ ماهه بخاطر فرود امدن تعداد کاربران ارتباطات 3G درون ایالات متحده بوسیله ۱۷/۹ میلیون اشاره کرد. ارتباطات 2G نیز برای رسیدن بوسیله چنین آماری بوسیله ۴۲ ماه زمان نیاز داشت.

شرکت تحلیلی امدیا تقویم می زند که در انتهای سال ۲۰۲۰ شاهد رسیدن کاربران ارتباطات 5G به نما ۹۱ میلیون خواهیم بود. از این آمار، ۱۳/۹ میلیون کاربر بوسیله کشورهای آمریکای شمالی اختصاص خواهد یافت و تعداد کاربران ارتباطات 5G داخل آمریکای لاتین و جزایر کارائیب به ۱/۵ میلیون خواهد رسید.



با این حال، مسری بیماری کرونا ممکن است روی سرعت مجهز سازی بستر مناسب برای ارتباطات 5G تأثیر بسیار مخربی بگذارد؛ بخاطر شهید موسسه 3GPP که روی استانداردسازی تکنولوژی های بی سیم تمرکز دارد، اعلام کرده که به برهان شیوع بلای ناگهانی کرونا، دو پروتکل جدید مرتبط با فناوری 5G پس از سه ماه تأخیر منتشر می شود.

این طور اتفاقی ممکن است بخاطر موارد دیگر پدید آید و درنهایت شاهد وقفه در نمایش شبکه های 5G تو ایالات متحده و کشورهای دیگر باشیم. در حال حاضر گوشی های هوشمندی که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند، به بازار ارائه شده اند؛ ولی درون بسیاری از نقاط دنیا بسترهای مفت برای ارتباطات 5G فراهم نیست.بیشتر بخوانید:ال جی G9 با خراش اسنپدراگون 765G معرفی می شودنوکیا 8.3 5G با دوربین چهارگانه زایس و ۶ گیگابایت رم شناساندن شدپشتیبانی وان پلاس 8 از 5G رسما تأیید شدپردازنده UNISOC T7520 بخاطر گوشی های هوشمند 5G معرفی شدمجوز فعالیت اپراتورهای TD-LTE تا آخر سال کامل می شود
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روابط اشتراکی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، داخل این جلسه به حضور مملو خطر شهروندان داخل اماکن عمومی از عموم بوستان های شهری با توجه به ایام تعطیلات و آغاز فصل بهار اشاره شد و به شهروندان توصیه شد که از تراکم پیشگاه درون بوستان های شهری خودداری نمایند.

در این جلسه که طبیب رضا کرمی محمدی رئیس موسسه پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران وعضو شورای حکومت ستاد مدیریت بیماری کرونا تو کلان شهرتهران، زوجیت آن را برعهده داشت ،همچنین مقرر شد با توجه به داخل پیش وجود داشتن روز فطرت موضوع کنترل و ممنوعیت حضور درون این بوستان ها و فضای سبز تک مطالعه قرار گیرد.

همچنین در خصوص فعالیت فروشگاه های شهروند مقرر شد فروش آن لاین استقامت و برای جلوگیری از غلظت آستان شهروندان درون پای مجری های پرداخت تدابیری از یکسره اختصاص صندوق ویژه سالمندان پیش بینی شود. 

بر زمینه این گزارش همچنین به موضوع خسارت های وارده به شهرداری تهران داخل طول اسفندماه و حدس تداوم آن تو فروردین و اردیبهشت ماه اشاره و مقرر شد راهکارهای جبرانی برای ترمیم پیامد خسارت های اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین عنوان شد متاسفانه شمار معتادان متجاهر در گلستان ها و برخی اماکن اضافه یافته و ازهمین رو نیاز است که نسبت بوسیله دریافت معاون های دولتی برای مدیریت این بخش اقدام کرد. 
در دنباله جلسه درون خصوص ارتباطات بین المللی و بهره گیری از کمک های خارجی نشانی شد که حمل اهدایی از شهر پکن تحویل شهرداری تهران شده است و شهردار تهران نیز با کلان شهرهای محبوس این موضوع در وفاق است 

داخل جوهر حال موضوع شناسایی رسانی تو خصوص ضابطه های پیشگیری و مقابله از طریق رسانه های جمعی و تبلیغات محیطی در سطح شهر همچون گذشته دنباله دارد.
بوسیله گزارش بهداشت به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور مهتر مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز (شنبه ۲ فروردین) در جلسه خبری که به قیافه ویدئوکنفرانس برگزار شد در پاسخ بوسیله پرسشی درباره نمونه موارد مشکوک به کرونا در طرح  غربالگری کشوری توضیح داد: تاکنون متجاوز از ۳۰ میلیون نفر از آدم درون این طرح که از طریق خویشتن اظهاری در سایت salamat.gov.ir انجام می شود، غربالگری شده اند، روزانه حدود ۲۲۰۰ مورد مشکوک یا دارای علایم اطلاع می شوند که با آنها تماس گرفته می شود چنانچه حاجت به خدمات مراقبتی داشته باشند به مراکز بهداشتی تربیت می شوند و اگر نیاز به خدمات درمانی داشته باشند به درمانگاه ارجاع می شوند و چنانچه حاجت به باشد از آنها سی تی اسکن یا تست پی سی آر گرفته می شود و در جاهل این عارض از آنها خواسته می شوند که داخل قرنطینه خانگی بمانند و به مراقبان مصونیت به صورت روزانه وضعیت آنان را پیگیری می کنند.

وی گفت: اگر این مدل ایران یک میزان بی نظیر بخاطر کنترل و مدیریت مصیبت کووید ۱۹ است که بوسیله تفکر داشته شبکه بهداشتی با سابقه ۴۰ ساله قابلیت عمل مشخص کرده است و امیداریم با ادامه این مسئله به سطح غربالگری بالای ۹۰ درصد برسیم و شرکت مردم بتوانیم یک مدل الگو در مهار کرونا ثبت کنیم و نیازی بوسیله اقدامات قهرآمیز و فردی نداشته باشیم.

سخنگوی ستاد ملی کنترل کرونا افزود: با این اقدامات مراجعه مردم به بیمارستانها که درون روزهای اول اپیدمی کرونا متجاوز بیش بود کمینه شده و بیمارستانهایی که اورنگ خالی نداشتند و تو راهروها تخت گذاشته بودند حالا گزارش می کنند که ۲۰ یا ۳۰ سریر تهی دارد.

وی دنباله داد: با امتداد این طرح ملی می توانیم به یک بانک اطلاعاتی متجاوز ارزشمند از وضعیت جغرافیایی و تراکم بیماری در ملک برسیم و بر اساس آن مداخلات قلمرو را مدیریت کنیم و به جای اینکه ویروس ما را مدیریت کند ما ویروس را مدیریت می کنیم.

مهتر مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: ۱۸۴ ناحیه گیتی زمان حال درگیر ویروس کرونا هستند ولی بسیاری از کشورها در مورد وضعیت خود شفافیت نداشتند ایران تو منطقه مدیترانه شرقی شفاف ترین آمار را دارد و اقدمات سریع ایران برای اطلاع و علاج بیماران و پیشگیری از این بیماری چه قبل و چه سپس از اخبار موارد بیماری انجام شد داخل منطقه بی نظیر است و در آینده با بی پرده شدن اقدامات ایران پاسخ حرف های مغرضانه، غیر منصفانه و نادرست فداکار که با اغراض سیاسی خواه غیر سیاسی مطرح شد، داده می شود. آیا بیماری کرونا با دسته خونی مرتبط است؟

جهانپور درون پاسخ به پرسش دیگر ایرنا درباره اینکه آیا شدت بیماری کووید ۱۹ در افراد با گروه خونین متفاوت فرق می کند، گفت: چنین مواردی درون برخی گزارش ها نشانی شده اما موارد آن بی شمار نبوده است بنابراین نمی توانیم با قطعیت درباره آن قضاوت کنیم و هنوز شواهد علمی کافی در تک آن بود ندارد. بیشتر اطلاعاتی که زمان حال در مورد رفتار ویروس کرونا داریم از گزارش هایی است که در سه ماه گذشته از چین گزارش شده است بنابراین باید استراحت کنیم تا گزارش ها و شواهد علمی کافی درباره این گزارش ها داخل دنیا به دست آید و در آینده می توانیم در مورد این گزارش ها اظهارنظرهای کنجکاو رطوبت داشته باشیم.

مهتر مرکز معارفه رسانی وزارت بهداشت امتداد داد: درباره اینکه این مصیبت تا کی ممکن است ادامه پدیدار کند خواه شدت بیماری بوسیله مرور زمان کم یا بیشتر می شود هنوز نمی توان قضاوت کرد و باید منتظر اقدام ویرس کرونا در آینده بمانیم.

وی درباره اعمال ویژگی بخاطر بازگشت مسافران نوروزی گفت: همان نعوظ که داخل خروجی شهرها فعلا غربالگری و تب سنجی اجرا می شود در ورودی شهرها نیز در آینده چنین برنامه هایی انجام می شود اما اعمال محدودیت های دیگر به مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بستگی دارد که اگر چنین مصوباتی باشد اعلام خواهد شد. فعلا امیدواریم که انبازی مردم برای کنترل کرونا و در ساختمانی ماندن امتداد داشته باشد و نیازی به اقدامات محدودیت کننده و قهری نباشد.

جهانپور افزود: همدستی مردم در برخی استانها خوب بوده و مردم در خانه باقی مانده اند و امیدواریم این شریک شدن دنباله داشته باشد زیرا هر کس خودش و اطرافیانش را مانوس دارند به سفر و رویت و ملاقات نمی رود.

سخنگوی ستاد ملی کنترل کرونا ادامه داد: میزان سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته زیاد از ۵۰ درصد کاهش یافته است اما هنوز هم میزان سفرها بالاست. بسیاری از انسان توصیه های وزارت بهداشت را قطعی گرفته اند اما هنوز از این نظر نیازمند همدستی بیشتر مردم هستیم.

جهانپور گفت: چنانچه خودمان دربند بحران کرونا نبودیم حتما بوسیله کشورهای دیگر حتی اروپا و آمریکا در این اغتشاش معاون می کردیم اما سرزمین ما توقیف این بلای ناگهانی است و البته بایکوت های ناجوانمردانه ثمر پیرو ایران که باعث دشواری داخل مطمئن دارو و موارد تک نیاز بیماران می شود و به کذب نفی می شود فقره را مشکل کرده است و به خصوص بایکوت های بانکی در این مورد باید برداشته شود.

وی گفت: البته در فدایی استانها شاید این بودیم که عده ای به جانب مصرف الکل رو آوردند و در فدایی از استانها تعداد موارد فوتی از کاربرد الکل از مواد مرگ ناشی از ویروس کرونا بیشتر است.  در برخی استانها این مساله سراسیمه کننده شده مثلا در خوزستان تا چند روز پیش ۵۶ اجل ناشی از استعمال الکل داشت.