یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین پس ازآن از حضور زلاتکو کرانچار درون فوتبال ایران قدیم مناقشه های حاشیه نویسی ای درون خصوص سبک عمر این مربی کروات مطرح بوده است. موضوعی که تا اینکه باعث شد تا او داخل مقطعی هدایت آویشن ملی اشتیاق ایران را هم از دست بدهد. هرچند سالها پس ازآن دوباره قاهر به نشستن روی نیمکت امیدها شد و  البته نتایج چندان درخشانی هم با این آویشن نگرفت.

 با این حال مهرزاد خلیلیان مدیرعامل قبلی سپاهان در کتاب خاطرات خود عرشه عنوان معجزه پنجم که رمز بوسیله قهرمانی سپاهان درون لیگ سیزدهم و درون هفته پایانی دارد با ذکر خاطره ای نادیده به دلیل برکناری زلاتکو کرانچا پرداخته است.

ماجرا بوسیله زمان بعد از بازی این آویشن مقابل ملاح و همسانی مقابل این تیم در اصفهان  برمی گردد که سپاهان برخلاف نفقه هایی که متحمل شده حیات روی دور ناکامی افتاده بود: «پس از این مستوی بود که کرانچار دیگر تحمل نیاورد؛ گرچه تیم خوب بازی می کرد و این نتیجه بی قراری خراج ی بی اندازه قباحت نبود و هنوز تا خدشه نحو درازی در پیش داشتیم، اما شاید خویشتن را مسؤول دانسته، دیگر نمی توانست بردباری نرم و غیرت اش هم رخصت نمی داد تا ادامه دهد. با این همگی بخشی غصه کم آورد و قدری بی آرامی تحریکات معلول در اثر تونچی(دستیارش) بالاخره عودت شد. مسائل یدکی بود که از طریق حراست به شنوایی من می رسید و کرانچار برخی از قول و قرارهایش با من را بهم زد. شرایط بوسیله قدری تند رقم خورد که فرصت کوچک ترین کیاست با آقای سبحانی را از ما گرفت.

گرچه اعضای هیأت مدیره و شخص آقای نیکفر در جریان کلیات بودند، اما ابتلاء ها و حجم انواع کارهای اداری در فولاد چنان وقتش را پُر می کرد که مجبور بودم مطالب را تلفنی نقل مکان کرده و او را در مسئله موضوعات قرار دهم. از رویت شخصیتی نیز کسی نبودم که برای آب اشامیدن هم کسب بلوغ نماید، چه بسا در این صورت نمی استعداد باشگاهی به حساسیت سپاهان را راه اندازی کرد. با توجه بوسیله این شرایط ما فورا دست به فرمان شدیم و از طریق رسول خوروش، به حسین فرکی پیغام دادیم. تو ذات حال، نمی خواستیم کوچک ترین بهانه ای به مشت کرانچار و تونچی بدهیم. یکی، دو روز بعد سرزده به مسابقه رفتم. تو چمن از دور بوی نامطبوع سریع العمل نوشیدنی بوسیله مشامم رسید که حتی خلعتبری هم وافر آهسته چیزی گفت. اینجا دیگر پایان نحو حیات(هذا فِراقُ بِینی و بِینِهُ)»

کرانچار بعد از این عارضه از تربیت سپاهان برکنار شد و  چند سال پس ازآن به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد.
  • ۹۹/۰۳/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی