یک روز در میان نامه فراهان

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

از زمان پاشیدن مقدماتی شایعات درباره ی معرفی کردن تراشه ی دایمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک، شیائومی اخبار کرد قصد دارد بوسیله شکلی عریض از این تراشه استقبال نرم. نگاهی بوسیله بنچمارک های جدید نشان می دهد احتمالا چینی ها قصد دارند پس از ردمی نوت ۱۰ و ردمی K30i، ثالث گوشی مهیا بوسیله دایمنسیتی ۸۲۰ را با صیت ردمی ۱۰ ایکس (Xiaomi Redmi 10X) معرفی کنند. ساعاتی پیش، بنچمارک دستگاهی با کدنام M2004J7BC در انتوتوو گیک بنچ مشاهده شد.

گوشی شیائومی ردمی 10X توانسته است به لطف روزی مندی از دایمنسیتی ۸۲۰ در بنچمارک انتوتو امتیاز طاسی ۴۰۰ هزار را تصرف یواش. در رویت داشته باشید دایمنسیتی ۸۰۰، نسخه ی پیشین تراشه ی متاخر مدیاتک، موفق شده وجود امتیاز ۳۰۰ هزار را در بنچمارک انتوتو کسب یواش. دایمنسیتی ۸۲۰ ازلحاظ پردازنده ی گرافیکی (GPU) بهبودهای مهمی بوسیله خویشتن دیده است و ظن می دهیم مغایرت ۱۰۰ هزار امتیازی بین این تراش با مدل پیشین، به دلیل پردازنده ی گرافیکی قدرتمندتر در دایمنسیتی ۸۲۰ ایجاد شده باشد. براساس معلومات رسمی، دایمنستینی ۸۲۰ مدیاتک درمجموع میزبان پنج هسته ی گرافیکی است.

پردازنده ی مرکزی (CPU) تراشه نیز تأثیری درخورتوجه روی بهبود عملکرد آن درمقایسه با نسل گذشته داشته است. مطالعه ها مدال می دهد پردازند ی مرکزی دایمنسیتی ۸۲۰ درمقایسه با دایمنسیتی ۸۰۰ داخل بخش عملکرد مورد هسته ای بوسیله میزانی اندک و در بخش عملکرد چندهسته ای به شکلی محسوس بهبود رک کرده است. نتایج به دست آمده از این خراش در گیک بنچ نیز به خوبی مهر تأییدی کنار ادعاهای یادشده می زنند. ظاهرا اضافه قدرت پردازنده ی مرکزی به لطف افزایش سرعت کلاک هسته های کورتکس A76 اتفاق افتاده است. ناگفته نماند چهار هسته ی کورتکس A76 تو تراشه ی دایمنسیتی ۸۰۰ فرکانس ۲ گیگاهرتز دارند؛ اما همین هسته ها در مدل ۸۲۰ با فرکانس ۲/۶ گیگاهرتز فعالیت می کنند. 

نتایج بنچمارک تراشه ی دایمنسیتی ۸۲۰ مدیاتک درون انتوتو (سمت راست) و گیک بنچ (سمت چپ)مقاله ی مرتبط:تراشه دایمنسیتی 820 مدیاتک برای محصولات میان رده معرفی شد

داخل نتایج انتوتو، بوسیله صراحت می بینیم سرعت حافظه ی گوشی ردمی 10X نیز در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد. درواقع، دایمنسیتی ۸۲۰ ازلحاظ سرعت حافظه عملکرد بهتری از دایمنسیتی ۸۰۰ برجای گذاشته است؛ ولی این موضوع ارتباط مستقیمی بوسیله گوشی هایی دارد که این تراشه ها در آن ها به کار رفته اند؛ چون براساس اطلاعات رسمی، دایمنسیتی ۸۲۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ از حافظه ی رم LPDDR4x و حافظه پس انداز سازی UFS پشتیبانی می کنند. 

همان طورکه رمز کردیم، بنچمارک جدید انتوتو از موبایلی با کدنام M2004J7BC اندوهناک شده است و فعلا از معروفیت نهایی گوشی دقیقا مطمئن نیستیم. با این حال، چنین کدنامی را پیش مرطوب برای گوشی ردمی نوت ۱۰ مشاهده کرده ایم. البته خبرگزاری GSMArena توقع می کند این کدنام به گوشی ردمی 10X فرع دارد. شکی نداریم مقیاس 10X فراغت است برای پردازش وظایف مختلف از تراش ی دایمنسیتی ۸۲۰ کاربرد کند.لو وی بینگ، قائم مقام شیائومی، این موضوع را تأیید کرده است. براساس داده ها رسمی، شیائومی گوشی ردمی ۱۰ ایکس را ۲۶ مه ۲۰۲۰ (۶ خرداد ۱۳۹۹) رونمایی می کند.



بنچمارک های منتشرشده نشان می دهند دایمنسیتی ۸۲۰ ازلحاظ قدرت پردازشی داخل بین دایمنسیتی 1000L و دایمنسیتی ۸۰۰ قرار می گیرد. 1000L نسخه ی نسبتا فرسوده پر حرارت تراش های پرچم دار سری دایمنسیتی ۱۰۰۰ بوسیله حساب می آید. به علاوه آن نعوظ که بنچمارک ها علامت می دهند، دایمنسیتی ۸۰۰ ازلحاظ قدرت پردازشی عملکردی شبیه بوسیله اسنپدراگون 765G کوالکام دارد.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این بنیاد چیست؟ بیشتر بخوانید:گوشی های سازگار با MIUI 12 شیائومی پیدا شدندتراشه دایمنسیتی 820 مدیاتک بخاطر محصولات میان رده معرفی شدبررسی ویدیویی ردمی نوت 8 شیائومیبنچمارک ردمی نوت 10 با تراشه دایمنسیتی 820 منتشر شدپست ویبو مدیرعامل شیائومی با آیفون جنجال آفرین شد
بنابر اعلام گزارش های جدید، مایکروسافت می خواهد با اعمال دگرگونی در صیت صفحه کلید سوئیفت کیدر اندروید، آن را به Microsoft SwiftKey Keyboard تغییر دهد. این شناسایی را نخستین بار رسانه ی اندرویدپلیس منتشر کرده است. به نوشته ی این رسانه، مایکروسافت تو سکوت خبری و ازطریق فایل توضیحات مربوط بوسیله نسخه ی بتای جدید سوئیفت کی بخاطر اندروید، تبدیل صیت این اپلیکیشن را تأیید کرده است. 

داخل حال حاضر، سوئیفت کی با همان معروفیت جاویدان تو گوگل پلی استور دیده می شود؛ بااین حال، کسانی که نسخه ی بتای ۷/۵/۵/۱۵ آن را روی دستگاهشان دانلود کرده باشند، مخبر تغییرنام آن به «مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد» شده اند. تغییرنام سوئیفت کی در منو اصلی گوشی، بخش تنظیمات اپلیکیشن، دکمه ی اسپیس ورقه کلید و جاهای دیگر به چشم می خورد. نسخه ی بتای جدید سوئیفت کی افزون کنار دگرگونی نام اپلیکیشن، پشتیبانی از نسخه ی ۱۲ ایموجی ها را مجهز می کند. در این نسخه، ایموجی چند غذا، چند حیوان، بازوی رباتیک، سگ راهنما، سمعک و... دیده می شود.



داخل مقدر شدن توضیحات مربوط بوسیله بتای جدید سوئیفت کی آمده است: سوئیفت کی از این پس با معروف جدید شناخته می شود: Microsoft SwiftKey Keyboard. سراسیمه نباشید، مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد فراغت است همان ورقه کلیدی باشد که مدت ها است می شناسید و بوسیله آن دلبستگی دارید. در بتای متاخر پشتیبانی از نسخه ی ۱۲ ایموجی ها را اضافه کرده ایم که شامل مجموعه ای از ایموجی های جدید است. از بین ایموجی های متاخر می توانیم به فلامینگو، سمور دریایی، سگ راهنما، تنبل، قلب سفید و... اشاره کنیم. بوسیله منظور دستیابی بوسیله این ایموجی های جدید، می توانید پنل ایموجی های سوئیفت کی را بازکنید. توجه کنید که بخاطر دیدن این ایموجی ها به دستگاهی احتیاج دارید که از سیستم عامل اندروید ۱۰ یا نسخه های اینده استفاده درنگ.

بدین ترتیب کاربران اندروید ۱۰ و نسخه های آینده ی این سیستم عامل می توانند ازطریق دانلود مایکروسافت سوئیفت کی کیبورد درون گوگل پلی، بوسیله جدیدترین ایموجی ها دسترسی فاش کنند. ناگفته نماند مایکروسافت هنوز معروفیت نسخه ی iOS سوئیفت کی را تحول نداده است؛ بااین حال خواهش داریم این اتحاد داخل آیند ه ای نزدیک رخ دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این موضوع؟بیشتر بخوانید:مشخصات فنی مایکروسافت Surface Duo افشا شدمایکروسافت بوسیله پشتیبانی از ویندوز ۱۰ نسخه ۳۲ بیتی انتها می دهدمایکروسافت اتومبیل جستجوی پیش فرض کروم را به بینگ تغییر می دهدمایکروسافت استارتاپ MicroVision را تصاحب کردمایکروسافت و اینتل پروژه مشترکی با هدف شناسایی بهتر بدافزارها اجرا می کنند
کودکان و نوجوانان چینی امروزه دسترسی وسیعی بوسیله شبکه ی وب دارند و به راه هایی از اینترنت استفاده می کنند که بخاطر سلاله های پیش قابل تصور و البته قابل دسترس نبود. سرشت دولتی «مرکز داده ها شبکه ی اینترنت چین» در شریک شدن با خلقت CCYL قاهر بوسیله انجام فدایی تحقیقات شده و به نتایجی بسیار جالب دست پیدا کرده است. براساس این آمار ۱۷۵ میلیون تن از افراد زیر ۱۸ سال چین که ۹۳/۱ درصد از کچل آن ها را شامل می شود، داخل سال ۲۰۱۹ کاربر اینترنت بوده اند. 

آمار منتشرشده همچنین علامت می دهند معیار گسترده بودن مصرف از اینترنت، طی سال گذشته درون چین افزایش محسوس کرده است. بر این اساس گفته می شود مقیاس نفوذ اینترنت در بین چینی هایی که ذیل ۱۸ سال سن دارند و در مناطق شهری ساکن هستند ۹۳/۹ درصد بوده است؛ این عدد تنها ۳/۶ درصد بیشتر از استاندارد نفوذ کردن اینترنت تو بین نوجوانانی است که در مناطق غیرشهری زندگی می کنند؛ ناگفته نماند این مغایرت داخل سال ۲۰۱۸ حد ۵/۴ درصد بود.

آمار موردبحث نشان می دهند صرف نظر از محل زندگی، بسیاری از کودکان و نوجوانان چینی امروزه به اینترنت همواره هستند. تقریبا تمامی این افراد ازطریق گوشی هوشمند بوسیله اینترنت متصل شده اند. در مقایسه ای کوتاه هوشیار می شویم داخل سال ۲۰۱۸، ۹۵ درصد از نوجوانان ایالات متحده ی آمریکا گوشی هوشمند داشته اند. 

گرچه امروزه حداکثر ۸۱/۹ درصد از مدارس چینی مصرف از گوشی های هوشمند را محدود کرده اند، ولی آمار علامت می دهد ۷۴ درصد از جمعیت گره که پایین تر سن قانونی هستند دستگاهی اختصاصی بخاطر پیوند به اینترنت داشته اند؛ ظاهرا ۸۹/۶ درصد از این افراد بخاطر اهداف درسی به اینترنت متصل شده اند. تکثیر این آمار تا حد زیادی به دنیاگیری ویروس کرونا مربوط می شود. کووید ۱۹ مدارس و دانشگاه ها را به تعطیلی کشانده و امروزه حکم آموزش از اسلوب دور و به مایه ی فضای مجازی اجرا می گیرد. این موضوع باعث شده است نمونه استفاده از گوشی های هوشمند و بوسیله تبع اینترنت ارتفاع رود. 



افزون بر موارد یادشده آمار مدال می دهند ۶۱ درصد از کل نوجوانان چینی با هدف تجربه ی ورزش به اینترنت وصل شده اند. ۴۶/۲ درصد از کاربران از اینترنت به قصد انتشار ویدئوهای کوتاه روی پلتفرم هایی نظیر تیک مو و کوایشو استعمال کرده اند. براساس آمار، کاربران چینی بوسیله معادل ی شبکه های مدنی داخل پلتفرم کوایشو وقت می گذارنند؛ موضوعی که نشان می دهد استقبالی گشاد از کوایشو به عمل آمده است. آمار نشان می دهند برضد برخی ادعاها، عزب ۱۷/۳ درصد از نوجوانان چینی از لحاظ روانی به اینترنت وابستگی دارند. البته در نظر داشته باشید که مولود ی این آمار در جای پا تقویم ذهنی پاسخ دهندگان بوسیله دست آمده است؛ بنابراین امکان پذیر است اعداد یادشده دقیق نباشند. 

در حدود ۶۷ درصد از کاربران گفته اند که از اینترنت برای کسب اطلاعات متاخر درمورد گیتی استفاده کرده اند؛ همچنین همین میزان از کاربران می گویند که اینترنت در نقش راهی بخاطر مطالعه ی روزانه ی آن ها بی پرده شده است. ۶۰ درصد از کاربران اینترنت را ابزاری بخاطر سرگرم شدن به حساب می آورند و ۵۳ درصد از آن ها از اینترنت برای انجام کارهای روزمره بهره می گیرند. تنها یک سوم از آن ها گفته اند که از اینترنت برای دید دوستان شان استفاده کرده اند. همچنین شمار کمتری از کاربران یعنی ۱۸/۸ درصد آن ها اینترنت را پلتفرمی بخاطر بیان محسوس دیدگاه ها و احساسات خویشتن به شمار می آورند. 

هرچه زمان می گذرد، شمار بیشتری از والدین نگران سلامتی فرزندان شان به برهان استفاده از اینترنت هستند. ۷۵/۳ درصد از افراد والا سن عرفی چروک گفته اند تا حدی از قوانین نگاهداری از حقوق خودشان برای استفاده از اینترنت آگاهی دارند. آنان همچنین می گویند تا حدی با متد های گزارش رفتارهای نامناسب در فضای اینترنت، آشنا هستند. بسیاری از پلتفرم های اینترنتی امروزه ابزارهایی خاص برای مراقبت از کودکان و نوجوانان دارند؛ ابزارهایی که عموما در پاسخ بوسیله درخواست مقامات دولتی به این پلتفر م ها اضافه شده اند.

تمامی پلتفرم هایی که در مملکت ی ترویج ویدئوی کوتاه فعالیت می کنند و داخل چروک کاربران زیادی دارند، میزبان حالتی ویژه تحت عنوان «حالت والدین» شده اند تا از این شیوه والدین بتوانند مدت زمان استفاده ی کودکان موجودی را از اینترنت محدود کنند. مبصر ترین همکاری ناشر ورزش در چین یعنی تنسنت در راستای مقابله با وابستگی بیش از حد نوجوانان به بازی ها، قوانین سرسختانه رطوبت بخاطر بررسی سن گیمرها و تطابق آن ها با درجه ی اهل سنت بازی ها، رویه کرده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این ماخذ دارید؟بیشتر بخوانید:مصرف اینترنت در روستاهای کشور خلال دوران مسری کرونا دوبرابر شدبقایای راکت چینی لانگ مارچ 5 بی احتمالا درون آفریقا افت کرده استترافیک اینترنت سرویس های نمایش خانگی به صورت کامل محاسبه می شودپردازنده های چینی Zhaoxin بخاطر عرضه عمومی بوسیله کامپیوترهای شخصی آماده شده اندطغیان دوباره ویروس کرونا در چین؛ نگرانی ها از آغاز موج دوم دنیاگیری اضافه یافت
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، «احمد مرزبان» دوشنبه ۲۲ اردیبهشت افزود: این واحدها برای کمیته امداد امام، بنیاد ساختمانی و ستاد اجرایی فرمان حضرت معصوم پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن تو استان داخل دو مرحله ایفا شد که تو وعده ابتدا یک هزاره و ۹۹۱ نفر در شهرهای بالا و مافوق ۱۰۰ هزار نفرجمعیت و چهار هزاره و ۵۰۰ واحد تو شهرهای جدید (مهاجران –امیر کبیر) و در جنین دوم ۱۴ هزار ۳۸۹ نفر ثبت اشتهار کردند.

وی یادآورشد: اسامی متقاضیان جنین دوم پس از پالایش و مطابقت با وضعیت ثبت نامدار اعلام می شود و ثبت نام کنندگان مرحله مقدمه در حال اتمام پرونده و معرفی به بانک بخاطر افتتاح حساب هستند.

مدیرکل نحو و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۳۲ هزار متر مربع زمین داخل راستای طرح اقدام ملی  و تامین ساختمان محرومان برای ساخت ۵۳۹ واحد تحویل کمیته امداد معصوم خمینی (ره) شده است.

مرزبان افزود: ۵۲ هزار مترمربع زمین نیز برای تاسیس ۸۰۰ واحد مسکونی در شهر ساوه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحویل شده است و درون شهرهای پایین تر ۱۰۰ هزار نفر نیز ۸۷هزار متر مربع زمین در حال احاله بوسیله اساس ساختمان نهضت اسلامی برای پیدایش یک هزاره و ۲۰۰ واحد است.

وی اظهار کرد: همچنین برای پیدایش طرح های مشارکتی با مدخل مخصوص مقدمات عقد قرارداد برای ساخت ۷۶۸ واحد در شهر ساوه و ۲۴۰ واحد درون شهر اراک درحال انجام است.

وزارت گونه و شهرسازی در راستای کمک بوسیله تأمین مسکن، طرح «رفتار ملی تأمین بناء» را در قالب احداث ۴۰۰ هزاره واحد مسکونی پروگرام ریزی و به بار ایفا گذاشته است.

متقاضیان این طرح و افراد ذیل تکفل آنان باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از ابتدای سال  ۱۳۸۴ به پس ازآن بوده  و از ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ از هیچ یک از امکانات نهادهای اشتراکی مربوط بوسیله تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه ای بیع و خواه ساخت واحد مسکونی استعمال نکرده باشد و در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین مجله اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تأمین ساختمانی) فرم ‹‹ج›› آنان سبز باشد. آغاز ثبت اشتهار طرح ملی مسکن تو استان مرکزی مرحله دوم ثبت شهرت طرح اقدام ملی ساختمان درون استان مرکزی آغاز شد
فرنوش نوبخت، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت نصیب برداریمترو تهران و حومه با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونامبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک بخاطر مسافران مترو گفت: داخل همین راستا  از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در مرحله ابتدا در ۲۵ ایستگاه نخبه که جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر تو آن تردد می کند رفتار به عرضه ماسک با بها مصوب می کند.  با محوریت وزارت صمت، شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و با همکاری اتاق اصناف تهران و اتحادیه پوشاک تهران درون ایستگاههای تهران (صادقیه)، کرج، گلشهر، معصوم خمینی(ره)، شهرری، پانزده خرداد، تئاتر شهر، میدان آزادی، بیمه، آزادگان، میدان محمدیه، شادمان، سعدی، فرهنگسرا، فردوسی، خیام، پایانه جنوب، بامروت قصاب، میدان انقلاب اسلامی، حسن آباد، شهدای هفتمین تیر، شهید نواب صفوی، دروازه دولت، بازار شهدا و سبلان اجرا می شود.

 مدیر عامل انبازی واحد اتوبوسرانی دهکده تهران هم از تمهیدات و ساختار لازم بخاطر توزیع ماسک، در پایانه های اتوبوسرانی ، پایانه های تبادل سفر و ایستگاه های پرتردد اتوبوس اطلاع داد.  محمود ترفع با اشاره به اجرای طرح اجباری شدن کاربرد از ماسک در محموله ونقل اشتراکی گفت:هنگام جلساتی که با ستاد ملی کرونا ، وزارت صمت و انجمن پوشاک ملک داشتیم مقرر شد، شهرداری تهران امکان فضای توزیع ماسک را داخل ناوگان عمومی خانه دادن فراهم کند. تخصص ما حمل ونقل است و امکان تدارک و توزیع ماسک را نداریم. شهرداری تهران مقرری دارد زیر ساخت لازم برای توزیع ماسک را فراهم نرم. تمهیدات لازم برای توزیع ماسک در پایانه های اتوبوسرانی ، پایانه های تبادل عروج و ایستگاه های پرتردد اتوبوس مهیا شده است. در حال حاضر روزانه بسیار از ۵۰۰ هزاره مسافر از اتوبوس برای تردد در سطح بطرف خانه تهران استفاده می کنند.  مقرر شد شرایطی بی آرامی مهیا شود که چنانچه افرادی تو ماه میمون رمضان ترانه نذری یا مراسمی داشتند به جای سودا یک ماسک، تعدادی را خریداری کنند و همانجا تو بسته ای استراحت دهند تا آن ها که تمکن مالی بخاطر خرید ماسک برایشان مهیا نیست، بتوانند استفاده کنند.

 بیشتر بخوانید:مثبت شدن تست کرونا درون بیماران بهبودیافته به معنای ابتلای دوباره نیستدیوار امکان معامله آنلاین را برای کسب وکارهای سنتی مهیا می کندهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۳ اردیبهشت ۹۹]هرآنچه باید درباره رمدسیویر، امیدبخش ترین داروی کووید ۱۹ بدانیدچگونه عاملی مصیبت زا می تواند از هوا آزمایشگاه خارج شود؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب ام دی CDC کبد علامت لرز، درد عضلانی، سردرد، گلودرد، لرز دوباره همراه با احساس سرما و از دست رفتن چشایی یا ذائقه را به سیاهه علائم بیماری کووید-۱۹ شاگرد از ویروس جدید کرونا افزوده است.

این فهرست طولانی تر علائم به افرادی که بخواهند بفهمند علائمشان مربوط بوسیله کووید-۱۹ است، کمک کند.

تو هفته های اخیر شیوع ویروس کرونا گزارش هایی درباره بیماران کثرت مبتلا به کووید-۱۹ منتشر شده وجود که بیماری پایگاه با از مشت روبیدن درک چشایی خواه بویاییو نیز درد عضلانی، نوسان و سردرد آغار شده است.

CDC می گوید علائم کووید-۱۹ ممکن است ۲ تا ۱۴ روز پس از قرارگیری در معرض ویروس بروز نرم و به علاوه به «نشانه های هشداردهنده شرایط اضطرای» اشاره می کند که دربرگیرنده درون دشواری داخل نفس کشیدن، احساس درد یا تنگ کردن مداوم روی قفسه سینه،کبودی ریشه ها یا صورت و گیجی خواه خواب آلودگی می شوند. افارد دچار این علائم باید فورا کمک پزشکی درخواست کنند.

CDC داخل گوهر حال می گوید این فهرست همه علائم بلای ناگهانی کووید-۱۹ را دربرگیرنده نمی شود و اگر دچار علائم دیگری شده باشید که شدید یا نگران کننده باشند، باید با پزشکتان ربط بگیرید.

این راه اندازی همچنین مداومت می درنگ که افراد سالمند یا افراد دستخوش بلای ناگهانی زمینه ای پزشکی مانند بیماری قلبی و ریوی بیشتر در معرض دستخوش شدن بوسیله عوارض وخیم نم کووید-۱۹ هستند، بنابراین باید بیشتر مراقب علائمشان باشند.

این علائم متاخر بوسیله فهرستی از علائم افزوده می شود که دانشمندان با بررسی بیشتر بیماری کووید-۱۹ آنها را کشف می کنند. مبتلایان بوسیله کووید-۱۹ همچنینمشکلات گوارشی مثل لینت مزاج را گزارش کرده اند.

فدایی بیماران دیگر دستخوش ضایعات پوستی ارغوانی یا آبی طعم جزیی روی پاهایشان شده اند که در کودکان و جوانان شایع تر بوده و «انگشت کووید» نامیده شده است.

ویروس کرونا نیز در نتیجه ایجاد لخته های خونین باعث سکته مغزی داخل بزرگسالان، حتی افراد عاری سابقه قبلی سکته مغزی و دارای علائم خفیف بیماری شده است.
به گزارش همشهری آنلاین، مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ۵ اردیبهشت مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود. وی درون اندکی از این برنامه درباره فضای رمزی و سن حساس دختر نوجوان خود صحبت کرد و گفت: «وضعیت بوسیله گونه ای است که آدم تا اینکه نمی تواند فرزندش را یک دقیقه تنها با خودش وارسته کند.» اما گویا آن چیزی که پخش شده، تنها بخشی از صحبت های ممیزی شده مهران احمدی وجود.

او امروز (یکشنبه ۷ اردیبهشت) درون پست اینستاگرامی درباره این موضوع توضیح داد و از دخترش اعتذار کرد و اطلاع دادن کرد از این بوسیله پس ازآن درون هیچ برنامه مو شو زنده یا غیرزنده تلویزیون شرکت نخواهد کرد.

او درون این پست نوشت: «این پیام رو بعد از دو روز که دخترم بارش با من کلامی حرف نزد برایش فرستادم. ادعای ادب با منبع این اصطلاح دو معنای کاملا جداست، فقط متاسفم!

سلام بابا جانم، کمی از دستور کار «دورهمی» غلام و آقای مدیری تو مورد فضای مجازی و خطرات این فضا بخاطر نوجوانان وجود که کلی راجع بهش حرف زدیم و طبق متعارف مرسوم ندا و سیما بدبختانه این بخش سانسور شد و فقط قسمت پایانی این کلام که من گفتم پدر مادرها حتی جرات نمی کنند فرزندانشان را با خودشان (از ترس فضای مجازی) عزب بگذارند پخش شد و این باعث شد که نازنینی قرین در مورد هجوم مجازی یک مشت آدم هتاک و بی رحم و کمتر از کمتر استراحت بگیری و من بدتر از تو. که البته من سر دارم و تو، هنوز خیر. که گفته اند باید عادت کنی و الا باید جمع کنیم و از این مملکت برویم بدبختانه گذشته از این حافظه های مریض و اهریمنی و حسودِ لبالب از غرض در جهان ما به فراوانی یافت می شوند.

اینان چون خودشان به هیچ مطلوبی دست پیدا نکرده اند همیشه درون مورد آدم های مظفر و منصب یکی مثل داخل هر امر مذبوحانه ای را انجام می دهند، تا تو را از قله های موفقیت پایین بکشند. قدیم بوده اند و تا سرانجام هستند، گاهی داخل لباس دشمن و گاهی در شکل دوستان ظاهر الطلاح که البته دومی خطرناک تر است. البته چنان که گفتم تو عبور زمان خودت بهتر به این حساسیت خواهی رسید. ولی مطمئن باش که درون نهایت، آن ها شکست خورده مطلق هستند. البته قطعا هنوز هستند انسان های محترم و پاک نهادی که ما تنها دلخوشیمان در دنیا فعلی بوسیله آنهاست. اینجور لمحه ها بهتره که آرامش خودت را حفظ کنی و کنترل اوضاع را در دست بگیری، غلام همیشه بپا هستم که در مورد در نیکوترین ها پیوستگی بیفته و از این به پس ازآن بیشتر مراقبم، بازم متاسفم و ازت مراد می کنم قلبت آروم باشه که بهینه ها در مراد توست.

از طرف پدر به بهترین دنیا.

پیوست: از همین تریبون اعلام می کنم دیگر در هیچگاه مو شو حی و غیر زنده تلویزیونی همکاری نخواهم کرد.»
ASASالHAROOOONHAROOOON جی اخیرا از مانیتور گیمینگ جدیدی با شهرت LG UltraGear 34GN850-B پرده برداری کرده است که از صفحه نمایشی ۳۴ اینچ با ارج نوسازی (رفرش ریت) ۱۴۴ هرتز بهره می گیرد و زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه ای دارد. جدیدترین مانیتور سری اولتراگیر ال جی محتوای بصری را با صراحت ۳٬۴۴۰ درون ۱٬۴۴۰ پیکسل بوسیله تصویر می کشد و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد. ناگفته نماند که مانیتورهای گیمینگبه طور معمول از نسبت تصویر ۱۶:۹ کاربرد می کنند و بهره گیری مانیتور جدید ال جی از نسبت تصویر ۲۱:۹ تو سنخ خود جالب است. نسبت تصویر ۲۱:۹ باعث می شود ال جی UltraGear 34GN850-B بتواند زاویه ی دیدن بسیار عریضی ارائه دهد. 



طراحی مانیتور اولتراگیر 34GN850 همچنین جذابیت خاصی دارد و حاشیه ی بسیار کمی تو اطراف صفحه نمایش آن دیده می شود. به علاوه پایه ی مخصوص اولتراگیر 34GN850 بوسیله کاربر امکان می دهد لغزان و بالا مانیتور را برای دستیابی به بهترین زاویه ی دید، تنظیم کند. نصیب مندی محصول موردبحث از وضوح ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ و نسبت تصویر ۲۱:۹ باعث می شود این مانیتور گزینه ای بیش عالی برای گیمرهایی باشد که با استفاده از یک مانیتور بوسیله تجربه ی بازی های ویدئویی می پردازند. همچنین اولتراگیر جدید می تواند برای گیمرهایی که به مصرف از چند مانیتور به صورت هم زمان تمایل دارند، در نقش مانیتور اصلی مشخص شود و مزیت هایی جالب به آن ها نمایش دهد. 



به لطف بهره مندی از طراحی خمیده، LG UltraGear 34GN850-B می تواند بهتر از مانیتورهای عادی گیمر را در محتوای بصری غرق نرم. به علاوه همان طور که اشاره کردیم، ارج نوسازی مانیتور معادل ۱۴۴ هرتز است؛ این ارزش ترمیم باعث می شود محتوای  بصری به شکلی یواش و روان روی نمایشگر به نمایش درآیند و لذت بیشتری به کاربر منتقل کنند. بوسیله علاوه با استفاده از منوی تنظیمات نمایشگر می توانید بها نوسازی آن را تا ۱۶۰ هرتز هم ارتقاء دهید. امکان ارتقاء ارزش نوسازی مانیتور اولتراگیر 34GN850-B ال جی به ۱۶۰ هرتز از طریق منوی تنظیمات وجود دارد

براساس اطلاعات رسمی، مدل متاخر مانیتورهای سری اولتراگیر ال جی از فناوری جی -سینک انویدیا (Nvidia G-G) Sync و همچنین فری سینک پریمیوم(AMD AMD FreeSync ) Premium پشتیبانی می. نرم دو استعداد موردبحث که به ترتیب مختص به کارت های گرافیک انویدیا و AMD هستند، به ارائه روان مرطوب محتوا کمک می. کنند تو مواقعی که هنگامی که نرخ فریم خروجی دستگاه با نرخ ترمیم نمایشگر هماهنگ نباشد، اثرات جانبی نامطلوبی متشابه بریده شدن (ورق Screen) Tearing هنگام نمایش محتوا بوسیله حیات خواهد. آمد فناوری G -های  G Sync و FreeSync با هماهنگ کردن مقدار فریم و بها نوسازی باعث حذف چنین اثراتی. می شوند جزئیات بیشتر -درمورد جی سینک و فری سینک را می توانید درمقاله ی ویژه ی زومیت. 



مطالعه کنید مانیتور متاخر ال جی در ماخذ ی حضرت ها همچنین محصولی باکیفیت بوسیله شمار. می آید آن طور که ال جی می گوید،-اولتراگیر 34GN850 B مجهز بوسیله دو درگاه HDMI به همراه یک درگاه. DisplayPort است درگاه HDMI از نمایش محتوای بصری با وضوح ۳٬۴۴۰ درون ۱٬۴۴۰ پیکسل با ارج ترمیم ۸۵ هرتز پشتیبانی می کند که پایین پر حرارت از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز. نمایشگر است درگاه HDMI همچنین از رنگ های ۱۰ بیتی پشتیبانی. می نرم از طرفی حضور دیسپلی پورت را داریم که امکان نمایش محتوای بصری را با وضوح ۳٬۴۴۰ درون ۱٬۴۴۰ پیکسل و قیمت نوسازی ۱۴۴ هرتز مهیا. می یواش درضمن اگر تنظیمات مانیتور را تغییر دهید، درگاه موردبحث توانایی ارائه محتوای بصری را با همان وضوح و قیمت نوسازی ۱۶۰ هرتز پیدا.  می کند مشخصات متخصص مانیتور-اولتراگیر 34GN850 B ال (جیاندازه۳۴ اینچ/معادل ۸۶ ۷)سانتی متر وضوح۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ (پیکسلنرخ نوسازی)رفرش ریت ( ۱۴۴ هرتز در مدخل تنظیمات امکان ارتقاء بها ترمیم بوسیله ۱۶۰ هرتز)وجود دارد سنخ:پنلIPSنسبت تصویر۲۱ ۹روشنایی۳۲۰ تا ۴۰۰ نیتفضای رنگیپشتیبانی ۹۸ درصدی از فضای-رنگی DCI P3 با توانایی/ارائه ۱ ۰۷ میلیارد:رنگنسبت کنتراست۷۰۰ ۱:تا ۱٬۰۰۰ ۱زمان پاسخ دهی۱ میلی ثانیهزاویه ی دید۱۷۸ درجهدرگاه۲ درگاه HDMI با توانایی انتقال تصویر دارای روشنی ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۸۵ هرتز، ۱ محضر DisplayPort با توانایی انتقال شمایل دارای وضوح ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و نرخ ترمیم ۱۴۴ تا ۱۶۰ هرتز، ۲ جناب.USB 3 0سایر توضیحاتدارای طراحی خمیده، پشتیبانی از میزان HDR10، پشتیبانی از فناوری نانو IPS، پشتیبانی از فری سینک AMD-و جی

سینک انویدیا درون بر پیشگاه های موردبحث، مانیتور متاخر ال جی دارای هاب USB است که در آن دو درگاه USB به چشم می خورند و در بخش پشتی جای. گرفته اند هردوی این درگاه ها از جنس.USB 3. 0 هستند ال جی تاکنون قیمت مانیتور متاخر خود را اعلام نکرده است؛ ولی می گوید اراده دارد-UltraGear 34GN850 B را در اواخر ماه (آوریل ۲۰۲۰ اوایل) اردیبهشت ۱۳۹۹ در دسترس. صبر دهد این یعنی بور ی زیادی تا عرضه ی محصول باقی.

نمانده است دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد سری متاخر مانیتورهای اولتراگیر ال

جی چیست؟ بها مانیتور، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که برای سودا ارزان و آگاهانه ی انواع مانیتور اداری و گیمینگ نیاز دارید را در بسرنوشت شوم دچار کردن محصولات. زومیت بیابید درون این بخش، علاوه به خشکی امدن مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال جی، مانیتور ایسوس، مانیتور سامسونگ و بنکیو و دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو یا چند میوه درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما.خواهد بود مشاهده فهرست:مانیتورهابیشتر بخوانید MSI لپ تاپ های Bravo 15 و Bravo 17 را با پردازنده رایزن 4000 معرفی کردفورتنایت در گوگل پلی استور منتشر شدال جی طراحی نهایی Velvet را به همراه تراشه این گوشی مشخص کردراهنمای فروش لپ تاپ مخصوص بازیال جی از گوشی تاشوی فولدر 2
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از محفل خبرنگاران جوان، لیست واحد مسکونی ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان در بخانه برگشتن تهران به تطویل والا است. توجه کنید که قیمت ها بر حسب مترمربع بوسیله تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت خانه در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می کند. آدرس  متراژ عمر ساختمانی (سال) قیمت (تومان) پیروزی ۵۴ ۱۵ ۵۶۷,۰۰۰,۰۰۰ سی متری جی ۴۷ ۱۷ ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰ خیابان گرگان ۵۲ ۱۶ ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ خیابان سلسبیل ۵۰ ۱۸ ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰ جیحون ۵۲ ۱۵ ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰ قیمت ساختمان در مناطق متنوع تهران | کجای تهران گرانتر است؟