یک روز در میان نامه فراهان

مینگ چی کو، تحلیلگر مورداعتماد محصولات اپل، به تازگی یادداشتی متاخر منتشر کرده است تا آخرین وضعیت آیفون های امسال را شرح دهد. آن طور که مینگ چی کو می نویسد در ثانیه آزمایش دوربین آیفون ۱۲ (Apple iPhone 12)، اپل متوجه مشکلی در کیفیت لنز شده است؛ البته این مشکل مختص به یکی از تأمین کنندگان اپل است و بوسیله نعوظ اشتراکی مشاهده نشده. بر بنیان ادعای مینگ چی کو، اپل فهمیده پوشش قرارگرفته شده روی لنز فوق فراخ آیفون ۱۲ ترک خورده است. اپل این مشکل را در سیلان ادا آزمایشی ویژه در دما و لطافت بالا مسبوق شده است. آزمایش موردبحث تلاش می نرم وضعیت آب و فلکی را در مناطق گرم سیری مثل سازی بطی ء تا آیفون ها در این مناطق با مشکل مواجه نشوند. 

مینگ چی کو در بخشی از گزارش خود می نویسد مشکل موردبحث، مربوط به لنز میزان های معمولی خانواده ی آیفون ۱۲ یعنی استاندارد عادی با صفحه عرضه ۵٫۴ اینچ و آیفون ۱۲ مکس با ورقه نمایش ۶٫۱ اینچ بوده ؛ این لنزها همگی توسط مشارکت یوجینگوانگ ساخته شده اند. فعلا نمی دانیم که اپل می تواند داخل فاصله ی سرمد باقی مانده تا معرفی و عرضه ی گوشی ها دشوار لنز آیفون ۱۲ را رفع بطی ء یا خیر.

خبر خوب این است که مقابل گفته ی مینگ چی کو، شاق یادشده نمی تواند تاریخ عرضه ی تعیین شده برای آیفون ۱۲ را بوسیله تأخیر بیاندازد. گزارش جدید می گوید لنزهایی که توسط دیگر تأمین کننده ی اپل یعنی لارگن نقشه کشی شده اند، آزمایش شبیه ساز مناطق گرم سیری را با توفیق پشت شیوه گذاشته اند و اپل می تواند میزان تولید این لنزها را بوسیله منظور تکرار هبوط لنزهای یوجینگوانگ تکثیر دهد. اپل هنگام گستردن گزارش مالی جدید خود اعلام کرد گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ با چند هفته تآخیر به میدان عرضه می شوند.

قطعا اپل از بروز مشکل در لنز آیفون ۱۲ رضایت ندارد، اما می توان از زاویه ای دیگر هم به موضوع نگاه کرد. کو پارسا است یوجینگوانگ برای جلب خرسند اپل، مجبور می شود تخفیف بسیار عطا برای لنزهایش ارائه دهد تا اپل آن ها را با نرخ پایین نمدار از آنچه داخل قرارداد ذکر شده، بخرد؛ بدین ترتیب درنهایت خرج ی تولید آیفون پایین می آید. گفته می شود اپل به نعوظ معمول بخاطر هر لنز ۲ تا ۲٫۲۰ دلار صیقل می کند؛ کو می گوید احتمال دارد یوجینگوانگ مجبور شود قیمت لنزهایش را تا ۱٫۵ دلار پایین بیاورد.

گزارش جدید مینگ چی کو همچنین می گوید احتمالا فراغت است استاندارد های معمولی آیفون ۱۲ پیش از مدل های پرو ارائه شوند. این درحالی است که شایعه ای جدید ازسوی دیجی تایمز مطالبه می بطی ء سری فاتحه گوشی های خانواده ی آیفون ۱۲ دربرگیرنده آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو هستند و در سری دوم آیفون ۱۲ عادی با آیفون ۱۲ پرو مکس نمایش می شوند. مینگ چی کو درون اندکی دیگر از یادداشت خود می نویسد فرآیند تولید آیفون ۵٫۴ اینچی و آیفون ۶٫۱ اینچی دو دوربینه بوسیله صورت همزمان درحال پیگیری است. به دلیل همین موضوع است که مینگ چی کو ادعا می یواش دو گوشی موردبحث زودتر نمایش می شوند. کو منبعی شایان اعتمادتر است و ادعایی که مطرح کرده، بیشتر با منطق ستم درمی آید. 

هرچه زمان بیشتری بگذرد، قطعا مفروضات متنوع تری درباره ی گوشی های قوم ی آیفون ۱۲ در دسترس صبر خواهد گرفت؛ زیرا با گذر زمان، سیلان آزمایش مدل نهایی محصولات آغاز می شود. مدتی پیش گواه افشای تصویری از پنل آیفون ۵٫۴ اینچ بودیم که نشان می داد ابعاد ترک خوردگی بالای صفحه نمایش قرار محو تغییر پیدا کند.مقاله های مرتبط:اپل خانواده آیفون 12 را در دو مرحله بوسیله بازار ارائه می کندآیفون 12 اپل احتمالا دارای سیستم فوکوس خودکار بهبودیافته خواهد بود

افشاگران از ماه ها پیش مشت بوسیله کار شده اند تا اطلاعات گوشی های جدید اپل را در دسترس کاربران قرار دهند. آن طور که یقین ها می گویند، اپل داخل پی شناساندن چهار گوشی جدید است. رویداد معرفی آیفون های متاخر احتمالا برای ۱۸ شهریور گلچین شده، گرچه اپل هنوز به صورت رسمی چیزی در این باره اعلام نکرده است.

آیفون ۱۲ ضمن داشتن صفحه نمایش ۵٫۴ اینچ راحتی است به دوربین دوگانه مجهز شود. در ابتدا شایعه ها می گفتند صفحه عرضه این آیفون از جنس OLED است و توسط BOE مخلوق می شود؛ با این حال ظاهرا نمایشگرهای BOE از آزمایش های کیفی سنجی اپل سربلند بیرون نیامده اند، بنابراین احتمال تجهیز آیفون ۱۲ به ورق عرضه LCD وجود دارد. آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو صفحه عرضه ۶٫۱ اینچ خواهند داشت و تفاوت اصلی بین آن ها به پنل پشتی برمی گردد، جایی که مدل مکس دو دوربین دارد اما مدل پرو از سه دوربین به همراه اسکنر فراشکافت لایدار مصرف می کند. آیفون ۱۲ پرو مکس نیز دارای دوربین مانند آیفون ۱۲ است، اما از صفحه ارائه ۶٫۷ اینچ یکروز خواهد گرفت. اعضای قوم ی آیفون ۱۲ با تراشه ی A14 عرضه خواهند شد.بیشتر بخوانید:سری میت 40 آخرین درفش داران هواوی با تراش کرین خواهند بودشیائومی می 10 اولترا در دو مدل با پنل های پشتی شفاف و سرامیکی عرضه می شودتصویر رندرشده جدیدی از سرفیس دوئو منتشر شدشیائومی می 10 پرو پلاس با نام شیائومی می 10 اولترا معرفی خواهد شدگوگل کار روی پیکسل 5a و پیکسل تاشدنی را آغاز کرده است
  • ۹۹/۰۵/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی