یک روز در میان نامه فراهان

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

سری پیکسل گوگل نامدار است بوسیله اینکه مدت ها پس از آنکه سایر همدستی ها از گوشی های خویشتن دست کشیده اند، بوسیله روزرسانی ها را گرفتن می کند. گوشی هوشمند پیکسل ۴ نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ زیرا گوگل تعهد داده تا سه سال این گوشی به روزرسانی می شود.

اکنون،Droid-Life صفحه ی پشتیبانی به روز شده ای را دیده که دریافت نسخه های اندروید و به روزرسانی های امنیتی گوشی گوگل پیکسل ۴ را حداقل تا اکتبر ۲۰۲۲ تأیید می یواش. این کفالت چشم انداز شرط گوگل را به رخساره می کشد و نشان می دهد سری پیکسل ۴ اندروید ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ را شهود می کند.مقاله های مرتبط:نقشه کش صنعتی گوگل: طراحی دوربین پیکسل 4 از دوربین های اپل میسر تر استپیکسل 4 گوگل از دو سیم کارت DSDS پشتیبانی می کند /a>

شایان ذکر است سری هایپیکسل ۳و پیکسل 3aنیز به زیبایی بوسیله روزرسانی های امنیتی و اندروید را تا اکتبر ۲۰۲۱ و مه ۲۰۲۲ ستاندن می کنند. برای داده ها بیشتر جو زیر را مشاهده کنید.





این تعهد، حداقل شرط گوگل است و در گذشته گوشی هایی از پیکسل به روزرسانی هایی دریافت کرده اند که دیگر واجد وضعیت قبض آن نبوده اند. معمولا این طور تعهداتی داخل فضای اندروید کمیاب است؛ اما شرکت هایی مثل وان پلاس و نوکیا این سیلان را در سال های اخیر دگرگونی داده و اندروید ۹ پای را بخاطر مایه های بسی باستانی ترشان منتشر کرده اند و احتمال می جوی اندروید ۱۰ را نیز برای آن ها منتشر کنند. درهرحال امیدواریم ضمانت اخذ بوسیله روزرسانی های طولانی مدت زودتر به قاعده و قانون تحول شود.

آیا گوشی هوشمند خود را براساس ضمانت به روزرسانی می خرید؟ دیدگاه های خویشتن را با ما و دیگر کاربران زومیت بوسیله تعهد پرداخت بگذارید.بیشتر بخوانید:نسخه جدید گوگل کروم اندروید رم بیشتری اشغال می کندنظرسنجی: بهینه گوشی هوشمند حال حاضر چیست؟اپل: جهیز عامل آیفون و آیپد قدیمی تان را قبل از ۱۲ آبان به روزرسانی کنیدمایکروسافت، اندروید را نیکوترین جهیز عامل موبایل می داندطراح صنعت گوگل: نقشه کشی دوربین پیکسل 4 از دوربین های اپل ساده برنده است
چند سال پیش، اپلاز تولید پد شارژ بی سیم مخصوصی با نام ایرپاور (Airpower) معارفه داده بود. زمان زیادی از شناساندن ابتدایی ی این گجت گذشت؛ ولی هیچ گاه به عارض رسمی معرفی کردن و به میدان ارائه نشد. یاوه ضد و نقیضی تو این شالوده شنیده می شد تا اینکه در فروردین ۱۳۹۸، اپل تو اطلاعیه ای رسمی از اسکان تولید ایرپاور اطلاع عدالت. بدون وسواس ایرپاور یکی از رادیکال ترین شکست های اپل تابه امروز بوسیله شمار می آید. 

شریک های زیادی به دنبال اعلام خبر لغو ساخت ایرپاور تقلا کردند با تولید محصولاتی مشابه، توجهات را بوسیله سمت خود فراخوانی و خلأ بوسیله وجود آمده را پر کنند. این شرکت ها محصولات مختلفی را معرفی و عرضه کرده اند که هیچ یک نتوانسته اند فردی هایی دقیقا مشابه ایرپاور ارائه دهند. جدیدترین شرکتی که تو این مسیر دامنه برداشته، Nomad است. این شرکت چند روز پیش پد شارژ بی سیم بیس استیشن پرو را رونمایی کرد؛ شارژری که گفته می شود همچون ایرپاور، شارژر بی سیم همه کاره ای بوسیله شمار می آید. درواقع ظاهرا Nomad توانسته از پسِ انجام مفید بربیاید که اپل نتوانسته وجود آن را انجام دهد.



ایرپاور فردی های جالب زیادی داشت؛ اما آنچه بیشتر از همه جلب توجه می کرد، این حیات که اپل مدعی شد این پد شارژ بی سیم می تواند هر نوع دستگاهی را شارژ کند و فقط بوسیله گوشی یا شایسته کردن محدود ازاله. درضمن، کاربر مجبور نبود دستگاهش را داخل جایگاه خاصی قرار دهد و تمام سطح پد امکان شارژدهی داشت. کاربر می توانست به راحتی سه دستگاه را به رخساره حزن زمان روی پد قرار دهد تا شارژ شوند. Nomad می گوید در پد شارژ بیس استیشن پرو توانسته به این طور قابلیتی دست روبرو درنگ. بیس استیشن پرو از ۱۸ سیم پیچ القایی روزی مند است

پدهای شارژ بی سیم از القای الکترومغناطیسی بوسیله منظور شارژ مایه ها کاربرد می کنند. بی آرامی دستگاه مقصد و هم پد شارژر سیم خم های خاصی دارند. سیم پیچ موجود داخل پد جریان الکتریکی را دریافت و میدانی الکترومغناطیسی ایجاد می کند. میدان یادشده باعث ایجاد جریان الکتریکی در سیم پیچ موجود در مایه می شود تا فرایند شارژ باتری آغاز شود. 

پدهای شارژ بی سیمی که بتوانند سه گانه دستگاه را شارژ کنند، معمولا سه سیم پیچ دارند و کاربر باید دستگاهش را درون منطقه ی خاصی از سطح پد قرار دهد؛ اما پد شارژ بی سیم بیس استیشن پرو ۱۸ سیم خم دارد که باعث می شود تمام سطح آن اقتدار شارژدهی را داشته باشد. ظاهرا Nomad بخاطر دستیابی ۱۸ سیم پیچ، با شرکتی به معروفیت Aira همکاری تجاری کرده است تا از فناوری شارژ بی سیم ویژه ی این مشارکت با نام FreePower بهره بگیرد. درواقع، بیس استیشن پرو بوسیله لطف روزی مندی از این فناوری می تواند بفهمد دستگاهتان را در کجای سطح پد شارژ بی سیم استراحت داده اید. 



بیس استیشن پرو بوسیله طور کلی از جوانب مختلف شباهت زیادی به دیگر پدهای شارژ بی سیم انبازی Nomad دارد. این پد به بدنه ای از نوع آلومینیوم با پوششی از چرم مهیا است و از یک آستان ۲۷ واتی USB-C بهره می گیرد.

چند نکته ی بنیانی برای استفاده از این پد شارژ بی سیم وجود دارد. بیس استیشن پرو می تواند هریک از دستگاه ها را با توان نهایتا ۵ وات شارژ بطی ء و این یعنی از نبوغ شارژ سریع خبری نیست. حتی چنانچه دستگاهتان از شارژ سریع پشتیبانی کند، نمی توانید از این توان تو بیس استیشن پرو روزی بگیرید. افزون بر این ، فعلا جزئیات باریک بین مربوط بوسیله ارزش و تاریخ نمایش ی پد شارژ بی سیم بیس استیشن پرو منتشر نشده است. داخل حال حاضر، عزب می دانیم Nomad قصد دارد بیس استیشن پرو را در تاریخی نامشخص در نوامبر ۲۰۱۹ (آبان و آذر ۱۳۹۸) روانه ی میدان درنگ. 

بیس استیشن پرو برخلاف ایرپاور از اپل واچ پشتیبانی نمی یواش. درضمن، تاکنون هیچگاه یک از کارشناسان نتوانسته اند باریک بین با این شارژر بی سیم کار کنند؛ بنابراین، ادعاهای یادشده درباره ی اقتدار های بیس استیشن پرو برای شارژ بی قراری زمان چند دستگاه را فعلا فقط Nomad مطرح کرده است و برای اظهارنظر نهایی درباره ی آن ها باید هواخواه بررسی کارشناسان فناوری بمانیم. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی پد شارژر بی سیم Nomad چیست؟ بیشتر بخوانید:پیش دماغ جدید مینگ چی کو از محصولات اپل درون سال 2020مقایسه سرعت آیفون 11 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی پی 30 پرواپل تو آیفون های 2022 از مودم 5G اختصاصی خویشتن استفاده می کندمک بوک پرو 16 اینچی اپل با شارژر 96 واتی USB-C معرفی می شودافزایش خرید گوشی های آیفون در تابستان ۲۰۱۹ برخلاف کاهش طاسی فروش در بازار
سارا دیوچ، در دانشگاه آلاباما نمو یافته است. این دانشگاه، صورتی خشک، بی عاطفه و بی دلبستگی از دانشمندان مخلوق است. سارا دیوچ، بوسیله نشانی شباب فرع مند بوسیله تئاتر موزیکال که آرزوی خواندن در خیابان برادوی نیویورک را دارد، اصلا نمی تواند خودش را به این شکل تصور کند.  مقاله های مرتبط:سرطان: علائم، تشخیص و درمانکشف نقاط ضعف سرطان؛ شیوه ای تازه برای تداوی آنداروی جدیدی که ۶ نوع عطارد را درمان می یواش

اما تخیل سارا نسبت به دانشمندان با دیدن معلم فیزیک دبیرستانش که شباهت بسیاری به خودش داشت، از بدیع ساخته شد. سارا با شرکت در مدرسه ی تابستانه ی امسال سرن، دانا شد که ارتباطات، همکاری و همدلی با دیگران، اساسی ترین دارایی ها ی او در کار علمی هستند.

سارا درون سرن با منجیت دوسنجزیست شناس فرمان کرد. آن ها در تلاش بودند تا بفهمند چگونه می نبوغ کاری کرد تا پرتو درمانی برای سرطان، سیاق مؤثر تر و با نفع لطافت شود. 

موافق آمار اجتماع ی سرطان آمریکا، بیشتر از نصف انسان ها یی که بوسیله عطارد مبتلا هستند، بوسیله روش تلالو درمانی رو می آورند. در روش پرتو درمانی، از یک شتاب دهنده ی خطی استفاده می شود که در آن یک باریکه از الکترون ها به جانب هدفی از نوع فلزی مانند تنگستن هدایت می شود. اصابت ظریف ی الکترونی به صفحه ی تنگستن، پرتو X تولید می کند که پزشکان از این پرتو بخاطر مبارزه با سلول ها ی سرطان زا استفاده می کنند. 

زمانی که تمرکز پرتو ها ی X در یک عمه بسیار متجاوز باشد، این پرتو ها می توانند یک تومور را از بین ببرند. با این حال، حتی پرتو ها ی X که با دقت بسیار زیادی به هدف تابیده شده اند نیز می توانند به لیف اطراف آسیب بزنند. بنابر این تاباندن تلالو بوسیله تومور ها یی که در معاشرت نشریه ها ی حساسی قرین اعصاب سررشته هستند، چالش بزرگی برای پزشکان است. 

دوسنج، زیست شناس آموزش دیده با زمینه ی فیزیک پزشکی و کارپرداز ارشد کاربرد ها ی پزشکی سرن، گفت: درون این موقعیت پزشکان می توانند غده را از بین ببرند اما پس از آن ناسالم نابینا می شود. 

در این موقعیت، پزشکان بخاطر مورد کمال مطلوب فراغت دادن تومور به باریکه ی دقیق تیز و تصویر برداری بهتری حاجت دارند. این همان زمینه ای است که دوسنج، دیوچ و همکارانشان تو سرن بوسیله آن پرداخته اند. 

تا کنون درمانگاه ها برای تولید نور X مورد مصرف درون پرتو درمانی، بیشتر از ظریف ی الکترونی استعمال می کردند.

دوسنج گفت: تا همین اواخر، برای تولید الکترون ها ی پرانرژی به ماشین ها ی متجاوز بزرگی نیاز وجود که مهیا کردن آن ها در فضا ها ی پزشکی نظریه و امکان پذیر نبود. 

با این حال، ترفیع ها و سعی ها ی اخیر سرن داخل ماخذ ی ساخت شتاب دهنده ی الکترونی بوسیله معروفیت CLIC، حدس تولید الکترون ها ی پرانرژی در محیطی دامن و با هزینه ی اندک را افزایش داده است. 

دوسنج بوسیله نشانی پلی میان پزشکی و فیزیک، اتصالی میان این دو زمینه مستقر کرده است. از نظر دوسنج، زمان آن روان که پتانسیل ها و فواید استفاده از الکترون ها ی لبریز انرژی در درمان سرطان را تجسس کنیم. 

درست شبیه مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش که با نور ها ی X انجام می شود، از الکترون ها ی پر کارمایه همچنین می استعداد بخاطر درمان عطارد استفاده کرد. سلطه استعمال از الکترون ها در مرحله دار وجود داشتن آن ها است. چرا که با وجود این بار، می استعداد الکترون ها را با آهن ربا در شعار خاصی متمرکز کرد. علاوه به خشکی امدن این، دانشمندان تو این روش، بهتر می توانند محل دفع ی انرژی الکترون ها را کنترل کنند. 

دوسنج گفت: استعمال از الکترون ها ی پرانرژی، می تواند فواید زیادی داشته باشد چرا که این الکترون ها می توانند عمیق نم به بافت ها خاصیت کنند و تومور ها را شدیدا مورد هدف استراحت دهند. 

دوسنج در ادامه گفت: امکان استفاده از الکترون ها ی پرانرژی برای تداوی سرطان و ترکیب آن ها با تابش ها ی آزمایشگاهی (تکنیک تحویل)، مشابه بمباران تومور با ترکیدن سریع و پرانرژی، مفهومی به نام فلش (FLASH)، زمینه ی پزشکی را برای برنگ خون تو تداوی سرطان آماده می درنگ. 

دوسنج گفت: پزشکان با تکنیک فلش می توانند میزان نور اضافی را تو مدت زمان زیاد کوتاهی به بیمار نقل مکان کنند. تو این تکنیک، سرطان تا حدود متجاوز زیادی کشته می شود و کمیت اقل آسیب بوسیله سلول ها ی سالم وارد می شود. ما ساز و امر این فرایند را به طور طولانی مسبوق نمی شویم. این فرایند واقعا گیج کننده است قرص شبیه سحر است.

مقاله های مرتبط:ایده ای متاخر درمورد نحوه آغاز سرطاناستفاده از ایمنی درمانی برای تداوی بلای ناگهانی های دیگر در بر سرطانارتباط احتمالی بین نوشیدنی های حاوی قند و سرطان

تلاش ها ی دوسنج برای جا بوسیله جا کردن مرز ها ی عطارد درمانی با کاربرد از شتاب دهنده ها با تلاش ها ی دیگران درون این بنیاد اندکی فاصله دارد. قبل از اینکه بتوان از این صعود ها در تنظیمات درمانگاهی استفاده کرد، باید پژوهش ها یی انجام شوند. از جمله ی این تحقیقات می توان به مشعشع سازی تکنولوژی ها ی هدایت گر امروز اشاره کرد.

دیوچ درون این تابستان روی مشابه سازی ها یی کار کرد تا بتواند فن شناسی جدید سرن را مهندسی معکوس نرم و با این حکم مبنا یی برای مطالعه درستی یا نادرستی تلاش ها ی تیم دوسنج خلق کند. 

دیوچ گفت: ما فیزیک را می دانیم اما مشخصات آن را نمی شناسیم. بخاطر مثال، می دانیم که الکترون ها با برخورد بوسیله مرام تنگستن پرتو X تولید می کنند. اما نمی دانیم قطر فلز تنگستن مورد مصرف باید چقدر باشد. 

این تجربه برای دیوچ که تقاطع میان فیزیک و پزشکی را بررسی می کند نیز یک تجربه ی آگاه کننده بود. او گفت: فیزیک برای من قدیم از موجودات حی و حیات روزانه دور بوده است. اما اکنون روند معکوس است. من از علت ها ی بشر دوستانه استقبال می کنم. ما سعی می کنیم بوسیله هر تعداد انسان که در توانمان باشد معاون کنیم. بیشتر بخوانید:سندرم داون و هرآنچه باید درباره آن بدانیدنوبل فیزیک به کاشفان سیاره فراخورشیدی رسیدبرندگان نوبل پزشکی امسال چه کسانی هستند؟نظریه نسبیت اینشتین حالت عجیبی از ماده را پیش بینی می کنداستفاده از حمایت درمانی برای علاج بیماری های دیگر تو کنار سرطان
به گزارش ایسنا، واسطه های کفش در شهرهای اطراف کلکسیون شهری تهران و کرج بروز می کنند که ارج های پیشنهادی خانه ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یافته است اما کمتر خریداری درون بازار دیده می شود. البته فایل های زیر مقدار هنوز برای فروش بخت دارند. قیمت بناء تو هشتگرد به ثبات رسید

یکی از مشاوران املاک روستا جدید هشتگرد گفت: از حدود یک سال قبل نمو افسارگسیخته نرخ مسکن در هشتگرد آغاز شد که در هفته های اخیر قیمت ها به ثبات رسا اما خریدار هم ناچیز شده است. با این وجود فایل های زیر ارج میدان نیکی دارند. البته خرید و فروش درون این مکان نسبت به تهران از رونق بهتری برخوردار است و هنوز ایستایی طولانی به این منطقه نرسیده است.

او با بیان این که نرخ ساختمانی داخل هشتگرد معقول تر از پردیس است، بیان کرد: سال قبل بها بناء در پردیس تا ۵۰۰ درصد و درون هشتگرد تا ۳۰۰ درصد افزایش یافت ولی بوسیله تدریج تماشاگر کاهش ارج هستیم؛ به طوری که درون برخی قیمت های پیشنهادی قیمت ها ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان نسبت به اردیبهشت امسال کاهش یافته است.

بررسی های میدانی از شهر متاخر پردیس نیز گویای آن است که حباب قیمت آپارتمان در این شهر بوسیله سرعت تو حال تخلیه شدن  است. سال قبل آپارتمان تو فداکار فازهای مسکن مهر پردیس تا ۶۰۰ میلیون تومان هم خرید و فروش شد اما تو هفته های اخیر قیمت ها به ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان گویا و در برخی واحدهای تحویل آینده ارزش ها ۱۷۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان است. کاهش اندک مقدار بناء در تهران

در شهر تهران نیز طی دو ماه اخیر قیمت ساختمانی دو افت ماهیانه را تجربه کرد؛ بوسیله طوری که مقدار ها در مرداد و شهریور ماه به تزیین ۲.۴ و ۲.۸ درصد نسبت بوسیله ماه قبل کاهش یافت. با این حال جهش قیمت ها طی دو سال اخیر، متقاضیان را از خرید، درمانده کرده است. آمار گویای آن است که بها ساختمانی داخل تهران نسبت بوسیله چهار سال قبل ۲۰۸ درصد، نسبت به سه سال قبل ۱۹۶ درصد، نسبت بوسیله دو سال قبل ۱۶۶ درصد و نسبت به سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است. در ماه های اخیر سرعت رشد قیمت کاهش یافت؛ تا این که مرداد ماه امسال پس از ۲۰ ماه رشد افسار گسیخته، میانگین ارج ها نسبت به ماه قبل ۲.۴ درصد کاهش ظاهر کرد. در شهریور ماه ۱۳۹۸ همچنین افت قیمت ادامه یافت و آمار بانک مرکزی از هبوط ۲.۸ درصدی نرخ نسبت به ماه قبل حکایت داشت. با این وجود میانجی های ملکی از واکنش خنثی متقاضیان به کاهش ناچیز قیمت مسکن خبر می دهند.  چرا کاهش قیمت ساختمانی هویدا نیست؟

داخل شرایطی که طبق آمار رسمی مقدار مسکن نسبت به دو ماه قبل ۶۹۰ هزار تومان کاهش یافته و اندک معاملات در گروه فایل های به قیمت ایفا می شود، عده ای از فروشندگان که احتیاج چندانی به نقدینگی ندارند و حدود نیمی از میدان مسکن را در بر می گیرند تمایلی به کاهش قیمت نشان نمی دهند. این تو حالی است که اغلب متقاضیان مصرفی تو صدای زیر مردانه ریزش قیمت ها هستند.

راسته ساختمان پس از تیک های ماهیانه که ۲۰ ماه طول کشید از مقصد ماه سال جاری بیدار فاز فروش واحدهای پایین تر قیمت شده و معاملات عمدتا تو این قسمت قسمت کردن از آپارتمان ها عارض می گیرد. به همین محاسبه آن چه درون بازار خانه شهر تهران دیده می شود با آماری که از معاملات بیرون می آید متفاوت است. گروهی از فروشندگان که پیشگاه چشمگیری در آگهی های مجازی خرید سرزمین دارند هنوز تو برابر قبول ایستایی بازار مقاومت نشان می دهند و قیمت های پیشنهادی را پایین  نمی آورند. این موضوع به نفاق معنادار قیمت ها در آمار رسمی و کف بازار منجر شده است.

تو سوی طبق حدود یک چهارم مالکان که چشم انداز رکودی در بازار می بینند با ارایه تخفیفات ۵ تا ۱۵ درصد از قیمت های نامتعارفی که در اردیبهشت ماه به ثبت رسید کوتاه آمده اند. بررسی ها نشان می دهد که معاملات صرفا بین خریداران واقعی و فروشندگان پول لازم ارتکاب می شود و به همین دلیل حجم معاملات در شهریور ماه امسال نسبت به سال گذشته ۷۳  درصد و نسبت بوسیله دو سال قبل ۸۲ درصد کاهش یافته است. بها قطعی نیز نسبت به دو ماه قبل به طور میانگین ۶۹۰ هزاره تومان پایین آمده است.

طفره بخاطر انعقاد پیمان نامه تا آماج ماه سال ساری از سوی عرضه ایفا می شد اما هم اکنون معاملات از طرف تقاضا به حالت  تعلیق درآمده است.

دوگانه کاهش قدرت فروش و انتظار برای کاهش ارج باعث نزول تاریخی ارج ساختمانی دست اندک داخل شش سال اخیر شده است. بوسیله جز تعداد کمی از متقاضیان مصرفی که در بازار حضرت دارند، بخش عمده خریداران پا بر جا در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند. این در حالی است که فایل های نامتعارف حدود نیمی از بازار را داخل کنار پژمان اند و هوی می رود با نومید شدن فروشندگان این نوع واحدها از تکثیر قیمت، بوسیله تدریج سهم این فایل ها در آگهی ها کاهش هویدا کند.
قابلیت Content-Aware Fill Adobe درون فتوشاپ که برای ناپدیدکردن اشیاء تو عکس ها استفاده می شود، از کاربردی ترین استعداد های این یواش ادوات محبوب است. حال گفته می شود داخل نسخه های جدید فتوشاپ، این قابلیت با معاون فهمیدن قلابی بهتر و زننده مرطوب و باریک بین تر خواهد شد.

جمعه ۲۷ سپتامبر، شریک شدن ادوبی اعلام کرد به روزرسانی جدیدی بخاطر فتوشاپ تا قبل از عاقبت سال منتشر می شود که امکان شخصی سازی سریع زیرفون را بخاطر Content-Aware Fill حاضر می یواش. درون حال حاضر، Content-Aware Fill یک قلمرو ی مستطیل بزرگ را به عنوان ناحیه ی نمونه برداری از یک عکس انتخاب می نرم که با رنگ سبز مشخص می شود و با استفاده از پیکسل های موجود در ملک ی میزان برداری، مناطق خالی و شکاف ها و تقدیر های حذف شده از عکس را لبریز می یواش. شما می توانید منطقه ی مقیاس برداری را سفارشی کنید و بوسیله کند وسایل بگویید از چه محتوایی در Content-Aware Fill استفاده کند و چه محتوایی را نادیده بگیرد.

با به روزرسانی جدید،هوش جعلی تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و ناحیه ی نمونه برداری را بوسیله جای شما انتخاب و به طور مؤثری منطقه ی معیار برداری مناسب را برای ابزار Content-Aware Tool ساختن می یواش. هنگامی که کامپیوتر تصویر را تجزیه و تحلیل کرد و تفویض را انجام داد، ابزارهای موجود برای انحصاری سازی منطقه ی میزان برداری هنوزهم بخاطر کاربر دردسترس است تا بتواند برای انتظام باریک بین تفویض خودکار از آن ها کاربرد کند.

شریک شدن ادوبیاعلام نکرده است این ابزار چگونه فقره می کند؛ اما به نظر می رسد این طرح بخشی از پلتفرم هوش بدلی این شرکت باشد که با نام Adobe Sensi شناخته می شود. با نگاهی بوسیله ابزارهایی مانند Select Subject، هوشمندسازی دستور کار برای انتخاب پس زمینه بوسیله عنوان منطقه ی استاندارد گیری، گامی منطقی و رو به جلو به رویت می رسد.

گزینه ی Adobe Sensei-powered داخل بخش sampling area options  درون پنجره ی Content-Aware Fill راحتی خواهد گرفت. نیز در به روزرسانی جدید، این ابزار گزینه ای سفارشی دارد که منطقه ی استاندارد برداری را پاک می کند تا فرایند گزینش با منطقه ی تهی اول شود. ادوبی می گوید گزینه ی سفارشی یکی از انفراد های درخواستی کاربران بود؛ زیرا برخی از تصاویر شما را مجبور می کردند بخش بزرگی از منطقه ی استاندارد برداری اولیه را پاک کنید. در تصاویری که تنها بسرنوشت شوم دچار کردن کوچکی از شمایل بخاطر ناحیه ی نمونه گیری موردنیاز است و ادوات خودکار گزینش های درستی ندارد، مقدمه با گزینه ی سفارشی احتمالا کارگر تر خواهد بود.

اسباب Content-Aware Fill که کاربران از قبل آن را می شناسند و دوست دارند ناحیه ی مستطیل شکلی برای منطقه ی مدل برداری تفویض کنند، همچنان دردسترس خواهد بود. ادوبی این نبوغ جدید را معرفی کردن کرده است؛ اما هنوز مشخص نشده است به روزرسانی متاخر فتوشاپ دقیقا چه تاریخی منتشر می شود و فقط اعلام شده است تا پایان سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. ادوبی به نعوظ سنتی بوسیله روزرسانی های واقعی نرم افزار های خود را در اواخر همایش Adobe Max منتشر می بطی ء که امسال در اوایل نوامبر تو لس آنجلس برگزار خواهد شد.

شما درباره ی قابلیت جدید فتوشاپ چه فکر می کنید؟ لطفا دیدگاه های خویشتن را با ما و دیگر کاربران زومیت درون میان بگذارید.بیشتر بخوانید:ادوبی نرم افزارهای Creative Cloud را به سرفیس پرو ایکس می آوردادوبی اپلیکیشن طراحی و نقاشی Fresco را بخاطر استفاده کاربران آیپد شناساندن کردهوش جعلی ادوبی تصاویر ساختگی و دست کاری شده را شناسایی می کندشخصیت و معیار خلاقیت خود را با آزمون ادوبی شناسایی کنیدمایکروسافت بخاطر رقابت با سیلزفورس آماده تر از همیشه است
محمدرضا بیاناتی با اخبار این که اداره آتش نشانی در ۶ ماه نخست سال ۵۰ عملیات در مناطق تجاری انجام داده است، گفت: تقاضای ما این است وقتی بافت های تجاری به منظور دریافت جواز تصرف خواه تمدید به راه اندازی های مربوطه رجوع می کنند بوسیله سازمان آتش نشانی معرفی شوند تا اولا به صورت رایگان افراد را آموزش دهیم تا فاجعه پلاسکو جبران نشود و دوم این که مکان مورد نظر را پایش و تهیه ادوات مورد نیاز را به آنها گوشزد کنیم.  وی ادامه عدل: نخستین بند از وظایف آتش عنوان نجات جان انسان هاست و در ادامه وظیفه نجات و حفظ کردن سرمایه های افراد و قلمرو را برعهده دارد. رسانه ها به ما کمک کنند تا چنین اتفاقی بیفتد.  

مهتر اداره آتش نشانی استان درباره این که باشگاه ابن سینا ایمن نیست، اما چرا این موضوع فقط تو برگزاری کنسرت ها مطرح می شود و برای برگزاری پروگرام های دیگر مشکلی وجود ندارد، گفت: با محتوای هیچگاه برنامه ای کار نداریم ما فقط می گوییم ساختمانی که یومیه افراد اضافی به آن رفت وآمد می کنند باید مصون باشد. بیاناتی افزود: ما پایش ها را بوسیله صورت پیوسته عمل می دهیم و اخبار می کنیم مکان های اشتراکی چه ویژگی هایی باید داشته باشند زمان حال اگر مجوز برگزاری پروگرام ها صادر می شود، به ما ربطی ندارد. وی خاطرنشان کرد: ما فقط مشکلات مکان را مطرح می کنیم و با محتوای دستور کار ها امر نداریم، اما گاهی فداکار افراد نقض چندی از برنامه ها را به گردن آتش نشانی می اندازند.
مجموعه استاد سلام دارای بیش از ۳۵ هزار استاد از هر درس و مهارتی اعم از ریاضی، زبان، تکواندو، نقاشی، تری دی مکس، پیانو، فیزیک هالیدی و... در جهت فعالیت های آموزشی زیر دخول علنی کرده است:شناساندن معلم خصوصی ریاضی یا پرورش خصوصی زبان یا دروس مختلف بوسیله شاگردان، درون همه نقاط ایرانثبت التماس شاگرد بخاطر تدریس مخصوص: معرفی معلم، کرایه کلاس حضوری تو یک آموزشگاه، اجاره کلاس آنلاین برای پرورش بوسیله نقاط دور یا پرترافیک داخل جهت کمتر کردن ترددهای شهریهمکاری با آموزشگاه های متنوع موجب شناساندن ایشان به دلبستگی مندان و امکان ثبت نام درون دوره های آموزشی داخل آموزشگاه های متنوع با توجه بوسیله نزدیکی بوسیله شاگردامکان آگهی اجاره فضاها و کلاس های آموزشی و حتی سالن های نشست داخل هر کجای روستا تا علاقه مندان برگزاری کلاس و استادها بخاطر اجاره موقتی تو جهت برگزاری یک پرگیر آموزشی با صاحبان این مراکز تفاهم نمایندامکان دانلود جزوه های آموزشی اساتید سایتامکان نمایش فیلم های آموزشی از استادها و آموزشگاه ها و امکان فروش فیلم های آموزشی

استاد سلام مفتخر است اطلاع دادن کند که با باهم اتحاد کردن اساتید فارسی زبان مقیم بیرون از کشور، داخل بستر کلاس آنلاین به نشر جهانی علوم ایرانی، تخصص های ایرانیان و دروس مختلف گامی بزرگ برداشته است.

طی چند سال اخیر کارشناسان دریافته اند که برای ورود به بازار کار و کسب درآمد تنها آموزش های دانشگاهی و مهارت آموزی داخل دبیرستان کافی نیست. با ترفیع روزافزون فن شناسی نیاز بوسیله احاطه آموزی نظری و تخصصی برنده در میان اقشار مختلف دیده شده است.

پرورش انواع مختلفی دارد که یکی از مؤثرترین نحو های یادگیری، فراگیری مخصوص است. پرورش خصوصی زبان انگلیسی هر چند برای دهه شصتی ها جنس گرانی از یادگیری بوده است، اما همه می دانیم که صرفه جویی زمان در فراگیری با یادگیری و رفع اشکال مخصوص نیکوترین متد و مستقیم ترین برای رسیدن به نشانه است.کلاس آنلاین برای ایرانی های خارج از کشور تو حال استفاده است

اگر امروز محیط سرد است، هوا گرم است، گونه دور است، آلودگی حزن داریم، ترافیک جدی داریم، بوسیله جای حضوردر کلاس های آموزشی کلاس آنلاین استاد سلام را اکید بگیرید. ما به عنوان جوانان امروز با اشراف بر مشکلات فکر کردن بکری کرده ایم و درون حال رواج آن هستیم، تیمار اکنون معلم از خانه خود به ناشی در کالیفرنیا، بوستون، سوئد، عراق، قطر با کلاس آنلاین استادسلام تحصیل می کند، آویشن متخصص مجرب و متخصص ما، تیم پشتیبانی پرعضله ما مشکلات را برای شما حل می یواش تا به آموزش خود با نرخ ارزان زیرفون از کلاس حضوری برسید، سرعت رشد احاطه ها و تخصص های جدید هر روز بیشتر و بیشتر می شود و برای یادگیری باید عجله کرد، نباید یکروز بدون تدریس بوسیله هدر رود.

چنانچه داخل شهرهای مبصر هم عمر می کنید، خوب است بدانید با کلاس آنلاین خرج تدریس مخصوص ۲۰ درصد اندک از یادگیری خصوصی حضوری است.گزارش کلاس آنلاین

ماهانه ۵۰۰ ساعت تدریس خصوصی در کلاس آنلاین ایفا می شود. برای کلمه های خارجی مختلف، آموزش واژه ترکیه ای، تحصیل آنلاین ریاضی، معلم مخصوص آنلاین کنکور همه تو راستای فعالیت های ما است.

درون سایت استاد سلام: شما با نگاهی جامع به صفحه استادها می توانید آن ها را انتخاب کنید و درخواست تحصیل ارسال کنید، نظرات درباره استاد را بخوانید، با استادهای ستاره دار مستقیم ربط بگیرید.هر مهارتی را می توانید یاد بگیرید، سوارکاری، تنیس، قرآن، قلاب بافی، زبان کره ای، برنامه نویسی پایتون، طراحی وب سایت، نجاری، بورساگر حتما آموزش حضوری می خواهید و منزلتان جای مناسبی بخاطر آموزش نیست، می توانید داخل سایت ما از بخش «اجاره کلاس» یک کلاس خلوت را رزرو کنید و آنجا با معلم آموزش ببینید.هزینه آموزش خصوصی به رخساره حضوری یا آنلاین

در صفحه ی هر استاد، بها فراگیری خصوصی برای یک میتینگ عرضه داده می شود، شما با هر اندازه توانایی مالی می توانید مهارت لازم را آموزش ببینید، همچنین درون صفحه ی خرج تدریس خصوصی استاد سلام می توانید از رنج قیمت همگی ی اساتید دانا شوید. همه ی هزینه ها به عارض براق نوشته و عرضه شده اند، برای همین بوسیله قرار می توانید برگزینی کنید. داخل لله سلام با توجه به تنوع انواع لله تو هر بازه ای که فکر کنید، می توانید استاد خود را فاحش کنید و سریع به مهارت آموزی اقدام کنید.

اگر برای فرود امدن به اهدافی که درون روال دارید حاجت به آموزش دارید، هواخواه به حد نصاب بزمین نشستن کلاس های آموزشگاهی دیگر نباشید. اگر وقت کافی ندارید و بخاطر شما رفت و آمد در ترافیک بیش وقت انسداد و لبریز دردسر است، همین الان استاد مخصوص خود را پیدا کنید و نخست به یادگیری کنید؛ با لله خصوصی سرعت یادگیری چندین برابری خواهید داشت، می توانید درون مقاله «چرا باید به سراغ پرورش خصوصی رفت! » بیشتر داخل مورد درس مخصوص و نیازتان بدانید.

کسی که بخواهد مفید را اجرا دهد، حتما سیاق را پیدا می کند و کسی که نخواهد حتما دستاویز اش را بهانه را کنار بگذارید و بخاطر یادگیری مشت به فرمان شوید، اینجا داخل سایت استاد سلام، همه ی امکانات مهیا است.نقش استاد سلام در کارآفرینی

اطلاع خوب این است که در استاد سلام، روزانه حدود ۱۰۰ معلم و شاگرد بوسیله هم معرفی کردن می شوند؛ اساتید از این قانون چیره بوسیله ارائه ی آموزش های ساده یا تخصصی می شوند و تصرف درآمد می کنند و مدیران سایت به ارتباط یمین و میسر بین لله و ناشی داخل شروع بخاطر حل سریع مشکل عقیده دارند، آموزشگاه های خالی کلاس های خود را به معلم ها کرایه می دهند، رفت و آمدهای پروازی خواه با موتور درون بسیاری موارد جای خود را بوسیله کلاس آنلاین می دهند. بیشتر بخوانید:معامله بلیط هواپیما لحظه آخری درون جستن بانآل اسپرت؛ فروشگاه تخصصی کالا ورزشیماهان نت: بی نهایت ترافیک با سرعت بسیار بالااستخدام در نیکوترین سازمان ها با کتاب جدید کاربومرزرو تبر قرض با پرشین هتل