یک روز در میان نامه فراهان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ تهران با اخبار این خبر، اظهار داشت: این موزه با استفاده از QR کد هوشمندسازی می شود و درون چهار حوزه ورزشی، هنری، مدنی و سیاسی، مفاخر منطقه ۱۶ تهران که دارای تاثیرگذاری ملی بوده اند، شناساندن می شوند.

شهردار منطقه ۱۶ تهران ادامه انصاف: این منطقه ۴۵۰ ورزشکار ملی دارد که ۴۰ نفر از آن ها دارای قهرمانی های جهانی هستند. درون حوزه فرهنگ و هنر نیز برخی از هنرپیشه ها و بزرگان سینمای ایران متعلق به برزن های این منطقه تهران هستند که با راه اندازی موزه، آثار هنری و چگونگی سیر تکاملی آن ها به مخاطبین نمایش خواهد شد.

وی داخل خصوص چهره های سیاسی این منطقه، خاطرنشان کرد: سپهبد شهید حسن آبشناسان، سردار شاطری و برخی مقاومات فعلی کشوری و قبلی سرزمین از چهره های سیاسی منطقه ۱۶ هستند که تو این موزه سوابق کارگر آنها و نحوه زندگی آن ها معرفی می شود.

دلیری مدیر روابط اشتراکی منطقه ۱۶ تهران نیز داخل این باره پیش روی داشت: مفاخری که در قید وجود هستند، گفته اند بوسیله رسوم یادبود یکی از هدایای خاص خود را که در مناصب مختلف اعم از ورزشی یا هنری دریافت کرده اند، تقدیم این ارسی خواهند کرد.

این کفش ۲۵۰ مترمربع زیر بنا دارد و دارای گالری هنری است. عملیات عمرانی این پروژه بوسیله عاقبت رسا و حالا وارد مرحله نصب تجهیزاتی شبیه قفسه ها و ... است و تا دو ماه آینده با راحتی دادن هدایایی که از طرف مفاخر منطقه شهود می شود، این کفش رسما باز کردن خواهد شد.

اولین کفش محلی تهران درون خیابان کوچک نازی آباد، خیابان شیرمحمدی، چرک بوستان سردار جنگل، کوچه ملکی باز کردن می شود.
  • ۹۹/۰۶/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی