یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حاکم انتظامی شهربابک گفت: در اثر اطلاع دادن اختلاس شبانه طلا و جواهر و مقادیری ارز از یک منزل درون شهرستان انار به دست سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو، موضوع بوسیله صورت خاص داخل رخصت فقره پلیس این شهرستان و نیز چند شهرستان همجوار صبر گرفت.

سرهنگ محسن صیفوری افزود: در این مناسبت کاربران مرکز مانیتورینگ مرکز استان، تردد خودروی مورد نظر را درون محور شهربابک بوسیله انار گزارش دادند که بدون فوت وقت، ماموران یگان امداد شهرستان شهربابک با اجرای طرح مهار و عزا زنی نامحسوس داخل این محور، خودروی تک رویت را شناسایی و طی عملیاتی راکد کردند.

سرهنگ صیفوری با اشاره بوسیله دستگیری راننده این خودرو، تصریح کرد: از این خودرو طلا و جواهرات ربایش شده بوسیله همراه مقادیری دلار به نرخ حدود چهار میلیارد ریال کشف و بی تا طرار که اهل استان دیگری بود، تحویل مقامات قضایی شد.

درون کنار طرح ها و تدابیر پیشگیرانه پلیس از مردم می خواهیم، دارایی ارزشمند خود را به جعبه امانات بانک ها بسپارند و برای افزایش ضریب ایمنی، اماکن شخصی خود را بوسیله تجهیزات پناه از جمله سامانه مها مجهز کنند.
  • ۹۹/۰۵/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی