یک روز در میان نامه فراهان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری مهر ایرج حریرچی با حضور در حصه خبری ۲۱ شنبه شب گفت: در اول با اشاره بوسیله فرمایشات امروز مقام معظم رهبری که با تیزبینی و دقت مسائل تک دیدن و پیش بینی ستاد را تذکر و به دستورالعمل کشوری برای مراعات قوای سه گانه و سایر ارکان زیبایی پافشاری داشتند.

حریرچی گفت: میزان فوتی های ما حداکثر ۱۵۸ نفر بوده که در حال حاضر به ۱۳۲ جسم رسیده که این اعلام خطر شدید است.

وی افزایش کرد: بخشی از این تعداد مربوط به استان هایی که ابتلاء نداشتیم و اکنون به مبتلایان اضافه شدند و مقدر شدن دیگر آن بدلیل ملاحظات اقتصادی مقاوم و رعایت معیشت انسان بسان تمام کشورهای جهان بازگشایی ها انجام شده اما متأسفانه معمولی پنداری از طرف بعضی از مسئولان و مردم بوسیله بود آمده است.

درصد ابتلای شما به کرونا چقدر است؟

حریرچی گفت: درحال مجهز و تو این هوای شرجی سواحل سیرت مملو از پری است.

وی اضافه کرد: انسان تو هنگام در رو از خانه از ماسک استفاده کنند و از مسئولین داخل انباره قضائیه، مجریه و مجتمع در غبطه کرد داخل این سطر سرمشق باشند.

کمک بی مو وزیر بهداشت گفت: مهمترین امر بوسیله معروف، کردار مدنی و آماج نودوستی مصرف از ماسک برای خودمان و اغوا دیگران به استعمال از ماسک است.

حریرچی درباره کسانی که قبلاً به این ویروس مشغول شده اند و احتمالاً امن کامل بی پرده نکردند گفت: افرادی که مبتلا می شوند و بی علامت یا کم نشان هستند مفرط سریع آنتی بادی موجود در بدن آنها پایین می اید و آنهایی که علامت دارند در چند ماه آنتی بادی در بدن آنها پایین می آید.

وی با ذکر قطعی به مبتلایان افزود: هیچ سند علمی وجود ندارد که امان دائم برایشان به وجود می آید و حتماً باید مشابه سایرین رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از قبیل ماسک و بور گذاری فیزیکی را داشته باشند و مطمئن نباشد که ابتلای مجدد پیدا نخواهند کرد بلکه مقدور است داخل معرض ابتلاء باشند و یا امن که در بدن آنها حاصل شده چند هفته و یا چند ماه باشد.

حریرچی گفت: ستاد ملی کرونا با توجه بوسیله وضعیتی که استان ها دارند به آنها اختیار داده شد تا براساس شدت بیماری با هماهنگی وزارت قلمرو و وزارت بهداشت تعطیلی ها و انفراد ها را اعمال کنند.

وی تو پایان تکثیر کرد: تو روزهای آینده شاهد تصمیمات مکرری خواهیم وجود که ودیعه بوسیله طرز شهرستان ها و استان ها غرض گیری خواهد شد.
  • ۹۹/۰۴/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی