یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین، مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون ۵ اردیبهشت مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود. وی درون اندکی از این برنامه درباره فضای رمزی و سن حساس دختر نوجوان خود صحبت کرد و گفت: «وضعیت بوسیله گونه ای است که آدم تا اینکه نمی تواند فرزندش را یک دقیقه تنها با خودش وارسته کند.» اما گویا آن چیزی که پخش شده، تنها بخشی از صحبت های ممیزی شده مهران احمدی وجود.

او امروز (یکشنبه ۷ اردیبهشت) درون پست اینستاگرامی درباره این موضوع توضیح داد و از دخترش اعتذار کرد و اطلاع دادن کرد از این بوسیله پس ازآن درون هیچ برنامه مو شو زنده یا غیرزنده تلویزیون شرکت نخواهد کرد.

او درون این پست نوشت: «این پیام رو بعد از دو روز که دخترم بارش با من کلامی حرف نزد برایش فرستادم. ادعای ادب با منبع این اصطلاح دو معنای کاملا جداست، فقط متاسفم!

سلام بابا جانم، کمی از دستور کار «دورهمی» غلام و آقای مدیری تو مورد فضای مجازی و خطرات این فضا بخاطر نوجوانان وجود که کلی راجع بهش حرف زدیم و طبق متعارف مرسوم ندا و سیما بدبختانه این بخش سانسور شد و فقط قسمت پایانی این کلام که من گفتم پدر مادرها حتی جرات نمی کنند فرزندانشان را با خودشان (از ترس فضای مجازی) عزب بگذارند پخش شد و این باعث شد که نازنینی قرین در مورد هجوم مجازی یک مشت آدم هتاک و بی رحم و کمتر از کمتر استراحت بگیری و من بدتر از تو. که البته من سر دارم و تو، هنوز خیر. که گفته اند باید عادت کنی و الا باید جمع کنیم و از این مملکت برویم بدبختانه گذشته از این حافظه های مریض و اهریمنی و حسودِ لبالب از غرض در جهان ما به فراوانی یافت می شوند.

اینان چون خودشان به هیچ مطلوبی دست پیدا نکرده اند همیشه درون مورد آدم های مظفر و منصب یکی مثل داخل هر امر مذبوحانه ای را انجام می دهند، تا تو را از قله های موفقیت پایین بکشند. قدیم بوده اند و تا سرانجام هستند، گاهی داخل لباس دشمن و گاهی در شکل دوستان ظاهر الطلاح که البته دومی خطرناک تر است. البته چنان که گفتم تو عبور زمان خودت بهتر به این حساسیت خواهی رسید. ولی مطمئن باش که درون نهایت، آن ها شکست خورده مطلق هستند. البته قطعا هنوز هستند انسان های محترم و پاک نهادی که ما تنها دلخوشیمان در دنیا فعلی بوسیله آنهاست. اینجور لمحه ها بهتره که آرامش خودت را حفظ کنی و کنترل اوضاع را در دست بگیری، غلام همیشه بپا هستم که در مورد در نیکوترین ها پیوستگی بیفته و از این به پس ازآن بیشتر مراقبم، بازم متاسفم و ازت مراد می کنم قلبت آروم باشه که بهینه ها در مراد توست.

از طرف پدر به بهترین دنیا.

پیوست: از همین تریبون اعلام می کنم دیگر در هیچگاه مو شو حی و غیر زنده تلویزیونی همکاری نخواهم کرد.»
  • ۹۹/۰۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی