یک روز در میان نامه فراهان

چند سال پیش، اپلاز تولید پد شارژ بی سیم مخصوصی با نام ایرپاور (Airpower) معارفه داده بود. زمان زیادی از شناساندن ابتدایی ی این گجت گذشت؛ ولی هیچ گاه به عارض رسمی معرفی کردن و به میدان ارائه نشد. یاوه ضد و نقیضی تو این شالوده شنیده می شد تا اینکه در فروردین ۱۳۹۸، اپل تو اطلاعیه ای رسمی از اسکان تولید ایرپاور اطلاع عدالت. بدون وسواس ایرپاور یکی از رادیکال ترین شکست های اپل تابه امروز بوسیله شمار می آید. 

شریک های زیادی به دنبال اعلام خبر لغو ساخت ایرپاور تقلا کردند با تولید محصولاتی مشابه، توجهات را بوسیله سمت خود فراخوانی و خلأ بوسیله وجود آمده را پر کنند. این شرکت ها محصولات مختلفی را معرفی و عرضه کرده اند که هیچ یک نتوانسته اند فردی هایی دقیقا مشابه ایرپاور ارائه دهند. جدیدترین شرکتی که تو این مسیر دامنه برداشته، Nomad است. این شرکت چند روز پیش پد شارژ بی سیم بیس استیشن پرو را رونمایی کرد؛ شارژری که گفته می شود همچون ایرپاور، شارژر بی سیم همه کاره ای بوسیله شمار می آید. درواقع ظاهرا Nomad توانسته از پسِ انجام مفید بربیاید که اپل نتوانسته وجود آن را انجام دهد.



ایرپاور فردی های جالب زیادی داشت؛ اما آنچه بیشتر از همه جلب توجه می کرد، این حیات که اپل مدعی شد این پد شارژ بی سیم می تواند هر نوع دستگاهی را شارژ کند و فقط بوسیله گوشی یا شایسته کردن محدود ازاله. درضمن، کاربر مجبور نبود دستگاهش را داخل جایگاه خاصی قرار دهد و تمام سطح پد امکان شارژدهی داشت. کاربر می توانست به راحتی سه دستگاه را به رخساره حزن زمان روی پد قرار دهد تا شارژ شوند. Nomad می گوید در پد شارژ بیس استیشن پرو توانسته به این طور قابلیتی دست روبرو درنگ. بیس استیشن پرو از ۱۸ سیم پیچ القایی روزی مند است

پدهای شارژ بی سیم از القای الکترومغناطیسی بوسیله منظور شارژ مایه ها کاربرد می کنند. بی آرامی دستگاه مقصد و هم پد شارژر سیم خم های خاصی دارند. سیم پیچ موجود داخل پد جریان الکتریکی را دریافت و میدانی الکترومغناطیسی ایجاد می کند. میدان یادشده باعث ایجاد جریان الکتریکی در سیم پیچ موجود در مایه می شود تا فرایند شارژ باتری آغاز شود. 

پدهای شارژ بی سیمی که بتوانند سه گانه دستگاه را شارژ کنند، معمولا سه سیم پیچ دارند و کاربر باید دستگاهش را درون منطقه ی خاصی از سطح پد قرار دهد؛ اما پد شارژ بی سیم بیس استیشن پرو ۱۸ سیم خم دارد که باعث می شود تمام سطح آن اقتدار شارژدهی را داشته باشد. ظاهرا Nomad بخاطر دستیابی ۱۸ سیم پیچ، با شرکتی به معروفیت Aira همکاری تجاری کرده است تا از فناوری شارژ بی سیم ویژه ی این مشارکت با نام FreePower بهره بگیرد. درواقع، بیس استیشن پرو بوسیله لطف روزی مندی از این فناوری می تواند بفهمد دستگاهتان را در کجای سطح پد شارژ بی سیم استراحت داده اید. 



بیس استیشن پرو بوسیله طور کلی از جوانب مختلف شباهت زیادی به دیگر پدهای شارژ بی سیم انبازی Nomad دارد. این پد به بدنه ای از نوع آلومینیوم با پوششی از چرم مهیا است و از یک آستان ۲۷ واتی USB-C بهره می گیرد.

چند نکته ی بنیانی برای استفاده از این پد شارژ بی سیم وجود دارد. بیس استیشن پرو می تواند هریک از دستگاه ها را با توان نهایتا ۵ وات شارژ بطی ء و این یعنی از نبوغ شارژ سریع خبری نیست. حتی چنانچه دستگاهتان از شارژ سریع پشتیبانی کند، نمی توانید از این توان تو بیس استیشن پرو روزی بگیرید. افزون بر این ، فعلا جزئیات باریک بین مربوط بوسیله ارزش و تاریخ نمایش ی پد شارژ بی سیم بیس استیشن پرو منتشر نشده است. داخل حال حاضر، عزب می دانیم Nomad قصد دارد بیس استیشن پرو را در تاریخی نامشخص در نوامبر ۲۰۱۹ (آبان و آذر ۱۳۹۸) روانه ی میدان درنگ. 

بیس استیشن پرو برخلاف ایرپاور از اپل واچ پشتیبانی نمی یواش. درضمن، تاکنون هیچگاه یک از کارشناسان نتوانسته اند باریک بین با این شارژر بی سیم کار کنند؛ بنابراین، ادعاهای یادشده درباره ی اقتدار های بیس استیشن پرو برای شارژ بی قراری زمان چند دستگاه را فعلا فقط Nomad مطرح کرده است و برای اظهارنظر نهایی درباره ی آن ها باید هواخواه بررسی کارشناسان فناوری بمانیم. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی پد شارژر بی سیم Nomad چیست؟ بیشتر بخوانید:پیش دماغ جدید مینگ چی کو از محصولات اپل درون سال 2020مقایسه سرعت آیفون 11 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس و هواوی پی 30 پرواپل تو آیفون های 2022 از مودم 5G اختصاصی خویشتن استفاده می کندمک بوک پرو 16 اینچی اپل با شارژر 96 واتی USB-C معرفی می شودافزایش خرید گوشی های آیفون در تابستان ۲۰۱۹ برخلاف کاهش طاسی فروش در بازار
  • ۹۸/۰۷/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی