یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشری انلاین، محمد مددی جمعه ۱۵ فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید با کیفیت عنصر مهمی داخل توسعه بازار محصولات است که امسال هم برای دستیابی بوسیله اهداف راهبرد تشنج تولید به آن نیازمندیم.

وی با رمز به پشتیبانی نمونه از کیفیت بخشی محصولات گفت: سال گذشته بسته های حمایتی معیار برای بخش تولید و صادرات تکمیل و تقویت شد که ثمره آن رضایت فعالان اقتصادی این مرزوبوم بود.

مدیرکل استاندارد همدانخاطرنشان کرد: دولت اهتمام ویژه ای کنار رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید دارد و مدل همیشه واحدهای تولیدی را همراهی کرده است و کارشناسان ما بوسیله نشانی مشاور در نوکری تولیدکنندگان هستند.

مددی استعمال از حجم محصولات دانش شالوده را یکی از عوامل جهش اقتصادی و اندازه ربط به بیرون دانست و افزود: دایره ملی استاندارد ایران با انبازی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری گواهی انطباق را برای این محصولات صادر می کند تا از این طریق بتوانند در بازارهای صادراتی حضور یابند.

به گفته وی، همدان در سال گذشته آزمونه میزان سازی محصولات دانش بن درون سرزمین وجود و دستور کار ریزی مدونی برای ایجاد زیرساختهای لازم این اساسی انجام شد.

مدیرکل استاندارد همدان با اشاره به رشد ۲۰ درصدی پروانه های کاربرد علامت استاندارد درون سال گذشته افزود: صدور ۸۰ پروانه حکایت از راه اندازی صنایع و شیار تولید جدید دارد.

مددی تدوین و تجدید نظر ۶۲ میزان و افزودن ۳۴ درصدی این بسرنوشت شوم دچار کردن را غم از ثمره های رونق تولید دانست و گفت: این روند داخل سال ساری با پیشدستی کردن و کیفیت بهتری دنبال می شود.

وی نظارت پهلو شبکه توزیع را از مولفه های کیفیت سنجی محصولات اعلام کرد و افزود: سال گذشته ۹ هزار بازرسی داخل این رابطه ارتکاب شد که منجر به نمونه برداری از ۲۵۶ کالای مشکوک شد.

بوسیله گفته مدیرکل استاندارد همدان صدور ۷۳۹ گواهینامه ایمنی آسانسور، سنجش پنج هزاره و ۳۷۶ ترازو موجود در واحدهای صنفی و تقویم ۳۱۹ دستگاه باسکول و ۲ هزاره و ۲۷۷ نازل سوخت از اقدامات ارزشمندی بود که سال گذشته برای بزرگداشت حقوق مصرف کنندگان و حفظ کردن صلح و صفا آنها عمل شده است.

استاندارد همدان بوسیله طور مستمر کیفیت۶۴۱ ثمر کوچکتر پوشش خود را سنجش و تقویم می کند.
  • ۹۹/۰۱/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی