یک روز در میان نامه فراهان

محتوای پا بر جا این پیغام متعلق بوسیله سایت کجارو بوده و تو زومیت بازنشر شده است.

شهرهایی که در دنباله معرفی می کنیم نیکوترین مقصدهای هنری گیتی هستند. می توانید آثار هنری را در هر گوشه و کنار این شهرها پیدا کنید؛ فرقی نمی کند که تندیس هایی در بازار های عمومی شهر باشد یا گالری های هنری و حتی هنرهای خیابان بی نظیر و چشم نواز.

داخل امتداد این مطلب از کجارو با این چند مقصد برای دیدن جذاب ترین و سرزنده ترین رویدادها و آثار هنری آشنا می شوید؛ از پاریس محزون که برای همگی به نشانی یک شهر هنری، شناخته شده است تا میکزوکو سیتی و لاگوس.پاریس، فرانسه

با وجود بسیار از ۱۰۰۰ گالری هنری که در سراسر این قصبه پراکنده شده اند، پاریس مقصدی عالی برای دوستداران هنر است؛ از موزه های نمادین هنری مثل لوور گرفته تا گالری های مشهوری که در سراسر دهکده قرار دارند. از مهم ترین آثار هنری دنیا که همگی مردم جهان آن را می شناسند و در کفش لوور راحتی دارد، می توان به تابلوی مونا لیزای لئوناردو داوینچی اشاره کرد. در محله بلوی در پاریس می توانید شاهد زیباترین هنر خیابانی شهر باشید. در هر گوشه از دهات پرتو که نگاه بیندازید، هنر و آثار هنری را خواهید دید.



موزه لوور یکی از بزرگ ترین کفش های دنیا و مشهورترین مقصد گردشگری درون فرانسه است.

ابد می توانید نیکوترین آفرهای تور فرانسه را درون کجارو پیدا کنید. تنوع فروشنده ها و پکیج های تور عرضه شده، به شما این اطمینان را می دهد تا بتوانید سفرتان را کم قیمت تر از همه مکان برنامه ریزی کنید.نیویورک سیتی، ایالات متحده آمریکا

محله منهتن داخل نیویورک سیتی به انزوا برای اینکه علاقه مندان به هنر را برای چند روز مبتلا نگه دارد، کافی است. در این منطقه موزه های مشهوری مربوط به ارسی متروپولیتن و کفش گوگنهایم بود دارد. با اینکه این منطقه غنی از آثار، گالری ها و موزه های هنری است؛ صرف دیدن کردن از سایر محله های این شهر، گناهی نابخشودنی بخاطر دوستداران هنر است.

تو محله بوشوک بروکلین می توانید زیباترین آثار هنر خیابانی را ببینید و از گالری های مدرن و امروزی دیدن کنید که نمایانگر استعدادهای عجیب هستند.



سالن چارلز انگلارد داخل ارسی هنری متروپولیتن موزه ای تست که حتما تو سفر به نیویورک باید از آن دیدن کنید.توکیو، ژاپن

درحالی که ممکن است تو بسیاری از شهرهای دنیا، کم و بیش بعضی از محله ها میزبان بیشترین گالری های هنری و کفش های شهر باشند و به نشانی خیابان کوچک هنری شناخته شوند، در کلان بخانه برگشتن زیبای ژاپن، آثار و گالری های هنری تو سراسر شهر پراکنده شده اند؛ ولی مطمئنا سر زدن به آن ها ارزش رفت و آمد و گردش وگذار تو ده را دارد. بهترین جا بخاطر اول عزاداری وگذار هنری در توکیو خیابان کوچک راپونگی است؛ جایی که موزه هنری موری (Mori Art Museum ) و مرکز ملی هنر (National Art Center ) در آن صبر دارد.لندن، بریتانیا

فرقی نمی نرم که به کدام ریختگی هنری علاقه داشته باشید؛ کلاسیک، مدرن، معاصر یا هر سبک دیگر؛ لندن برای هر کدام از آن ها گالری اختصاص ای دارد. گالری ملی بهترین مکان برای دیدن آثار هنری نمادین و مشهوری چون تراب های آفتابگردان ون گوگ و گاری علیق جان کانستبل است. بخاطر دید آثار هنری مدرن از نقاشانی در مدت پیکاسو، هاکنی و وارهول به گالری تیت مدرن (Tate Modern) قاعده بزنید.



تیت مدرن پربازدیدترین ملکی ی هنرهای مدرن در گیتی با بیش از ۴٫۷ میلیون بازدیدکننده در سال است.فلورانس، ایتالیا

برای نظر هنر رنسانس هیچگاه جایی درون دنیا بهتر از فلورانس نیست. این بخانه برگشتن میزبان تعدادی از بهینه آثار میکل آنژ است؛ از جمله مجسمه داوود. گالری اوفیتزی یکی از جاهایی است که حتما باید برای دیدن آن حین بگذارید و تو آن از دیدن آثار معروف و ارزشمندی چون زایش ونوس اثر بوتیچلی و مدونای گلدفینچ جای پا رافائل کیف ببرید. از دیگر گالری ها و کفش های ارزشمندی که تو فلورانس حتما باید از آن دیدن کنید، گالری آکادمیا است. غیر از هنر رنسانس، طرفداران هنر معاصر نیز در فلورانس بی بهره نمی مانند.



یادبود لاک متعاقب طلایی در بازار Vecchio در فلورانس سنگاپور

سنگاپور را بیشتر از هر چیز بوسیله عنوان یکی از مراکز اقتصادی پیشرو در کل دنیا می شناسند؛ اما از رویت هنری هم بیش چشمگیر است؛ از ملکی ی هنر سنگاپور (Singapore Art Museum) پژمرده تا گالری ملی سنگاپور (National Gallery Singapore ) که جدیدا افتتاح شده است. تو این شهر می توانید از بزرگ ترین مجموعه آثار هنری سنگاپوری و جنوب خاوری آسیا دیدن کنید و کیف ببرید. در این قریه تا اینکه در بسیاری از خیابان ها می توانید آثار مجسمه سازی را سیاحت کنید.



گرافیتی روی دیوار ساختمان های قدیمی برلین، آلمان

برلین یکی از مختلف ترین شهرهای هنری دنیا است. از آثار کلاسیک قرن سیزدهم تا نوزدهم خمود تا گالری هایی که آثار صد بیستم و هنر معاصر را به تصویر می کشند، در این شهر پیدا می شود. جاهل از موزه ها و گالری های هنری داخل برلین می توانید نقاشی های دیواری را تماشا کنید که روی خرابه برلین کشیده شده اند؛ بعد حروف خویشتن را درکنار جوی ادامه دهید تا تندیس های پیدایش جاناتان بروفسکی را ببینید.شیکاگو، ایالات متحده آمریکا

این قریه میزبان ارسی ها و گالری های هنری مهمی در برابر مؤسسه هنر شیکاگو است. با وجود این، برای رویت آثار هنری در شیکاگو لازم حلق حتما هوشیار موزه ها و گالری ها شوید. در کوچه شیکاگو لوپ می توانید آثار هنری عمومی را تماشا کنید. در پارک میلنیوم نیز تعدادی مجسمه از هنرمندان مشهوری زیرا که خوان میرو و آنیش کاپور وجود دارد. منطقه ریور نورث یکی دیگر از مناطق شهر است که درون آن می توانید از بیش از ۱۰۰ گالری هنری نظر کنید. خارج از نیویورک، زیادترین تعداد گالری های هنری را در شیکاگو پدیدار خواهید کرد.



پارک میلنیوم تو شیکاگو بارسلون، اسپانیا

بازدید از ملکی پیکاسو یکی از رادیکال ترین جاذبه های بارسلون بخاطر مسافرانی این ده است که به هنر علاقه دارند. تو این کفش بزرگ ترین مجموعه از آثار پیکاسو نگه داری می شود. ملکی ملی هنری کاتالونیا ( Museu Nacional d’Art de Catalunya) جزو جاذبه هایی است که نباید بازدید از آن را از دست بدهید. درون این موزه آثار هنری باروک، گوتیک و رمانسک نگه داری می شود. البته در بارسلون بیشتر معماری را مشاهده خواهید کرد تا سایر انواع هنر. به همین برهان در سیر تکاملی به این شهر نباید فرصت بازدید از مهم ترین آثار آنتونی گائودی، معمار نامی اسپانیایی را از دست بدهید. از جمله آثار او می توان به کلیسای ساگرادا فامیلیا و پارک گوئل اشاره کرد که جزو نیکوترین نمونه های آثار او است.



کلیسای ساگرادا فامیلیا کلیسایی باشکوه و دیدنی و یکی از بنیادی ترین آثار معماری بارسلون است که توسط گائودی طراحی شده است. سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا



بازگشایی ارسی هنر مدرن سانفرانسیسکو در سال ۱۹۳۵ که به اختصار SFMOMA نامیده می شود و اولین موزه منطقه West Coast است که به هنر مدرن و معاصر ویژه داده شده، باعث شد که سانفرانسیسکو بوسیله نشانی بهینه خانه دادن هنری کالیفرنیا معرفی شود؛ اما بخاطر فرع مندان بوسیله هنرهای زیبا موزه De Young یکی از اساسی ترین دیدنی های دهات است که نباید از مشت بدهید. در این ارسی یکی از بهینه مجموعه های نقاشی های آمریکایی در کل ناحیه نگه داری می شود. برای اینکه جایگزین دیگری بخاطر این کفش داشته باشید حتما بوسیله محله Mission District قاعده بزنید و از دید نقاشی های دیواری آن که شبیه بوسیله یک گالری هنری روباز است، کیف ببرید. بیشتر بخوانید:برداشتن چمدان ها در شرایط اضطراری هوایی چه عواقبی تو پیش دارد؟راز نهفته تصعید هواپیماها در ارتفاع کثرت رفعت چیست؟چگونه بهترین امتحان سفر بوسیله بالی را داشته باشیم؟کدام فرودگاه کمترین تاخیر تصعید در گیتی را دارد؟چگونه و از کجا بلیط مفت هواپیما بخریم؟
  • ۹۸/۰۹/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی