یک روز در میان نامه فراهان

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه گانه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقلی داخل برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با رویت اپلیکیشنی به وجد بیایید و مشیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ ولی ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. داخل این مواقع معمولا یا ظرف کاربرد از آن را می زنیم یا به عقب نسخه بلدرچین شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم شعر های خاص خودش را دارد و تا اینکه می تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد درنگ.مقاله های مرتبطرفع بغرنج گوگل پلی داخل ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و اضافه به فهرست اپ های خود، در آینده هم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، ترقی دهندگان برای افزودن تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را بوسیله مجانی ارائه می کنند؛ بنابراین، وعظ ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک وعده دانلود کنید تا بوسیله فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استعمال کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن Digital Dashboard GPS Pro



با معاون این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند بود میزان سرعت، مسافت، مدت زمان، موقعیت مکانی؛ نیز زمان آغاز و خاتمه سفر را ارزیابی کنند. علاوه براین، برنامه ی پیش روی شما امکان محاسبه ی سرعت متوسط و حداکثر سرعت را همچنین دارد. فرقی نمی بطی ء که با چه دستگاه ی نقلیه ای لول می کنید، این اپلیکیشن قادر بوسیله اندازه گیری سرعت حرکت خواهد وجود و سرعت را می تواند داخل واحدهای مختلف از مایل برساعت گرفته تا گره و کیلومتر برساعت نشان دهد. این اپلیکیشن همچنین، امکان ذخیره ی معلومات مسیر را برای کاربر فراهم می نرم تا داخل آینده به معلومات آن دسترسی داشته باشد. 

بازی Word Search Fun – PRO



یک بازی فکری که در آن باید از سطر نامرتب لغت ها را کشف کنید. این ورزش به خصوص برای تقویت دایره ی اسم خاص می تواند مفید باشد، از طرف بیش از ۱۵۰ هزار کلمه ی انگلیسی را داخل خویشتن جای داده است و کاربران می توانند درون چهار حالت مختلف بازی را اجرا کنند.

مجموعه آیکون Cuticon Squircle



مجموعه آیکون ها ازجمله ابزاری هستند که امکان شخصی سازی گوشی های اندروید را مهیا می کنند و کاربر می تواند با نصب آن ها از هزاران آیکون مختلف بهره مند شود. در این کلکسیون آیکون بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع به همراه بیشتر از ۳۶ عکس حاضر شده است. آیکون های این مجموعه با دقت فراوانی و با کمیت ی ۱۹۲×۱۹۲ نقشه کشی شده اند. همچنین کاربران می توانند درصورت نیاز، آیکون اختصاصی التماس کنند تا در به روزرسانی های آتی قرار بگیرد. بخاطر مصرف از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مشابه Nova Launcher.

اپلیکیشن Best U



یک اپلیکیشن انگیزشی که سزاوار سرزنش برنامه ریزی است و کاربر می استعداد جلوه گر کند که در چه زمان هایی بخاطر او جملات مثبت و انگیزشی نمایش دهد. البته زبان پروگرام انگلیسی است و برای کاربرد از آن باید با اصطلاح آشنایی داشته باشید.

اپلیکیشن Pollo Private Browser



این اپلیکیشن همان نعوظ که از عنوانش می توان احتمال زد، یک مرورگر برای وبگردی به صورت ناشناس در اینترنت است که علاوه بر ناشناس بودن، موقت سپس از خروج کاربر از اپلیکیشن، کامل اطلاعات مربوط به جست وجو، پیگیری و موقعیت مکانی کاربر را حذف می نرم و هیچ داده ای از کاربران ذخیره نخواهد کرد. این داده ها محتوی تاریخچه، کوکی ها و ایستگاه ها می شوند که به طور معمول توسط سایر مرورگرها ذخیره می شوند. این مرورگر همچنین، از پخش ویدئوی آنلاین پشتیبانی می کند. از سایر ویژگی های آن می نبوغ به سرعت بالا، ظرفیت کم و… اشاره کرد. یکی از نکات مهم این پروگرام توان AdBlock آن است که از تبلیغات جلوگیری می درنگ و باعث خواهد شد با سرعت بیشتری به وبگردی بپردازید.

اپلیکیشن Equalizer FX Pro



این اپلیکیشن، ابزار لازم برای تقویت و ایجاد تغییرات در صدای خروجی گوشی را برای کاربر مجهز می کند. رادیکال ترین ویژگی این اکولایزر، محکمی ظرفیت صدا و بیس موسیقی است که درنهایت منجر به افزایش چونی صدای خروجی خواهد شد. این برنامه با هر اپلیکیشن پخش موسیقی سازگاری دارد و می توانید تغییرات مدنظر خود را روی هر مدیاپلیری اعمال کنید. تغییرات تو این برنامه در دو حالت خودکار و دستی دراختیار کاربر قرار می گیرند. تو بخش خودکار، حالت های از پیش تنظیم شده صبر دارند تا کاربر از بین آن ها انتخاب کند و در حالت دستی نیز می نبوغ کامل تنظیمات را دگرگونی داد.

اپلیکیشن Clean Equalizer
  • ۹۹/۰۷/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی