یک روز در میان نامه فراهان

دیجی رخت به عنوان ارشد ترین فروشگاه اینترنتی کشور عصر امروز با برگزاری مراسمی، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را منتشر می درنگ. این رویداد بصورت آنلاین از زمانه ۱۶:۰۰ امروز آغاز خواهد شد. براساس اطلاعاتی که این فروشگاه ارائه کرده، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ دیجی کالا شامل مواردی همانند رفتار کاربران، مارکت پلیس و نیز شرایط برندها و محصولات در قبال ضربان وجو و خرید کاربران درون این فروشگاه اینترنتی است. 

پخش زنده رویداد

این اولین باری نیست که دیجی کالا اقدام به انتشار گزارش عملکرد خویشتن می کند؛ پیش از این نیز این فروشگاه آنلاین با برگزاری مراسمی در آذرماه سال گذشته اقدام به پاشیدن عملکرد ۶ ماهه ی فاتحه سال ۹۸ کرده بود. باید دید که دیجی کالا در طول ۱۲ ماه سال گذشته چه عملکردی را از خود بوسیله جای گذاشته است. نگاه به عملکرد یک ساله ی دیجی کالا از آنجا مهم است که این مشارکت با شیوع کرونا با چالش های متعددی رو بوسیله رو شد، هرچند شیوع کرونا باعث شد تا استقبال از فروش اینترنتی تاحدودی باعث افزایش حساب مشتریانی شود که به فروش آنلاین روی آورده اند. 

یکی از موضوعاتی که ارائه ی گزارش دیجی کالا را بسیار ازپیش جذاب تر کرده، انتشار اخبار در ارتباط با ادخال این همکاری به میدان بورس است. در روزهایی که تنور بورس در کشور داغ شده و بسیاری از مردم عادی نیز برای فرار از تورم، سرمایه های خود را بوسیله سمت بورس روانه کرده اند، خبر ورود دیجی کالا که یکی از فیروز ترین استارتاپ های سرزمین بوده و با ایجاد چندین هزار فرصت شغلی به تصرف وکاری موفق دگرگونی شده، متجاوز جذاب خواهد بوپ، از این رو باید دیدن که دیجی کالا تو گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خود چه اطلاعاتی را عرضه می نرم. 

رویت شما درون رابطه با عملکرد دیجی کالا طی سال گذشته چیست؟بیشتر بخوانید:از سیل تا کرونا: نگاهی به الگوی خرید کاربران دیجی کالا داخل سال ۱۳۹۸همه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۳۰ تیر ۹۹]امکان ارسال یمین کالا از فروشنده برای مشتری در دیجی متاع فعال شدمجلس با تشکیل مجتمع ویژه فضای مجازی لگن کردفروشگاه های اینترنتی ملزم به درج شناسه لوازم شدند
  • ۹۹/۰۴/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی