یک روز در میان نامه فراهان

هواوی ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی خود از هدفون توگوشی تمام بی سیم فری بادز پرو (Huawei FreeBuds Pro) پرده برداری کرد که داخل روزهای اخیر به دفعات در اعلام از آن مصاحبت شده بود. هواوی می گوید فری بادز پرو درمقایسه با سلاله های سابق هدفون های توگوشی تمام بی سیم شرکت، فرایند حذف نویز فضا را بهتر اجرا می دهد و بوسیله یکی از نبوغ های برتر هدفون ایرپادز پرو اپل حاضر است. 



سال گذشته، هواوی هدفون توگوشی فری بادز ۳ را رونمایی کرد که میزان شباهت هایش بوسیله تبار مبدا ایرپادز اپل باعث تعجبمان شد. هواوی فری بادز پرو درمقایسه با فری بادز ۳ تفاوت های محسوسی ازلحاظ ظاهری به خود دیده است و تن ای با گوشه های تیز دارد و داخل بخش خارجی اش لوگو بزرگ هواوی به چشم می خورد. این شرکت چینی به وضوح هدفون فری بادز پرو را بخاطر هم چشمی مستقیم با ایرپادز پرو اپل معرفی کردن کرده است.

هواوی سرود دارد هدفون متاخر خویشتن را با سَری های کوچک و متوسط و ارشد عرضه کند تا کاربران سپرده به شکل شنوایی خود، نیکوترین سَری را انتخاب کنند. هواوی می گوید اپلیکیشنی را به همراه فری بادز پرو منتشر می کند که می تواند بوسیله شما بگوید کدام یک از سَری ها مخصوص گوشتان است. 

تو بخش دل هدفون جدید هواوی، حسگری وجود دارد که به شما امکان می دهد پخش موسیقی یا شدت صدای آن را کنترل کنید. همان طورکه می شد انتظار داشت، با ضربه زدن روی هدفون موسیقی پخش یا متوقف می شود و با سوایپ کردن روی بخش بیرونی آن، می توان شدت صدا را کنترل کرد. همچنین، اگر با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، ANC فعال می شود. چنانچه دوبار با دو انگشت روی هدفون ضربه بزنید، وارد حالتی می شوید که اجازه ی دخول صدای فضا را به شنوایی می دهد. 

هواوی می گوید نبوغ ANC فری بادز پرو می تواند صداهای ۴۰ دسی بل محیط را حذف یواش. این تو حالی است که فری بادز ۳ حداکثر صداهای ۱۵ دسی بلی را حذف می کرد. داخل این هدفون، توگوشی از خراش ی کرین A1 هواوی استفاده می شود.



فری بادز پرو به سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) مجهز است. هواوی می گوید هدفون جدیدش ابتدایی هدفونی است که به رخ پویا شدت قابلیت حذف نویز را تنظیم می درنگ. همچنین، این هدفون حالت های خاص ای برای محکمی صدای خارجی دارد. در هدفون تمام بی سیم هواوی، از درایور ۱۱ میلی متری استعمال شده است و برابر گفته ی هواوی، فری بادز پرو می تواند بوسیله همراه کیس شارژ، مجموعا ۳۰ زمانه موسیقی پخش کند.

هریک از هدفون ها هنگام فعال بودن توان حذف نویز فعال، تا چهار و نیم ساعت شارژدهی می کنند. درصورت غیرفعال کردن ANC، شارژدهی بوسیله تقریبا هفت زمانه می رسد. فرایند شارژ کامل کیس یک ساعت کشش می کشد و بخاطر شارژ کامل هدفون، باید آن را بوسیله مدت ۴۰ دقیقه درون کیس صبر دهید. هواوی فری بادز پرو از اکتبر ۲۰۲۰ (مهربانی و آبان ۱۳۹۹) با نرخ ۱۹۹ یورو (۲۳۶ دلار) برای پیش معامله دردسترس استراحت می گیرد. بیشتر بخوانید:شایسته کردن هوشمند واچ GT 2 Pro و واچ فیت هواوی معرفی کردن شدندهواوی دو لپ تاپ متاخر سری میت بوک را با آخرین پردازنده های اینتل و AMD رونمایی کردرابط کاربری EMUI 11 هواوی برپایه اندروید 10 معرفی شدهواوی Harmony OS 2.0 را برای گوشی های هوشمند و دستگاه های دیگر معرفی کردسامسونگ و ال جی بیع نمایشگر به هواوی را متوقف می کنند؟
  • ۹۹/۰۶/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی