یک روز در میان نامه فراهان

سامسونگ بوسیله تازگی جدیدترین دشت خودش را بخاطر فرع مندان به دنیای تلویزیون های هوشمند QLED  رونمایی کرده است. تلویزیون جدید سامسونگ که این انبازی با نام کامل Samsung Terrace 4K Outdoor TV از آن یاد می درنگ از گواهی IP55 به منظور ایستادگی دربرابر نفوذ کردن آب و گردو غبار بهره مند است و صفحه نمایشی پرنور دارد تا بتوان آن را در محیط های خارج از ساختمانی نظیر تراس که ممکن است پرتو خورشید به عارض مستقیم به ورق نمایش بتابد مورداستفاده استراحت قسط.

تلویزیون 4K متاخر سامسونگ نیز ازاپل TV، آی تونز، اپل موزیک و ایرپلی ۲ پشتیبانی می کند. سامسونگ نخستین شرکتی زدودن که تلویزیون برای فضاهای روباز تولید می کند. این تلویزیون ها مدت ها است به طور عمده توسط شرکت هایی دیگر به خصوص SunBriteTV ساخته و در راسته نمایش می شوند.



سامسونگ تلویزیون جدیدش را در جریان برگزاری ویدئویی که به صورت حی پخش شد، رونمایی کرد و ساعاتی بعد جزئیات دقیق آن را در قالب بیانیه ای مطبوعاتی دردسترس قرار داد. Terrace را می استعداد مقدماتی تلویزیون 4K سامسونگ برای محیط های سرباز بوسیله حساب آورد. این تلویزیون عضوی از محصولات مدرن خانواده ی لایف استایل (Lifestyle) سامسونگ است. از بین دیگر اعضای خانواده ی لایف استایل می توانیم بوسیله تلویزیون های Frame و Sero و Serif رمز کنیم که مدتی پیش شناساندن شدند. 

Terrace از پلتفرم Smart TV سامسونگ بهره مند است؛ موضوعی که علامت می دهد تلویزیون 4K موردبحث از اکثر اپلیکیشن ها و سرویس های استریم محبوب نظیر اپل TV، آی تونز، اپل موزیک و ایرپلی ۲ پشتیبانی می کند. سامسونگ نیز از آستان کمک صوتی الکسای  آمازون در تلویزیون جدیدش خبر می دهد. تلویزیون Terrace نیز از معاون بیکس بیپشتیبانی می نرم و تو آینده میزبان دستیار گوگل اسیستنت خواهد شد.



سامسونگ ادعا می نرم تلویزیون Terrace حداکثر روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت را ارائه می دهد تا بدین ترتیب امکان مشاهده ی محتوای بصری حتی داخل تحت نور یمین آفتاب وجود داشته باشد؛ درضمن برای عملکرد هرچه بهتر درون زیر نور مستقیم، ورقه ارائه تلویزیون متاخر سامسونگ پوششی ضدانعکاس دارد. بهره مندی از قابلیت موشن ریت ۲۴۰ (Motion Rate 240) باعث می شود Terrace بتواند محتوا را با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز به نمایش بگذارد. بهره مندی از این نرخ نوسازی باعث می شود تماشای محتوای ورزشی و دیگر محتواهایی که عریضی هایی زننده درون آن ها دیده می شود، بیش کیف حصه باشد.

سامسونگ درکنار تلویزیون جدیدش ساندباری ویژه برای آن رونمایی کرده که معروفیت تجاری Terrace Soundbar را یدک می کشد. در کمی از بیانیه ی جدید سامسونگ می خوانیم: «برای دریافت بهترین تجربه ی مشغولیت محور ممکن تو خانه، مشتریان به کیفیت صدایی نیاز دارند که به خوبی کیفیت ورقه عرضه باشد».



ساندبار Terrace سامسونگ

سامسونگ تو ادامه ی بیانیه ی مطبوعاتی خویشتن می گوید: «تلویزیون Terrace به همراه ساندبار ویژه اش صدایی حقگو ارائه می دهند که می تواند مفهوم سینمای شوهردار را بازتعریف درنگ. برای کسانی که گرایش دارند خروجی صدای تلویزیون شان را شخصی سازی کنند، Terrace به استانداردهای وای فای و بلوتوث فراهم شده است. بدین ترتیب می توان تلویزیون را با Terrace Soundbar و دیگر مایه ها جفت کرد». همان طور که در بیانیه ی سامسونگ نمایان است، این شرکت تکاپو کرده در Terrace تمرکزی ویژه روی ارتباطات بی سیم داشته باشد؛ ولی این تلویزیون کلکسیون ای کم قیمت از حضرت های موردنیاز تیمار دارد. مشخصات متخصص تلویزیون Samsung Terrace 4K Outdoor TVجنس بدنهفلزرنگمشکیپایه❌روشنی تصویر۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل (4K)قیمت نوسازی۱۲۰ هرتز (به لطف قابلیت موشن ریت ۲۴۰)پشتیبانی از HDR✔️اتومبیل تصویرQuantum Processor 4Kزاویه ی دیدوسیعپشتیبانی از حالت فیلم✔️پشتیبانی از تصویر انطباقی✔️پشتیبانی از صدای دالبی✔️نبوغ خروجی اسپیکر۲۰ واتنوع اسپیکر۲ کانالهپشتیبانی از توان Multiroom Link✔️پشتیبانی از هدست های بلوتوثی✔️پشتیبانی از وای فای دایرکت✔️پشتیبانی از نبوغ Digital Clean View✔️پشتیبانی از حالت بازی✔️پشتیبانی از نبوغ SmartThings✔️درگاه هاسه محضر HDMI، یک درگاه USB، یک درگاه اترنت (LAN)قیمت۳٬۴۹۹ دلار بخاطر مدل ۵۵ اینچ

۴٬۹۹۹ دلار بخاطر مدل ۶۵ اینچ

۶٬۴۹۹ دلار بخاطر میزان ۷۵ اینچ

تلویزیون هوشمند 4K QLED متاخر سامسونگ از امروز برازنده تدارک است و در مقیاس های ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچ به فروش می رسد. درون حال مهیا سامسونگ میزان های ۶۵ و ۷۵ اینچ محصول را به نظام با قیمت ۴٬۹۹۹ و ۶٬۴۹۹ دلار برای پیش فروش دردسترس راحتی داده است. اکراه ای ها می گویند خرید مقیاس ۵۵ اینچ تلویزیون و البته ساندبار را بوسیله زودی آغاز خواهند کرد. مدل ۵۵ اینچ تلویزیون ۳٬۴۹۹ دلار بها دارد و ساندبار به قیافه جداگانه با قیمت ۱٬۲۰۰ دلار به ابتیاع می رسد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد تلویزیون 4K جدید سامسونگ دارید؟بیشتر بخوانید:سامسونگ ششمین خط تولید تراشه را در کره راه اندازی می کندمشخصات لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ با پردازنده اینتل فاش شدنسل جدید گلکسی واچ مدلی با جسم ای از جنس تیتانیوم خواهد داشتسامسونگ رویداد معرفی سری گلکسی نوت 20 را تنها به رخ آنلاین برگزار می کندسامسونگ نسخه ویژه گلکسی اس 20 را برای ارتش معرفی کرد
  • ۹۹/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی