یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، سیدعلی آقازاده در همایش ائمه جمعه استان مرکزی اظهار کرد: حقوق اسفند ۹۸ این افراد پرداخت شده و حقوق دو ماه مقدمه امسال نیز تو اسرع وقت صیقل می شود. بخاطر خرداد نیز مدارک اندوهناک شده است.

وی افزود: استان مرکزی با جدیت آدم و کمک مسئولان، یکی از استان های فیروز در حوزه مقابله با مصیبت کرونا بوده است.

آقازاده ادامه داد: این استان ۳۰ اسفند سال گذشته، استان دوم کشور درون مسری ویروس کرونا بود، اما رتبه استان زمان حال با هماهنگی مردم، مسئولان و روحانیون استان از نظر کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس، بیست و دوم ناحیه است.

استاندار مرکزی گفت: ۱۰۰ طرح شقه تمام با اعتباری افزون بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی تا اختتام سال ۹۹ اتمام می شود.

وی، سهم استان را درون طرح ملی مسکن ۲۲ هزار واحد دانست و افزود: با تأمین زمین مورد نیاز ساخت ۸ هزار واحد در شهرهایی قرین اراک، خمین، مهاجران، امیرکبیر، ساوه و… تا سرانجام امسال آغاز می شود که این امر از تکثیر افسارگسیخته مقدار ساختمانی جلوگیری می کند.

آقازاده با رمز ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی تقریر کرد: به منظور پیدایش یک هزار واحد مسکونی برای ایتام، تفاهم روزنامه ای با مشارکت استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان داخل سال ۹۷ منعقد شد که اکنون زمین مورد نیاز از سوی استانداری تأمین شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: ۳۵۰ میلیارد ریال از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار این طرح نیز تخصیص یافته است.
  • ۹۹/۰۳/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی