یک روز در میان نامه فراهان

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

دیجی رخت به عنوان ارشد ترین فروشگاه اینترنتی کشور عصر امروز با برگزاری مراسمی، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را منتشر می درنگ. این رویداد بصورت آنلاین از زمانه ۱۶:۰۰ امروز آغاز خواهد شد. براساس اطلاعاتی که این فروشگاه ارائه کرده، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ دیجی کالا شامل مواردی همانند رفتار کاربران، مارکت پلیس و نیز شرایط برندها و محصولات در قبال ضربان وجو و خرید کاربران درون این فروشگاه اینترنتی است. 

پخش زنده رویداد

این اولین باری نیست که دیجی کالا اقدام به انتشار گزارش عملکرد خویشتن می کند؛ پیش از این نیز این فروشگاه آنلاین با برگزاری مراسمی در آذرماه سال گذشته اقدام به پاشیدن عملکرد ۶ ماهه ی فاتحه سال ۹۸ کرده بود. باید دید که دیجی کالا در طول ۱۲ ماه سال گذشته چه عملکردی را از خود بوسیله جای گذاشته است. نگاه به عملکرد یک ساله ی دیجی کالا از آنجا مهم است که این مشارکت با شیوع کرونا با چالش های متعددی رو بوسیله رو شد، هرچند شیوع کرونا باعث شد تا استقبال از فروش اینترنتی تاحدودی باعث افزایش حساب مشتریانی شود که به فروش آنلاین روی آورده اند. 

یکی از موضوعاتی که ارائه ی گزارش دیجی کالا را بسیار ازپیش جذاب تر کرده، انتشار اخبار در ارتباط با ادخال این همکاری به میدان بورس است. در روزهایی که تنور بورس در کشور داغ شده و بسیاری از مردم عادی نیز برای فرار از تورم، سرمایه های خود را بوسیله سمت بورس روانه کرده اند، خبر ورود دیجی کالا که یکی از فیروز ترین استارتاپ های سرزمین بوده و با ایجاد چندین هزار فرصت شغلی به تصرف وکاری موفق دگرگونی شده، متجاوز جذاب خواهد بوپ، از این رو باید دیدن که دیجی کالا تو گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خود چه اطلاعاتی را عرضه می نرم. 

رویت شما درون رابطه با عملکرد دیجی کالا طی سال گذشته چیست؟بیشتر بخوانید:از سیل تا کرونا: نگاهی به الگوی خرید کاربران دیجی کالا داخل سال ۱۳۹۸همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۳۰ تیر ۹۹]امکان ارسال یمین کالا از فروشنده برای مشتری در دیجی متاع فعال شدمجلس با تشکیل مجتمع ویژه فضای مجازی لگن کردفروشگاه های اینترنتی ملزم به درج شناسه لوازم شدند
همشهری آنلاین_   زهرا کریمی: روستایی که وافر سال پیش قفا قلعه ای بزرگ ساخته شد و به مرور زمان آن را پس قلعه نامیدند. حالا دیگر اثری از آن قلعه باقی نمانده است و جای آن را کافه رستوران ها اندوهناک اند. این روستای قدیمی به دلیل جاذبه های غریزی همیشه مورد توجه اختصاص و عام بوده و زمان حال بوسیله پاتوقی برای 3طیف گروهی گردشگران، صنع گردان و کوهنوردان حرفه ای تبدیل شده است. مراجعه و حضور آدم تو روزهای تعطیل و غیرتعطیل باعث شد تا اهالی روستا با کمینه امکانات شهری باغ های شخصی را به ممارست زمان داخل مسیر قله توچال، بر رودخانه خواه داخل کوهپایه تبدیل به باغ رستوران کنند. یکی دیگر از ظرفیت های عمده این شهر ابداع بومگردی و اقامتگاه برای گردشگران است. وجود چنین ظرفیتی داخل روستا باعث شد به میان روستاییان و گردشگران برویم و در این باره با آنان همکلام شویم. 
بازار تندیس یا همان میدان سربند مثل همیشه پاتوقی برای گروه های کوهنوردی است. «سمانه سلامی» کوهنورد 40 ساله با فلاسک چای و کیسه خوابی که به دوش دارد مشتاق سایر اعضای قسمت قسمت کردن است تا برسند و تا هوا گرگ ومیش نشده به پناهگاه شیرپلا بروند و در پناهگاه شب را به بامداد برسانند. وقتی از او درباره روستای پس قلعه و ظرفیت بومگردی می پرسم در جواب می گوید: «چنانچه بومگردی تو این روستا ساختن شود کثرت برجسته می شود. بومگردی صدبرابر راه اندازی کاباره و خوان خانه باعث رونق ایالت می شود. هنگام سفرهایی که بوسیله مناطق مختلف ایران داشته ام برای خلق کردن بومگردی کلبه های چوبی و کانکس های پیش مخلوق را داخل محوطه های باز نصب کرده اند تا گردشگر بخاطر یک شب در محلی ایمن و بی ریسک سکنی کند اما این روستا با خانه های زیبای روستایی اش می تواند بهینه خدمات را به گردشگران ارائه بدهد. حالا تیم های کوهنوردی با وجود پناهگاه قدیمی شیرپلا مشکل چندانی برای اقامت یک شب در کوهستان ندارند ولی گردشگران برای راحتی باید به محل اقامتشان در شهر برگردند. در صورتی که شب های بنده هم جاذبه های خاص خود را دارد.»

 دورهمی های پراسترس گرفتار 

سنگفرش سنگی مسیر باغ رستوران آبپاشی شده و عرشه نور چراغ زنبوری ها می درخشند. دیزی های سنگی داخل تنور زغالی جوش می زنند. صدای آب رودخانه و همهمه گردشگران و پیله خنکی که از بالادست به روددره ها می وزد حس آرامش خوبی را برای گردشگران به ارمغان می آورد و در این تنگه سنگی گذر زمان مفهومی ندارد. «خوبی عاشوری» شباب 30 ساله است که همراه دوستانش برای جشن تولد دوستشان قرارشان را داخل یکی از رستوران ها گذاشته اند. او می گوید: «چنانچه از حجم قصبه برای بومگردی کاربرد شود من و دوستانم با فراغ بال بیشتری به اینجا می آییم و شب را هم همین مکان دور اندوه می مانیم. ولی الان خیلی نمی توانیم بوسیله مهمانخانه های بالاتر برویم و همین گرداگرد نزدیک میدان سربند یک رستوران را گزینش می کنیم که بتوانیم زودتر برگردیم. زیرا سامان را بی آرامی جای عطا پارک نکرده و دنبال شیشه سامان عده گذاشته ام که اگر کسی تماس گرفت فوری خودم را بوسیله ماشین برسانم. هر لحظه با دوستانم اینجا قرار گذاشته ام استرس جای پارک را داشته ام.»  نگرش اقامت بدون پارکینگ محال است 

صدای موسیقی و رقص پرتو رستوران ها زیاد از کوچه باغ ها و گلدان های شمعدانی روی ایوان مسکن باستانی چشمنوازی می درنگ و مانع تماشای قریه می شوند. بهمنی یکی از اهالی قدیمی روستا گاهی خانه باستانی پدرش را در تابستان به گردشگران اجاره می دهد. او می گوید: «روستای پس دژ قدمت و مسکن های قدیمی اضافی دارد. سقف بعضی از خانه ها تیرچوبی است. این سبک ساختمان ها بخاطر شهرنشینان که سقف مسکن هایشان گچبری است دلربایی و لطافت دارد. بخاطر انجام شدن این طرح باید بناء های قدیمی وقوف شوند. خوشبختانه حدود یک ماهی است که گازکشی درون بطرف خانه شروع شده. اگر گازکشی ادا شود زمستان ها غم به راحتی می توانیم از گردشگران پذیرایی کنیم. به تازگی بافت قدیمی روستا با ساخت وسازهایی جدید دستخوش تحول شده است و دیگر دهات ترتیب سابق را ندارد. نکته دیگر نبود پارکینگ در خیابان دستگیر است و چنانچه کسی تصمیم به اقامت داشته باشد نبود جای پارک ارزان مانع چنین برنامه ریزی هایی برای آخر هفته گردشگران می شود.» تقدم ما توجه شدید به روستای پس قصر است سید مصطفی آقامیر/ شهردار قلمرو کوهستان

روستای پس قصر در منطقه یک جزو روستاهای توابع رودبار قصران است و به دلیل واقع شدن در منطقه کوهستان و مسیر کوهنوردان توچال استثنا از خدماتی که از فرمانداری و بخشداری رودبار قصران دریافت می کند بی نصیب ازخدمات شهرداری قلمرو کوهستان حلق. 
«سید مصطفی آقامیر» شهردار ناحیه کوهستان از ارائه خدمات بوسیله روستای کوهستانی نزدیک تهران می گوید: «عمده ترین پروگرام ای که در شهرداری ناحیه کوه تعریف شده است حفاظت از محدوده کوهستان و عرضه خدمات به کوهنوردان درون خوش نویسی کوهپیمایی درکه، دربند، دارآباد، کلکچال و توچال است. سطر دربند عزب مسیری است که در آن روستای پس دژ واقع شده و از دیرباز برای پایتخت نشینان بوسیله نشانی منطقه ای گردشگری، تفریحی و ورزشی شناخته شده است. بنابراین با مراجعه 20 تا 30 هزاره نفری شهروندان در روزهای آخر هفته و تعطیل به دربند باعث شد توجه و رسیدگی به این روستا موکد برنده دنبال شود. آمار جمع آوری زباله از دربند، روستای پس کاخ و مسیر قله توچال حدود یک جثه است. تولید چنین زباله غلظت می طلبد توجه و جستجو اکید رطوبت صورت بگیرد.»

آقامیر از ظرفیت های این ایالت بخاطر میزبانی از گردشگران می گوید و تکثیر می نرم: «گردشگران بیشتر مواقع برای مراجعه بوسیله باغ رستوران، بستر رودخانه و استفاده از تله سی یژ رجوع می کنند. داخل صورتی که جاذبه های این منطقه متجاوز از اینهاست و متأسفانه گردشگران اطلاعات چندانی درباره آنها ندارند. به زودی تابلوهای راهنمای منطقه با هدف تکثیر آگاهی کوهنوردان و گردشگران گمارش خواهد شد. ضمن آنکه اجرای طرح بومگردی در روستا با حیات قله توچال، امامزاده ابراهیم(ع)، هتل اوسون، آبشار سوتک، پناهگاه قدیمی شیرپلا نقش مؤثری در جذب گردشگر بوسیله منطقه دارد. یکی دیگر از اقدامات عمده در شهرداری ملک کوهستان تکثیر ایمنی مراجعه کنندگان به منطقه دربند است و بوسیله همین اراده گیرایی امداد و رهایی مثال وزوایی داخل دوراهی اوسون در مسیر کوهنوردان به زودی نحو اندازی خواهد شد. مصون سازی دست خط مانند نرده کشی درون مجاورت پرتگاه ها، تراس بندی، گابیون بندی برای جلوگیری از ورود حجر تو حروف و پیشگیری از رانش زمین، ساماندهی پل های چوبی و ساخت پل های فلزی و بتونی و ساخت درخت سرو بهداشتی کنار شان امداد و نجات شهید وزوایی از جمله اقدامات در شهرداری ناحیه کوهستان است.  درباره روستای پس قلعه در محله گرفتار چه می دانید؟ 

روستای پس دژ در شمالی ترین خال تهران در 2کیلومتری شمیران واقع شده و بیش از 200 هکتار مساحت دارد. قدمت آن به پیش از اسلام می رسد و نشانه های باقی مانده از تمدن های گذشته در اطراف ده دیده می شود؛ مشابه قبور زرتشتیان در انتهای آبادی و آثار پاینده باقی مانده در مکان فعلی دام سی یژ از نگرش امپراتور نشین کاخ شاه میران از امیران عرب. به گفته اهالی دهکده، در ارتفاعات کوه پس قلعه سنگ تصنیف ای وجود داشت که در زمان جنگ جهانی دوم روس ها متن آن را که به واژه آشوری بود ترجمه کرده اند. این روستا درون ارتفاع 2هزار و صدمتر واقع شده است و صیت باستانی آن درگیر علیا بود.  تاریخچه تله سی یژ دستگیر 

امروزه تله سی یژ گرفتار یکی از جاذبه های گردشگری به شمار می آید. در حالی که وقتی سال 1347 این تله سی یژ اسلوب اندازی شد تنها بخاطر استفاده اهالی روستاییان پس قلعه بود. این دام سی یژ با قدمتی 40 ساله تا سال 1394 کوشا بود. مدتی به برهان قدیمی بودن تعطیل شد و از سال 1396 توسط بخش خصوصی برای توسعه گردشگری در منطقه دربند و استفاده خوش نشین ها مجدد بازگشایی شد. تله سی یژ دربند حدود 600 متر کشش دارد و داخل بالا 200 متر واقع شده است. 2ایستگاه مبدأ و تیر دارد و در مدت 10 دقیقه شما را به سمت خوش نویسی کوهنوردی قله توچال می سرما.  اجرای طرح بومگردی منوط به مشارکت همه نشریه هاست مهرشاد کاظمی/ رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران

جاذبه های گردشگری تهران بسیار از پل طبیعت، دریاچه خلیج فارس و برج میلاد است. جاذبه هایی که برخی از آنها با تاریخچه و هویت تهران گره خورده اند. می نبوغ از هدر رفتن زمان پیشی گرفت و دست در مشت بی آرامی برای احیای آنها دامنه برداشت. روستای پس قلعه با قدمتی چند هزاره ساله مقیاس ای از این دست اماکن گردشگری و تاریخی در پایتخت است. روستایی که هنوز حالش خوب است و می تواند با ظرفیت بومگردی میزبان نه فقط پایتخت نشینان بلکه همگی گردشگران ایران باشد. به همین قصد همراه با «مهرشادکاظمی» رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران سری به روستای پس قلعه در منطقه یک تهران زدیم و از پنجره نگاه این مسئول ویژگی های گردشگری بطرف خانه را زیر ذره بین بردیم. 

  چه مناطق و اماکنی قابلیت بومگردی دارند؟ 
چنانچه منطقه ای قدیمی، دارای هویت، بکر و بومی باشد قابلیت بومگردی و اقامتگاه را دارد. روستای پس قلعه با هویت تاریخی که درون منطقه از پیش از اسلام دارد با داخل نظر گرفتن انفراد های محیطی، فرهنگی، غریزی و مدنی اصیل منطقه ای درخور اجرای طرح بومگردی است. بومگردی در صورتی در یک منطقه ماندگار است که بومگردان یا گردشگران خود را نسبت به آن منطقه مسئول بدانند و اثر سلبی به خشکی امدن ساختار محیط نداشته باشند و معمولاً طبیعت دوار جزو این گروه افراد بومگرد و مسئول به شمار می آیند. 
  تهران چقدر جاذبه بومگردی دارد؟ 
2قطب در سیرت و جنوب تهران شرایط لازم و حجم بومگردی را دارند. معمولاً مناطقی داخل اجرای این طرح قاهر و نامدار می شوند که اهالی آن منطقه با هم درباره طرح به نتیجه اجمالی رسیده باشند و با انبازی در اجرای طرح تلاش کنند که نمونه آن را می توان درون روستای ماسوله خواه امامزاده داود(ع) مشاهده کرد. این مناطق با حفظ هویت و فردی های منطقه توانسته اند تو جذب گردشگر و بومگرد موفق ادا کنند و رونق و ترقی شهر از نتایج این تعامل بوده است. خوشبختانه خلال سال های اخیر در حومه تهران شبیه ورامین، فشم و لواسان بومگردی به قیافه شخصی و حرفه ای صورت گرفته است. باید این طرح در محله های قدیمی تهران و شمیران و ری و روستاهایی متشابه پس کاخ با رضایت اهالی زودتر با تنخواه گذاری توسط مدخل مخصوص و همکاری ارگان ها اجرایی شود. 
بخاطر توسعه بومگردی داخل تهران و بوسیله خصوص روستای پس قلعه چه تمهیداتی در نظر گرفته اید؟ 
اجرای طرح بومگردی تو روستای پس کاخ نیازمند همکاری، تعامل و شریک نشریه ها و اهالی روستاست. روستای پس قلعه جاذبه های یدکی بخاطر جذب گردشگر به منطقه دارد. ولی غیر از انفراد های بومگردی باید توجه بیشتری به تأمین زیرساخت ها شود. این قریه دون نظر بخشدار و فرماندار لواسانات و رودبار قصران است و توسط دهیار و شورای روستایی اداره می شود و در حوزه شهرداری منطقه یک نیست و ستاد گردشگری تهران می تواند در پیشبرد سیاست ها نقش حمایتی از طرح را داشته باشد. البته شهرداری منطقه یک باید تمهیداتی برای ابداع امکانات رفاهی شبیه ساخت پارکینگ داخل این محدوده از خیابان گرفتار برای تردد گردشگران، طبیعت گردان و کوهنوردان در نظر بگیرد. چنانچه زیرساخت ها تأمین شود در آینده ای نزدیک می نبوغ دربند را به قطب گردشگری نه تنها ایران بلکه جهان تغییر کرد.  طرح های بومگردی نیاز به وارسی دارند سرور مهدی ساداتی/ فرماندار شمیرانات



«خداوندگار مهدی ساداتی» فرماندار شمیرانات با رمز به اهمیت موقعیت این روستا درون جذب گردشگر و استعمال از ظرفیت های بی نظیر این روستا در حوزه گردشگری تأکید می کند و می گوید: «پس دژ از روستاهای دهستان رودبار قصران جزء رودبار قصران شهرستان شمیران استان تهران است. این شهر توسط دهیار و اعضای شورای اسلامی خوش نشین و مافوق رویت فرمانداری و بخشداری لواسانات اداره می شود. این بطرف خانه با بافتی سنتی و جاذبه های چشمنواز تو مسیر کوهنوردان توچال و تو نزدیکی پایتخت واقع شده است و همین دلیلی شده تا بین سایر روستاها درون جذب گردشگر نقش مهمی داخل منطقه ایفا کند. بنابراین با توجه بوسیله اینکه درون سند توسعه شمیرانات گردشگری مهم است نباید از ظرفیت ها غافل شویم و منطقه را باید درون این مرزوبوم کوشا کنیم. این ایالت توسط شهرداری کوهستان به بناء هلال احمر و تجهیزات اورژانسی حاضر است. اکنون دهکده در وعده گازکشی است و بعد از عملیات عمرانی لوله کشی گاز اقدامات احسان بخاطر امن مسیرها در روستا صورت خواهد گرفت.» 
او افزود: «درون این منطقه می توان پل معلق، ایجاد رینگ پیاده روی داخل پرگیر روستا و خدمات گردشگری تله سی یژ را توسعه داد و درون قالب اجرای طرح بومگردی در بخانه برگشتن همچنین یکسری طرح های بومگردی از سوی اهالی و ساکنان ولایت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ارائه شده و در دست بررسی برای تأیید است. مسئولان محلی پس کاخ باید از اعتباراتی که داخل اختیار بخانه برگشتن فراغت می گیرد درون راستای پروگرام ریزی برای رشد صنعتی گردشگری و ایجاد درآمد سفت برای اهالی منطقه گام های مؤثر و مثبتی بردارند.» توجه به زیرساخت های گردشگری سید حمید موسوی /  شهردار منطقه یک

«کارفرما حمید موسوی» شهردار منطقه یک توجه به کوهستان و تقویت مسیرهای گردشگری تو منطقه را برای جذب گردشگر به محیط های طبیعی بنیادی می داند و می گوید: «همه اقشار جامعه با هر درآمد و ثروتی که دارند در فضا و فضا های گردشگری نیاز به قسط مدنی دارند تا همه هم ارز از خدمات گردشگری روزی مند شوند. اکنون تلاش ما در مرزوبوم گردشگری تو شمال تهران تقویت و ترقی آن است و درون این باره باید در مسیر استعمال بهینه و بهره مندی از فن شناسی و در ویرایش کوهستان ها و محیط های غریزی رفتار کنیم. در مسیرهای کوهستانی و گردشگری منطقه شماره ای برای سوگ می آیند و عده ای اندوه کوهنورد حرفه ای هستند که ما تاکنون برابر تأکیدات شهردار تهران تلاش کرده ایم مسیرها را ایمن سازی کنیم. اقدامات دیگر درون این جزء منطقه هنگام ماه های اخیر با کمک شهرداری کوهستان مربوط به ساماندهی دستفروشان مسیرهای کوهستان بوده است. طرح ضربتی جمع آوری سدمعبر روددره توقیف هم با همکاری نیروی انتظامی، پلیس کوهستان و معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک ارتکاب شده است.»
به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، تعداد طاس افراد پا بر جا و حقوقی که در زمان برگزاری نشست عمومی معمولی سالانه منتهی بوسیله ۲۹ اسفند ۹۸ سهامدار انبازی فرابورس بوده اند، ۸۶ هزار و ۱۴۲ نفر است که از این تعداد، ۸۵ هزار و ۸۳۹ نفر سهامدار حقیقی هستند.

تو این میان زیاد از ۹۷ درصد از سهامداران اصلی فرابورس یعنی ۸۲ هزار و ۹۲۸ نفر درون سامانه سجام ثبت شهرت کرده اند و بدین ترتیب منفعت نقدی سهام شرکت فرابورس ایران از اول مردادماه به حساب آنان واریز می شود.

همچنین آن دسته از سهامداران انبازی فرابورس ایران که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند، از شروع شهریورماه جاری می توانند با بوسیله همراه داشتن کارت ملی خود و رجوع به شعب بانک ملی در سراسر کشور، سود نقدی ۱۵۰ ریالی به ازای هر تسهیم تصویب شده داخل کنفرانس ۱۵ مقصد این شرکت را دریافت کنند.

از سوی دیگر، سود سهامداران حقوقی که مفروضات حساب بانکی آن ها نزد شرکت فرابورس و شرکت امانت گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، موجود است از ابتدای دی ماه ۹۹ و ظرف مهلت قانونی به شمار اعلامی آنان واریز خواهد شد.

مجمع اشتراکی عادی سالانه شرکت فرابورس ایران در ۱۵ تیرماه امسال برگزار شد و خلال آن سود نقدی هر تسهیم بخاطر سال مالی منتهی بوسیله ۲۹ اسفندماه ۹۸ به مبلغ ۱۵۰ ریال مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعداد ۸۵ هزاره و ۴۵۰ نفر از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت موضوع «عدم واریز منفعت مجامع بورس توسط سامانه سجام» منتظر پیگیری توسط خبرنگار و پاسخ گویی مسئولان شدند.
باهم اتحاد کردن های تولید کننده قید زعفران تو ایران

ایران از دیرباز مرکز تولید و صادرات زعفران بوده است؛ بوسیله طوری که حدود ۹۰٪ از تولید زعفران جهان را به خویشتن خاص داده است. بعد از ایران زعفران اسپانیا بیشترین سهم تولید را دارد. این در حالی است که زعفران اسپانیا بیشترین صادرات را بوسیله خویشتن اختصاص داده است.

دلیل این امر اهمیت امانت بندی زعفران در زعفران اسپانیا است. ظروف زعفران تک استفاده در زعفران صادراتی اسپانیا از دیرباز معروف بوده اند. به شکلی که این کشور عمده زعفران تولیدی ایران را به شکل فله دانا کرده و با سپرده بندی مکرر درون ظروف زعفران شیک و با کیفیت رفتار بوسیله صادرات مجدد به جهان می کند.

تو ایران چند سالی است که بهره گیری از ظروف امانت بندی زعفران مورد توجه قرار پژمرده است. تا آنجایی که همدستی های مختلفی در این بین به تولید ظروف زعفران پرداخته اند. ولی شاید جالب باشد بدانید که این صنعتی از سال ۶۵ در ناحیه وجود داشته است.

بدوی همدستی تولید کننده ظروف زعفران در ایران شرکت صنایع پلاستیک صدف توس بوده است که در سال ۱۳۶۵ تاسیس شده و امروز با نام صدف پک بهترین و بزرگترین تولید کننده ظروف زعفران در جهان است.

خرید ظرف زعفران از کدام شرکت می بایست انجام شود؟

حالا باید بدانیم که برای خرید ظروف زعفران باید بوسیله کدام باهم اتحاد کردن اعتماد کنیم و چه نکاتی را یک همدستی بخاطر فروش ظرف زعفران می بایست تکریم کند. خرید قید زعفران از فروشنده دسته فاتحه

یکی از مهمترین عوامل نمایش یک محصول با بها مناسب، تهیه مواد و محصول از فروشنده دسته اول است.

میانجی های بسیاری در میدان هستند که اقدام بوسیله ابتیاع ظرف زعفران می کنند. اگر شما در اینترنت جستجو کنید بسیاری از آنها را خواهید یافت. اما بسیاری از این فروشنده ها واسطه های سودا ظروف زعفران هستند. امری که می تواند روی ارج تمام شده محصول نفوذ بسیاری بگذارد.

بنابراین بنیادی است که ابتیاع قید زعفران مستقیما از تولید کننده رخساره گیرد. در این حالت، شما نسبت بوسیله قیمت قید زعفران مطمئن خواهید بود.

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، صدف پک یک فروشنده دسته شروع ظروف زعفران است و از سال ۶۵ درون این عرصه مبتلا به کار می باشد و بسیاری از ظروف زعفران که امروز در بازار تولید می شوند، برای اولیه بار توسط این شرکت به بازار ارائه شده اند.

خرید قید زعفران با فاکتور رسمی

همانطور که می دانید، موضوع مالیات امروز متجاوز اهمیت پیدا کرده است. بوسیله شکلی که باهم اتحاد کردن های مختلف برای جلوگیری از وضع عوارض های سنگین روی کسب و کار خود، حاجت به داشتن فاکتور رسمی دارند.

حال اگر شما اقدام به خرید قید زعفران از شرکتی کنید که فاکتور رسمی ابتیاع زعفران نمایش نمی دهد و یا اقدام بوسیله خرید فاکتور رسمی می کند و خواه بوسیله دلایل دیگر شفافیت مالیاتی ندارد، امکان پذیر است در زمانی که شما برای حسابرسی به سازمان مالیاتی مراجعه می کنید، بسیاری از فاکتور های شما دچار بغرنج شود. بنابراین درون فروش ظروف زعفران باید مداقه کنیم که امکان عرضه فاکتور رسمی برای خرید قید زعفران وجود دارد یا نه.

در این بین، شرکت صدف پک با ارائه فاکتور رسمی برای خرید ظرف زعفران ، می تواند گزینه ای مفت برای تجار و شرکت ها باشد.

معامله ظروف زعفران استاندارد مطابق با استاندارد های صادراتی و بهداشتی

اگر شما یک صادر کننده زعفران باشید، می دانید که همه چیز در فرایند صادرات می بایست مطابق با استانداردهای جهانی باشد. مثل همه مسائل دیگر، سودا قید زعفران غم می بایست از منابعی باشد که در تولید ظروف بسته بندی زعفران استانداردهای بهداشتی و جهانی را رعایت می کنند.

بوسیله طور مثال، موادی که داخل تولید یک ظرف بکار برده می شود، می تواند از گران ترین و بهترین نوع مواد تمهید شده باشد که مطابق با استاندارد تولید ظروف زعفران و مواد غذایی است. اما بسیار دیده شده است که تولید کنندگانی رفتار به خرید مواد نازل تر می کنند که مشتری ظروف زعفران درون نهایت ظرفی را در اختیار دارد که کیفیت زعفران را دامن تاثیر قرار می دهد.

در اینجا تیمار شریک صدف پک تمامی محصولات را با مدل های ملی و جهانی تولید می کند. به همین دلیل است که امروز بیش از ۵۰٪ از ظروف زعفران جهان توسط صدف پک تولید می شود.

تنوع موجود درون ظروف زعفران و خشکبار

چه چیزی باعث جذابیت دشت می شود؟ ظرف زعفران یکی از اصلی ترین موارد و ابتدایی چیزی است که خریدار بوسیله آن توجه می بطی ء. به همین برهان خرید ظروف زعفران متنوع می تواند در این راه معاون منت باشد.

بنابراین اگر بوسیله دنبال تنوع در بسته بندی محصولات خویشتن هستید، می توانید با خرید ظروف بسته بندی زعفران از شرکت های تولید کننده ای که تنوع بالایی درون محصولات دارند، فکر خود را نسبت به این عمده آسوده کنید.

شریک شدن صدف پک با ارائه متجاوز از ۸۰ تنوع در ظروف زعفران و خشکبار می تواند مجموعه ای از انتخاب های منحصر به فرد را برای ابتیاع ظروف زعفران و خشکبار ارائه می دهد.

عرضه سرویس مناسب به مشتری در روانی معامله ظروف زعفران و خشکبار

پهلو کسی پوشیده نیست که امروز، بور زیادی بین همکاری های ایرانی و بین المللی داخل نمایش خدمات به خریدار و توجه بوسیله انتظار او وجود دارد. اما هستند همدستی های تولید کننده ای که با کسب استانداردهای مختلف بین المللی، سرویس و خدماتی در سطح جهانی ارائه می دهند.

حال چنانچه شما در سودا ظرف زعفران و خشکبار سرو مناسبی را نداشته باشید مطمئنا داخل سیلان تامین کالا بوسیله مشکل خواهید خورد. بنا پهلو این توجه به سرویس دهی فروشنده ظروف زعفران زیاد شکوه دارد.

همدستی صدف پک با اخذ گواهینامه های متنوع بین المللی از یکسره استاندارد ISO 9001 که به مدیریت کیفیت می پردازد، کیفیت قابل مال اندیشی ای داخل درخت سرو دهی به مشتریان ایرانی و خارجی را ارائه می دهد که فرآیند خرید ظروف زعفران و خشکبار را تسهیل خواهد کرد.

جمع بندی

خرید ظروف زعفران  به دلایل بنیادی ای که ذکر شد شکوه دارد. بنابراین یافت یک مطمئن کننده که طولانی فردی های ذکر شده را داراست، می تواند قدمی برازنده دوراندیشی برای جلوگیری از ولخرجی وقت و منابع باشد.

خدمات چاپ و بسته بندی زعفران و خشکبار

واحد چاپ همدستی صدف پک، انواع خدمات چاپ بسته بندی زعفران شامل طبع تامپو ، چاپ تک رنگ ، چاپ دو رنگ ، چاپ سه رنگ، چاپ چهار فام و طلاکوب را در جهت کمک بوسیله برندسازی، به مشتریان دوست عرضه می نماید.

واحد امانت بندی انبازی صدف پک ، با بوسیله کارگیری مدرن ترین دستگاه ها و پرسنلی زبده، با نیکوترین چونی و کمترین زمان ممکن، سفارشات مشتریان را بسته بندی و آماده ارسال می نماید.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، حبیب الله مسعودی فرید امروز در کنفرانس خبری ویدئوکنفرانس پیش روی کرد: ۷۰ درصد این کودکان اوراق هویتی ندارند. به این معنا که ورود و حضور آنها در ایران غیرمجاز است.

وی گفت: عده ای از این کودکان با خانواده با برنامه ریزی از قبل گلچین شده برای فقره بوسیله ایران می آیند و دو روز بعد از ورود به ایران، در خیابان و طریق چهارراه ها هستند.

مسعودی فرید با پافشاری به خشکی امدن ضرورت شفاف بودن دادرسی های مهاجرتی اعتراف داشت: دیپلماسی خارجی به اداره های حمایتی ربطی ندارد اما هنگامی که مرزها مستقل شود و اتباع بیرون نشوند، بار آن به اداره بهزیستی کشور تحمیل می شود. درحالی که منابع سازمان برای کودکان ایرانی است. 

او افزود: عده ای از اتباع بیگانه با ویزای توریستی و زیارتی مسبوق سرزمین می شوند اما می قرین و با امتداد این روند، چرخه کودکان امر و خیابان متوقف نمی شود.

این مسئول تاکید کرد: بخاطر توقف حرکت دورانی تولید کودکان حکم و خیابان تو تو کشور حزن باید دنبال سیاست های ضد فقر، آمایش ناحیه و ترقی متوازن استان های قلمرو باشیم.

معاون امور اجتماعی دایره بهزیستی کشور در امتداد صحبتش از انسان شوق که از کمک نقدی به کودکان کار و خیابان خودداری کنند و فقط به آنها خوراکی بدهند. متاسفانه انسان از روی حس ترحم و دلسوزی بوسیله کودکان کار و خیابان کمک می کنند و از این طریق بوسیله برده داری نوین دامن می زنند. 

مسعودی فرید ابرام کرد: پژوهش ارتکاب شده درباره زباله گردی نشان می دهد که ۲.۵ تا ۳ درصد سود ناشی از خاکروبه گردی به کودکان فرمان و خیابان می رسد و بقیه به جیب واسطه ها و پیمانکاران می رود.

معاون امور اجتماعی راه اندازی بهزیستی کشور گفت: فرمان در خیابان و زباله گردی بدترین محظور کار کودک هستند که داخل آنها از رشد همه جانبه خردسال غفلت می شود.

مسعودی بی همتا افزود: با طرح های ضربتی جمع آوری کودکان کار و خیابان و همچنین با هرگونه کار طفل زیر ۱۵ سال مخالف هستیم. ولی کودک ۱۵ تا ۱۸ سال هم نباید درون خیابان کار کند. زیرا که به قد و روان او آسیب وارد می شود. دخول صغیر به خیابان برای کار موافق با بچه آزاری است.

وی گفت: بسیاری از کودکان کار و خیابان هویت مشخصی ندارند و اسامی مشابه بین آنها زیاد است و ایرانی و افغانستانی اسامی شبیه دارند. بنابراین اسکن عنبیه چشم یکی از ابزار تشخیصی بهزیستی است که بناست بخاطر نسوان آسیب دیده غصه اجرایی شود.

معاون امور اجتماعی اداره بهزیستی ناحیه با یادآوری غیرمجاز بودن ۷۰ درصد کودکان امر و خیابان گفت: در این رابطه جلساتی با اداره اتباع داشتیم تا آنها را گلچین تکلیف کنند و با سفارت افغانستان نیز جلساتی برگزار شده است.

مسعودی فرید با اعتراف اینکه ۳ مرکز برای غربالگری و ۲ مرکز برای نگهداری موقت کودکان کار و خیابان تو تهران ایجاد شده است، افزود: حداکثر کودکان یک تا سه گانه هفته در این مراکز نگهداری می شوند اما با ورود غیرمجاز آنها این فرآیند دچار مشکل می شود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، طبیب علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، علاج و آموزش پزشکی با اشاره بوسیله جبری شدن استفاده از ماسک داخل اماکن عمومی گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که همه باید رعایت کنند، فاصله گذاری فیزیکی و استفاده از ماسک است که البته از قبل غم اخبار شده بود. منتها با توجه بوسیله ضربان بلای ناگهانی که در قلمرو آغاز شده و عدم رعایت پروتکل ها از لفظ فداکار هموطنان و بازگشایی برخی از مراکز تجمعی مشابه سالن ها و... حتما احتیاج است که فاصله گذاری و استفاده از ماسک را داشته باشیم. ماسک؛ موثرترین و مناسب ترین روش پیشگیری از کرونا

رئیسی بیان کرد: جبری کردن استعمال از ماسک به نوعی احترام گذاشتن بوسیله سلامتی طرف مقابل است. با توجه به مطالعه هایی که تاکنون در دنیا ایفا شده و همچنین شیوه ارجاع ویروس، استفاده از ماسک یکی از موثرترین و ارزان مقدار ترین راه های پیشگیری از احاله ویروس است به طوری که اگر دو نفر از ماسک استعمال کنند، حتی چنانچه یکی از آنها مبتلا باشد و تو برابر فردی قرار بگیرد که تندرست است، بسته به سنخ ماسک، می تواند بین ۸۵ تا ۹۵ درصد حراست انجام دهد.

وی دنباله داد: بنابراین ماسک به نشانی یک مایه سهل و مفت قیمت می تواند برای انجام فعالیت های اقتصادی و ادامه عمر روزمره بیش دستیار کننده باشد، البته با بزرگداشت فداکار پروتکل های دیگر. بنابراین، با توجه به اینکه بازگشایی ها ادا شده و توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی اهمیت دارد، دنیا غم به سمت بازگشایی  رفته است. از طرفی، با توجه به اینکه این ویروس مدت کامل با ما خواهد بود و هنوز واکسن آن غصه در دسترس نیست و باید با آن یک زندگی مسالمت آمیز داشته باشیم، نیاز است که از خودمان و دیگران داخل برابر این ویروس محافظت کنیم که یکی از راهکارهای کارگر این فرمان کاربرد از ماسک است. لزوم کاربرد از ماسک در تجمعات

دستیار بهداشت وزارت بهداشت افزود: بر همین اساس، به ویژه تاکید می کنم که در تجمعات، نگرش های پرتردد و پررفت و آمد حتما احتیاج است که از ماسک استفاده شود. اگر فردی می خواهد هوشیار بانک، مترو، اتوبوس و... شود، یکی از بهینه راهکارها استفاده از ماسک است که می تواند زیاد کمک کننده باشد.

رئیسی تاکید کرد: یک نکته متجاوز بنیادی این است که بخاطر کمیت زنجیره ویروس نیاز است به سه گانه نکته مهم توجه کنیم که سه رکن برای اندازه زنجیره انتقال کرونا محسوب می شوند. اولا بزرگداشت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی از سوی فرد ارائه کننده خدمت، احترام گذاردن پروتکل های بهداشتی در محل ارائه خدمت یعنی مراعات بهداشت محیط، بور گذاری، داشتن تهویه کم قیمت درون هوا و... و احترام گذاردن پروتکل های بهداشتی توسط گیرنده نوکری. این سه ضلع باید باشد تا ویروس منتقل نشود و بخاطر هر سه، تکریم پروتکل ها لازم است. به عنوان مثال، کارمند بانک حتما باید ماسک زده باشد، گیرنده خدمت ماسک داشته باشد و جناب آدم بوسیله طرز ای باشد که تجمع لباس نگیرد. بدبختانه ما پیش از این شاهد بودیم که برای ثبت نام مسائل مختلف ازدحام خلق شده و حجم زیاد افراد طالع انتقال بیماری را افزودن می دهد. ضمن اینکه داخل حال حاضر هوا گرم است و ممکن است تهویه به نوع دوستی فرمان نکند.

وی همچنین گفت: تاکید می کنم که قبض کننده خدمات در اماکن مختلف همچنین باید از ماسک استفاده یواش. تو جهان تو کشورهایی که استفاده از ماسک اجباری شده، جریمه های سنگینی برای افرادی که این موضوع را بزرگداشت نکرده اند، اعمال شده است. تو سرزمین ما با توجه به نزاکت غنی که داریم و امتحان خوبی که مردم طی چند ماه گذشته پس دادند و رعایت کردند و حتی تکریم پروتکل هایمان درون قلمرو بوسیله ۸۰ درصد رسید، وضعیت منت داشتیم. اما بعدا بخشی عادی سازی ائتلاف افتاد و این موضوع باعث شد رعایت پروتکل ها کاهش یافته و به زیر ۲۰ درصد برسد. در حال مجهز مصوب شده که افرادی که به ویژه در ادارات دولتی خدمت عرضه می دهند، باید از سوی مسئول موسسه دامن نظارت باشند و اگر ماسک نداشتند، به آنها تذکر داده شود. همچنین باید از ارائه نوکری بوسیله بی همتا گیرنده خدمتی که ماسک ندارد، اجتناب شود. کسی که عاری ماسک می خواهد سوار مترو شود، نباید این اجازه را به او بدهند.

رئیسی با بیان اینکه مهمترین نظارت، نظارت خود انسان است، گفت: چنانچه در یک اتوبوس ۱۰ تا ۱۵ نفر سوار شده باشند و ماسک داشته باشند و بی مانند جدیدی بدون ماسک سوار شود و مبتلا به کرونا باشد، می تواند ۱۰ نفر را با گمان بالای ۵۰ درصد گرفتار کند.

وی درباره ضمانت اجرایی جبری شدن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز گفت: اولا باید توجه کرد که داشتن پروتکل به تنهایی کارساز نیست. ما جزو اولین کشورهایی بودیم که پروتکل ها را به طور کامل تدوین کردیم و برای ۱۳۰۰ شغل پروتکل نوشته و ارسال کردیم و همه مشاغل اعم از تخصصی و... پروتکل داریم. حال تو مرزوبوم اجرا باید توجه کرد که در اپیدمی ها و تو جایی که به رعایت کردن مردم مرتبط است، نوعی مسئولیت اجتماعی است و پذیرش این مسئولیت متجاوز رادیکال است. مردم تیمار مولود این مسئولیت پذیری را دیدند و زمانی که به خوبی پروتکل ها را رعایت کردند، تماشاچی کاهش انتقال بلای ناگهانی بودیم و درون اردیبهشت ماه به پایین ترین قطع بلای ناگهانی در قلمرو رسیدیم. اما بعد از اینکه معمولی سازی ائتلاف افتاد، مجددا شاهد افزایش بیماری بودیم. آدم تخلفات کرونایی را به ۱۹۰ گزارش دهند

رئیسی ادامه داد: درون حال فراهم چند اتفاق می افتد. اولا ما سطوح نظارت را ستایش کردیم؛ سطح بازرسی مردمی. به این صورت که چنانچه آدم مشاهده کردند در جایی پروتکل ها تکریم نمی شود با عده تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند. ما بخاطر همه مشاغل و تصرف و کارها پروتکل تدوین کردیم و همه مشاغل باید QR کدی را که برایشان تعریف شده است، تو جایی که زیبنده دیدن باشد، نصب کنند. مردم می توانند این کد را با موبایل اسکن کرده و بوسیله چهار سوالی که برایشان نمایش داده می شود، پاسخ دهند. با این اقدام ما بازخورد پژمرده و می توانیم نظارت کنیم. تاکنون بوسیله دلیل حاضر بودن تعظیم موازین بهداشتی ۲۸۲ هزار واحد را پلمب کرده ایم. از امروز این موضوع سخت گیری می شود. اتحادیه ها، روسای اصناف و وزارتخانه ها و ادارات دولتی ملزم به تکریم هستند. بخاطر گیرندگان نوکری هم جریمه ای که فعلا در نظر گرفتیم، عدم نمایش خدمت است. یعنی به فردی که ماسک ندارد، خدمت ارائه نمی شود. بوسیله عنوان مثال، چنانچه ویژگی بدون ماسک مخبر یک پاساژ شد، باید از ورودش واداشتن شود. اگر این ائتلاف نیفتاد و درگاه افراد بدون ماسک چند بار تکرار شد، بوسیله مدیر پاساژ ذکر داده می شود و چنانچه باز حزن این موضوع تک توجه راحتی نگرفت، پاساژ تعطیل می شود. نکاح و عزای کرونایی

وی افزود: باید توجه کرد که ما قصد نداریم مردم را زحمت کنیم، بلکه از مردم می خواهیم که بوسیله سلامتی سایرین قدر بگذارند. گزارش های متعددی داریم از اینکه یک فرد مبتلا وارد یک رسم عروسی شده و سپس ۱۵۰ نفر مبتلا شده اند. رسوم سوگ نیز به همین قیافه. تو یکی از مناطق که چهار مراسم برگزار شده بود، حدود ۶۰۰ نفر مشغول داشتیم. این فقره تجاوز به حقوق سایرین است. غم مسئولان و هم مردم باید این مسائل را پاسداری کنند. نکته اساسی دیگر این است که اگر محدودیت خبر داشته باشد که مبتلاست و این را کتمان کند، بزرگترین ضربه را بوسیله سلامتی اجتماع خبردار می درنگ. باید توجه کرد که کووید-۱۹هم قرین سایر بیماری هاست و محدودیت که مبتلا می شود باید در ساختمان بماند و ۱۴ روز خودش را قرنطینه کند و بعد از آن هم چنانچه بیرون آمد، حتما از ماسک استفاده یواش. انتخاب اصالت استانی برای اعمال محدودیت در مناطق قرمز

رئیسی در امتداد گفت: تاکنون دو غرض مهم داخل ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است. مطلع اینکه شهرستان هایی که درون یک استان قرار خمود و شرایط قرمز دارند، اختیاراتی بوسیله آن ها داده شده تا بتوانند فعالیت برخی صنوف و اماکن پرتجمع را محدود کنند. به استانداران این اصالت داده شده که در این شهرستان ها  یکسری رده های شغلی مانند تالارها، سینماها و جاهایی را که ازدحام زیاد است به مدت یک هفته تعطیل کنند و اگر باز هم نیاز باشد این انفراد تمدید شود، مجددا آن را تمدید می کنند. این اقدام بی قراری یکی از تصمیمات خوبی بود که اتخاذ شد. تو بسیاری از مناطقی که درگیر بودیم، متشابه خوزستان، جاهایی بودند که تجمعات بسیار و مراسم  متنوع برگزار می شد. یکی از تصمیمات دیگر که استانداران ملزم شدند آن را با شدت بیشتری مورد نظارت فراغت دهند، حاضر بودن برگزاری مراسمی شبیه عروسی و گردش بدون احترام گذاردن پروتکل هاست که باید از این رفتار جلوگیری کنند زیرا گزارش های زیادی در سراسر سرزمین داشتیم که بعد از برگزاری این مراسم موارد مثبت بیماری افزایش یافته است. نوع ماسک مهم نیست

دستیار بهداشت وزارت بهداشت دنباله داد: اینکه دنبال این باشیم از چه ماسکی استفاده کنیم، با صراحت می گویم که سنخ ماسک فراوان مهم نیست، بلکه استعمال از ماسک مهم است. حتی اگر یک پارچه باشد و جلو دماغ و دهان را بگیرد، کفایت می کند. به همین برهان باید به سمت تولید ماسک های پارچه ای خانگی و متناسب شست وشو برویم. خانواده ها می توانند با یک پارچه سهل برای اعضای خانواده ماسک تهیه کنند و اصلا نیاز محو که ماسک فیلتردار و N۹۵ و... استعمال کنیم. بنابراین تاکید می کنم که استعمال از ماسک رادیکال است زیرا نوبت احاله را متجاوز کاهش می دهد. اگر در پرسنل دیدید که یکی دو نفر بی آرامی ماسک نزدند، بسیار بترسید زیرا امکان پذیر است این افراد مبتلا باشند و با یک سرفه یا عطسه انتقال ادا شود. به همین دلیل تذکر دادن به افرادی که ماسک نمی زنند، متجاوز بنیادی است. برای مراجعه به مراکز درمانی، مطب ها و داروخانه ها ماسک بزنید

رئیسی گفت: در عین حال زمان ماندن درون یک فضای سربسته نیز حائز جلال است. هرچه به مدت کامل تری در یک فضای سربسته بمانید و افراد دیگر اندوه در آنجا محضر داشته باشند، طالع ارجاع بالاتر می رود. بوسیله همین برهان ما مجاهدت می کنیم که اگر برای کاری ضروری بوسیله مکانی سربسته می رویم، به راه ای برنامه ریزی کنیم که درون حداقل زمان در آنجا حضور داشته باشیم. نکته مهم دیگر اینکه افراد هنگام حضور در مراکز درمانی، مطب ها و داروخانه ها حتما ماسک بزنند، سپس از برگشت هم دست هایشان را شسته و مسائل بهداشتی را تکریم کنند. تعطیلی مراکزی که پروتکل ها را مراعات نمی کنند

وی درباره وضعیت فاصله گذاری هوشمند و احتمال بازگشت فردی ها گفت: داخل بنیان بازگشت محدودیت ها چند دیدن وجود دارد. یکی اینکه چنانچه استاندارد بروز و شیوع بیماری در یک استان بسیار و آن استان قرمز شد، کل استان را قرنطینه کرده و ببندیم. یک دیدن این است که آن شهر خاص را قرنطینه کنیم و یک دیدن تیمار این است که محل هایی را که منجر به بیماری شده اند، تعطیل کنیم. دنیا به مرحله سوم رسیده است. زمان حال اگر یک شهرستان شرایط قرمز دارد، نیازی زدودن که کل استان یا شهرستان را تعطیل کنیم چراکه امکان پذیر تیمار محو. اما بازگشت و رعایت پروتکل ها دست افزار درستی است. به خشکی امدن همین اساس، یکی از برنامه هایی که از امروز با شدت بیشتری اعمال می شود، این است که مراکزی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، قطعا تعطیل خواهند شد. تو این مدت هم ۲۸۲ هزار مکان و صنف به برهان عدم بزرگداشت پروتکل ها تعطیل شدند و این اقدام تشدید می شود. هوشمندسازی به این معناست که عمه مشکل زا را ببندیم. طبق ارزیابی ما از اردیبهشت ماه که در پایین ترین سطح بیماری بودیم، اما بعد از آن به دلیل لیس رعایت پروتکل ها بیماری یک موجی گرفت. سرعت بالای کرونا درون جهان

رئیسی اقرار کرد:  البته باید توجه کرد که دیگر استان های گرفتار مصیبت همان استان های سابق نیستند. در گیتی هم به همین صورت است. باید توجه کرد که ۶۰ درصد طاس مبتلایان گیتی تو یک ماه گذشته بوده است. یعنی ویروس درون دنیا سرعت بسیار فوقانی خمود است. کشوری قرین آمریکا هنگام ۲۴ ساعته گذشته برای اولین مرحله ۵۰ هزار مبتلا شناسایی کرده است. فاصله گذاری هوشمند قاهر نبوده که چنانچه بود، دچار این وضعیت نمی شدیم زیرا پروتکل ها رعایت نشده است.

وی که درون یک پروگرام تلویزیونی صحبت می کرد، با اعتراف اینکه در مسری بیماری کووید-۱۹ چند عامل وجود دارد، گفت: یکی از عوامل استاندارد مسری و ابراز بلای ناگهانی و دوم سرعت رشد بلای ناگهانی است که باید روی آنها متمرکز شویم. ما در یک شهرستان  نمونه بزرگداشت مردم و میزان ابراز مصیبت را می سنجیم. اگر ببینیم که مردم تجلیل نکرده و میزان بروز رفعت می رود، محدودیت ها را تسلسل می کنیم درون جاهل این قیافه با وضعیت احترام گذاردن پروتکل ها بازگشایی می کنیم. واکسن کرونا تا یک سال دیگر به دست ما نمی رسد

کمک بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: این بلای ناگهانی واکسن ندارد و تا یک سال دیگر هم واکسن به مشت ما نمی رسد. حتی اگر تا دو ماه دیگر هم واکسن درون اروپا و آمریکا تولید شود که نمی شود، باز هم به دست ما نخواهد رسید در مقابل اولا ما داخل بایکوت هستیم و اگر در  آمریکا تولید شود، بوسیله راحتی به دست ما نخواهد رسید. تو گوهر حال باید خودمان را برای یک سال زندگی با این ویروس آماده کنیم. بنابراین استفاده از ماسک ارزان ترین و موثرترین و نظری ترین راهی است که داریم و دوم قول به مسئولیت مدنی به طوری که افراد مبتلا از خانه خارج نشوند و چنانچه خارج شدند، بسیار احترام گذاردن کنند.
روبرت لیستون، جراح صد نوزدهم، می توانست درون ۲۵ ثانیه پایی را وزن کند. اجرا های جراحی او تو بیمارستان کالج مرکز لندن درون اوایل دهه ی ۱۸۴۰ به دلیل سرعت و دقت بسیار معروف بودند. حدس مرگ در جراحی های لیستون تقریبا یک بوسیله کبد وجود که درمقایسه با میانگین جراحان ویکتوریایی آمار درخورتوجهی بود.

سرعت انجام جراحی مزایای اختصاص خودش را داشت و کاهش درد باعث می شد شوک هولناک جراحی تا وزن ای کاهش معلوم کند. دستیاران پزشک معمولا بیمار را روی نیمکتی چوبی نگه می داشتند و وسایل کارشان زخم بند و مرهم و چاقو بودند.

درون ادا های جراحی سریع، بافت ها کمتر درمعرض سربزرگی میکروب ها و آلودگی قرار می گرفتند؛ اما عیبشان این بود که گاهی دشنه به سرعت حرکت می کرد و ممکن وجود خطاهایی رخ دهد. بخاطر مثال، لیستون تو یکی از عمل ها انگشت یکی از دستیارهای خود را برید و بیمار و معاون هر دو براثر عفونت و یکی از ناظران غم به برهان خار واردشده جانشان را از دست دادند. این عزب ارتکاب جراحی تاریخ با ارزش مرگ ومیر ۳۰۰ درصد وجود.

در اوایل صد نوزدهم، اغلب جراحان ماهر مثل لیستون، اجرا جراحی را در اولویت خاتمه قرار می دادند و بیمارانی که دچار انکسار ران خواه پا می شدند خواه استخوانشان از غشا بیرون می زد، چاره ای به جز قطع کالبد نداشتند. تو دوره ای که هنوز درکی از عامل عفونت وجود نداشت، چنین اتحاد هایی بوسیله قانقاریا و مسمومیت خونین و تا اینکه مرگ منجر می شدند. سالی فرامپتون، تاریخ دان پزشکی دانشگاه آکسفورد، دراین باره می گوید:درنظر قبض آثار احساسی ارتکاب جراحی بسیار عظمت دارد. انجام جراحی هم برای ناخوش و غم بخاطر جراح تجربه ای دل خراش وجود. تصورش هم ابکی است که شخصی را به زور نگه داشته اید و بخواهید روی او عملی انجام دهید.

جان کیتز، دانشجوی جوان جراحی لندن، ادا های جراحی را متجاوز آزاردهنده می دانست؛ به همین دلیل، این فرمان را ترک کرد و شاعر شد. با ترفیع های انجام های جدید، رقابت حقیقی بر قانون کاهش درد بود. فرامپتون می گوید: «اغلب مردم تا وقتی داخل آستانه ی اجل نباشند یا درد شدیدی نداشته باشند، زیر مرحله عمل جراحی نمی روند.»

فدایی جراحان سعی می کردند مریض را ازطریق هیپنوتیزم بوسیله خواب فروببرند؛ اما این فقره با موفقیت کمی همراه حیات. درون سال ۱۸۴۵، دندان پزشکی بوسیله شهرت هوراس ولز در نمایشی عمومی، از اکسیدنیتروز در عمل کشیدن دهان استفاده کرد. این عمل در جنس خویشتن گزند بود؛ زیرا که به نقل از یکی از شاهدان،  ناتندرست از درد قطعی غریو می زد و ناظران به او می خندیدند و هیس می گفتند.



با پیشرفت عمل های بلندپروازانه، نیاز به داروهای غش بهتر بیش از گذشته عاطفه می شد

ویلیام مورتون دهان پزشک دیگری حیات که چند ماه سپس نحو حل دیگری کشف کرد: اِتِر ترکیبی سوزناک از سولفوریک اسید و الکل. داخل اکتبر ۱۸۴۶ درون بطرف خانه بوستون، وی از اِتِر بخاطر بیهوش کردن بیمار استعمال کرد و سپس دندان او را کشید. البته قبل از آن به رخساره خصوصی این آزمایش را انجام داده وجود تا از تکرار فاجعه ی اکسیدنیتروز جلوگیری کند.

چند هفته بعد، لیستون حزن از روش مذکور داخل لندن استفاده کرد. ناسالم او سرپیشخدمتی به نام فردریک چرچیل وجود که پس از پایان عمل بوسیله درک قدر یا بهای چیزی آمد و پرسید: چه زمانی فرمان را ابتدا می کنید و باعث خنده ی تماشاچیان فراهم درون نمایش شد.

اِتِر حزن معایب خود را دارد. این ماده نه تنها تنفس را پر اب می کند؛ بلکه به سرفه و حتی استفراغ بیمار منجر می شود و بوسیله شدت اشتعال زا است. ترکیب چراغ های گازی ویکتوریایی و سرگین غش اِتِر می توانست مرگ بار باشد. همچنین، منبع ی کشف این ماده غصه برای انگلیسی ها نگران کننده بود؛ مربوط به نه تنها در آمریکا کشف شده بود؛ بلکه یکی از دهان پزشکان آن را کشف کرده وجود.عاقبت اغلب عمل های جراحی در قرن نوزدهم مرگ وجود

جیمز سیمپسون، فنی مامایی اسکاتلندی، با اجرای آزمایش هایی روی خود یا دوستانش به ماده ای جایگزین رسید: گازی با بوی شیرین بوسیله نام کلروفرم. چند قطره از این ماده روی دستمال خیلی زود بوسیله یکی از گزینه های بیهوشی در جراحی مدرن تبدیل شد؛ ولی پس از مدتی، بوسیله مرگ بیماران منجر شد.

اولین قربانی کلروفرم بیمار پانزده ساله ای به معروفیت هانا گرینر از نیوکاسل واقع داخل شمال غرب انگلستان بود. تو ۲۸ ژانویه ی ۱۸۴۸، او بخاطر رفع مشکل ناخن انگشت پای خود بوسیله توماس مگیسون مراجعه کرد؛ ولی پس از استشمام کلروفرم جابجایی. جراح بریدن انگشت هانا را نخست کرد؛ اما پس از چند دقیقه تنفس بیمار ایستا شد. مگیسون تقلا کرد او را احیا کند؛ ولی دیگر دیر شده بود. یکی از مشکلات کلروفرم مشخص نبودن دُز بی عیب آن حیات. افزون براین، غش می توانست احتمال مرگ را اضافه دهد و بسیاری از جراحان به استفاده از این وضع تمایلی نداشتند. استفانی اسنو، مورخ پزشکی دانشگاه منچستر و مؤلف تاریخ هایی درباره ی کتاب ی بیهوشی، دراین باره می گوید:در دهه ی ۱۸۵۰، مناظره ها درباره ی خطرها و مزایت های بیهوشی شدت یافت و این پرسش مطرح شد: آیا جراح می تواند به ناخوش خویشتن کلروفرم بدهد؛ آن حزن در حالی که گزینه ای خطرناک تر از خویشتن جراحی است و حتی می تواند به اجل او بینجامد.

جان اسنو یکی از اجداد استفانی اسنو و از پیشتازان بهداشت عمومی در عصر ویکتوریایی بود. جان با اجرای آزمایش هایی روی حیوانات، تأثیر کلروفرم بخاطر از بین بردن مرز باریک غش و مرگ را تجسس و بیهوشی را از هنر بوسیله معرفت تبدیل کرد. بااین حال، هنوز حزن پرسش هایی درباره ی درد و لزوم آن برای موفقیت جراحی وجود داشت.

در طول فساد کریمه (۱۸۵۳ تا ۱۸۵۶)، سرپرست پزشکی خیل بریتانیا کاربرد از کلروفرم را داخل جراحی راسته جنگ ممنوع کرد. یکی از جراحان نظامی اندوه تأکید کرد جیغ ها و فریادهای اکید سربازان را اولویت می دهد و به عقیده او، این فریادها نشان دهنده ی فساد بخاطر بقا هستند. استفانی اسنو معتقد است:درد عملکردی مهیب است. حین عمل، درد و استرس می توانند نشانه های تقلا برای بقا باشند؛ ولی جان اسنو معتقد بود درد موکد خطرناک است و بیهوشی می تواند از بیماران دربرابر چنین خطری نگهداری درنگ.

اسنو به قدری به خرد خود اطمینان داشت که برای زایمان هشتمین پسر ملکه ویکتوریا در سال ۱۸۵۳ به او کلروفرم عدل. طبق مجله ی لنست، اسنو عمر خود را به خاطر بیهوشی به خطر انداخت. استفانی اسنو می گوید: «جان اسنو معتقد وجود درد وضع حمل طبق با درد جراحی است؛ بنابراین، مادرها باید صرف نظر از تحمل درد، قدرت انتخاب داشته باشند.»مقاله های مرتبط:چه کسی نخستین واکسن را کشف کرد؟از طاعون سیاه تا کووید ۱۹؛ با مرگبارترین دنیاگیری های تاریخ آشنا شوید

تا سال ‍۱۸۶۰، مصرف از مواد بیهوشی رایج شده بود و بیماران کمتری جراحی را رگه می کردند و جراحان می توانستند زمان بیشتری روی اجرا های جراحی بگذارند و عمل های جسورانه و جدیدتر را تجربه کنند. با این حال، درکی از عوامل بیماری ها وجود نداشت و زخم ها اغلب اوقات عفونی می شدند و بیماران جان خود را از مشت می دادند تا اینکه در اواسط دهه ی ۱۸۶۰، با کشف نحو های ضدعفونی، عمل های جراحی ایمن نم شدند.

تو اوایل صد بیستم، مقدماتی ماده ی بیهوشی با پایه ی کوکائین رواج پیدا کرده بود و اشتغال جدید فنی بیهوشی رونق گرفت؛ اما در جنگ جهانی، گازها و داروهایی یدکی برای انجام های جراحی تولید شدند. این داروها وجود خود را مدیون توسعه ی زنجیر های هسته ای هستند. ویلیام هاروپ گرفیت، سرپرست بیهوشی دانشکده سلطنتی، دراین اساس می گوید:ماده ی غش کنونی هنوزهم شاخه ای از اِتِر است؛ ولی برخلاف اِتِرهای گذشته، فلوئورید غم بوسیله این ماده اضافه شده است و چنانچه فلوئورید به اِتِر افزایش شود، بوسیله عنوان ماده ی غش عملکرد موفقی خواهد داشت و دیگر اتش گیری پذیر خواه منفجرشدنی نخواهد بود. بمب های هسته ای بوسیله اورانیوم هگزافلوئورید حاجت داشتند و پیشرفت چشمگیر شیمی فلوئورید در جنگ جهانی دوم زمینه ساز تولید داروهای بیهوشی مصون تر و سیستم جرقه ناپذیر شد. بدین ترتیب، بمب های هسته ای مرگ وهله که جان هزاران نفر را می گرفتند، بوسیله تولید داروهایی منجر شدند که جان هزاران نفر را رهایی دادند.

صرفا نوآوری های مواد بیهوشی عامل تکثیر پناه افراد در حجره های اجرا نبودند. وضع های متاخر حفظ کردن تنفس ناسالم با استفاده از اتصال لوله به کبد ها و تجهیزات ردیابی سلامت نیز همراه با داروهای بیهوشی توسعه یافتند. گریفیت اعتراف می نرم:اگر بخواهم صرفا یک گزینه را انتخاب کنم که درمقایسه با گذشته ایمن شده است، آن حزن ظرفیت نظارت بر وضعیت گویا شناختی بیمار است.

 تجهیزات بیهوشی کنونی امکان نظارت بر خیز قلب، فشارخون، اکسیژن و کربن دی اکسید را از دهه ی ۱۹۷۰ می دهند. گریفیت می افزاید:انسان فطرت ضعیفی دارد. مری دقیقا کنار نای قرار محزون است. اگر لوله ای را بوسیله نای وصل کنید، شخص حی می ماند؛ اما اگر آن را دو سانتی متر آن طرف تر تو سمت مری قرار دهید، شخص می میرد؛ زیرا که اندازه گیری کربن دی اکسید کبد ها بخاطر رساندن هوا بوسیله ریه ی بیمار ضروری است.

تا اینکه مواد بیهوشی کنونی اندوه خالی از مخاطره نیستند. برخی افراد وقت جراحی به ادراک می آیند. مواد غش اشتراکی می توانند تا چند روز شخص را بدحال کنند یا عفونت های دردناکی به تعاقب داشته باشند. در بریتانیا، گمان مرگ در کشش جراحی دستور کار ریزی شده تقریبا یک در صدهزار است. قطعا این آمار بسیار بهتر از فهرست جراحی های روبرت لیستون است.بیشتر بخوانید:ورزش باعث افزایش فواید شیر والده برای نوزادان می شودهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۱ تیر ۹۹]سویه ای جدید از ویروس آنفلوانزای خوکی با اقتدار انتقال بوسیله انسان تو چروک در حال پاشیدن استصدور مجوز استعمال از داروی Ad5-nCoV بخاطر مهار کرونا در لشکر چینمحله عهد کودکی پهلو نحوه ادا ژن ها معلول می گذارد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری مهر ایرج حریرچی با حضور در حصه خبری ۲۱ شنبه شب گفت: در اول با اشاره بوسیله فرمایشات امروز مقام معظم رهبری که با تیزبینی و دقت مسائل تک دیدن و پیش بینی ستاد را تذکر و به دستورالعمل کشوری برای مراعات قوای سه گانه و سایر ارکان زیبایی پافشاری داشتند.

حریرچی گفت: میزان فوتی های ما حداکثر ۱۵۸ نفر بوده که در حال حاضر به ۱۳۲ جسم رسیده که این اعلام خطر شدید است.

وی افزایش کرد: بخشی از این تعداد مربوط به استان هایی که ابتلاء نداشتیم و اکنون به مبتلایان اضافه شدند و مقدر شدن دیگر آن بدلیل ملاحظات اقتصادی مقاوم و رعایت معیشت انسان بسان تمام کشورهای جهان بازگشایی ها انجام شده اما متأسفانه معمولی پنداری از طرف بعضی از مسئولان و مردم بوسیله بود آمده است.

درصد ابتلای شما به کرونا چقدر است؟

حریرچی گفت: درحال مجهز و تو این هوای شرجی سواحل سیرت مملو از پری است.

وی اضافه کرد: انسان تو هنگام در رو از خانه از ماسک استفاده کنند و از مسئولین داخل انباره قضائیه، مجریه و مجتمع در غبطه کرد داخل این سطر سرمشق باشند.

کمک بی مو وزیر بهداشت گفت: مهمترین امر بوسیله معروف، کردار مدنی و آماج نودوستی مصرف از ماسک برای خودمان و اغوا دیگران به استعمال از ماسک است.

حریرچی درباره کسانی که قبلاً به این ویروس مشغول شده اند و احتمالاً امن کامل بی پرده نکردند گفت: افرادی که مبتلا می شوند و بی علامت یا کم نشان هستند مفرط سریع آنتی بادی موجود در بدن آنها پایین می اید و آنهایی که علامت دارند در چند ماه آنتی بادی در بدن آنها پایین می آید.

وی با ذکر قطعی به مبتلایان افزود: هیچ سند علمی وجود ندارد که امان دائم برایشان به وجود می آید و حتماً باید مشابه سایرین رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از قبیل ماسک و بور گذاری فیزیکی را داشته باشند و مطمئن نباشد که ابتلای مجدد پیدا نخواهند کرد بلکه مقدور است داخل معرض ابتلاء باشند و یا امن که در بدن آنها حاصل شده چند هفته و یا چند ماه باشد.

حریرچی گفت: ستاد ملی کرونا با توجه بوسیله وضعیتی که استان ها دارند به آنها اختیار داده شد تا براساس شدت بیماری با هماهنگی وزارت قلمرو و وزارت بهداشت تعطیلی ها و انفراد ها را اعمال کنند.

وی تو پایان تکثیر کرد: تو روزهای آینده شاهد تصمیمات مکرری خواهیم وجود که ودیعه بوسیله طرز شهرستان ها و استان ها غرض گیری خواهد شد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شورای ممتاز سیاستگذاری سازش طلبان داخل سال 94 و برای انتخابات کانون شورای اسلامی با اصرار احزاب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و با موافقت سیدمحمد خاتمی لباس گرفت. محمدرضا عارف درون دو گرداگرد با اجماع اصلاح طلبان به عنوان رئیس شورای عالی برگزیده شد. این شورا ترکیبی از شخصیت های واقعی و حزبی ارامش طلب وجود و در اولین گام فعالیت خویشتن توانست با عرضه سواد امید، تمام سی سپهر باشگاه دهم درون تهران و حدود 130 سپهر تو کل کشور را بدست آورد.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در انتخابات 96 هم فیروز شد که تمامی کرسی های شورای ایالت تهران و فداکار کلان شهرها را بدست آورد. همچنین در سال 96 از ریاست جمهوری شیخ امان کرد. با این حال تو کامل این ایام برخی احزاب از عموم کارگزاران سازندگی منتقد عملکرد این شورا بودند و پارلمان اصلاحات را پیاده شدن شورای عالی ترجیح می دادند. رسول منتجب نیا بی قراری که در آن مقطع معتمد مقام حزب اعتمادملی وجود نسبت به کم اثر بودن نقش احزاب تو این شورا انتقاد داشت. البته انتقاد دیگر بوسیله شورای عالی درباره نحوه بستن مسوده امید بود چرا که برخی از اعضای لیست امید داخل مجلس دهم راه خود را از توافق طلبان استثنا کرده و پاسخگوی عملکرد خود نبودند.

اما درون انتخابات مجلس یازدهم صفحه برای سازش طلبان و شورای عالی برگشت. پایگاه رای اصلاح طلبان از عملکرد منتخبین خود و از یکسره عارف در باشگاه دهم راضی نبود. با استقبال سرد اصلاح طلبان از ثبت نام در انتخابات و ردصلاحیت شماره ای دیگر از آنها، شورای عالی سیاستگذاری از ارائه لیست خودداری کرد و این اختیار را بوسیله احزاب توافق طلب رحم که خودشان درباره نحوه چگونگی حضور در انتخابات تصمیم بگیرند. حزب کارگزاران یک لیست و 9 حزب دیگر سازش طلب نیز یک لیست ارائه کردند که اشتراکات زیادی درون دو مسوده وجود داشت اما اصلاحات حاصل انتخابات را به رقیب واگذار کرد.

 پس از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، محمدرضا عارف رئیس شورای برجسته سیاستگذاری و موسوی لاری نایب مهتر این شورا استعفا دادند و شورای عالی هنوز هیچ نشست ای برگزار نکرده است. عارف داخل اسفند ماه استعفای خویشتن را بوسیله داود محمدی دبیرکل انجمن اسلامی معلمین اعلام کرده است. محمدی بوسیله نمایندگی از اصلاح طلبان مجوز فعالیت جبهه توافق طلبان ایران اسلامی را از باشگاه ماده 10 احزاب گرفته بود چون این مجلس از اصلاح طلبان خواسته بود که بخاطر فعالیت انتخاباتی خویشتن «جبهه» را جایگزین «شورای ممتاز» کنند چون در قانون جدید فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی، فعالیت های ائتلافی باید درون قالب جبهه باشد و محمدی مسئول جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی وجود.

داود محمدی درباره استعفای عارف گفت: «عارف با وی در این ماخذ صحبت هایی داشته است و او  از استعفای موسوی لاری ناراحت است. با این حال جلسات شورای سیاستگذاری که بوسیله خاطر کرونا تشکیل نمی شود و این موضوع در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم هنوز مطرح نشده است. فعلا موضوعی که عارف مطرح کرده است در حال معاینه است و در این زمینه صحبت می کنیم.» حالا  باید عاشق واکنش اصلاح طلبان بود. آیا آنها عارف را برای ماندن داخل شورای عالی شادمان می کنند خواه اینکه شورای عالی را با رئیس و هیات رئیسه جدید دنباله می دهند یا ظهر خلق ائتلافی متاخر خواهند رفت؟ البته ایده تشکیل پارلمان اصلاحات هم همچنان روی میز است. علی صوفی فعال سیاسی اصلاح طلب اخیرا در گفت و گویی درباره پارلمان اصلاحات گفته است:« موضوع تشکیل این پارلمان رفت و رجعت هایی به کمیته دیپلماتیک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات داشت و تو نهایت در بخش معاینه اساسنامه آن متوقف ماند. هرچند که در ماه های اخیر بوسیله برهان همزمانی با ایام انتخابات این موضوع مورد مطالعه راحتی نگرفته اما همچنان بحث تشکیل پارلمان اصلاحات تو دستورکار قرار دارد.»
اپلیکیشن ها بوسیله نشانی بخش مهمی از گوشی های هوشمند، جزء جدانشدنی عمر ما شده اند. شاید بتوان اپلیکیشن های امروزی را که همه ی ما به کمک آن ها، حصه زیادی از فعالیت ها و کارهای روزمره ی خویشتن را پیش می بریم، به عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه نویسی و محلول معادلات ریاضی، علیل را برای ما فراهم می کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط مستحکم کنیم، فایل جابه جا کنیم خواه تا اینکه کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن ها همان نعوظ که می دانید در سه شیوه توسط توسعه دهندگان دراختیار کاربران استراحت می گیرند. این سه شیوه عبارت اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون برنامه ای. تاکنون شده با نظر اپلیکیشنی به عطش بیایید و عزم داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان هوشیار پولی وجود داشتن آن شوید؟ همه ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا داخل مواجه با این مسئله، تنها بوسیله افزودن به فهرست فرع مندی ها اکتفا کرده ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و اضافه به سیاهه اپ های خود تو آینده نیز به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای تکثیر تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن های خود را بوسیله رایگان نمایش می کنند. بنابراین، وعظ ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را دانلود کنید تا بوسیله فهرست اپ های شما تکثیر شوند و بعد از آن می توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با  زومیت  همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز در سیستم عامل های  اندروید  و  iOS  را بوسیله شما معرفی کنیم.

کلکسیون ی جدید اپلیکیشن های پولی اندروید که امروز درون کتاب ۱ تیر سال ۱۳۹۹ رایگان شده اند متشکل هستند از یک دستور کار ی کاربردی بخاطر تبدیل انواع واحدها و محاسبات مهندسی و ریاضی، بوسیله همراه دو دستور کار ی مدیریت سخت افزار گوشی های هوشمند اندرویدی که علاوه پهلو تهیه ی گزارش جزئیات از قطعات، آسیب های احتمالی آن ها را همچنین معاینه خواهند کرد. همچنین، اپلیکیشن پخش موسیقی نیز معرفی کردن شده است که توان اکولایزر ۵ باندی را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده ی iOS تو این مجموعه دارای یک برنامه ی مدیریت عکس ها و ویدئوها است که قابلیت مخفی سازی و مراقبت از داده ها بوسیله مایه ی رمزعبور را برای کاربر حاضر می کند. علاوه براین، برنامه ی دیگری که داخل این کلکسیون تدارک دیده شده است یک اپلیکیشن خلق کردن و اسکن کدهای رمزنگاری شده ی QR است که ویژگی هایی نظیر انحصاری سازی، ارسال اطلاعات رمزگشایی شده و... را برای کاربر حاضر می نرم. این اپلیکیشن ها را می توانید روی دستگاه های اپل، اعم از گوشی آیفون خواه تبلت آیپد انتصاب کنید و تجربه ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.اپلیکیشن  های  پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Widgets - CPU | RAM | Battery



اپلیکیشن Widgets برنامه ای با مجموعه ای از انواع ویجت ها بخاطر نمایش لمحه ای وضعیت CPU و RAM و باتری است که برای مدت کوتاهی به رایگان دردسترس کاربران قرار خمود است. ویجت پردازنده فرکانس لحظه ای، معیار استعمال از پردازنده و هسته های فعال را به همراه نام تراشه علامت می دهد. ویجت رم مدل فضای آزاد و اشغال شده ی رم، میزان بافر و... را بوسیله نمایش درمی آورد. ویجت باتری نیز استاندارد باتری ابدی مانده، دمای باتری و ولتاژ را به همراه علامت درحال شارژ در خود جای داده است. درنهایت با این اپلیکیشن می توانید شرایط پردازشی گوشی هوشمند خود را هموار دون رویت داشته باشید و از سلامت آن اطمینان نتیجه کنید؛ بنابراین اگر مراد به نصب این پروگرام پولی مجانی شده ی اندروید دارید، هم زمان حال می توانید از لینک دامن آن را دریافت کنید.دانلود Widgets - CPU | RAM | Battery

۲- اپلیکیشن CPU Identifier Pro

اپلیکیشن CPU Identifier Pro یک برنامه ی کاربردی برای شناسایی مفروضات شیرهدار افزاری گوشی های هوشمند اندرویدی است که برای مدت محدودی به رایگان دردرسترس قرار دارد. این برنامه علاوه بر شناسایی اطلاعات، قادر خواهد حیات آسیب های سخت افزاری احتمالی را نیز مورد مطالعه قرار دهد. اطلاعاتی که این اپلیکیشن می تواند درون یک گزارش بوسیله نمایش درآورد متشکل هستند از جزئیات سیستمی درباره ی سیستم عامل اندروید، مدت زمان رویه اندازی گوشی، مشخصات کرنل و SDK؛ همچنین جزئیات پردازنده ی مرکزی نظیر معماری پردازنده، اطلاعات هسته ها و کلاک دم ای آن ها از یکسره اطلاعات ارائه شده توسط این اپلیکیشن هستند.



سایر اطلاعاتی که می توان ازطریق این برنامه بوسیله دست آورد عبارت اند از: جزئیات نمایشگر مثل چونی تصویر، غلظت پیکسل و نسبت های آن، اطلاعات گرافیکی، جزئیات حافظه، مشخصات دقیق دوربین و جزئیات ماژول ها، مشخصات باتری و اطلاعات دقیق حسگرها و بسیاری مشخصات متخصص دیگر با دستیار این دستور کار شناسایی می شوند. این اپلیکیشن بوسیله خصوص برای خرید گوشی های دست دوم استعمال اختصاص ای دارد و می تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت گوشی هوشمند برای خریدار مهیا درنگ. درحال حاضر می توانید این اپلیکیشن را از لینک عرشه دانلود و نصب کنید.دانلود CPU Identifier Pro

۳- اپلیکیشن audioPro™ Music Player



اپلیکیشن audioPro™ Music Player همان طور که می توان از عنوانش حدس زد، اپلیکیشن پخش موسیقی است. این پروگرام بوسیله گفته ی توسعه دهنده ی آن یکی از بهترین و طولانی ترین اکولایزرها را نسبت به سایر رقبا درخود گنجانده است. همچنین، پشتیبانی از ویجت به همراه سیاهه کامل آهنگ ها همچنین از یکسره ویژگی های برنامه به حساب می جوی. دیگر فردی های دستور کار شامل تنظیم آهنگ زنگ با توان برش آهنگ ها می شود. برای دانلود اپلیکیشن پخش موسیقی audioPro™ Music Player می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.دانلود audioPro™ Music Player

۴- اپلیکیشن Unit Converter (Pega Pro) - Premium

اپلیکیشن Unit Converter یک برنامه ی مبدل انواع واحدها است و نسخه ی پریمیوم آن برای مدت محدودی بوسیله رایگان دردسترس فراغت دارد. این پروگرام ویژگی های اضافی دارد که فرصت اشاره به مورد تک آن ها حلق اما برای شهید می توان به این موضوع اشاره کرد که متجاوز از ۴۴ دسته ی متفاوت از واحدها مثل واحد های ارزی، طولی، ارزهای دیجیتالی و... را پوشش می دهد. علاوه براین موارد، ابزار هوشمندی نظیر تراز، کدهای رنگ های ایستادگی های الکتریکی، خط کش، ساعت جهانی، تایمر و تحول کتاب ها را درخود جای داده است.



اپلیکیشن Unit Converter همچنین، واحد های تخصصی و مهندسی مثل ویسکوزیته، نیرو، انرژی، تابش و تشعشعات ، مقاومت الکتریکی، ظرفیت القاء مغناطیسی، ظرفیت گرمای ویژه و... را برای کاربر مهیا کرده است. غصه اینک می توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت و نصب کنید.دانلود Unit Converter (Pega Pro) - Premium

اپلیکیشن  های  پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Power Private Photo Vault



اپلیکیشن Power Private Photo Vault یک دستور کار بخاطر خفا کردن عکس ها و ویدئوها که از بها ۲/۹۹ دلار رایگان شده است. با کمک این اپلیکیشن می توانید با انتظام رمزعبور از عکس ها و ویدئوهای خویشتن محافظت کنید. سایر ویژگی های اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را می نبوغ تو استعداد مدیریت عکس ها و ویدئوها، پول اعانه گذاری آن ها، تمهید ی بکاپ داخل آی کلاد و... اختصار کرد. رابط کاربری اپلیکیشن ساده است و کاربر می تواند فایل های خویشتن را تو اشکوب بندی های متفاوت و آلبوم های دلخواه پس انداز درنگ. هم اینک می توانید این اپلیکیشن را از لینک مافوق دانلود و نصب کنید.دانلود Power Private Photo Vault

۲- اپلیکیشن QR BarCode Scanner



اپلیکیشن QR BarCode Scanner یک برنامه ی ساخت و اسکن کد های QR است. با کمک این اپلیکیشن می توانید کد های QR شخصی سازی شده با طعم جزیی و تم مدنظر خود بسازید. این برنامه از کدهای مختلفی پشتیبانی می کند. بخاطر شهید می نبوغ به UPCE یا Code39 خواه EAN13 و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. نیز با فعال سازی استعداد مدیریت برخی داده های مشخص قرین لینک ها، ایمیل ها، محصولات، آدرس ها، شماره تلفن ها و... قادر است اطلاعات رمزگشایی شده را در قالب ایمیل برای ارسال فوری آماده یواش. به تامل داشته باشید کدهایی که ازطریق این اپلیکیشن، ابداع خواه اسکن می شوند در کتاب ی برنامه به صورت خودکار ذخیره خواهند شد و کاربر می تواند از این طریق بوسیله آن ها دسترسی داشته باشد. می توانید این اپلیکیشن را از لینک پایین تر دریافت کنید.دانلود QR BarCode Scanner

مقاله های مرتبط:اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۳۱ خرداد)

پروگرام های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است و به شما پیشنهاد می کنیم این برنامه ها را حتما با دانلود به فهرست پروگرام های خود اضافه کنید. شما همچنین می توانید چنانچه پروگرام ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله ی بعدی آن را با سایر کاربران به تعهد پرداخت بگذاریم.بیشتر بخوانید:قابلیت جدید اپلیکیشن Djay امکان جداسازی خودکار صدای خواننده را از موسیقی فراهم می کنداپل باز هم از تصمیم بحث برانگیز خویشتن مبنی بر حذف اپلیکیشن ایمیل Hey دفاع کردگوگل بخاطر کاهش اشغال فضای رم توسط مروگر کروم از قابلیت جدید ویندوز 10 استفاده می کندبا بهترین نرم افزارهای دانلود از تورنت آشنا شویدانتقادهای قطعی مایکروسافت از معیار درآمدی اپ استور اپل