یک روز در میان نامه فراهان

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همشهری آنلاین- حسن حسن زاده: همسایه ها، اهالی محله، داوطلبان دلسوز و خیّران مهربان 2 روز مانده به مراسم شب یلدا، مهمان آسایشگاه خیریه بچه های گردون شده اند تا متفاوت ترین شب یلدای عمرشان را در بر آنها جشن بگیرند. یکی کیک رسم را با خود آورده، دیگری انار و هندوانه شب یلدا را تدارک کرده و دیگر داوطلبان و خیّران هم برای مسرور کردن بیرونی صغیر های معلول مرکز از صبح مشغول آذین بندی آسایشگاه بوده اند. با همراهی آنها بلندترین و سردترین شب سال در بیرونی چهاردیواری آسایشگاه صغیر های آسمان گرمای لذتبخشی مشخص کرده است. گزارش ما را از برگزاری مراسم شب یلدا در مؤسسه خیریه بچه های سپهر می خوانید.



امشب بخاطر بچه های آسمان شب متفاوتی است. آذین بندی دورتادور محوطه کوچک آسایشگاه و مهمان هایی که یکی یکی با جعبه های رنگارنگ هدیه از گونه می رسند قرار است بلندترین شب سال را برای بچه های آسایشگاه به خاطره انگیزترین شب سال دگرگونی کنند. مادریاران، داوطلبان و تا اینکه همسایه هایی که همیشه با بچه های سپهر همراه و همدل بوده اند از بامداد امروز دیوارهای آسایشگاه را آذین بسته اند تا همه چیز برای برگزاری یک عادات به یادماندنی حاضر شود. در آسایشگاه شماره 5، جایی که صغیر هایی با معلولیت های متنوع جسمی و ذهنی نگهداری می شوند، مادریاران لباس نو بوسیله تن بچه ها می کنند. اولین قسمت قسمت کردن مهمان ها که از روش می رسند حال و هوای بچه ها عوض می شود. جواد، بهزاد و نوشین با رویت مهمانان از تخت فلزی پایین می آیند و بخاطر آنها مشت تکان می دهند. که جوانی از اهالی محله کاووسیه که امشب مهمان بچه های فلک هستند سراغ سریر های فلزی دیگر می قضیه و مشت نوازش پیاده شدن سر بچه ها می کشند. در این مرکز، صد کودک  4تا14 ساله محافظت می شوند. اگرچه هزینه مراقبت هر کودک حدود 4میلیون تومان در ماه است اما همراهی دلسوزانه خیران، داوطلبان و کمک های مردمی شرایط را برای برگزاری این طور مراسمی مهیا می کند. «محمد کمالی» جانشین مدیرعامل مؤسسه از باهم اتحاد کردن خیّران و داوطلبان بخاطر برگزاری رسوم امشب می گوید: «مرکز نوزاد های آسمان با کمک های انسانیت راه اندازی می شود. داوطلبان و خیّران علاوه بر رفع نیازهای نوزاد ها به فکر مسرور کردن آنها هم هستند. با کمک آنها توانستیم در کامل 20 سال گذشته مراسم شب یلدا و دیگر جشن های مناسبتی را برگزار کنیم.»



تو شب یلدای منی

با رسیدن همه مهمان ها، در آسایشگاه شماره 5 جایی برای سوزن انداختن مشخص نمی شود. تو گوش های از آسایشگاه، مادریاران با دستیار چند بانوی داوطلبی که سال هاست بدون چشمداشت به بچه های آسمان خدمت می کنند مشغول ته رنگ آمیزی و نقاشی روی چهره کودک ها هستند. «باده» دوشیزه 25 ساله مرکز که مشغول بوسیله سندرم داون است و درون همگی جشن ها کمک حال مادریاران می شود بی آرامی حسابی پای فقره است. می گوید: «امشب جشن شب یلدا داریم.» ساغر با همه وجود میخندند و خامه مو آغشته به ته رنگ را به یکی از مادریاران می دهد. اهالی کوچه کاووسیه بی آرامی داخل برگزاری مراسم شب یلدای امشب سهم دارند. کیک های دلگشا اثر جزیی و لعابی که روی میز چوبی مرکز چیده شده اند حکایت همین وحدت و همدلی اهالی هستند. کمالی می گوید: «داوطلبان بسیاری دلسوزانه پای امر می آیند تا بچه ها حین های شادتری را تجربه کنند. انگبین خرید خیابان کوچک که از عشق و علاقه خردسال های آسمان به جشن و شادی دانا است کیک مراسم امشب را آماده کرده و برایما فرستاده. همگی ملزومات مراسم امشب از انار، هندوانه و آجیل شب یلدا هم توسط داوطلبان و کمک های مردمی تدارک شده است.» اینک که همه چیز برای مطلع تشریفات شب یلدا آماده است دسته موسیقی زنده بی آرامی از راه می رسد. اعضای گروه موسیقی «محبوب» هم یکی از همان داوطلبان دلسوزی هستند که دلشان بخاطر خنده و شادی طفل های مرکز پر می کشد. موسیقی که نواخته می شود صاعقه شادی هم تو چشم بچه های فلک سوسو می زند. «باران» دوشیزه خوشزبان مرکز اگرچه پاهایش توان راه عدول کردن ندارد اما از همان گوشه آسایشگاه و از روی تخت فلزیاش آهنگ شب یلدا را همراه با دیگر بچه ها زمزمه می نرم: «درون شب یلدای منی...» چند آهنگ شب یلدایی که نواخته می شود سراغ «مهرداد فاتحی» سرپرست گروه موسیقی می رویم. او از دغدغه هایش برای خوشحالی صغیر های آسمان می گوید: «برادرم، فرهاد معلولیت معنی دارد. هر ثانیه تو خانه برایش ساز میزنم حسابی سر قریحه می آید و روحیهاش بهتر می شود. همین شد که 14 سال پیش غرض گرفتم از هنرم بخاطر کودک های اثر کاربرد کنم. امشب وقتی بچه های آسمان می خندیدند انگار بهینه هدیه را از خداوند خمود بودم.»



دل بحری گلی

«روی شادی بچه های آسمان و خنده های از ته دلشان هیچگاه قیمتی نمی شود گذاشت.» این را یکی از اهالی باستانی خیابان کوچک می گوید. پیرمردی که امسال غصه همدم بچه های کرسی شده است تا چند بیتی از دیوان حافظ برایشان بخواند. پیرمرد تفألی به دیوان حافظ می زند و بعد از طفل ها می خواهد در بلندترین شب سال بخاطر سلامتی همدیگر دعا کنند. بچه های گردون با دل پاک و آسمانیشان همراه با مهمان های مراسم دعا می خوانند تا این فرح و ارباب بخاطر ابد مهمان دلشان پایا بماند. وقتی مادریاران و داوطلبان با مشارکت صغیر ها، برش های کیک را برای خوش آمد از مهمان ها آماده می کنند سراغ گلی، دختر محبوب آسایشگاه و نمایشگاه نقاشی اش می رویم. گلی فقط معلولیت جسمی دارد و دست سرنوشت او را مهمان بچه های آسمان کرده است. او رؤیای نشستن زیر درخت سیب و چمن زاری سبز را که تا افق دور دست امتداد دارد روی بوف نقاشی هایش آورده و با حضورش انگار دیوارهای آسایشگاه به کیلومترها دورتر تبعید می شوند. گلی خواندن و نوشتن، نقاشی کردن و چند هنر دیگر را از مادریاران و داوطلبانی یاد گرفته که دلسوزانه برایش وقت گذاشته اند. «سودابه پورمصطفی» یکی از مادریاران خیریه بچه های آسمان که 4 سال است بخاطر بچه ها مادری می کند می گوید: «مربیان نامزد عبث زیادی به گردن بچه ها دارند. شبیه بانوی شیرین کاری که نقاشی را به گلی یاد داده و یا دانشجوی مهربانی که با چند تاریخچه قصه به آسایشگاه می آید و برای بچه ها قصه می خواند.» امشب بی آرامی نقاشی های گلی به چهاردیواری آسایشگاه زینت دیگری بخشیده است. چند نفر از مهمان ها نقاشی های گلی را می خرند. گلی ولی با قلب دریایی اش می گوید: «می خواهم با سودا این نقاشی ها خردسال ها بوسیله سیر تکاملی بروند، همیشه جشن بگیریم و همه آنها مثل امشب بشاش باشند.»



شادی شب یلدا،سهم همه شهروندان

مراسم شب یلدای امسال بچه های کرسی با یک خبر خوب همراه حیات. «مصطفی سلیمی» شهردار منطقه 3 که بوسیله همراه جمعی از مسئولان شهرداری منطقه در آستانه مراسم شب یلدا از آسایشگاه معلولان کمینه از 14 ساله این مؤسسه بازدید می کرد پس از دیدار با کودک های آسمان بخاطر حمایت از این مؤسسه مردم نهاد و مساعدت تو آغاز پروژه ساخت ساختمان جدید مؤسسه اخبار آمادگی کرد و گفت: «داخل محدوده منطقه 3 حدود 90 تشکل فعال داریم که هرکدام داخل مملکت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و حمایت از کودکانکار و معلولان جسمی و ذهنی فعالیت می کنند. مؤسسه بچه های آسمان هم یکی از فعال ترین مؤسسات انسان نهاد منطقه است که سال ها درون مرزوبوم امن از معلولان فعالیت می یواش. تلاش می کنیم با شناساندن خیّران و استفاده از حجم های شهرداری پهلو بچه های آسمان باشیم. خوشبختانه مسئولان این مرکز توانسته اند زمینی را برای تاسیس آسایشگاه جدید خریداری کنند. ما داخل شهرداری مجاهدت می کنیم با هماهنگی مسئولان مقدر شدن های مختلف شرایط را بخاطر صدور سریع تر پروانه ساخت، مهیا و خیّران دیگر را اندوه بخاطر تسریع ساخت آسایشگاه به این خیرات معرفی کنیم.» شهردار منطقه 3 که به بهانه جشن شب یلدای بچه های آسمان بوسیله ملاقات آنها رفته بود درون حاشیه دیدار از آسایشگاه به بنیانی ترین اقدامات شهرداری منطقه به ربط شب یلدا و امنیت از اقشار محروم و آسیب پذیر اشاره کرد: «در هر 12 برزن منطقه با هماهنگیسراهای محله، برنامه های اختصاص ای برای شب یلدا تدارک دیده ایم. داخل گلستان های امت و شریعتی با همدستی گروه های مردم نهاد، پروگرام های مختلف هنری، نمایش و خرید و بیع صنایع دستی، مهمانی انار و... برای شهروندان برگزار می کنیم. نیز سبدهای کالا متناسب با شب یلدا تهیه شده است که در وارستگی خانواده های محروم و نیازمندی که شناسایی کرده ایم قرار خواهیم عدل. هدفمان این است در شب یلدا که جایگاه خاصی در فرهنگ ما دارد شادی و لبخند سهم همگی گروه های شهروندان باشد.»



شما هم یاوربچه های فلک باشید

در مرکز خیریه بچه های آسمان قسمت قسمت کردن های داوطلبی از عموم موسیقی، قصهخوانی، نقاشی و... تو مقاطع مختلف سال سری بوسیله این مرکز می زنند تا سهمی تو نوکری رسانی به بچه های آسایشگاه داشته باشند.

شما هم اگر هنر و تسلط ویژه ای دارید بخاطر بازدید از معلولان آسایشگاه یا ارسال معاون های نقدی و غیرنقدی خود می توانید با عده ۰۲۱۴۳۶۱۳ رابطه بگیرید یا به نشانی اینستاگرام bachehayeaseman_kamran مراجعه کنید.
مسابقات بین المللی برنامه نویسی ICPC برای دانشجویان، همه ساله از لفظ انجمن جهانی ACM و با پشتیبانی شرکت های ابهت چون IBM، به نشانی یکی از اساسی ترین و معتبرترین مسابقات برنامه نویسی در سطح جهان برگزار می شود.

تیم های انبازی کننده درون این مسابقات، دانشجویان دانشگاه های سرتاسر جهان هستند که داخل قالب تیم های سه نفره به رقابت می پردازند. این تیم ها بخاطر ورود به وهله بازپسین باید تو مسابقات منطقه ای ACM همدستی کرده و جواز درگاه در مسابقات جهانی را کسب نمایند .گزارش ویدیویی رویداد FCPC

سیاحت در آپارات | تماشا داخل یوتیوب | سیاحت در IGTV

تیم های ایرانی برای کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی، هرساله تو مسابقات بین المللی ACM منطقه ی غرب آسیا شرکت کرده و باتوجه به سهمیه منطقه تو آن سال، آویشن های کسی را عزیز خطاب کردن به مسابقات جهانی راه می یابند. به همین خاطر در بعضی از دانشگاه های قلمرو رقابت محلی بخاطر آماده سازی شرکت کنندگان برای مراحل والاتر برگزار می شود. دانشگاه فردوسی مشهد امسال هفتمین اطراف مسابقه برنامه نویسی FCPC را برگزار کرد.  FCPC مخفف FUM Collegiate Programming Contest است که درون دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.



کافه بازار بوسیله عنوان یکی از بزرگ ترین شریک های تکنولوژی تو ایران که دارای امکانات زیاد مناسب آموزشی بوده بر این باور است که باید به عنوان یکی از وظیفه های اصلی، توسعه ی هرچه بیشتر آموزش را در رخصت کار صبر دهد.

بوسیله گفته ی وحید معصومی، کمک مهندسی کافه بازار:وظیفه اصلی شرکت های بزرگ این است که فاصله ی تکنولوژی میان صنعت و آموزش را از بین ببرند. بنابراین کافه راسته علاقه دارد تا هرجایی که فعالیت حرفه ای دارد، نگاهی خاص به بخش آموزش هم داشته باشد.

به گفته ی او:برگزاری رقابت علمی FCPC در دانشگاه مشهد با قصد بازی کردن چالش های علمی و کسب وکاری بوسیله قامت دانشگاهی انجام شده و انتظار داریم با این فرمان بستر بزرگ تازگی از استعداد علمی برای محلول مسائل به وجود بیاوریم و انگیزه نمو اهالی صنعت شویم.

مسابقه دستور کار نویسی FCPC خلال دو روز انجام شد. درون روز ۲۱ آذرماه (روز اول) بعد از پذیرش، دو نمایش علمی ایفا شد. هنگام ارائه های عمل شده تقلا بر آن شد که بسیاری از مشکلات مرسوم در کسب وکارها بوسیله زبان ساده ریاضی مطرح شود و سپس با ارائه ی طرز حکم یواش افزاری، دیدن مناسبی را بوسیله ترقی دهندگان برای انجام امور مختلف ارائه دهد.



به زبان دیگر می توان گفت از دیگر اهداف این طور رویدادی می توان بوسیله آشنایی دانشجویان به حل مسائل سخت و پیچیده اشاره کرد که متجاوز از گذشته می تواند بوسیله اجرای بصیرت در مباحث صنعت را تسهیل بطی ء. برای اینکه دانشجویان و علم آموزان با فضای اطراف هر جسمی مسابقات و نحوه ی جهیز مسابقه بیشتر از آشنا شوند، مسابقه ای تستی موجب سنجش عوامل متنوع تو دید خمود شده حیات. مسابقه ی تستی باعث می شود که شرکت کنندگان برای مسابقه بازپسین راحت زیرفون باشند.

طبق تجربه، چنین رویداد هایی نیازمند تنوع و کارمایه زیاد بسیار است به همین جهت تو روز ابتدایی مسابقات، ساعاتی برای بستگی صمیمی نم با عوامل تو نظر خمود شده بود. آستان مسئولان از همگان بازار و وابستگی مستقیم با طولانی پروگرام نویسان، جو صمیمی و امیدبخشی را فراهم کرده بود.

یکی از اهداف حقیقی مسابقه های برنامه نویسی تو دانشگاه، بوسیله تعبیر سعادتمند ابریشمی، دبیر برگزارکننده رویداد، آشنایی بیشتر علم آموزان و شرکت کنندگان در سنین پایین به مبحث برنامه نویسی است. به گفته ی حکیم واحدیان، مدیر گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی، FCPC سال جاری، هفتمین اطراف از مسابقات برنامه نویسی در مشهد است. موضوع برنامه نویسی بوسیله کامپیوتر و اهمیت توجه به این موضوع داخل پیاده شدن نحوه ی اجرای متجاوز خوب که بوسیله عنوان یک فعالیت اجتماعی علمی شناخته می شود، از اساسی ترین دلایل برای اجرای مداوم رویداد داخل سال های گذشته و سال های آتی است.

محک در روز دوم رأس روزگار ۹ شروع شد. مجموع سؤالات ۱۳ سؤال است که بوسیله اصطلاح تمامی سؤالات به صورت الگوریتمی مطرح شده است. هر سؤال باید پس از درک فرمول ریاضی و ارائه ی الگوریتم، به عارض برنامه کامپیوتری نوشته و انجام شود؛ بوسیله طوری که پارامتر ورودی متناسب با خروجی مدنظر در سؤال باشد.



داوری این طور محک ای به صورت آنلاین اجرا خواهد شد و هر تیمی که بتواند تو مدت زمان تعیین شده سؤال بیشتری را حل کند، برنده ی نهایی شناخته خواهد شد. مجموع جوایز رقابت های FCPC مبلغ ۲۷ میلیون تومان است که بوسیله آویشن های دانشجویی و معرفت آموزی برتر اهدا می شود.  سپس از تمرین ی نهایی تو روز دوم، گواه رده بندی کلی از آویشن های گرامی بودیم. تو بخش برترین های رقابت FCPC تیم «Susan Top» و«PSG» از دبستان علامه حلی تهران بوسیله نظام رتبه چهارم و سومین این مانور را کسب کردند.



تیم «Mike Hunt» و «NimRoo» از دانشگاه محترم تهران غم مظفر شدند تا به نظام در رله اول و دوم فتنه قرار بگیرند. داخل بخش تیم های برتر دانش آموزشی، آویشن «SUUDAGJFOAERJWWOFI» از دانشگاه فردوسی، رتبه سوم، آویشن «Dir nemiresim» از دانشگاه امیرکبیر رتبه دوم و تیم «PSG» با کسب رتبه اول، فرجام مسابقه دستور کار نویسی دانشگاه فردوسی مشهد را رقم زدند.

دیگر تصاویر از رویداد

کافه میدان که درگذشته از رویدادهای علمی مختلفی ازجمله رقابت های بین المللی ویسموت و چالش جهانی ببراس امنیت کرده، با برگزاری رویداد FCPC در دانشگاه فردوسی مشهد، حوزه ی کنف خود از فعالیت های علمی را وسعت داده و گامی دیگر در ارتباط صنعت فناوری دیجیتال با دانشگاه ها برداشته است.بیشتر بخوانید:مسابقه دستور کار نویسی FCPC با امنیت جمیع بازار در دانشگاه فردوسی برگزار می شودگزارش تابستان ۹۸ جمیع بازار از دستگاه های اندرویدی منتشر شدنگاهی به تغییرات و انفراد های جدید نسخه ۸ بازارآموزش تبلیغات درون جست وجوی همگان بازارکافه بازار نسخه ۸ فروشگاه اپلیکیشن راسته را منتشر کرد
محتوای پا بر جا این پیغام متعلق بوسیله سایت کجارو بوده و تو زومیت بازنشر شده است.

شهرهایی که در دنباله معرفی می کنیم نیکوترین مقصدهای هنری گیتی هستند. می توانید آثار هنری را در هر گوشه و کنار این شهرها پیدا کنید؛ فرقی نمی کند که تندیس هایی در بازار های عمومی شهر باشد یا گالری های هنری و حتی هنرهای خیابان بی نظیر و چشم نواز.

داخل امتداد این مطلب از کجارو با این چند مقصد برای دیدن جذاب ترین و سرزنده ترین رویدادها و آثار هنری آشنا می شوید؛ از پاریس محزون که برای همگی به نشانی یک شهر هنری، شناخته شده است تا میکزوکو سیتی و لاگوس.پاریس، فرانسه

با وجود بسیار از ۱۰۰۰ گالری هنری که در سراسر این قصبه پراکنده شده اند، پاریس مقصدی عالی برای دوستداران هنر است؛ از موزه های نمادین هنری مثل لوور گرفته تا گالری های مشهوری که در سراسر دهکده قرار دارند. از مهم ترین آثار هنری دنیا که همگی مردم جهان آن را می شناسند و در کفش لوور راحتی دارد، می توان به تابلوی مونا لیزای لئوناردو داوینچی اشاره کرد. در محله بلوی در پاریس می توانید شاهد زیباترین هنر خیابانی شهر باشید. در هر گوشه از دهات پرتو که نگاه بیندازید، هنر و آثار هنری را خواهید دید.



موزه لوور یکی از بزرگ ترین کفش های دنیا و مشهورترین مقصد گردشگری درون فرانسه است.

ابد می توانید نیکوترین آفرهای تور فرانسه را درون کجارو پیدا کنید. تنوع فروشنده ها و پکیج های تور عرضه شده، به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید سفرتان را کم قیمت تر از همه مکان برنامه ریزی کنید.نیویورک سیتی، ایالات متحده آمریکا

محله منهتن داخل نیویورک سیتی به انزوا برای اینکه علاقه مندان به هنر را برای چند روز مبتلا نگه دارد، کافی است. در این منطقه موزه های مشهوری مربوط به ارسی متروپولیتن و کفش گوگنهایم بود دارد. با اینکه این منطقه غنی از آثار، گالری ها و موزه های هنری است؛ صرف دیدن کردن از سایر محله های این شهر، گناهی نابخشودنی بخاطر دوستداران هنر است.

تو محله بوشوک بروکلین می توانید زیباترین آثار هنر خیابانی را ببینید و از گالری های مدرن و امروزی دیدن کنید که نمایانگر استعدادهای عجیب هستند.



سالن چارلز انگلارد داخل ارسی هنری متروپولیتن موزه ای تست که حتما تو سفر به نیویورک باید از آن دیدن کنید.توکیو، ژاپن

درحالی که ممکن است تو بسیاری از شهرهای دنیا، کم و بیش بعضی از محله ها میزبان بیشترین گالری های هنری و کفش های شهر باشند و به نشانی خیابان کوچک هنری شناخته شوند، در کلان بخانه برگشتن زیبای ژاپن، آثار و گالری های هنری تو سراسر شهر پراکنده شده اند؛ ولی مطمئنا سر زدن به آن ها ارزش رفت و آمد و گردش وگذار تو ده را دارد. بهترین جا بخاطر اول عزاداری وگذار هنری در توکیو خیابان کوچک راپونگی است؛ جایی که موزه هنری موری (Mori Art Museum ) و مرکز ملی هنر (National Art Center ) در آن صبر دارد.لندن، بریتانیا

فرقی نمی نرم که به کدام ریختگی هنری علاقه داشته باشید؛ کلاسیک، مدرن، معاصر یا هر سبک دیگر؛ لندن برای هر کدام از آن ها گالری اختصاص ای دارد. گالری ملی بهترین مکان برای دیدن آثار هنری نمادین و مشهوری چون تراب های آفتابگردان ون گوگ و گاری علیق جان کانستبل است. بخاطر دید آثار هنری مدرن از نقاشانی در مدت پیکاسو، هاکنی و وارهول به گالری تیت مدرن (Tate Modern) قاعده بزنید.



تیت مدرن پربازدیدترین ملکی ی هنرهای مدرن در گیتی با بیش از ۴٫۷ میلیون بازدیدکننده در سال است.فلورانس، ایتالیا

برای نظر هنر رنسانس هیچگاه جایی درون دنیا بهتر از فلورانس نیست. این بخانه برگشتن میزبان تعدادی از بهینه آثار میکل آنژ است؛ از جمله مجسمه داوود. گالری اوفیتزی یکی از جاهایی است که حتما باید برای دیدن آن حین بگذارید و تو آن از دیدن آثار معروف و ارزشمندی چون زایش ونوس اثر بوتیچلی و مدونای گلدفینچ جای پا رافائل کیف ببرید. از دیگر گالری ها و کفش های ارزشمندی که تو فلورانس حتما باید از آن دیدن کنید، گالری آکادمیا است. غیر از هنر رنسانس، طرفداران هنر معاصر نیز در فلورانس بی بهره نمی مانند.



یادبود لاک متعاقب طلایی در بازار Vecchio در فلورانس سنگاپور

سنگاپور را بیشتر از هر چیز بوسیله عنوان یکی از مراکز اقتصادی پیشرو در کل دنیا می شناسند؛ اما از رویت هنری هم بیش چشمگیر است؛ از ملکی ی هنر سنگاپور (Singapore Art Museum) پژمرده تا گالری ملی سنگاپور (National Gallery Singapore ) که جدیدا افتتاح شده است. تو این شهر می توانید از بزرگ ترین مجموعه آثار هنری سنگاپوری و جنوب خاوری آسیا دیدن کنید و کیف ببرید. در این قریه تا اینکه در بسیاری از خیابان ها می توانید آثار مجسمه سازی را سیاحت کنید.



گرافیتی روی دیوار ساختمان های قدیمی برلین، آلمان

برلین یکی از مختلف ترین شهرهای هنری دنیا است. از آثار کلاسیک قرن سیزدهم تا نوزدهم خمود تا گالری هایی که آثار صد بیستم و هنر معاصر را به تصویر می کشند، در این شهر پیدا می شود. جاهل از موزه ها و گالری های هنری داخل برلین می توانید نقاشی های دیواری را تماشا کنید که روی خرابه برلین کشیده شده اند؛ بعد حروف خویشتن را درکنار جوی ادامه دهید تا تندیس های پیدایش جاناتان بروفسکی را ببینید.شیکاگو، ایالات متحده آمریکا

این قریه میزبان ارسی ها و گالری های هنری مهمی در برابر مؤسسه هنر شیکاگو است. با وجود این، برای رویت آثار هنری در شیکاگو لازم حلق حتما هوشیار موزه ها و گالری ها شوید. در کوچه شیکاگو لوپ می توانید آثار هنری عمومی را تماشا کنید. در پارک میلنیوم نیز تعدادی مجسمه از هنرمندان مشهوری زیرا که خوان میرو و آنیش کاپور وجود دارد. منطقه ریور نورث یکی دیگر از مناطق شهر است که درون آن می توانید از بیش از ۱۰۰ گالری هنری نظر کنید. خارج از نیویورک، زیادترین تعداد گالری های هنری را در شیکاگو پدیدار خواهید کرد.



پارک میلنیوم تو شیکاگو بارسلون، اسپانیا

بازدید از ملکی پیکاسو یکی از رادیکال ترین جاذبه های بارسلون بخاطر مسافرانی این ده است که به هنر علاقه دارند. تو این کفش بزرگ ترین مجموعه از آثار پیکاسو نگه داری می شود. ملکی ملی هنری کاتالونیا ( Museu Nacional d’Art de Catalunya) جزو جاذبه هایی است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید. درون این موزه آثار هنری باروک، گوتیک و رمانسک نگه داری می شود. البته در بارسلون بیشتر معماری را مشاهده خواهید کرد تا سایر انواع هنر. به همین برهان در سیر تکاملی به این شهر نباید فرصت بازدید از مهم ترین آثار آنتونی گائودی، معمار نامی اسپانیایی را از دست بدهید. از جمله آثار او می توان به کلیسای ساگرادا فامیلیا و پارک گوئل اشاره کرد که جزو نیکوترین نمونه های آثار او است.



کلیسای ساگرادا فامیلیا کلیسایی باشکوه و دیدنی و یکی از بنیادی ترین آثار معماری بارسلون است که توسط گائودی طراحی شده است. سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا



بازگشایی ارسی هنر مدرن سانفرانسیسکو در سال ۱۹۳۵ که به اختصار SFMOMA نامیده می شود و اولین موزه منطقه West Coast است که به هنر مدرن و معاصر ویژه داده شده، باعث شد که سانفرانسیسکو بوسیله نشانی بهینه خانه دادن هنری کالیفرنیا معرفی شود؛ اما بخاطر فرع مندان بوسیله هنرهای زیبا موزه De Young یکی از اساسی ترین دیدنی های دهات است که نباید از مشت بدهید. در این ارسی یکی از بهینه مجموعه های نقاشی های آمریکایی در کل ناحیه نگه داری می شود. برای اینکه جایگزین دیگری بخاطر این کفش داشته باشید حتما بوسیله محله Mission District قاعده بزنید و از دید نقاشی های دیواری آن که شبیه بوسیله یک گالری هنری روباز است، کیف ببرید. بیشتر بخوانید:برداشتن چمدان ها در شرایط اضطراری هوایی چه عواقبی تو پیش دارد؟راز نهفته تصعید هواپیماها در ارتفاع کثرت رفعت چیست؟چگونه بهترین امتحان سفر بوسیله بالی را داشته باشیم؟کدام فرودگاه کمترین تاخیر تصعید در گیتی را دارد؟چگونه و از کجا بلیط مفت هواپیما بخریم؟
ASGHAبرایOOOON نخستین بار در تاریخ، درون پیاده روی مشاهیر هالیوود جایگاه و ستاره ای ویژه برای یک خودرو اختصاص داده شد. اشتهار شاسی بلند شورولت سابربن (Suburban) با شهود این هنرمند درون پهلو مشهورترین هنرمندان دنیای سینما، تئاتر، تلویزیون، رادیو و موسیقی راحتی می گیرد و این خودروی آمریکایی در هالیوود ماندگار می شود.

شورولت سابربن از سال ۱۹۳۵ تا امروز در معیار های مختلف تولید شده و از سال ۱۹۵۲ هم به سینما رویه پیدا کرده است. از این شاسی بلند ارشد و سنگین قطع تا امروز در بیش از ۱۷۵۰ فیلم و سریال استعمال شده؛ نکته ی جالب تر اینکه شورولت سابربن از سال ۱۹۵۶ تا امروز، هر سال حداقل داخل یک سریال بر هنرمند ها بوده است. شاسی اهتزاز نجیب شورولت از سال ۱۹۶۰ هم هر سال حداقل در یک فیلم روی چیز پهن بوده است.

مقاله ی مرتبط:شورولت کوروت هنسی با غلبه ۱۲۰۰ اسب بخاری شناساندن خواهد شد

شورولت سابربن که هیچ ثانیه نامش در سیاهه نهایی ستاره ها و کلکسیون افراد پشت چیز پهن فیلم و سریال نیامده، در متجاوز از ۳۰ فیلم تحسین شده و برنده ی جوایز مختلف حزن استارت خورده است. حالا پس از سال ها حضور درون هالیوود، شورولت سابربن به بدوی خودرویی تبدیل شده است که بازیگر ای خوش رنگ داخل پیاده روی مشاهیر کالیفرنیا دریافت می درنگ. البته این ستاره برای هر دو مدل شورولت سابربن و تاهو (Tahoe) درنظر پژمان شده است؛ ولی تنها اشتهار سابربن روی هنرپیشه دیده می شود و توضیحات مربوط به مدل تاهو با پیمانه ی بسیار کوچک تر نوشته شده است.



شورولت سابربن به دلیل داشتن کابین جادار، طراحی آمریکایی، مناسب بودن بخاطر قوم و عملکرد فنی اش به عنوان خودروی ابتدا درون بسیاری از فیلم ها و سریال ها تفویض شده است. این شاسی بلند در نقش خودروی خانوادگی، پاسبان و نیروهای امنیتی، جابه جایی مواد مخدر خلاف کارها و ناوگان محافظ رئیس جمهور با فام سیاه بدنه درون انواع فیلم و سریال استفاده شده است. جالب این است که دلورین DMC-12 و ماشین زمان سری فیلم های سینمایی بازگشت به آینده ( Back to the Future) درون پیاده روی مشاهیر هالیوود هنرپیشه ای ندارد اما شورولت سابربن به این جایگاه مشت فاحش می کند.

سلسله متاخر هر دو مدل شورولت سابربن و تاهو اوایل سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهند شد. استاندارد های متاخر براساس پلتفرم T1 جنرال موتورز با جهیز تعلیق عقب مستقل تولید می شوند تا همچنان پاسبان ی خودروهای آمریکایی در هالیوود باشند. بیشتر بخوانید:شورولت کوروت هنسی با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری معرفی خواهد شدشورولت 150 کوپه با سواری ۱۰۰۰ اسب بخاری حراج می شودتصاویر تازه از وانت برقی نیورون تی وان؛ رقیب تسلا سایبرتراکشاسی بلند فولکس واگن اطلس کراس اسپرت R R معرفی شدشاسی بلند میباخ مرسدس بنز GLS رونمایی
ال جی بوسیله تری ویدئوی جدیدی داخل کانال یوتیوب خود منتشر کرده که آخرین نسخه ی رابط کاربری این مشارکت بوسیله شهرت UX 9.0 را نمایش می دهد. این رابط کاربری شباهت یدکی به One UI سامسونگ دارد. ویدئو روز چهارشنبه منتشر شده و نبوغ های جدیدی که به زودی به وسیله های ال جی اضافه می شود را نشان می دهد.پنل اعلامیه One UIپنل اعلان UX 9.0

همان طور که مشاهده می کنید، پنل اعلان UX 9.0 خلال باز شدن کامل، بیشتر آیکون ها را در نیم ی پایینی صفحه نمایش مدال می دهد. رابط کاربری سامسونگ نیز از ترفند مشابهی برای کاربری راحت نم با یک دست استفاده می درنگ. ظاهرا تفاوت اصلی بین این دو، وجود نوار اسلایدر روشنایی درون One UI و عدم وجود آن داخل رابط کاربری ال جی است.نرم افزار وفاق One UIنرم ابزار تماس UX 9.0

مجددا، درنگ افزار وابستگی ال جی شباهت قابل توجه زیبایی شناختی با One UI دارد. هر دو نرم افزار دارای بخش هایی به رخ افقی در پایین و بخشی که در بعضی قسمت ها با سایه ای از رنگ سبز برجسته شده هستند. نام بخش ها متفاوت بوده اما ایده همان است.یواش اسباب روزگار One UIنرم ابزار ساعت UX 9.0مقاله های مرتبط:ال جی 10.1 جی پد 5 با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی شدگزارش مالی سه ماهه ثالث ۲۰۱۹ ال جی منتشر شد

نمایان است که هر دو رابط کاربری در جزء روزگار از رویت زیبایی شناختی مشابه اند و از سایه ای از رنگ آبی مصرف می کنند. کلماتی که بخش ها استفاده شده کاملا یکسان هستند؛ هرچند که بخش ها Stopwatch و Timer جابه جا شده اند. هردو نرم ادوات برای جدا کردن شهرها از بیضی استعمال می کنند؛ اگرچه نرم افزار زمانه One UI، شهرها را به نیم ی پایین صفحه نزدیک پر حرارت کرده است.

رابط کاربری جدید ال جی تا اینکه با حیات شباهت با One UI، پیشرفت قابل توجهی نسبت به UX 8.0 داشته است. نرم افزارها یکپارچه تر شده اند و حالت تاریک برای طولانی سیستم قابلیت کوشا شدن دارد. بطی ء افزار گالری سهل تر از گذشته به نظر می رسد و فضای بیشتری بخاطر آلبوم های کاربر دارد.

دسترسی UX 9.0 برای گوشی های ال جی هنوز مشهود نیست؛ هرچند این رابط کاربری بخاطر G8X ThinQ که مبتنی بر اندروید ۹ بوده، منتشر شده است. ال جی دستور کار ی پیش ارائه اندروید ۱۰ درون اکراه جنوبی را آغاز کرده است و قصد دارد تا پایان سال نسخه ی ایستادگی در این ناحیه منتشر نرم. پس می استعداد تمایل داشت که فدایی کشورها سال آینده این به روزرسانی را ستاندن کنند.بیشتر بخوانید:ربات Cloi Chefbot ال جی تو رستوران کره ای مشغول به کار شدآسیب پذیری گوشی های مجهز به پردازنده های کوالکام در نشت معلومات حساسال جی، هایسنس را بوسیله لغو پتنت هایش متهم کردال جی 10.1 جی پد 5 با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی کردن شدگزارش مالی سه گانه ماهه سوم ۲۰۱۹ ال جی منتشر شد
رشد ۶/۴ میدان فناوری داده ها و ارتباطات در سال گذشته، آماری بود که بارها ازسوی مسئولان وزارت ارتباطات و مدیران سازمان نظام صنفی رایانه ای ناحیه به رسانه ها اطلاع دادن شد. آماری که نشان می داد تحریم های اقتصادی و شرایط دشواری که در یکی دو سال اخیر در بخش های گوناگون شاهد بودیم، ضربه ی زیادی به صنعتی ICT ملتفت نکرده است؛ داخل حالی که برخی صنایع داخلی با چالش های گشاد ای رو به رو هستند. درواقع همین آمارها و امیدی که در فضای استارتاپی شکل محزون حول فناوری مفروضات دیده می شد، نوید تولد بازاری پررونق را در کشور می داد. بسیاری از کارشناسان داخلی، فضای فناوری مفروضات را نهالی روبه رشد می دانند که می تواند به درختی جسیم و پرمیوه برای اقتصاد ایران تبدیل شود؛ درختی که لب ها و ساقه های آن، برای امتداد ی حیات، متجاوز از همه چیز بوسیله اتصال جهانی اینترنت احتیاج دارد.مقاله های مرتبط:اپراتورهای اینترنتی، پایین تر الماس کمیت شدن اینترنتکیفیت نامطلوب پیام رسان ها و موتور های جستجوی تویی

یگانگی زیرساخت شبکه ی اطلاعات ایران بوسیله شبکه ی جهانی اینترنت از روز شنبه ۲۶ آبان قطع شد. با اغماض زمان، فعالان فضای آنلاین که امیدوار به مقطعی بودن وضعیت بودند، بیش از پیش نگران شدند، چون خبری بی قراری از گشایش وضعیت یا زمان مشخصی برای اتصال مجدد وجود نداشت. البته شدید اینترنت این جنین با سنوات گذشته فرق هایی داشت و تعدادی از وب سایت ها و سرویس های داخلی، از روزهای اول در دسترس کاربران بودند. درواقع تمامی وب سایت های مهیا به کارفرما داخلی، هنوز آنلاین بودند؛ اما بسیاری از کاربران، از شرایط آن ها اطلاع نداشتند.

نیروهای متخصص تو کسب وکارهای متعدد، تمام تلاش خویشتن را بوسیله کار گرفتند تا وب سایت و اپلیکیشن خود را در اختیار کاربران قرار دهند. وب سایت ها به ممارست پیامک هایی را مبنی بر آنلاین بودن و امتداد ی ارائه ی خدمات خواه بیع محصولات، به مشتریان ارسال کردند، اما کاهش تعداد کاربران و فروش، سرنوشت حتمی بسیاری از آن ها حیات.

در روزهای قطعی اینترنت، فروشگاه های آنلاین متعدد، حتی با وجود قرار داشتن سرورها داخل ایران و داخل دسترس بودن، کاهش شدید ترافیک را بوسیله پندار حاضر بودن دسترسی کاربران به موتورهای جست وجوی بین المللی تجربه کردند. بوسیله علاوه اطلاع رسانی از طریق پیامک همچنین فایده ای به همراه نداشت، چون کاربران خواهش زیادی به خرید اینترنتی نداشتند و حتی تکیه آن ها نیز نسبت بوسیله معامله آنلاین کاهش پیدا کرده بود. زومیت برای تخمین طاسی ضرر واردشده بوسیله کسب وکارهای آنلاین، مصاحبه ای را با تعدادی از فعالان و مسئولان مرتبط انجام انصاف که داخل ادامه، بخش هایی از آن ها را می خوانید.



رضا الفت نسب، عضو هیأت مدیره ی کسب وکارهای مجازی است که در روزهای گذشته، آمارهایی از خسارت به نقل از او به رسانه ها راه یافته بود. او در مصاحبه با زومیت با تکذیب آمارهای منتشر شده گفت که نمی قابلیت تخمین دقیقی از چالش ها و خسارت های وارده به کسب وکارها داشت. الفت نسب در ادامه ی گفتگو های خویشتن به مشکل ارشد بی اعتمادی ایجادشده درون فضای تصرف وکار آنلاین رمز کرد. از نظر او حالا سرمایه گذارهایی که زمانی به کسب وکارهای مبتنی پهلو فناوری داده ها امید داشتند، با ترس و نگرانی بوسیله این صنعت نگاه می کنند.

عضو اتحادیه ی تصرف وکارهای مجازی داخل ادامه ی صحبت های خویشتن از نبود راه اندازی متولی مدلل بخاطر کسب وکارهای اینترنتی به عنوان چالشی مبصر یاد کرد. از نظر او فعالان برای رفع مشکلات خویشتن و همچنین اخذ دستورالعمل ها و قوانین، در بلاتکلیفی به سر می برند و به نوعی برخورد سلیقه ای هنوز با کسب وکار آن ها بود دارد. به علاوه زیرساخت تویی کم ارزش حزن درون اختیار فعالان استراحت نداشته و آن چه که بوسیله اشتهار شبکه ی ملی معلومات شناساندن شد، ظاهرا توانایی پاسخگویی به احتیاج کاربران را داخل شرایط مانند روزهای گذشته، ندارد.تصرف وکارهای آنلاین در ایران، هنوز متولی واحدی در قضا و قدر ندارند

بلاتکلیفی درباره ی زمان وصل شدن اینترنت جهانی و حاضر بودن اطلاع رسانی دقیق نسبت به زمان و چگونگی اجرای آن، از چالش هایی بود که کسب وکارهای بسی به آن اشاره کردند. مقداد زنگی، مؤسس و مدیرعامل فروشگاه آنلاین مقداد آی تی با اشاره به کاهش نزدیک بوسیله ۸۰ درصدی فروش، نبود سازوکارهای جایگزین کاربردی را به عنوان چالش اصلی مطرح کرد. وب سایت او از همان روزهای ابتدایی تو دسترس کاربران بود، ولی بسیاری از آن ها اعتماد خویشتن را نسبت به بیع آنلاین از مشت داده بودند. زنگی که تو زمان حد بودن اینترنت، سهم بنیانی ای از فروش خود را با روش های سنتی همچون تلفن و معامله حضوری کسب می کرد، از تکثیر هزینه های شرکتش در پیاده شدن کاهش فروش شناسایی قسط.

وب سایت هایی که در سرورهای خارج از ایران راحتی داشتند، تا چند روز اول چالش های بسیاری را تجربه کردند و به نوعی کاهش فروش ۱۰۰ درصدی داشتند. البته با برخی راهکارهای فنی، دسترسی به آن ها همچنین برای کاربران مقدور شد، اما اتصال بوسیله شبکه های بانکی و جهیز های پرداخت، هنوز با اختلال روبه رو بود. به همین دلیل معامله آنلاین به معنای واقعی بخاطر بسیاری از تصرف وکارها غیرممکن شد و استفاده از راه های سنتی مانند پرداخت کارت بوسیله کارت هم با بی اعتمادی مشتریان عادی روبه رو بود.حسینی از دیجی دو تو گفت وگو با زومیت به همین مشکل اشاره کرد که معامله آن ها را در روزهای موکد اینترنت، به همکاران محدود کرده بود.



همان نعوظ که در مطالب قبل غصه اشاره شد، بازاریابی دیجیتال و جذب مشتری از طریق موتورهای جست وجو و شبکه های اجتماعی، در تمامی کسب وکارهای مدرن، نقش خطیر دارد. قطع شدن پیوند به اینترنت، به معنای از مشت اعطا کردن این کانال برای کسب وکارهای ایرانی حوزه ی فناوری اطلاعات بود. خراسانی از می ایران،کاهش ۹۰ درصدی فروش را به نشانی آماری از خسارت روزهای گذشته ی خویشتن اقرار کرد. او اعتقاد دارد نفقه های ادا شده در شرکتش برای جذب مشتری از طریق موتور جست وجو، با رخدادهای اخیر به نوعی بی نفوذ کردن شده اند.

تقریبا تمامی تصرف وکارهای آنلاین، از سرو های بین المللی همچون گوگل برای تحلیل وضعیت ملاقات و جذب کاربران استفاده می کنند.گوگل آنالایتیکس امروز یکی از ابزارهای نخستین ی هر وب سایتی محسوب می شود که آمارهای کاربردی متعددی را برای پیشبرد سیاست های تبلیغاتی و جذب مشتری داخل اختیار مدیران فراغت می دهد. با کمیت دسترسی مدیران به این سرویس، آمار کنجکاو کاربران در بسیاری از آن ها تو مشت نبود. بوسیله علاوه گوگل نیز با مشاهده ی کاهش شدید ترافیک در وب سایت ها و همچنین عدم قبض داده ها صحیح از تعداد کاربران کنونی، احتمالا تغییراتی را دررتبه بندی آن هالحاظ می درنگ.موتورهای ضربان وجو و شبکه های اجتماعی، شریان های خطیر جذب مشتری هستند

شبکه های اجتماعی، علاوه بر کانال های جذب خریدار برای تصرف وکارهای متعدد، به عنوان تنها ادوات درآمدزایی بسیاری از تصرف وکارهای کوچک خانگی شناخته می شوند. الفت منبع در دنباله ی مصاحبه ی خود، از قطع شدن دسترسی این تصرف وکارها به شبکه های مدنی اظهار تأسف کرد که شاید در ادامه با کاهش هرچه بیشتر آمار اشتغال، بینجامد. درواقع افرادی که روزی به اشتیاق راه اندازی کسب وکار مستقل، بوسیله فضای آنلاین روی آورده بودند، با پیش آمدن شرایط قطعی، برای امتداد ی فعالیت دستخوش تردید هستند.

برخی وب سایت های داخلی در زمان حد بودن اینترنت جهانی، تماشاچی افزایش بازدید کاربران نیز بودند. طبق گفته ی محب علی، مدیر روابط عمومی شیپور، عدم کاهش بازدید و حتی افزایش آن در چنین شرایطی برای وب سایت های مرتبه بندی آگهی رخدادی قابل پیش بینی بود. البته آن ها تیمار از کاهش حدود ۵۰ درصدی آگهی های ثبتی لطمه خورده اند و مشکلات مثل با دیگر سرویس ها همچون قطع شدن شبکه های اجتماعی و روایط عمومی نیز بر عملکردشان تأثیرگذار بوده است.



درخت سرو های بین المللی علاوه پهلو رابطه و بازاریابی، نقش ترقی ی فنی را همچنین بخاطر کسب وکارهای متعدد آنلاین ورزش می کنند. از میان آن ها می استعداد به درخت سرو های گیت هاب و گیت عین اشاره کرد که با حیات چالش های متعدد، به هرحال نقش پررنگی را تو هماهنگی توسعه دهنده های ایرانی ورزش می کنند. مرتضوی، مسئول فنی آل دیجیتال با رمز به تأثیر قطعی اینترنت به خشکی امدن کاهش فروش این وب سایت، عدم توانایی درون ادا وظایف توسعه ای فنی را از چالش های اساسی داخل روزهای اخیر بیان کرد.تو هفته ی بدون اینترنت، میانگین خرید شرکت های فعال در مملکت ی فناوری ۷۰ درصد کاهش یافت

زومیت برای تخمین نسبی خسارت واردشده به صنعتی فناوری اطلاعات، علاوه بر موارد بالا با تعداد یدکی از فعالان صنعتی وابستگی داشت تا آماری درصدی برای کاهش ابتیاع و تراکنش های جمع آوری شود. آمار درصدی، بازه ای عریض از نزدیک بوسیله ۱۰۰ درصد (حداقل تا چند روز اول برای شرکت هایی که از سرورهای خارجی استفاده می کردند) تا ۵۰ درصد را پوشش می انصاف. به رخ میانگین می نبوغ ضرر ۷۰ درصدی کاهش فروش و درآمد را برای کسب وکارهای فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، داخل هفته ی گذشته متصور شود.

وزیر ارتباطات و فناوری مفروضات ایران، محمدجواد آذری جهرمی در آخرین اظهارنظر خود (۲۸ آبان ۱۳۹۸) با رمز به رشد ۱۰۰ درصدی بازار فناوری اطلاعات ایران در ۶ سال گذشته، حجم راسته را داخل سال ۹۷،۴۰ هزاره میلیارد تومان اخبار کرده حیات. 

کسی نمی تواند تخمین دقیقی از ضرر وارد شده بوسیله حوزه ی فناوری ملک به دلیل قطع دسترسی بوسیله اینترنت بزند، ولی وب سایت برومند Netblocks تخمین می زند که ۷ روز بدون اینترنت حدودا ۴۲۸ میلیون دلار به اقتصاد قلمرو خسارت هوشیار کرده است.

درنهایت قطعی چندروزه ی اینترنت ایران به خاطر دلایل امنیتی، نکات متناسب توجهی را در حوزه ی فناوری مفروضات صریح کرد. شاید باتوجه به رخدادهای پیش آمده بتوان دعوی کرد که شبکه ی زیرساخت اطلاعات نمی تواند پاسخگوی احتیاج کاربران و تصرف وکارهای دنیای فناوری باشد، موضوعی که آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور همچنین در مقاطع مختلف بوسیله آن اشاره کرده است. 

به هرحال دنیای فناوری را می نبوغ مصداق بارز ده ی جهانی دانست که ترفیع هریک از اعضای آن، نیازمند ارتباط بی عیب و دائمی با اعضای دیگر است. شاید بتوان چالش های پیش آمده برای کسب وکارها را بوسیله نشانی درسی برای تصمیمات آینده کشور دانست. بدون تردید خسارت وارد شده بوسیله آدم و فعالان تصرف و کارهای متنوع سرزمین به فراغت تکرار نخواهد شد. هیچ چیز بدتر از آن حلق که پیشنهاد پیمانه اینترنت داخل آینده همچنان مطرح می شود و فضای اقتصادی ناحیه را برای سرمایه گذارن و کارآفرینان، ناامن می کنند. زمان یدکی را صرف مصاحبت کردن با فعالان کسب و کارهای متنوع و جمع آوری داده ها کردیم همگی تو یک تک اتفاق نظر داشتند که اکید اینترنت به کسب و فقره آن ها خسارت موکد متوجه کرده که شاید حتی تا چندین روز پس از وصل شدن وحدت اینترنت جهانی غصه رفع نشود.بیشتر بخوانید:وزیر ارتباطات به رخ ویدیوی از مردم عذرخواهی کرداینترنت به زودی وصل می شود [به روزرسانی]مخابرات حجم مصرف نشده این ماه کاربران را به ماه پس ازآن منتقل می کنداینترنت همراه پس از اینترنت ثابت و خانگی وصل می شودسرویس های اینترنتی ایرانی در آزمون کارایی؛ آیا می نبوغ همه چیز را جایگزین کرد؟
به گزارش همشهری آنلاین بعد از ظهر دیروز، پنجشنبه ۳۰ آبان یگانگی اینترنت ایران به اینترنت جهانی ۱۳ درصد بود. این موضوع بوسیله همراه فاش آن در معارفه ذیل آمده حیات. بازگشت اینترنت بوسیله خانه ها | اینترنت همراه همچنان کمیت است

 امروز نت بلاک که یک وبسایت در زمینه آزادی استفاده از اینترنت داخل جهان است تائید کرد که پس از  ۱۳۶ ساعت اکید اینترنت در ایران، اتصال داخل ایران به اینترنت جهانی به آرامی در حال افزایش هست و به ۱۵ درصد رسا است.