یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانیوزارت اتیکت و ارشاد اسلامی، متقاضیان استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی تا ٢٧ خردادماه ١٣٩٨ فرصت دارند با ثبت نام درون سامانه جامع رسانه های کشور، از این تسهیلات بیمه ای صندوق اعتباری هنر بهره مند شوند. شرط اصلی معرفی کردن متقاضیان برای استعمال از این تسهیلات، ثبت صیت در سامانه جامع رسانه های ملک و تکمیل مفروضات خود در این سامانه است.

بر همین اساس، صاحبان امتیاز رسانه ها می توانند با دخول بوسیله پنل کاربری خویشتن در سامانه جامع، نسبت بوسیله ثبت اسامی خبرنگاران خود و الصاق سواد بیمه تامین اجتماعی همکاران تو پنل، درخواست خود را ثبت کنند.

نیز خبرنگاران بیمه شده از سوی صندوق هنر (شناساندن شده از سوی معاونت مطبوعاتی و وقوف رسانی) و خبرنگارانی که بوسیله صورت آزاد بیمه غیر رسانه دارند، می توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه های سرزمین و تکمیل مقدر شدن خبرنگاران، درخواست خود را ثبت کنند.

شرط پا بر جا کاربرد از تسهیلات بیمه تکمیلی، ثروتمند وجود داشتن بیمه پایه سازمان تامین اجتماعی بوده و کنار بنیان زمان بندی صورت گرفته(٢٧خرداد)، پس از تکمیل مهلت فوق، امکان اصلاح و یا اضافه افراد متقاضی وجود ندارد و پس از آن فهرست بازپسین دراختیار جعبه اعتباری هنر قرار می گیرد.

متقاضیان پیش از این می بایست درون سایت جعبه اعتباری هنربه نشانی honarcredit.ir بوسیله عنوان «روزنامه شبح» ثبت نام کرده باشند.
  • ۹۸/۰۳/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی