یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش ایسنا، علی ربیعی داخل حاشیه مجمع امروز هیات دولت درباره شایعه استعفای رئیس جمهوراظهار کرد: قبلا نوشته ام که تا ۱۲مرداد۱۴۰۰ نصیب و قسمت داخل به خشکی امدن انسان بوده و نگاه رو بوسیله جلو غصه دارد. ازین پس تیمار هر بینایی ای درباره استعفای رئیس جمهور را پیشاپیش تکذیب می کنیم.

وی درباره اظهارات رئیس جمهور درباره جمهوریت در روز ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: ما که جمهوریت نو نداریم. ما همان جمهوریتی می خواهیم که معصوم خمینی(ره) درباره آن گفتند، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر؛ یعنی جمهوریتی که اساس آن رای آزادانه انسان باشد. هرجا که جعبه ها پایه های تغییر باشند، ثبات ساختن می شود. نظام ما هم قوطی پایه بوده و ما باید بوسیله مجری ها وفادار باشیم، زیرا صندوق ها، ثبات و پیشرفت کشور را تامین می کنند. درون هر جامعه ای مردم از جعبه مایوس شوند، آن اجتماع روی خوش نمی بیند. خود انقلاب ما یک انتخاب مردم بود و چهل سال نظام ما مبتنی پهلو صندوق رای بوده است. ماجرای شایعه های استعفای روحانی

ربیعی در ادامه درباره مصوبات نشست امروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن)هیات شانس تصریح کرد: ابتدای جلسه هیات نوبت بحث راهپیمایی ۲۲ بهمن مطرح شد. با وجود سرمای هوا، مردم با حضورشان، ایران را گرم کردند که این آستان تک سرنوشت و سپاس هیات شانس قرار گرفت. این راهپیمایی امسال برای همه ما بزرگی زیادی داشت، زیرا با وجود همه مشکلات ناشی از تحریم ها و جنگ اقتصادی، مردم در صحنه بوده و بر اصول اساسی خویشتن هم نظر هستند و این برای شانس مغتنم است. مردم با همگی انتقادهایی که دارند، از همه گرایش ها در این راهپیمایی انبازی کردند.

سخنگوی بخت با رمز به پیگیری مشکلات مربوط به بارش برف در کشور در  هیات دولت، خاطرنشان کرد: مجاهدت زیادی شد که راه های اصلی باز شود که هنوز بی آرامی شاق بود دارد، ولی بیشتر راه های واقعی باز شده است. مدفوع در روستاها قطع نشده است. عزت برای حل دشوار قطعی برق تامین انجام و نیرو بوسیله مناطقی که صاعقه وزن شده است، گسیل شد. این مشکل در حال رفع شدن است.  سفارش می شود که آدم مسافرت غیرضروری را عمل ندهند و به وعظ ها و اخطارهای نماینده راه انجام کنند.

به گفته وی، پیش بینی بارش های بهاره هم تو دولت مطالعه شده و رئیس جمهور تاکید کرد که مشکلات احتمالی پیش بینی شود. وزیر نیرو هم اقداماتی در مورد مدیریت منابع آبی سدهای کشور انجام داده است تا غافل گیر نشویم.

ربیعی همچنین گفت: مصوبه ای از قبل حیات داشت که  صندوق توسعه ملی مکلف بود، ۱۵ درصد منابع به ایثارگران ویژه دهد که این مصوبه پیچش داشت که امروز تصمیمی خوبی براساس پیشنهاد بنیاد مثال گرفته شد  که مشارکت هایی که ۵۰ درصد سهام آنها متعلق به ایثارگران است، می توانند مشمول این مصوبه شوند بوسیله شرطی که تا ته دوره بازپرداخت، سهم ایثارگران کمتر از ۵۰ درصد نباشد. تصمیمی هم درباره تکثیر سی درصدی علو العاده جذب کارکنان ثابت و رسمی شهرداری  اندوهناک شد. همچنین اساسنامه جامعه مشاوران رسمی مالیاتی هم اصلاح شد و رشته های حسابداری و حسابرسی بی قراری بوسیله آن اضافه شدند و پروانه کار حرفه ای هم بخاطر آنها صادر می شود و پیش بینی می شود بین پنجاه تا صدهزار نفر در این رشته ها راسته فقره جدیدی پیدا کنند.
  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی