یک روز در میان نامه فراهان

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

آخرین اطلاع دادن حاکی از آن است که اپل برای رویداد آذر خود با محوریت معرفی محبوب ترین اپلیکیشن ها و بازی های سال ۲۰۱۹ دعوت نامه هایی ارسال کرده اند. معمولا تو احضار مجله های اپل نمودار و شفاف بوسیله موضوع رویداد رمز نمی شود؛ ولی این کود سیلان تباین می یواش و ظاهرا موضوع رویداد از قبل به نیکی فاش شده است.

به نظر می رسد این بدوی باری است که اپل رویدادی تخصصی با محوریت معرفی کردن اپلیکیشن های محبوب برگزار می کند. اپل قصد دارد در رویدادی رسمی میزبان Apple Design Awards سال ۲۰۱۹ باشد که به بهترین مدل سازی اپلکیشن های iOS و macOS جوایزی اهدا می شود. معمولا مولود ی چنین رویدادهایی بوسیله قیافه آنلاین و عاری سنت حضوری اطلاع رسانی می شوند؛ ولی این مرحله اپل عادت جدیدی در پیش محزون است.  

مقاله های مرتبط:تحقیقات جدید اپل تو حوزه ی سلامت و بهداشت از قانون پروگرام جدید Researchاپل دیگر آیپد پرو را جایگزین کامپیوتر نمی داند

ظاهرا کوپرتینونشین ها قصد دارند قبل از فرارسیدن روزهای پایانی ۲۰۱۹، در رویدادی رسمی  نیکوترین اپلیکیشن ها و بازی های سال جاری را معرفی کردن کنند.

این رویکرد اپل و برگزاری چنین رویدادی می تواند بیش هیجان انگیز باشد و در عین حال، ابهت توسعه دهندگانی نیز به ارائه گذاشته می شود که با موفقیت توانسته اند در بازار رو به جلو لول کنند.

روز گذشته، Lance Ulanoff در توییتی بوسیله این موضوع اشاره کرد که رویداد رسمی اپل با موضوع «محبوب ترین اپلیکیشن ها و بازی های سال ۲۰۱۹» دوم دسامبر (یازدهم آذر) تو نیویورک برگزار خواهد شد. بوسیله دیدن نمی رسد اپل در این رویداد رسمی، محصول جدیدی معرفی کند. داخل دیدن داشته باشید نشانی و کتاب رویداد یازدهم آذر هنوز درون وب سایت رسمی اپل و فهرست رویدادهای آتی اپل ذکر نشده است.بیشتر بخوانید:کانسومر ریپورتس: گلکسی باد سامسونگ کیفیت صدای بهتری از ایرپاد پرو اپل داردتحقیقات جدید اپل در مرزوبوم ی سلامت و بهداشت از شیوه برنامه جدید Researchاپل دیگر آیپد پرو را جایگزین کامپیوتر نمی داندآیفون چقدر دوستدار هوا زیست است؟ نگاهی به قابلیت های ربات بازیافت اپلمقایسه مک بوک پرو 16 اینچی با مک بوک پرو 15 اینچی
همان طورکه انتظار می رفت، چند روز قبل، مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل با حاشیه های ساخته نمدار و کیبوردی با مکانیزم قیچی معرفی شد. براساس آخرین اخبار، لپ تاپ متاخر اپل هم زمان از دو نمایشگر اکسترنال با رزولوشن 6K پشتیبانی می نرم. در اسناد رسمی، پشتیبانی اپل برای لپ تاپمک بوک پرو به این موضوع اشاره شده است که دستگاه جدید می تواند در پیکربندی های مختلفی با چندین نمایشگر استفاده شود. 



مقاله ی مرتبط:اپل احتمالا سرویس های خبر، موزیک و تلویزیون خود را درون عمومی واحد ادغام خواهد کرددو نمایشگر 6K با رزولوشن ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ با نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتزدو نمایشگر 5K با رزولوشن ۵۱۲۰ درون ۲۸۸۰ و بها به روزرسانی ۶۰ هرتزچهار نمایشگر 4K با رزولوشن ۴۰۹۶ داخل ۲۳۰۴ و ارج به روزرسانی ۶۰ هرتزیک نمایشگر 5K با رزولوشن ۵۱۲۰ تو ۲۸۸۰ و نرخ بوسیله روزرسانی ۶۰ هرتز و حداکثر سه نمایشگر 4K با رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۳۰۴ و نرخ به روزرسانی ۶۰ هرتز 

چنانچه کاربران منظور داشته باشند لپ تاپ اپل مک بوک پرو را به نمایشگر ال جی UltraFine متصل کنند، می توانند داخل پیکربندی های متفاوتی از نمایشگر ال جی استعمال کنند:دو نمایشگر UltraFine 5K ال جی با رزولوشن ۵۱۲۰ تو ۲۸۸۰ با عمق رنگ ۱۰ بیت و ارزش به روزرسانی ۶۰ هرتزچهار نمایشگر UltraFine 4K ال جی با رزولوشن ۴۰۹۶ داخل ۲۳۴۰ با عمق رنگ ۸ بیت و بها به روزرسانی ۶۰ هرتزیک نمایشگر UltraFine 5K ال جی که بوسیله یک طرف دستگاه و دو نمایشگر  UltraFine 4K ال جی که بوسیله پورت های طرف دیگر متصل می شود. 

باتوجه بوسیله اینکه مک بوک پرو از چهار پورت تاندربولت ۳ (داخل هر طرف دو پورت) و بخاطر هر جفت پورت فقط از یک درایور بهره می برد، اپل داخل صفحه ی پشتیبانی مک بوک پرو به این موضوع تأکید می یواش که برای به حداکثررساندن تعداد نمایشگرهای قابل اتصال به دستگاه، بهتر است هر نمایشگر به یک طرف مک بوک پرو وصل شود. در صفحه ی پشتیبانی اپل درباره ی این موضوع آمده است: مک بوک پرو جدید اپل حاضر به چهار پورت تاندربولت ۳ است. هر جفت پورت تاندربولت ۳ (در جانب چپ و راست مک بوک پرو) مجهز به باس های مختلفی هستند. کاربران برای آنکه بتوانند حداکثر کارایی را از دستگاه خویشتن بگیرند، هر نمایشگر را بوسیله پورت های یک طرف وصل کنند. امکان پیوند بیش از دو نمایشگر به هر باس وجود ندارد. درصورتی که از نمایشگرهای 6K و 5K خواه نمایشگرهای 4K با چندین کابل کاربرد می کنید، از باس های مختلف برای هر نمایشگر استفاده کنید. 

یکی از فردی های جالب مک بوک پرو پشتیبانی از نمایشگر 6K است؛ درنتیجه، کاربران می توانند به راحتی از نمایشگرهای جدید اپل موسوم به Pro Display XDR با رزولوشن کامل کاربرد کنند. در دیدن داشته باشید مک بوک پرو ۱۵ اینچی غصه زمان فقط از دو نمایشگر 5K یا چهار نمایشگر 4K پشتیبانی می کند. بیشتر بخوانید:مقایسه مک بوک پرو 16 اینچی با مک بوک پرو 15 اینچیارزش سهام اپل از مجموع بها ۵۰۰ شرکت انرژی بزرگ آمریکا بیشتر شددرآمد سالانه اپل از تبلیغات احتمالا تا سال ۲۰۲۵ بوسیله ۱۱ میلیارد دلار خواهد رسیداپل دانگرید به iOS 13.2 را غیرممکن کرداپل اپلیکیشن های مرتبط با سیگار الکترونیکی را ممنوع کرد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، خواب بیش از وزن با ابتلا به بیماری های زیادی مرتبط است و معمولا پیشنهاد می شود افراد بزرگسال تا ۹ ساعت درون شب هنگام روز بخوابند. در ادامه بوسیله برخی مشکلات شاگرد از پرخوابی اشاره می شود. پرخوابی باعث بروز سردرد می شود

خواب زیاد از کمیت و پرخوابی که معمولا درون تعطیلات پیوستگی می افتد پیاده شدن انتقال دهنده های عصبی مغز از جمله سروتونین، تاثیر منفی می گذارد. به همین نظام اگر در کشش روز زیاد بخوابید و خواب شب تان دستخوش اختلال شود احتمالا صبح روز بعد دستخوش سردرد می شوید. افزایش معادل

بسان کم خوابی، پرخوابی تیمار موجب تکثیر معادل می شود. مطالعات علامت می دهد افرادی که بیش از ۹ روزگار می خوابند تقریبا ۲۱ درصد با تکثیر کمیت در طول یک حوالی ۶ ساله مواجه هستند. محققان معتقدند این افزایش قطع با رژیم غذایی و بازی مناسب جبران نمی شود. پرخوابی بر نحوه ذخیره چربی هم نفوذ کردن می گذارد.

چرا جماع کردن متجاوز خطرناک است؟ کمردرد شاگرد از پرخوابی

جماع کردن بخاطر ساعت های طولانی و با وضعیت نامناسب می تواند سبب کمردرد شود. درون نتیجه پرخوابی، عضلات مستقر شده و کمردرد خلق می شود. به منظور کاهش کمردرد، داشتن زندگی پرتحرک و ورزش سفارش می شود. امراض قلبی و دیابت نوع۲

مطالعات علامت داده اند پرخوابی با مخاطره ابتلا به امراض قلبی مرتبط هستند. درون حقیقت، پرخوابی سبب افزودن سربزرگی مرگ بوسیله دلیل مشکلات قلبی می شود. نیز انگیزه افزودن قندخون در کنار اضافه معادل می شود که خطر دیابت نوع۲ را افزایش می دهد. اختلال در سلامت گویا

همانطوریکه بیخوابی موجب افسردگیمی شود، پرخوابی بی قراری با کُندشدن روند بهبود از مشکلات اشتی روان مرتبط است. افراد پُرخواب با اختلال در سلامت روان و مشکلاتی نظیر نوسانات اخلاقی روبرو هستند.
مدتی قبل با گزارش iFixit مشخص شد سرفیس لپ تاپ ۳ تغییر مسیر امیدوارکننده ای ارائه داده و تعمیرپذیری بهتری به ارمغان آورده است که در مطالب قبل به آن رمز کرده ایم. بااین حال، اکنون تبلتبسیار نازک سرفیس پرو ایکس (Surface Pro X) نیز تعمیرپذیری چشمگیری دارد.مقاله های مرتبط:سرفیس لپ تاپ 3 موفق به کسب امتیاز بالای تعمیرپذیری از iFixit شدiFixit اپل واچ سری 5 را کالبدشکافی کرد

iFixit برای تجسس تعمیرپذیری سرفیس پرو ایکس تجزیه ی این تبلت مایکروسافت را شروع کرده است. این تبلت ۷ میلی متری به نحو شگفت انگیزی تعمیر شدنی و جداکردنی است. درنهایت، این محصول تشخیص ۶ از ۱۰ را دراین زمینه دریافت کرده و این تو مقایسه با امتیاز ۳ از ۱۰ آیپد پرو جدید موفقیتی کمتر همانند بوسیله احصائیه می آید.

برای بازکردن این تبلت فاتحه با SSD آن رو به رو خواهیم بود و کاربران SSD این تبلت را بوسیله قرار می توانند تعویض کنند و ارتقا دهند. سپس با ابزاری میسر و درست می قابلیت نمایشگر را جدا کرد که با بخشی چسب محکم شده است.



نکته ی اساسی این است که پس از بازکردن این تبلت با محافظ و پوشش اضافی روبه رو خواهیم شد؛ اما پس از حذف این محافظ ها، با بازکردن پیچ های مقیاس Torx، دسترسی به قطعات به قرار امکان پذیر خواهد وجود. در این تبلت، باتری همچنان با چسبی پرعضله به قاب هموار شده است.



رویکرد جدید مایکروسافت علامت می دهد در گذشته از قابلیت تعمیرپذیری دستگاه ها خبری نبوده و اینک استحکام و پیشرفت این بخش را تماشاگر هستیم. این رویکرد جدید بدان معنی است که اگر دستگاه ناقص باشد، به راحتی می توان آن را عیب یابی و تعمیر کرد و امکان ارتقا خواه تعویض قطعات مختلف نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:نمایش اپلیکیشن های ناسازگار با سرفیس پرو ایکس داخل مایکروسافت استور برای کاربرانمایکروسافت با استودیوهای واقعیت ترکیبی امکان ضبط ویدئو ۳۶۰ درجه را فراهم می کندمایکروسافت تعامل قلم با ویندوز را ساده تر می کندمقامات آمریکایی بوسیله زودی مجوز فروش کالا و خدمات بوسیله هوآوی را صادر می کنندمیت پد پرو هواوی گواهینامه CCC چروک را دریافت کرد
ASمقالهHAهایOOOON مرتبط وسواس:کیا بخاطر تولید نسل متاخر سدان اسپرت استینگرطراح سابق اینفینیتی و بی ام و به کیا الحاقیه کیا

از مدل مفهومی بدوی شاسی بلند کوپه ی خود رونمایی کرد؛ اما فعلا خبری از تولید آن نیست خودروی. جدید کیا فیوچران Futuron (اشتهار) دارد و دست خط نقشه کشی جدید آینده ی خودروهای الکتریکیشرکت کره ای را نشان می دهد همان. طور که از معروفیت آن پیداست و در تصاویر نیز مشخص است، این شاسی بلند، یک خودروی مفهومی آینده نگرانه است که به زودی آن را تو خیابان ها نخواهیم دیدن هرچند،. فیوچران شمایل یک شاسی «بلند کوپه الکتریکی پیشرو است» که درون نهایت باید به تولید برسد طراحی.

قلب خودروی مفهومی کیا، ظاهرا برجسته ترین نکته ی آن است که به تازگی در نمایشگاه بین المللی واردات چین CIIE (،)شانگهای به نمایش درآمده است فیوچران. با نسبت های ظریف دشواری و سطوح صاف، تعبیر جدیدی از جلو دریچه ی دماغه «ی ببر کیا» ارائه می دهد این. جلو پنجره نقشه کشی چراغ های ابر «هنرمند ای Star» (Cloud را) با سطوح پوستِ مشابه مار که الهام پژمرده از اساطیر گره است، ادغام می یواش برای (مشاهده ی تصاویر داخل کمیت ی بزرگ تر، روی عکس کلیک کنید چراغ).



های جلو با الهام از سحابی در کرسی شب، از چندین تکه ی هندسی LED ماتریسی تشکیل شده اند که در چراغ های عقب نیز فرم با چراغ های LED پیاده سازی شده است قبلا. چیزی شبیه به این را داخل تصاویر تبلیغاتی هیوندای گرنجور دیده بودیم ابعاد.

بدنه نیز به همان حد سزاوار سرزنش توجه هستند؛ شاسی اوج کوپه با فراز کم فیوچران. ۴۸۵۰ میلی متر کشش و ۱۵۵۰ میلی متر ارتفاع دارد و فاصله بین چرخ های جلو و عقب آن ۳۰۰۰ میلی متر است فیوچران.

سقفی غیرمعمول دارد؛ مانند گلخانه ای پانوراما بوسیله شکل الماس که در بالای هسته ای ۳۶۰ درجه فراغت دارد و با الهام از UFO «و بشقاب پرنده نقشه کشی» شده است سقف. خودرو پایین می آید تا نمای بی نظیری در اختیار سرنشینان قرار دهد؛ نیز دارای شبکه ای از LiDAR بوده که قادر بوسیله ارائه ی استعداد های رانندگی خودران سطح ۴ است یک.

باتری با ظرفیت بالا داخل تحت خودرو در بالا کمینه نصب شده و نیروی ۴ موتور قدرتمند داخل چرخ ها را تأمین می کند؛ درنتیجه مرکز ثقل خودرو پایین آمده و سیستم e AWD-نیز پاسخ ها را به سرعت برق بوسیله راننده منتقل می نرم قابلیت. های خودران کیا فیوچران در مدل سازی فضایی جادار و انعطاف پذیر منعکس شده است دو. صندلی جلو از مواد انعطاف پذیر مصنوع شده اند و می توانند موضع امین رانندگی «یا» وضعیت خوابیده ی قرار «به» خویشتن بگیرند زمانی. که حالت خودران کوشا است، صندلی ها خوابیده و فقره جمع می شود نورپردازی.



سحاب هنرمند ای و نقوش برجسته ی پوست اژدها روی درها، همراهی بین در و خارج خودرو را برقرار می کنند؛ جهیز تهویه نیز ظهر نقوش غشا مار قرار دارد یکی. دیگر از عناصر داخلی قابل توجه، کابین اطراف راننده است که دارای رابط کاربری گرافیکی GUI (بوده) و از داخل سمت شوفر خارج می شود و اطراف فرمان، در یک قوس یکپارچه پیچیده می شود بیشتر.بخوانید فورد:برانکو R R رونمایی شدوانت برقی شورولت E-10 رونمایی شدشاسی بلند مرسدس بنز G G کلاس با تیونینگ آفرود برابوسمدل 305 جیپ گلادیاتور و رانگلر بدون درهای سنتی تولید می شوندشاسی بلند برقی فیسکر اوشن با ارج ۴۰ هزار دلار عرضه می
ASGHAASGHAASGHAباOOOONOOOONOOOON فراگیرشدن اینترنت و نمو روز افزون ناپسند افزار ها، حاجت به یواش افزار های فایروال (خرابه آتش) بیشتر از قدیم عاطفه می شود. درحقیقت، فایروال اصلی ترین و مهم ترین بخش ایمنی شبکه ی هر سیستم است بجهت مانند دیوار حائل بین شبکه های داخلی و خارجی ارتکاب می کند. کاربرد حقیقی فایروال اسکان حملات هکری و ورود تروجان ها و ویروس ها است. تروجان ها با باز کردن پورت ها در کامپیوتر کاربران، می توانند مخفیانه داده ها آن ها را منتقل کنند و بویشگرها (Sniffer یا Packet analyzer) نقاط آسیب پذیر اتصال کامپیوتر را بیابند و از شبکه کاربر سوء استفاده کنند.فایروال خواه خرابه آتش یکی از ضروری ترین مباحث پناه شبکه است

با اینکه تو سالیان گذشته ترفیع های چشمگیری در ارتقای آنتی ویروس ها و مانوس بد افزار ها خراج شده است، هنوزهم استعمال از نرم ادوات های فایروال برای کاربران کامپیوتر یکی از ضروریات محسوب می شود؛ چرا که تهدیدات امنیتی شبکه نه تنها متوقف نشده اند؛ بلکه روز ‎به روز بیشتر می شوند. هرچند استفاده از آنتی ویروس مناسب قطعا از ابراز اقدامات ویرانه کارانه در کامپیوتر جلوگیری می کند، ممکن است بدافزار ها از خوش نویسی مجوز های اتصال، برنامه ها و نرم افزار ها را فریب دهند و داخل شبکه اتصال جاهل حلال خلق کردن کنند. از این وحدت نا امن ممکن است برای انتقال داده ها از کامپیوتر کاربران سوء استفاده شود. اینجا است که فایروال ها ارزش واقعی خود را مدال می دهند؛ چرا که با درخواست ایجاد مجوز های روشن برای اتصال به اینترنت، نفوذ کردن حمله های امنیتی را بوسیله سیستم کاربر عقد می کنند.مقاله های مرتبط:معرفی ۱۰ آنتی ‍ویروس رایگان۱۰ نکته مهم در تک افزایش امنیت رایانه

داخل این مقاله ی زومیت، با ۱۲ فایروال رایگان و کاربردی و عملکرد و نکات مثبت و منفی هر یک از آن ها بیشتر آشنا خواهید شد. درانتها نیز، چند نرم افزار متن باز فایروال را بوسیله اختصار معرفی می کنیم تا علاقه مندان به برنامه نویسی و کاربران صنف ای تر کامپیوتر و شبکه در صورت خواهش از آن ها استفاده کنند.

 

۱. Comodo Firewall



این فایروال دربرگیرنده مرورگر رمزی اینترنت، مسدود کننده ی تبلیغات، سرور های سفارشی DNS، حالت مخصوص بازی (Game Mode) و کیوسک رمزی (Virtual Kiosk) است که به کاربر اجازه می دهد به آسانی هر فرایند یا برنامه ای را خلال ورود بوسیله شبکه خواه خروج از آن مسدود کند. از محدودیت های خوب این نرم اسباب می نبوغ بوسیله این نکته اشاره کرد که کاربر بوسیله راحتی می تواند هر دستور کار ای را به سیاهه برنامه های حلال یا ممنوع افزودن کند. همچنین، به جای صرف ساعت ها وقت با برنامه های هوشمند دیگر برای شناسایی پورت ها و سایر موارد این چنینی، فایروال Comodo فقط با ضربان وجوی لقب برنامه مدنظر، این کار را برایتان اجرا می دهد. البته چنانچه حاجت داشته باشید، این فایروال امکان کاربرد از تنظیمات خاص و پیشرفته را نیز دراختیار کاربر قرار خواهد داد.

فایروال Comodo محدودیت دیگری به شهرت Rating Scan نیز دارد که بوسیله دستیار آن می توانید تمامی فرایند های تو جریان سیستم خویشتن را اسکن و مطمئن وجود داشتن هر کدام را بررسی کنید. این ویژگی به ویژه زمانی بسیار کاری است که به وجود کریه افزار در جهیز خود مشکوک هستید. یکی دیگر از امکانات پیشرفته ی این فایروال بخشی است بوسیله شهرت Comodo KillSwitch که فهرستی از تمامی برنامه های در حال اجرا نمایش می دهد و کاربر می تواند به راحتی هر برنامه ای که نیاز ندارد، عقد خواه محدود و تمام کند اسباب ها و سرو های در حال ارتکاب را با کمک این پنجره رصد کند.

نصب این فایروال ممکن است بیشتر از معادل خواست زمان بر باشد؛ اما با ویندوز های ۱۰ و ۸ و ۷ سازگار است.نکات مثبتقیمت علیه معقول است و برای افرادی که غیرحرفه ای درزمینه ی امنیت سایبری میسر سازی شده است.بوسیله عطا با مرورگر امن Comodo Dragon هماهنگ می شود.نکات منفیسیستم جعبه شنی خودکار (Sandboxing) به رخ پیش فرض غیر کوشا است.دربرابر کد های برنگ خون آسیب پذیر است.

دانلود Comodo Firewall۲ . TinyWall



TinyWal بر خلاف سایر یواش افزار های فایروال، عاری نمایش هزاران تبلیغ و سؤال از کامپیوتر کاربر مراقبت می کند. این فایروال محتوی یک برنامه ی اسکنر است که پس از اسکن کامپیوتر، برنامه های مطمئن را به فهرست دستور کار های امن منتقل می یواش. همچنین، کاربر می تواند به صورت دستی، بخاطر فرایند یا سرویس یا فایل، بوسیله طور دائم یا بلافاصله تنظیمات فایروال را فعال کند.

افزون براین، حالتی به نام آموزش خودکار ( Autolearn) هم در این فایروال پیش بینی شده است. در این حالت، کاربر می آموزد چگونه بوسیله برنامه ها امکان دسترسی به شبکه داده می شود. بنابراین، دستور کار های مدنظر را تو این حالت ظاهر می کند و بلافاصله بعد از خروج از حالت Autolearn، فایروال TinyWall تمامی آن برنامه ها را بوسیله فهرست برنامه های امن منتقل می بطی ء.

همچنین، برنامه ای به معروفیت نمایشگر Connections تمامی فرایند ها و پورت های فعال هموار بوسیله اینترنت را نمایش می دهد. همچون کند افزار های ویروس یابی آنلاین، کاربر می تواند با کلیک راست روی هر یک از اتصال ها (Connections)، بلافاصله آن فرایند را محدود کند یا به قرنطنینه Virus Total احاله دهد. این فایروال می تواند مخفیگاه های شناخته شده ی ویروس ها و کرم های یارانه ای را شناسایی و عقد و فایروال ویندوز را از تغییرات نگهداری بطی ء.

از کاربرد های دیگر این فایروال، محافظت از رمز های گذر و فایل میزبان ها (Hosts File) دربرابر تغییرات ناخواسته است.نکات مثبتدر این یواش ‍ افزار، از استفسار های آزار دهنده رایج دیگر فایروال ها خبری نیست.با استفاده از ویژگی Autolearn بوسیله آسانی می توانید پروگرام های مودنظرتان را از فهرست پروگرام های مسدودشده مستثنی کنید.نکات منفیدربرابر کد های برنگ خون آسیب پذیر است.برنامه هایی که بخاطر استفاده بوسیله برقراری اتصال با اینترنت نیاز دارند، باید تو تنظیمات فایروال مستثنی شوند.

دانلود TinyWall ۳. GlassWire



این فایروال رابط کاربری بی نهایت ساده ای دارد و کامل برنامه ها به مرحمت ادا می کنند. پنجره بالایی دستور کار ای است بوسیله شهرت Graph که به کاربر دستور می دهد طولانی دستور کار های هموار به شبکه و نوع ترافیک مصرفی آن ها را مشاهده یواش. در GlassWire امکان مشاهده ی لحظه ای برنامه های هموار و سابقه ی پیوند یک ماه گذشته نیز وجود دارد و کاربر می‎تواند اولین پیوند بوسیله شبکه ی هر دستور کار ای را رصد و مشاهده یواش. داخل دریچه دیگر که Firewall نام دارد و درحقیقت شامل فهرست تمامی برنامه های فعال و داخل حال ایفا است، کاربر دقیقا می فهمد هر برنامه بوسیله کدام یک از میزبان ها (Hosts) متصل شده است و اگر به مسدودکردن آن پروگرام امید داشته باشد، با کلیک روی آیکون سمت چپ، دسترسی پروگرام به اینترنت فورا و بخاطر قدیم قطع خواهد شد.

پنجره Usage جزئیات دقیق استاندارد کاربرد داده یا به عبارت دیگر، ترافیک اینترنت ورودی و خروجی هر دستور کار را داخل بازه های زمانی یک روزه گرفتن و سالیانه و ماهانه نمایش می دهد. به علاوه، امکان مشاهده ی میزان مصرف همگی ی پروگرام ها باهم یا فیلتر کردن پروگرام ای اختصاص و نیز نوع ترافیک مصرفی (مثلا HTTPS یا mDNS یا DHCP) بود دارد.

متأسفانه دریچه ی Network درون نسخه ی مجانی فایروال GlassWire کوشا نیست؛ اما کاربر می تواند با معامله یواش افزار، تمامی دستگاه های همواره به شبکه را مدیریت کند و اگر مایه جدیدی بوسیله شبکه هموار شود، این فایروال آن را خبر می یواش و هشدار می دهد.

جزء Alerts درون گوهر مرکز جمع آوری تمامی هشدار هایی است که فایروال GlassWire به کاربر اعلام می کند. به نشانی مثال، هشدار اینکه برنامه ای اختصاص چه زمانی و ازطریق کدام میزبان اولین بار به شبکه هموار شده است. کاربر می تواند با برگزینی گزینه ی ناشناس درون منو نرم افزار، از اختصاص تمام ترافیک به برنامه ای خاص جلوگیری یواش یا مجددا به تنظیمات حالت معمولی بر گردد و با انتخاب گزینه ی Snooze، تمامی تبلیغ ها را ۲۴ ساعت غیر فعال کند. امکان فعال کردن فایروال خلال نحو اندازی جهیز یا فعال و غیر فعال کردن تعدادی از اعلامیه ها مثل هشدار عبور از سقف پهنای باند حلال و تغییرات ایجادشده درون تنظیمات پروکسی خواه سرور های DNS و اعلام خطر تشخیص نیرنگ کاری آرپ (ARP spoofing) نیز وجود دارد.نکات مثبتکار با درنگ ابزار زیاد ساده است.با یک کلیک می استعداد هر دستور کار ای را مسدود کرد.نکات منفیمتأسفانه تمام بخش های فایروال مجانی نیستند.امکان مسدود سازی هم زمان همه ی برنامه ها وجود نداردامکان سفارشی سازی پیشرفته، همچون ایجاد ضابطه برای بست کردن پورت ها، حیات ندارد.

دانلود GlassWire۴. ZoneAlarm Free Firewall



این فایروال نسخه ی ابتدایی آنتی ویروس و فایروال ZoneAlarm محسوب می شود که برنامه ی آنتی ویروس آن حذف شده است. البته اگر کاربر غبطه داشته باشد، می تواند بعدا برنامه آنتی ویروس را نیز تکثیر کند. خلال انتصاب کند افزار، به کاربر دو گزینه ی Auto Learn و Max Security پیشنهاد می شود. گزینه ی اول منطبق با عملکرد کاربر تغییرات موردنیاز را اعمال می کند؛ اما گزینه ی دوم اجازه می دهد کاربر بوسیله رخساره دستی روی تنظیمات یک دستور کار یا تمامی آن ها کنترل داشته باشد.

این فایروال می تواند از ایجاد هر اسلوب تغییرات ویرانه کارانه در فایل میزبان ها (Hosts File) جلوگیری کند. کاربر با دخول به پاره Game Mode می تواند بوسیله صورت خودکار تمامی اعلان ها را مدیریت یواش تا اعلان های جاهل ضروری مزاحمت کمتری برای جهیز ایجاد کنند. درضمن ، از ابداع تغییرات بدون مجوز درون تنظیمات رمز های عبور جلوگیری و حتی به ایمیل کاربر گزارش شرایط ایمنی ارسال می یواش. کاربر می تواند با استعمال از تنظیمات اسلاید شکل فایروال ZoneAlarm، برای تمامی شبکه های عمومی یا خصوصی بوسیله آسانی تنظیمات امنیتی تعریف درنگ. بوسیله علاوه، کاربران مجاز هستند یکی از سه گزینه ی بدون فایروال و نگاهداری متوسط و حفاظت شدید را انتخاب کنند که داخل حالت حفاظت شدید، امکان اتصال به هیچگاه شبکه ای حیات ندارد و از آن می توان برای فدایی مقاصد ویژه مانند ممنوعیت اشتراک فایل ها یا پرینتر ها استفاده کرد. ZoneAlarm Free Firewall با ویندوز های ۱۰، ۸، ۷، Vista و XP بوسیله نواخت متجانس است.

توجه: خلال گمارش گزینه ی نصب سفارشی (Custom) را گزینش کنید تا برنامه ی دیگری به غیر از ZoneAlarm Free Firewall گمارش نشود.نکات مثبتاین فایروال فضای پس انداز سازی ابری پشتیبان مجانی پنج گیگابایتی دراختیار کاربر قرار می دهد.به احسان با بسیاری از درنگ ادوات های امنیتی دیگر سازگاری دارد.نکات منفیدر حالت حفاظت شدید، همه ی دستور کار ها حتی نرم اسباب های امن نیز نشان دار می شوند.دربرابر کد های مخرب آسیب پذیر است.

 دانلود ZoneAlarm Free Firewall۵. PeerBlock



این فایروال تفاوتی اساسی با سایر فایروال ها دارد؛ چرا که بوسیله جای مسدودکردن پروگرام ها، تمامی آدرس های IP دارای ویژگی خاص را مسدود می یواش. سیاق فقره بدین شکل است که فهرستی از تمامی آدرس های IP ارائه می دهد که فایروال برای مسدودکردن دسترسی کاربر به وحدت های ورودی و خروجی استفاده می کند. به عبارت دیگر، هر یک از آدرس های فهرست شده که به کامپیوتر کاربر دسترسی ندارند، ازطریق این آدرس ها به شبکه متصل نخواهد شد. بخاطر مثال، می توانید فهرستی ازقبل ساخته شده در این فایروال ساختن کنید تا آدرس های IP متنوع شبیه P2P ،ISP های تجاری و آموزشی، تبلیغات یا خبرچین افزارها را مسدود کند. حتی امکان بست سازی طولانی کشورها و موسسه ها نیز وجود دارد.

کاربر می تواند فهرست آدرس های خصوصی به خود را در این نرم افزار بسازد خواه از فهرست های رایگانی مصرف نرم که در بخش I-BlockList دراختیار کاربران راحتی داده می شود. سیاهه هایی که کاربران می سازند و به فایروال PeerBlock اضافه می کنند، به رخساره منظم و خودکار و بدون مداخله بوسیله روز می شوند. PeerBlock با ویندوز های ۱۰، ۸، ۷، Vista و XP به خوبی سازوار است.نکات مثبتاین فایروال به آسانی با یک تکمه واضح یا آرام می شود.بیشتر تبلیغات و پاپ آپ های وب سایت ها را مسدود می نرم.نکات منفیخدمات پس از بیع و به روز رسانی ندارد.کاربر برای فعال کردن بدوی ی فایروال، به دانش ابتدایی IT نیاز دارد.

دانلود PeerBlock۶.  Privatefirewall



درون این فایروال، سه گانه پروفایل مختلف وجود دارد و کاربر می تواند به سادگی یکی از تنظیمات سفارشی خود خواه تنظیمات پیشنهادی فایروال را انتخاب بطی ء. سیاهه برنامه هایی که مشروع یا عقد شده اند، به سادگی تشخیص دادنی و تغییرپذیر هستند. کاربر می تواند برنامه های جدیدی نیز بوسیله این سیاهه اضافه بطی ء و به وضوح ببیند آیا این دستور کار مجاز است یا جاهل مجاز. خوشبختانه این فرایند ابدا گیج کننده نیست. همچنین، تنظیمات پیشرفته ای هنگام ویرایش وضعیت مختلف دسترسی به شبکه دراختیار کاربران قرار داده می شود.

کاربر می تواند با کلیک ضایع روی مدخل اعلان درون نوار برنامه های درون حال اجرا (Taskbar) بلافاصله و بدون فرمان یا کلید دیگری، ترافیک را مسدود یا فیلتر کند. این روشی بیش میسر بخاطر توقف یک باره و سریع تمام فعالیت های شبکه است. همچنین، می نبوغ از فایروال Privatefirewall برای محدود کردن ایمیل های خروجی، مسدود سازی آدرس های IP خاص، جلوگیری از دسترسی به شبکه ای مشخص و جاهل کوشا کردن دسترسی کاربر به وب سایت ها کاربرد کرد.نکات مثبتفایل Help این فایروال حاوی توضیحات و جزئیات زیاد خوبی است و لینک های مفیدی به منابع آموزش امان سایبری دارد.تنظیمات بسیار ساده ای دارد.نکات منفیرابط کاربری آن زیاد شلوغ و لبریز حجم است به رخ پیش فرض، فقط مدیر (Administrator) امکان ذخیره کردن بوسیله روز رسانی ها را دارد.

دانلود Privatefirewall۷. NetDefender



فایروال NetDefender فایروالی بیش بدوی برای ویندوز است. کاربر با معاون این فایروال می تواند مبدأ و مقصد آدرس های IP و شماره ی پورت ها و پروتکل ها را وقوف و FTP یا سایر پورت ها را هنگام استفاده از شبکه بست نرم. عقد کردن پروگرام ها در این فایروال اندکی محدودیت دارد؛ چرا که برای اضافه کردن برنامه بوسیله سیاهه دستور کار های غیر مجاز، حتما آن پروگرام باید درون حال عمل باشد. بدین منظور، کاربر می تواند فهرست برنامه های درون حال ارتکاب را مشاهده و به صبر برنامه ی رایج دید را به فهرست مسدودی ها اضافه بطی ء. درون ضمن، این فایروال به پورت اسکنر نیز حاضر است که به سرعت تمامی پورت های باز روی سیستم را به کاربر عرضه می دهد تا هر کدام که احتیاج است، عقد درنگ.

فایروال NetDefender به نعوظ رسمی فقط برای ویندوز های XP و 2000 نقشه کشی شده است؛ اما امتحان نشان داده که با ویندوز های ۷ و ۸ بی قراری سازگار است.نکات مثبتنصب بطی ء افزار پیچیده و دشوار محو.با کلیک یک تکمه عقد سازی تمامی ترافیک ورودی کوشا یا جاهل فعال می شود.نکات منفیبعضی از قسمت های فایروال باگ دارد.سازندگان نرم افزار از نسخه ی مجانی پشتیبانی نمی کنند.

دانلود NetDefender۸. Outpost Firewall



این فایروال را نمی توان فایروال ایدئالی دانست؛ زیرا حکم با آن آسان حلق و به روز رسانی آن نیز متوقف شده است. با وجوداین ، Outpost Firewall تنظیمات پیشرفته ی بسیاری دارد که خیلی از کاربران را به کاربرد از آن بازنشسته می کند. پس از انتصاب اولیه، برای بسیاری از نرم افزار های شناخته شده به صورت خودکار تنظیمات پیش تصور فایروال بود دارد که کاربر را از انجام دستی تنظیمات بی احتیاج می بطی ء. این نرم افزار غم شبیه سایر فایروال ها به کاربرانش این امکان را می دهد برنامه های دلخواه خود را به سیاهه برنامه های مجاز خواه غیر مجاز تکثیر کنند و آدرس های IP و پورت های مدنظر را در حالت مسدود یا آزاد بگذارند.

برخی ردی افزار ها ازطریق کند افزار های حمایت ترافیک زیاد از وزن مجاز انتقال می دهند که مقدر شدن Anti-Leak Control از فعالیت این جنس بد ابزار ها جلوگیری می نرم. این ویژگی بسیار مفید معمولا تو سایر فایروال ها بود ندارد. مبصر ترین نکته ی منفی فایروال Outpost Firewall این است که به روز رسانی و پشتیبانی نمی شود و به عبارت دیگر، سازندگان بخش های جدیدی به آن اضافه نخواهند کرد.نکات مثبتبه آسانی تبلیغات و محتویات مشخصی از وب سایت ها را مسدود می درنگ.با دستیار ویژگی قفل کردن فایل و پوشه می توانید دسترسی به تعدادی بخش ها را مسدود کنید.نکات منفیکنترل برنامه ها به صورت پیش تصور غیر کوشا است.با فعال کردن کنترل برنامه ها، تعداد زیاد زیادی پاپ آپ مشاهده خواهد شد.درصورت استفاده ی نادرست از فردی قفل کردن فایل و پوشه، ممکن است بخاطر سیستم مشکلات موکد ایجاد شود.

دانلودOutpost Firewall۹. AVS Firewall



این فایروال رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و تمامی کاربران بوسیله صبر می توانند با آن کار کنند و کامپیوتر را درمقابل تغییرات ویران کارانه درون رجیستری، دریچه های پاپ آپ، بنر های مصنوع شده با Flash و اکثر تبلیغات محافظت می نرم. حتی اگر وب سایتی در سیاهه URLهای مسدود شده نباشد، کاربر می تواند به رخساره سفارشی بنر ها و تبلیغات آن را عقد کند.

مجاز خواه غیر مجازکردن آدرس های IP و پورت ها و برنامه های مدنظر به آسان ترین شکل طراحی شده است و کا ربر اندوه به صورت دستی و غصه ازطریق جست وجو تو فهرست برنامه های داخل حال اجرا به آن ها دسترسی دارد. درضمن، این فایروال اندکی به معروفیت بازرسی والدین دارد که با کوشا شدن آن، طفل فقط می تواند به سیاهه مشخصی از وب سایت ها دسترسی داشته باشد. امکان رمز گذاری روی این بخش نیز وجود دارد تا کاربران دیگر نتوانند در آن تغییرات خلق کنند. در بخش Journal، به تاریخچه‎ ای از اتصال به شبکه دسترسی خواهید داشت و با جست وجو درون آن می توانید به استراحت نحوه ی برقراری تمامی پیوند ها درون گذشته را شهود کنید. فایروال AVS  با ویندوز های ۸، ۷، Vista و XP بوسیله احسان سازگار است.نکات مثبترابط کاربری دوستانه و گزینه های بسیاری برای سفارشی سازی دارد.تمامی ترافیک ورودی و خروجی به شبکه شما را دیده مسبب می کند.نکات منفیمدت‎ هاست که به روز رسانی نشده است.نصب آن پردردسر است.

دانلود AVS Firewall۱۰. R-R



Firewall این فایروال طولانی امکانات موردانتظار کاربر از فایروال را در خود دارد؛ اما متأسفانه رابط کاربری اش آسان نیست و چیزی به نام رخصت العمل درون برنامه ای بود ندارد که بوسیله کاربر توضیح بدهد درصورت خلق تحول در تنظیمات، قرار است چه اتفاقی. بیفتد این فایروال شامل این مدخل ها: است مسدود کننده ی محتوا برای محدودکردن خیز وجو براساس کلمات کلیدی، فیلتر ایمیل برای بست کردن کوکی ها، جاوااسکریپت، پاپ آپ ها و اکتیو X، مسدود کننده ی تصویر برای ازبین بردن تبلیغات با ابعاد معین و بست کننده ی اصلی بخاطر مسدودکردن تبلیغات براساس آدرس وب. سایت برای سهولت فقره با این فایروال می قابلیت از برنامه ی راهنمای هوشمند (گمارش) wizard استعمال کرد تا فوری بعد از شناسایی بطی ء افزار، درون انتظام اتصال تمامی برنامه های در حال اجرا بوسیله کاربر کمک.

کند براساس تجربه ی ما، R-فایروال R Firewall نتوانست تمامی برنامه های موجود داخل سیستم را خبر کند؛ ولی کارکردش با برنامه های شناسایی شده شادمان.کننده وجود نکات مثبتنرم وسایل تنظیمات متفاوتی ایجاد می بطی ء و انتقال از یک نوع تنظیم به انواع دیگر بوسیله آسانی انجام.می شود تنظیمات سریع و به صورت خودکار عمل.می شوند نکات منفیاین فایروال مدت ها است بوسیله روز رسانی.نشده است تعدادی اوقات برنامه های حلال را نیز بست.

می R-درنگ. دانلود R



Firewall۱۱ Ashampoo FireWall این فایروال هنگام اولیه راه اندازی، راهنمای هوشمند نصب به کاربر نمایش می دهد و کاربران می توانند از بین دو گزینه (ی حالت) بی تجربه Easy Mode و (حالت حرفه) ای Expert Mode گزینش کنند دسترسی کدام پروگرام ها به شبکه باید مشروع.

یا عقد باشد (مقدر شدن حالت) آموزش Learning Mode بسیار جذاب است؛ چرا که بوسیله قیافه پیش فرض دسترسی تمامی بطی ء وسایل ها را به شبکه. بست می درنگ به عبارت دیگر، هر برنامه ای که درخواست اتصال بوسیله شبکه داشته باشد، کاربر باید تنظیمات دسترسی آن را به رخ دستی انجام دهد و فایروال این موضوع را در ذهن ی خویشتن ثبت می کند و به انتظام مجوز دسترسی آن برنامه در دفعات. بعدی نیازی ندارد این استعمال بسیار مفید است؛ چون کاربر دقیقا می داند کدام برنامه ها مجاز به دسترسی هستند و می تواند اتصال برنامه های غیر حلال را به شبکه محدود. خواه عقد نرم بسرنوشت شوم دچار کردن بسیار کاربردی دیگر قسمت Block All فایروال است؛ از طرف با یک کلیک بلافاصله تمامی همراهی های ورودی و خروجی را. متوقف می درنگ این ویژگی متجاوز ایدئالی است؛ به ویژه زمانی که کاربر بوسیله بود ویروس در سیستم مشکوک باشد، با این توان می تواند ارتباط ویروس با مالک را قطع بطی ء و مانع درز اطلاعات به خارج.

از جهیز شود برای استفاده از این فایروال، کاربر نیاز دارد از سازنده کد کوشا. سازی دریافت نرم ناگفته نماند فایروال Ashampoo FireWall فقط با ویندوز های XP و.۲۰۰۰ سازوار است نکات مثبتاین فایروال امانت ای کند افزاری است که ابزارهای موثر امنیتی دیگری را نیز.شامل می شود بخش اساسی ی عملکرد فایروال در.معرض دید نیست نکات منفیبه روز رسانی آن متوقف شده است و نسخه جدیدی.ارائه نخواهد شد دائما حفره های امنیتی جدیدی در آن.فاحش می شود عملکرد این فایروال فقط با نسخه های XP و ۲۰۰۰.

ویندوز مطمئن است. دانلود Ashampoo FireWall۱۲



Open DNS Home این فایروال، فایروالی دانلود کردنی ازاله و تو واقع، کاربر با خلق نوعی تغییرات درون تنظیمات روتر، ازطریق سید های Open DNS بوسیله اینترنت متصل می شود و هر کاربر خواه دستگاهی که به این شبکه متصل باشد،. محافظت می شود این فایروال بخاطر کسب و کار ها و منازل که معمولا چند کاربره هستند، بسیار کاربردی.

و کار کننده است فایروال Open DNS Home بوسیله قیافه خودکار تمامی تهدیدات شناخته شده ی امنیتی را بست می کند و با ارائه ی دامنه ی وسیعی از کلمات فیلترشده، از دسترسی کودکان به محتوای نامناسب جلوگیری می درنگ و ابزار مناسبی بخاطر جلوگیری از. حملات فیشینگ است خدمات این فایروال کاملا مجانی است و بخاطر تنظیمات هر دستگاهی دستورالعمل کاملی.ارائه شده است نکات مثبتامکان دسترسی.دائم به فایروال سازوار با سایر فایروال.های گمارش شده.نکات منفیدانلودکردنی نیست دربرابر کد های برنگ خون.



آسیب پذیر است وب سایت

Open DNS Home اگر به مباحث دستور کار نویسی و نرم ادوات های متن باز دلبستگی مند هستید، بعضی از بهترین فایروال های مجانی متن باز را به قیافه خلاصه معرفی می کنیم تا طرفداران این مبحث نیز از داشتن فایروال خاص، ولی امن و رایگان. بی روزی نمانند برای کسب معلومات بیشتر از نحوه ی عملکرد و ویژگی های هر درنگ افزار، می توانید بوسیله وب سایت همکاری سازنده رجوع کنید که لینک آن در والا توضیحات معرفی این یواش افزار ها.درج. شده



است ۱ pfSense به عقیده بسیاری از کارشناسان، این نرم ابزار یکی از نیکوترین و قوی ترین فایروال های متن باز مجانی موجود. در راسته است از این بطی ء ابزار می توان هم به عنوان فایروال و تیمار بوسیله عنوان روتر شبکه کاربرد کرد و از امکانات و ویژگی های کاربردی.

آن یکروز برد. وب



سایت pfSense۲ ClearOS این فایروال سه نسخه ی خانگی، تجاری و اشتراکی دارد که تنها نسخه ی عمومی. آن مجانی است ClearOS را همچنین می توان از بهترین فایروال های.

متن باز دانست. وب



سایت ClearOS۳ IPFire این بطی ء ادوات علاوه بر اینکه به عنوان فایروال ارتکاب می کند، بخاطر اهدافی شبیه سرور پروکسی و درگاه VPN.

همچنین کاربردی است. وب



سایت IPFire۴ OPNsense این یواش افزار امکانات اصلی فایروال تجاری گران قیمت و ویژگی هایی بیشتر از آن را در خویشتن دارد و حکم با آن.

بسیار ساده است. وب



سایت OPNsense۵ VyOS فایروال متن باز مبتنی بر لینوکس است و رابط کاربری و مدیریت ساده ای دارد و امکان نصب آن روی رقیق افزار و ماشین های رمزی و پلتفرم پس انداز سازی فضای.

ابری وجود دارد. وب



سایت VyOS۶ Smoothwall این فایروال متن باز نیز مبتنی بر لینوکس است؛ اما کاربر برای کار با آن نیازی به داشتن دانش بیش لینوکس ندارد و علاوه بر عملکرد بوسیله عنوان فایروال، ابزار هایی برای انتظام پروکسی و سرعت شبکه و بررسی.

آمار ترافیک دارد.وب



سایت Smoothwall۷ Untangle این فایروال بدون داشتن پیچیدگی های متعارف سایر یواش وسایل های امنیت شبکه، در زمان کاربران صرفه. جویی می کند با توجه به اینکه این فایروال هم اقتصادی و اندوه قدرتمند است، می تواند گزینه ای ایده آل برای کسب و فرمان ها و موسسه های کوچک و. ارشد محسوب شود البته تمامی امکانات آن رایگان نیستند و برای استفاده از تمامی محدودیت های درنگ افزار باید.

آن را بخرید وب:سایت Untangleبیشتر بخوانید هک سرورهای ارشد اینترنت بوسیله استراحت و با: یک لپ تاپاینفوگرافیک 10 نشانه آلوده شدن یک رایانه بوسیله ویروسچرا مصرف از-شبکه های Wi Fi عمومی برای ادا امور بانکی و شخصی
بوسیله نوشته سایت space.com ایکس- ۳۷بی، هواپیمای نظامی که مانند شاتل های فضایی سرنشین دار ناسا ولی در ابعاد کوچتر است، در پایان این پنجمین عهده دار شدن سری بسیار درازمدت به طور خودکار تو مرکز فضایی کندی در ناسا داخل کیپ کاناورال فلوریدا بوسیله زمین نشست. این هواپیمای فضایی در ابتدا بوسیله یک راکت فالکون ۹ شریک شدن اسپیس ایکس به فضا پرتاب شده بود. فیلم | فالکون ۹

رکورد قبلی این هواپیما پروازی ۷۸۱ بسرعت بود که در ماه مه سال ۲۰۱۷ بوسیله دست آمده بود.

نیروی هوایی امریکا دو فروند از این هواپیماهای فضایی را در ناوگان خویشتن دارد که مانند شاتل های فضایی می نبوغ برای تصدی های گوناگون چندین بار تصعید کرده اند.  این هواپیماهای فضایی که نیروی خود را از انرژی خور می گیرند و پیدایش شرکت بوئینگ هستند، دارای یک محفظه وعده مینیاتوری هستند که می استعداد برای ارتکاب آزمایش ها خواه جای دادن ماهواره های کوچک بوسیله کار رود.

 این هواپیماها در عنصر برای گذراندن مدت ۲۴۰ روز در مدار زمین طراحی شده بودند.

ماموریت های این هواپیماهای فضایی محرمانه مانده است، ولی مقامات نیروی هوایی اشاراتی درباره آنها داشته اند. یک حمل این هواپیما تجهیزاتی طراحی شده بخاطر «آزمایش وسائل الکترونیکی تجربی و تکنولوژی های لوله های حرارتی نوسانگر در فضا های فضایی در زمان های کامل» بوده است. همچنین این هواپیمای فضایی یک ماهواره کوچک را هم در مدار زمین صبر داده است.

دستور کار ساخت ایکس-۳۷ بی درون اصل در سال ۱۹۹۹ به ناسا به نشانی یک بستر آزمایش تکنولوژی برای سفینه های فضایی آینده شروع شد و  کاملا شبیه یک نسخه مینیاتوری شاتل های فضایی بود، اما تو سال ۲۰۰۴ سازمان استیناف های پیشرفته دفاعی (DARPA) سپاه آمریکا این پروژه را تحویل گرفت و به «راه اندازی قابلیت های کندرو» نیروی هوایی آمریکا سپرد.

ایکس ۳۷بی ۸.۸ متر درازا دارد و فاصله بال های آن ۴.۶ متر است. بخش حمل آن به حد پاره وعده یک وانت است و  ابعادی ۲.۱ متر در ۱.۲ متر دارد.

ابتدایی تصدی ایکس-۳۷بی داخل آوریل سال ۲۰۱۰ ادا شد و این هواپیمای فضایی برای ۲۲۴ روز داخل مدار زمین باقی ماند. ماموریت های اینده داخل سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ عمل شدند و هر بار مدت ماندن هواپیما تو مدار زمین بیشتر شد.
فارس نوشت: «فرحان راست» سخنگوی سازمان ملل تو کنفرانسی خبری گفت که سازمان ملل نمی تواند عزت اظهارات آمریکا درباره کشته شدن «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش را تایید یواش و معتقدیم که چنین اطلاعاتی باید توسط طرف های مختلفی مورد اثبات قرار بگیرد.

وی داخل این باره گفت: «ما نمی توانیم صحت این موضوع را از کار افتادن کنیم.»

«ادموند فیتون» هماهنگ کننده تیم بازرسان سازمان ملل درباره گروه های تروریستی نیز گفت که این تیم نمی تواند کشته شدن ابوبکر البغدادی را تایید نرم اما اظهارات آمریکایی ها داخل این باره را قطعی می گیرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عصر روز یکشنبه تو یک نشست خبری در قصر سفید از کشته شدن البغدادی داخل عملیات نیروهای خاص این کشور در شمال غرب سوریه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه همچنین روز گذشته اعلام کرد که هیچگونه مفروضات موثقی درباره عملیاتی ادعایی لشکر آمریکا در حمله به نگرش اختفای البغدادی داخل ادلب سوریه در اصالت ندارد. (جزئیات بیشتر)

وزارت دفاع روسیه اضافه کرد که اطلاعات ضد و مخالف درباره عملیات آمریکا، تردیدها درباره صحت و به خصوص موفقیت آمیز وجود داشتن این عملیات را افزایش می دهد.
به گزارش ایسنا، محمدحسن زدا داخل پاسخ بوسیله این که افراد تا چه سنی امکان صیقل عبث بیمه دارند و آیا شرط سنی بخاطر ورود بوسیله بیمه حیات دارد، گفت: داخل قانون تامین مدنی هیچ محدودیتی وجود ندارد و یک شخص می تواند داخل ۸۰ و ۹۰ سالگی بی آرامی بیمه شود. ولی سال ورود به بیمه برای ما عمده است. چون سن بازنشستگی در ایران ۵۰ سال مدح شده و ورود بوسیله مطمئن مدنی سپس از ۵۰ سالگی برای اولین بار، با فردی هایی درون برخی بیمه ها همراه است.

ثابت قدم مقام اداره تامین اجتماعی ادامه داد: تو بیمه قهری مشکلی نداریم و بعد از ۵۰ سالگی هم می توان بیمه شد، اما بی همتا باید معاینات تمام را انجام داده و از دید جسمی و روحی توان انجام کار را داشته باشد.

به استناد قانون بیمه افراد شاغل الزامی است. با توجه بوسیله قانون کار که سن شروع حکم را از ۱۵ سال اعلام کرده سازمان تامین اجتماعی هم از این سن به سپس را سرگشاده صبر می دهد و محدودیتی بخاطر اول بیمه پردازی اجباری به شرط صحت جسمی و روحی ندارد.