یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل محمدی امشب درون جمع خبرنگاران گفت: از آقایان کلانی و خوردبین و نبی ممنونم که به فرودگاه آمدند و شرمنده کردند ما را و متعدد لطف کردند و از آنها ممنون هستم و واقعا غافلگیر شدم.

سرمربی پرسپولیس تو تک فینالیست شدن تیمش گفت: توانستیم بوسیله عنوان آویشن ابتدا صعود کنیم و بازی های سختی را دنبال سر گذاشتیم و خدا را سپاس بی اندازه تلاش کردیم تا  از وهله گروهی بوسیله عنوان تیم مطلع صعود کردیم .یحیی بازیکنان غیرت، همت و شرف و آبرو گذاشتند و در مراحل بعدی هم با تیم های قدرتمندی مثل السد، بازی کردیم که غول آسیا بودند.

سرمربی پرسپولیس تو تک بینوایی آل کثیر گفت: عیسی گل ها مهمی  را به میوه برساند ولی با محرومیتش شوک به تیم متوجه شد.با این حال بازیکنان خیلی خوب واکنش مدال دادند و عملکرد خوبی هم در ورزش با النصر داشتند.

وی در مورد  اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا افسون شده گفت:  طلسم نیست می شود می توانیم هر کارگر را انجام دهیم تا  ان شالله قهرمان شویم.
  • ۹۹/۰۷/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی