یک روز در میان نامه فراهان

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ تهران با اخبار این خبر، اظهار داشت: این موزه با استفاده از QR کد هوشمندسازی می شود و درون چهار حوزه ورزشی، هنری، مدنی و سیاسی، مفاخر منطقه ۱۶ تهران که دارای تاثیرگذاری ملی بوده اند، شناساندن می شوند.

شهردار منطقه ۱۶ تهران ادامه انصاف: این منطقه ۴۵۰ ورزشکار ملی دارد که ۴۰ نفر از آن ها دارای قهرمانی های جهانی هستند. درون حوزه فرهنگ و هنر نیز برخی از هنرپیشه ها و بزرگان سینمای ایران متعلق به برزن های این منطقه تهران هستند که با راه اندازی موزه، آثار هنری و چگونگی سیر تکاملی آن ها به مخاطبین نمایش خواهد شد.

وی داخل خصوص چهره های سیاسی این منطقه، خاطرنشان کرد: سپهبد شهید حسن آبشناسان، سردار شاطری و برخی مقاومات فعلی کشوری و قبلی سرزمین از چهره های سیاسی منطقه ۱۶ هستند که تو این موزه سوابق کارگر آنها و نحوه زندگی آن ها معرفی می شود.

دلیری مدیر روابط اشتراکی منطقه ۱۶ تهران نیز داخل این باره پیش روی داشت: مفاخری که در قید وجود هستند، گفته اند بوسیله رسوم یادبود یکی از هدایای خاص خود را که در مناصب مختلف اعم از ورزشی یا هنری دریافت کرده اند، تقدیم این ارسی خواهند کرد.

این کفش ۲۵۰ مترمربع زیر بنا دارد و دارای گالری هنری است. عملیات عمرانی این پروژه بوسیله عاقبت رسا و حالا وارد مرحله نصب تجهیزاتی شبیه قفسه ها و ... است و تا دو ماه آینده با راحتی دادن هدایایی که از طرف مفاخر منطقه شهود می شود، این کفش رسما باز کردن خواهد شد.

اولین کفش محلی تهران درون خیابان کوچک نازی آباد، خیابان شیرمحمدی، چرک بوستان سردار جنگل، کوچه ملکی باز کردن می شود.
صیت آن از طبیعت شناس آلمانی «گئورگ ویلهلم استلر» گرفته شده است. در بی مو طول آن ۸۵ تا ۱۰۵ سانتیمتر و فاصله بال هایش ۱۹۵ تا ۲۵۰ سانتیمتر است.
هواوی ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود از هدفون توگوشی تمام بی سیم فری بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) پرده برداری کرد که داخل روزهای اخیر به دفعات در اعلام از آن مصاحبت شده بود. هواوی می گوید فری بادز پرو درمقایسه با سلاله های سابق هدفون های توگوشی تمام بی سیم شرکت، فرایند حذف نویز فضا را بهتر اجرا می دهد و بوسیله یکی از نبوغ های برتر هدفون ایرپادز پرو اپل حاضر است. 



سال گذشته، هواوی هدفون توگوشی فری بادز ۳ را رونمایی کرد که میزان شباهت هایش بوسیله تبار مبدا ایرپادز اپل باعث تعجبمان شد. هواوی فری بادز پرو درمقایسه با فری بادز ۳ تفاوت های محسوسی ازلحاظ ظاهری به خود دیده است و تن ای با گوشه های تیز دارد و داخل بخش خارجی اش لوگو بزرگ هواوی به چشم می خورد. این شرکت چینی به وضوح هدفون فری بادز پرو را بخاطر هم چشمی مستقیم با ایرپادز پرو اپل معرفی کردن کرده است.

هواوی سرود دارد هدفون متاخر خویشتن را با سَری های کوچک و متوسط و ارشد عرضه کند تا کاربران سپرده به شکل شنوایی خود، نیکوترین سَری را انتخاب کنند. هواوی می گوید اپلیکیشنی را به همراه فری بادز پرو منتشر می کند که می تواند بوسیله شما بگوید کدام یک از سَری ها مخصوص گوشتان است. 

تو بخش دل هدفون جدید هواوی، حسگری وجود دارد که به شما امکان می دهد پخش موسیقی یا شدت صدای آن را کنترل کنید. همان طورکه می شد انتظار داشت، با ضربه زدن روی هدفون موسیقی پخش یا متوقف می شود و با سوایپ کردن روی بخش بیرونی آن، می توان شدت صدا را کنترل کرد. همچنین، اگر با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، ANC فعال می شود. چنانچه دوبار با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، وارد حالتی می شوید که اجازه ی دخول صدای فضا را به شنوایی می دهد. 

هواوی می گوید نبوغ ANC فری بادز پرو می تواند صداهای ۴۰ دسی بل محیط را حذف یواش. این تو حالی است که فری بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسی بلی را حذف می کرد. داخل این هدفون، توگوشی از خراش ی کرین A1 هواوی استفاده می شود.



فری بادز پرو به سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) مجهز است. هواوی می گوید هدفون جدیدش ابتدایی هدفونی است که به رخ پویا شدت قابلیت حذف نویز را تنظیم می درنگ. همچنین، این هدفون حالت های خاص ای برای محکمی صدای خارجی دارد. در هدفون تمام بی سیم هواوی، از درایور ۱۱ میلی متری استعمال شده است و برابر گفته ی هواوی، فری بادز پرو می تواند بوسیله همراه کیس شارژ، مجموعا ۳۰ زمانه موسیقی پخش کند.

هریک از هدفون ها هنگام فعال بودن توان حذف نویز فعال، تا چهار و نیم ساعت شارژدهی می کنند. درصورت غیرفعال کردن ANC، شارژدهی بوسیله تقریبا هفت زمانه می رسد. فرایند شارژ کامل کیس یک ساعت کشش می کشد و بخاطر شارژ کامل هدفون، باید آن را بوسیله مدت ۴۰ دقیقه درون کیس صبر دهید. هواوی فری بادز پرو از اکتبر ۲۰۲۰ (مهربانی و آبان ۱۳۹۹) با نرخ ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) برای پیش معامله دردسترس استراحت می گیرد. بیشتر بخوانید:شایسته کردن هوشمند واچ GT 2 Pro و واچ فیت هواوی معرفی کردن شدندهواوی دو لپ تاپ متاخر سری میت بوک را با آخرین پردازنده های اینتل و AMD رونمایی کردرابط کاربری EMUI 11 هواوی برپایه اندروید 10 معرفی شدهواوی Harmony OS 2.0 را برای گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر معرفی کردسامسونگ و ال جی بیع نمایشگر به هواوی را متوقف می کنند؟
کنسول های بازی پلی استیشن ۵  و  ایکس باکس سری ایکس، کنسول های دوده نهمی سونی و مایکروسافت هستند که هنگام ماه های اخیر به دفعات در اطلاع دادن ظاهر شده اند و زمان چندانی تا نمایش ی رسمی آن ها به میدان سرمد نمانده است. سونی و مایکروسافت به شکلی عجیب، همچنان از ارائه ی ارج فروش محصولات متاخر خود خودداری می کنند. کاربران میل دارند هرچه زودتر قیمت کنسول بازی PS5 و ایکس باکس سری ایکس را بفهمند تا درصورت امکان برای بیع آن ها برنامه ریزی کنند. بوسیله خصوص در شرایطی که خویشتن این مشارکت ها همچنین اخبار کردند که باتوجه به محدودیت های ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا، کنسول های نسل نهمی درون شروع به صورت محدود به بازار عرضه خواهند شد.

فروشگاه های ارشد سراسر جهان طبق سیلان همیشگی خود تو حال آماده سازی برای آغاز بار ی پیش بیع PS5 و XBSX هستند. داخل همین راستا، فروشگاهی آنلاین که در انگلیس فعالیت دارد و با نام سیمپلی گیمر (Sinly Games) شناخته می شود  به لطافت ایمیل جدیدی بخاطر مشتریان خود ارسال کرده تا به آن ها اطلاع دهد پیش بیع کنسول ورزش پلی استیشن ۵ «در همین روزها» آغاز می شود. این فروشگاه در امتداد ی متن پیام می نویسد که احتمالا این بار با محدودیت تو ظرفیت معامله مواجه خواهد وجود. بنابراین بهترین راه برای اطمینان از دریافت به موقع این محصول، پیش خرید کردن آن است.



وب سایت رسمی سونی به تازگی ورق ی پیش فروش پلی استیشن ۵ را برای ساکنان منطقه ی آمریکای شمالی نحو اندازی و به عرضه ی نخستین ی محدود آن رمز کرده است. درواقع سونی بوسیله برهان انفراد داخل ارائه ی اولیه ی کنسول های جدید خود چند شرط خاص را بخاطر شرکت تو پیش خرید PS5  در دیدن پژمان که محتوی امکان خرید عزب یک کنسول بوسیله ازای هر پروفایل  PSN  و تعظیم نوبت براساس زمان ثبت سفارش داخل آقا خواهد بود.

سونی پیش تر اطلاع دادن کرده که پیش فروش پلی استیشن ۵ را بوسیله صورت تصادفی و بدون اعلام قبلی آغاز نخواهد کرد. دلبستگی مندان در صورت پیگیری اخبار رسمی این شرکت در زومجی می توانند بدون نگرانی، از زمان آغاز پیش فروش این کنسول نخست شوند. درحال حاضر تنها می توان امیدوار وجود که باتوجه به اتفاقات مثبتی که داخل حال رخساره اعطا کردن است، به زودی از معلومات نهایی این کنسول از قبیل نرخ و زمان دقیق ارائه آگاهی پیدا کنیم. گزارش های جدیدی که داخل مناسبت با این موضوع منتشر شده اند، بوسیله احتمال برگزاری رویدادی اختصاصی با محوریت پلی استیشن ۵ درون میانه های ماه جاری میلادی رمز دارند. ممکن است در این رویداد به اطلاعاتی که مدت ها است منتظرشان هستیم دست پیدا کنیم.مقاله ی مرتبط:توضیحات توسعه دهندگان درباره نحوه تأثیر قابلیت های پلی استیشن 5 بر پیشرفت آینده گیمینگ

سونی درکنار انتشار  تبلیغ تلویزیونی جدید پلی استیشن ۵ بخاطر فردی های تأثیرگذاری که کنسول موردبحث در سراب جدید بازی های ویدیویی ارائه می دهد، از استودیوهای بازی سازی سرتاسر دنیا درخواست کرده تا نظرات خود را تو خصوص ویژگی های اختصاصی PS5 و چگونگی تأثیرگذاری آن درون شکل گیری آینده ی صنعت بازی به اشتراک بگذارند.بیشتر بخوانید:دستور کار نویسی کالیفرنیایی بازی Doom را روی دستگاه آزمایش بارداری اجرا کردمایکروسافت آکادمی ایکس باکس را برای آموزش ساخت بازی معرفی کردریزش ۶۰ درصدی بازیکنان فورتنایت تو iOS در پی بالاگرفتن قیام ها میان اپیک گیمز و اپلبرنامه مشترک مایکروسافت و انویدیا برای حذف کامل زمان بارگذاری تو ورزش های کامپیوتریاشاره فورتنایت به کارت های گرافیک AMD Radeon RX 6000 ملقب به بیگ نوی
در ماه جولای، ولتا تراکس (Volta Trucks) فداکار مشخصات و تصاویری از رندرهای گرافیکی کامیون برقی زیرو (Zero) را ارائه داد. اندوه حالا این استارتاپ نمونه اولین کامیون برقی زیرو را رونمایی کرده است و گفته می شود که مراحل آزمایش سال آینده آغاز خواهد شد و درون سال ۲۰۲۲ بوسیله مرحله ی تولید بازپسین می رسد.



کامیون برقی ۱۶ تنی ولتا زیرو که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای حمل بار و بسته های پستی در درون ده طراحی شده، دارای حداکثر سرعت محدودشده ۹۰ کیلومتربرساعت و امانت باتری ۱۶۰ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت بخاطر دستیابی بوسیله ظرفیت پیمایش بیشینه ۲۰۰ کیلومتر با یک بار شارژ طولانی است. این مایه محموله ونقل وهله فضایی بوسیله حجم ۳۷/۳ متر مکعب در عقب (حجم کافی برای قرار دادن ۱۶ پالت برابر معیار اروپایی)، با ظرفیت حمل جنین ۸/۶ قامت حاضر می کند.

راننده در وسط اتاقک روی صندلی چرخان با ارتفاع حدودی ۱/۸ متر می نشیند که نسبت به کامیون های عادی پایین نم است؛ پایین تر استراحت دریافت راننده، رابطه تصویری مرده تازگی را میان شوفر و پیرامون کامیون امکان پذیر می کند. نمایشگر مرکزی با صفحه لمسی درکنار آن برای کنترل چراغ ها، ناوبری، دستور کار ریزی مسیر، سیستم تهویه مطبوع، ارتباطات و مشغولیت وجود دارد و ازطریق پنجره های جلال که برای نیکوترین کردن دیدن و کاهش نقاط کور طراحی شده اند، شوفر از دید ۲۲۰ درجه بهره مند می شود. بوسیله لطف طراحی بهینه، این خودروی الکتریکی به امتیاز پنج ستاره حمل ونقل لندن برای گشایش وضعیت دیدن وسایل حمل ونقل سنگین دست می یابد.

در کامیون برقی زیرو از دوربین های دید عقب بوسیله جای آینه های جانبی سنتی استفاده می شود؛ دوربین ۳۶۰ منصب نیز به شوفر چشم اندازی همگی جانبه از اطراف خودرو می دهد و سیستم امتیاز اشیا نیز در کناره های خودرو بود دارد که به راننده برای تشخیص حضور وسایل نقلیه، عابران پیاده یا سایر کاربران جاده ای داخل نقاط کور دید کمک می کند. درهای کشویی در دو طرف کابین برای ادخال و خروج سریع در خیابان های شلوغ خواه مصنوع مدل سازی شده اند.



ولتا تراکس امیدوار است که جدیدترین جهیز های دستیار راننده مانند تشخیص علائم تربیت و رانندگی جاده ای، دوربین لول معکوس در عقب، معاون تغییر خط حرکت، آژیر خروج از خوش نویسی و همچنین فرمان فعال روی کامیون برقی زیرو نصب شوند. اپراتورهای ناوگان حمل ونقل همچنین قادر خواهند بود تا بوسیله دستیار سیستم نظارت درایت مصنوعی، این کامیون ها را بخاطر مدت طولانی رطوبت درون جاده ها نگه دارند و از خدمات آن ها استفاده کنند.

گفته می شود این استارتاپ، نخستین تولیدکننده خودروهای تجاری تمام الکتریکی در اروپا است که از فناوری e-Axle استعمال می یواش. فناوری e-Axle امکان خیساندن موتور الکتریکی، مجری دنده و پایه خودرو را داخل یک پکیج ریختگی و کارآمد مهیا می درنگ. سپرده باتری فسفات آهن لیتیوم درون بین ریل های شاسی کامیون قرار دارد و بوسیله صورت ماژولار خواهد بود که بوسیله ولتا تراکس اجازه می دهد کامیون هایش را مطابق با نیازهای خاص اپراتور تنظیم کند.

قاب های بدنه بیرونی، برخی از تزئینات تو کابین و پنل های عضو از الیاف کتان و رزین های زیست خرابکاری پذیر ساخته شده اند. لیف کتان توسط شرکت Bcomp سوئیس و با همکاری آژانس فضایی اروپا مصنوع شده است و گفته می شود که از دید سختی و سبکی با فیبر کربن انطباق می کند، اما بخاطر تولید آن ۷۵ درصد دی اکسیدکربن کمتری استفاده می شود. این لیف پس از آن با رزینی به دست آمده از چربی کلزا (کانولا) ساخت شریک شدن Bamd انگلیس اختلاط شده و به صورت پنل در می آید. مسئولان ولتا تراکس می گویند که ترکیب پنل های کامپوزیت جسم و ساختار فلزی کفی و قاب فضایی از دیدن عملکرد تصادف و کنف به حد ی سازه های فولادی مورد استعمال کارایی دارد.مقاله های مرتبط:اولین کامیون های برقی ولوو تولید شدندکامیون برقی مرسدس بنز بوسیله زودی تولید می شود

کامیون برقی زیرو دارای ۹،۴۶۰ میلی متر طول، ۳،۴۷۰ میلی متر ارتفاع و ۲،۵۵۰ میلی متر عرض است و می توان عاری نیاز به تغییر ابعاد، آن را با یخچال اختیاری نیز دراختیار داشت که از همان باتری پیشرانه تغذیه می شود.

راب فاولر، مدیرعامل شرکت ولتا تراکس گفت:ادوات نقلیه تجاری، وجود تجارت و معیشت در شهرها را تشکیل می دهند؛ اما کامیون های بزرگ امروزی به نعوظ خطرناکی خود را بوسیله خیابان های ما تحمیل می کنند و به خشکی امدن محیط اطراف ما احاطه می یابند. ما با راه اندازی کامیون برقی ولتا زیرو تو حال تحول چهره ی حمل ونقل جاده ای هستیم. ولتا تراکس داخل حال ارائه ی تمجید جدیدی از وسایل نقلیه تجاری بزرگ و نحوه عملکرد و ادغام آن درون شهرهای آینده است. این امر توسط سه گانه رکن حمایت و مقاومت و فناوری خودروی الکتریکی امکان پذیر است که ولتا تراکس را بوسیله عنوان یک کسب وکار پیشرو تحسین می کنند. به این موارد، پیشنهاد بی نظیر سیستم مدیریت کامیون ها را افزودن کنید که تحولی بزرگ در مدل تجاری شرکت های حمل ونقل وعده به حیات خواهد آورد. ما در استارتاپ ولتا تراکس مستقیماً به لول اجتماع به جانب آینده خودروهای برقی کمک می کنیم. 

مسئولان ولتا تراکس می گویند که قبلا سفارشات خود را از پذیرندگان اولیه قبض کرده اند و به دنبال اول آزمایش های عملیاتی با برخی از ارشد ترین انبازی های تحویل لوازم و تدارکات اروپا هستند که این کار از شقه مبدا سال ۲۰۲۱ آغاز می شود. مراد می رود که اولیه مقیاس های تولیدی تو سال سپس (۲۰۲۲) راهی بازار انگلستان شود. 



اگرچه هنوز هیچگاه قیمتی بخاطر کامیون برقی ولتا زیرو مشخص نشده، مسئولان ولتا تراکس معتقدند که بمنظور این کامیون برقی حدود ۹۰ درصد قطعات مکانیکی کمتری نسبت به کامیون های فراهم به پیشرانه احتراق تویی دارد، ارج نهایی آن با یک کامیون دیزلی برابری می کند.بیشتر بخوانید:اینفینیتی QX80 معیار ۲۰۲۱ شناساندن شددوج چلنجر موپار 2021 با نرخ ۱۴۳ هزار دلار معرفی کردن شداستون مارتین ویکتور شناساندن شدپیش نمایش از جیپ گرند واگونیر ۲۰۲۲ معرفی کردن شدجیپ رانگلر 4xe پلاگین هیبرید معرفی کردن شد
باتوجه به فن شناسی روز دنیا، کمپانی تکنوکلاینت بوسیله این فکر افتاده است که جایگزین مناسبی بخاطر کیس های بزرگ و پرمصرف با همان قدرت پیدا بطی ء. تکنوکلاینت تین کلاینت های بوسیله روز دنیا (جایگزین کیس ها) با برندهای شریف جهانی را آماده ی عرضه به کاربران کرده است.تین کلاینت چیست؟

تین کلاینت ها دقیقا حاجت کاربران را بوسیله کیس ها حاضر کرده است. آن ها این امکان را به بود آورده اند که با هزینه ای کمتر (حدود پنج مقابل کمتر از کیس) دستگاه هایی داشته باشند که مزیت هایی بسان مصرف برق کم (حدود هشت موافق کمینه از کیس)، ابعاد کوچک نمدار (حدود دَه برابر کمتر از کیس)، قابل حمل بودن (حدود هفت موافق آسان تیز)، زندگی مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش بیشتر (حدود چهار برابر بیشتر کیس) را فراهم کنند.

با مصرف از تین کلاینت ها قادر خواهید وجود تا سیستم عامل دلخواهتان را با همان قدرت کیس داشته باشید. گفتنی است تمامی انتظارها از کیس با تین کلاینت ها برآورده شده است.چرا باید تین کلاینت خرید؟

علاوه به خشکی امدن سلطه های گفته شده، ویژگی انحصار به فرد تین کلاینت نداشتن لم است. این محصولات بوسیله سبب این انفراد توانسته اند کارکرد ۲۴ ساعت شب هنگام روز و بی صدابودن و عمر کار کننده درخورتوجه را حاضر کنند. فن شناسی خنک سازی سرما استفاده از هیت سینک است که ازطریق گاز هیدروژنی دمای برد را دائم طبق استانداردهای جهانی تأمین می درنگ.کاربری های تین کلاینت

تین کلاینت ها می توانند در هرجایی استفاده شوند که یک کیس پرسر و صدا فعالیت می کند. امروزه تین کلاینت باتوجه بوسیله برتری هایش، رله ویژه ای در بیمارستان ها، املاک، مدرسه ها، آژانس های مسافرتی، اداره ها، هتل ها، دانشگاه ها، کارخانه ها، مراکز صنعتی و... پیدا کرده است.

معرفی تین کلاینت اچ پیT610

اگر شما صاحب تصرف و کار هستید و دائما دغدغه ی خرید تجهیزات گران قیمت IT و خرابی کیس های خویشتن را دارید و کاربرانتان بیشتر از درنگ افزارهای رایج اداری استعمال می کنند، پیشنهاد شریک تکنوکلاینت به شما تین کلاینت اچ جای پا T610 است.

این محصول تین کلاینت میان رده و ارزان قیمتی است که توانسته طولانی مشکلات با کیس ها را برطرف بطی ء و نفقه های ابتیاع و مصرفی (هزینه ی برق) شما را به قیافه چشمگیری کاهش دهد.

همکاری تکنوکلاینت

تکنوکلاینت با کادری مجرب و صنف ای توانسته به صورت مستقیم تین کلاینت ها و زیروکلاینت های برندهای معتبرجهانی شبیه اچ پی، قلب وایز، ای جل و... را با قیمتی رقابتی و گارانتی برومند (یک سال تعویض بی ظرف وشرط و سه سال پشتیبانی) را به کاربران نمایش دهد.متد های ارتباطی

www.technoclient.com

۰۲۱۹۱۰۱۵۰۵۸

۰۹۱۲۰۸۴۴۰۳۷بیشتر بخوانید:خرید محصولات شیائومی از فروشگاه اینترنتی پی بی 360ایسوس سرویس؛ طرز حل مشکلات باطراوت افزاری و درنگ افزاریخرید و فروش هیوندا توسان؛ کراس اوور پرطرفدار در بازار با خودرو45خرید کامپیوتر گیمینگ از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوترتعویض باتری سرفیس در کلینیک همراه
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سپس از مشتعل شدن اطلاع دادن مربوط به آزاد سازی سهام عدالت، برخی از سهامداران اعم از  آن هایی که نحو مدیریت یمین یا غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند  با مشکلاتی مواجه شدند به همین عزم ستاد آزاد سازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانه ای با عده ۱۵۶۹ کوچکتر نشانی باشگاه ذی نفعان تنخواه شناسایی داد تا تو این سامانه کارشناسان مربوط در  بخش پشتیبانی بتواند  پس از ارتباط  مقاوم کردن با سهامداران  مشکلات آن ها را  جویا شده  و  آنها را  راهنمایی کنند. شناسایی خوش | طرح مجلس بخاطر جاماندگان سهام انصاف نهایی شد آشنایی با ۱۰ زبان پرکاربرد بورس در روزهای رونق راسته سرمایه

این سامانه که از جانب ودیعه گذاری مرکزی طراحی شده است، تا حدودی می تواند سهامداران سهام انصاف که نحو مستقیم را گزینش کرده اند را راهنمایی کند. گزینه های موجود در این سامانه به تطویل زیر است.

گزینه ها عبارتند از:

۱: جهت خبر از خدمات بازار مشتریان بازار تنخواه 

۲: خبر از شرکت هایی که سود آن ها از طریق سامانه واریز سجام شده است 

۳: اطلاع از نحوه ثبت نام در سجام

۴: معارفه از جعبه مالی دارایکم 

۵: هدایت آستان یکپارچه ذی نفعان 

۶: نحوه احراز هویت بها سبد سهام عدالت چقدر شد؟
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ای بی سی نیوز در حالیکه هفت ماه از اول پاندمی کووید-۱۹می گذرد، دانشمندان در تقلا هستند که علت این تفاوت را دریابند.

چند نظریه در این باره مطرح شده است. یک عملی این است که دستخوش شدن به سایر ویروس ها داخل گذشته ممکن است به مبارزه بدن با ویروس کرونای جدید کمک کند. چهار کروناویروس دیگر باعث سرماخوردگی می شوند و عملا مرگبار نیستند.

پژوهشگران انستیتوی زنهار شناسی «لا هولا» یافته های جدیدشان را درباره چگونگی پاسخ مایه حمایت بوسیله کووید-۱۹ درون ژورنال Cell منتشر کردند. این یافته ها علامت عدل افرادی که قبلا به کووید-۱۹ مبتلا شده اند، هنگامی مکرر تو معرض کروناویروس جدید قرار می گیرند، پاسخ زورمند حمایت ابراز می دهند، چرا دستگاه ایمنی از قبل این ویروس را می شناخته است.

ولی این پژوهشگران همچنین دریافتند که حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد از افراد مورد برسی که هیچگاه دچار عفونت کووید-۱۹ نبودند، پاسخ ایمنی قوی به این ویروس علامت می دهند.  این دانشمندان احتمال دادند که بدن این افراد بوسیله علت مناسبت سابق با خویشاوندان نزدیک کووید-۱۹ – یعنی کروناویروس های عامل سرماخوردگی- اقتدار «بازشناسی» کروناویروس جدید را هویدا کرده است. سرماخوردگی احتمال ابتلا به کرونا را کاهش می دهد

شمار اضافی از ویروس ها در رده کروناویروس ها راحتی می گیرند، از یکسره ویروس های عامل سرماخوردگی، سارسو مرس.

یک بررسی منتشر شده در ژورنال ساینس درون اوائل ماه اوت استاندارد های خون به دست آمده پیش از کشف پاندمی کووید-۱۹ را تجسس کرده بود. این دانشمندان با جدا کردن سلول های کنف از این نمونه ها دریافتند که این سلول ها پاسخ قوی مشابهی را نسبت به ویروس کووید-۱۹ و چهار کروناویروس دیگر عامل سرماخوردگی از خود علامت می دهند.

این یافته ها می توانند توضیح دهند که چرا فداکار از افراد دچار بی علامت هستند یا دستخوش مصیبت خفیف تر می شوند و سایرین بلای ناگهانی شدیدی پیدا می کنند.

با حیات جالب بودن این یافته ها اما اقدام ویروس ها و سلول های ایمنی در آزمایشگاه نسبت به بدن انسان متفاوت است  و بنابراین باید منتظر پژوهش های بیشتر داخل اثبات این یافته ها وجود.

از طرف دیگر با وجود اینکه هر کسی دست کم یک بار تو عمرش سرماخورده است، اما شدت بیماری کووید-۱۹ بین افراد متفاوت است. بنابراین عوامل دیگری اندوه امکان پذیر است دست اندرکار باشند.

برخی کارشناسان معتقدند دلیل این نفاق ممکن است بیشتر به ژنتیک مربوط باشد تا ابتلای قبلی به سرماخوردگی.

آدم ها از شمارش ژنتیکی با تیمار فرق دارند. کودک هایی هستند که داخل کشش سال ۱۰ تا ۱۲ بار برد می خوند که کاملا غیرعادی است و هنگامی که ژنوم آنها تجسس می شود، تشنج هایی یافت می شود که آنها را نسبت بوسیله سرماخوردگی آسیب پذیرتر می کند.

برخی از دانشمندان غم به ضعف وسیله ایمنی در سالمندان به نشانی موجب بلای ناگهانی شدیدتر در آنها اشاره می کنند.

با افزایش سن دستگاه ایمنی تحلیل می جوی. این پدیده را «پیری امن» می نامند و تو این شرایط بدن دیگر قرین سابق نمی تواند عفونت ها را کنترل یواش. بنابراین عفونت شدیدتری ابراز می کند و علائم غصه شدیدتر می شود.