یک روز در میان نامه فراهان

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، داخل کود یک شانزدهم  جام اتحادیه برایتون در خارج از مسکن میهمان برستون بود. در این دیدار باردیگر علیرضا جهانبخش از اول در ترکیب اصلی قرارداشت و موفق شد در دقیقه ۵۷ روی بزرگداشت برناردوبا شلیکی ملیح دروازه حریف را بازکند. مک الیستر تو دقیقه۷۵ تراب دوم این دیدار را داخل دروازه هماورد جای عدل تا صعود برایتون به دور بعدی منحصر به فرد شود.

برایتون درون رقابت های هفته سومین لیگ برتر باید به مصاف آویشن قدرتمند منچستر یونایتد برود. با توجه به دخشش جهانبخش داخل هفته های اخیر پرت به نظر می رسد او در این ملاقات  درون خیساندن اصلی راحتی نگیرد. در مهمترین بازی امشب لستر درخانه با دوگل مغلوب آرسنال شد. کریستیان فوکسمدافع برستون در دقیقه ۵۷ بوسیله غلط مروارید آویشن خودی را گشود. انکتیا در دقیقه ۹۰ نتیجه را دوبرصفر شود.

درون سایر بازی ها چلسی با ۶ گل از سد بارنزلی گذر کرد. نیوکاسل در خارج از مسکن با ۷ گل برابر مور کم به برتری رسید و اورتون نیز درون بازدید با فلیت وود تاون پنج بر دو بوسیله چیرگی رسید.
  • ۹۹/۰۷/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی