یک روز در میان نامه فراهان

کراس اورهای میان رده و کوچک با زیادترین سرعت رشد درون بازار جهانی رو بوسیله رو هستند. این خودروها نسبتا جادار و کاربردی و کم قیمت ارزش عرضه می شوند و درضمن داخل میان برندهای مختلف تنوع بسیاری دارند. کیا بعد از فروش قاهر میزان های مختلف سول، تلاش می کند محصولاتی اختصاصی برای کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه ارائه نرم. با این هدف، کیا سلتوس خصوصی بازار هند و احتمالا کشورهای شرق آسیا تولید خواهد شد؛ اما ایکس ارباب (XCeed) با امکانات بیشتر و پیشرانه ی قوی نمدار بیدار بازار اروپا می شود.



ناحیه هند با پری ۱.۳ میلیارد نفر، پس ازآن از چین، مهم ترین میدان دنیا برای خودروهای ارزان قیمت است؛ به همین دلیل، مدیران کیا تصمیم گرفتند بطرف خانه دهلی را بخاطر رونمایی سلتوس برگزینی کنند. این علیه درون نمای بیرونی، ارزشمند و لوکس بوسیله دیدن می رسد. چراغ های جلو، تمام LED هستند و به لطف مه شکن های مدرن، ظاهر سلتوس را اسپرت و آینده نگر جلوه می دهند. این مقیاس با آپشن های GT لاین غصه عرضه خواهد شد تا همراه با رینگ های ۱۸ اینچ و لاستیک هایی به پهنای ۲۳۵ میلی متر، نسخه ای گران تر و جوان پسندتر بی قراری بخاطر حضور در میدان داشته باشد. استاندارد های پایه با چرخ های ۱۶ و ۱۷ اینچ تولید خواهند شد.



نمای تعاقب کیا سلتوس فراتر از خودرو اقتصادی است. چراغ های ظهر تیمار کامل LED هستند و درضمن ، هماهنگی زیاد عطا با دیگر اجزای هیکل دارند. داخل سپر و انتهای بدنه جایگاه ویژه ای برای اگزوزها و چراغ های سرخ هشداردهنده پیش بینی شده است. هرچند سنخ سپرهای جلو و عقب از پلاستیک سیاه رنگ و کم قیمت قیمت است، با وسایل نقره ای طعم جزیی تزیین شده اند که لوکس و ارزشمند به دید می رسند.



سلتوس با پلتفرم شبیه هیوندای ونیو (Venue) تولید می شود. نمای ظاهری این خودروها با هدف جذب جوانان، از عناصر اسپرت و میانه رو بهره مند است. برخلاف دشت هیوندای، هنوز تصویری از فضای تویی کراس اور کیا منتشر نشده است؛ اما می استعداد اطمینان داشت در ساخت این خودرو نیز از مواد ارزان مقدار با چیدمان مدرن و اغواکننده استفاده شده است. پیش تر، چند طرح غیررسمی از کابین سلتوس مشاهده شد که تو آن ها، از نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچ و فناوری نمایش داده ها روی تیغ دار کردن (HUD) با وزن ی هشت اینچ معارفه داده شده وجود. علیه جدید کیا می تواند با آپشن های ویژه، قرین سانروف و سیستم صوتی هشت اسپیکر از برند بوز (Bose) و صندلی های چرم مصنوعی، وصیت داده شود.



سه پیشرانه برای کیا سلتوس تو رویت محزون شده است: مفت ترین استاندارد با موتور ۱.۶ لیتری توربودیزل، ۱۳۴ اسب بخار قدرت و پرفروش ترین نسخه احتمالا مهیا به پیشرانه ی بنزینی دولیتری تنفس طبیعی، ۱۴۷ اسب دود غلبه و مدل GT لاین هم با پیشرانه ی توربوشارژ ۱.۶ لیتری، ۱۷۵ اسب تبخیر غلبه خواهد داشت. همچنین، سه گانه نوع جعبه کنگره ی خودکار برای سلتوس تولید خواهد شد: CVT و خودکار ۶ سرعته و ۷ سرعته ی دوکلاچه.



احتمالا سلتوس فقط با سیستم واگذاری نیرو دیفرانسیل جلو عرضه می شود و شوفر حالت های رانندگی عادی و ناچیز مصرف (Eco) و اسپرت را می تواند انتخاب کند. در فضای تویی سلتوس هم، فناوری نورپردازی متغیر (Sound Mood Lighting) با هشت اثر جزیی و ۶ قالب پیش فرض ارائه می شود. با این سیستم فروغ کابین و نورهای مخفی شده در تودری ها، می توانند هماهنگ با صدای خروجی از بلندگوها تغییر کنند. نرخ نهایی کیا سلتوس در نسخه های مختلف نامشخص است؛ ولی خطوط تولید بزرگی داخل گوانگجو کره جنوبی و آندراپرادش هند به عرضه ی این خودرو ویژه خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:پژو 2008 با پیشرانه برقی، بنزینی و دیزل رونمایی شدجزئیاتی ابتکاری از نمایشگر بزرگ شاسی بلند برقی بایتون منتشر شدقیمت و مشخصات فنی هیوندای پلیسید اخبار شدکیا کادنزا K7 مدل ۲۰۲۰ معرفی شدمرسدس بنز GLB رونمایی شد
  • ۹۸/۰۳/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی