یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین، با این پیروزیمنچستر یونایتد موقعیتش را بهبود بخشید تا یکی از نصیب و قسمت های فصل آینده برای  حضور در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

داخل این بازی منچستر یونایتد در هر نیمه یک تراب به علیه رساند. برونو فرناندر پرتغالی  دردقیقه ۳۰ روی یک حرکت محک شده روی ضربه آزاد روی یک تجلیل چیپ آنتونی مارسیال متصرف فرانسوی  را  درون محوطه جریمه منچستر سیتی صاحب توپ کرد  و او با شلیکی محکم توپ را از دون دستان ادرسون برزیلی در دروازه منافی جای داد.

ادرسون در دقیقه۹۶ دومین لغزش مرگبار را داخل این ورزش انجام داد و توپی را بوسیله میانه بازار فرستاد که مک تومینای هافبک اسکاتلندی منچستر از خروج ناشیانه ادرسون استفاده کرد و با شلیکی از بور ۲۵ متری دروازه سیتی را برای دومین وعده گشود.

منچستر یونایتد پس از ۱۰ سال قاهر شد تو دربی شهر منچستر، من سیتی را در طول یک فصل درون دو دیدار رفت و برگشت ضعف دهد.

منچستر یونایتد با این پیروزی با ۴۵ امتیاز تو جایگاه پنجم قرارگرفت.

در روز موفقیت مربیان جوان لیگ بزرگوار بعد از اوله گونار سولسشیر سرمربی منچستر فرانک لمپارد هم با چلسی پیروزی پرگل چهار بر صفر را مقابل اورتون بدست آورد.

تراب های این ورزش را میسون مونت  درون دقیقه  روی تجلیل پدرو ۱۴، پدرو در دقیقه ۲۱، ویلیان در دقیقه  ۵۱ و ژیرو در دقیقه  ۵۴ به ثمر رساندند. آبی های لندن با این برد ۴۸ امتیازی شدند و ایستگاه خود در رده چهارم لیگ برتر را استحکام بخشیدند.

اورتون هم با ۳۷ نمره دوازدهم است.
  • ۹۸/۱۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی