یک روز در میان نامه فراهان

یکی از شورایاران خیابان کوچک بهمنیار با اقرار این موضوع می گوید: «رفت و آمد بسیار بیش معتادان بوسیله خصوص درون ساعات پایانی روز تو اینجا کنف شهروندان به خصوص جوانانی که در مجموعه ورزشی نزدیک این مرکز تردد دارند را به کار بزرگ انداخته است. قرارگرفتن چنین مکانی داخل بافت مسکونی محله بهمنیار بوسیله نظر جالب ازاله. التماس انتقال این کمپ به جایی دیگر و رفع این معضل را بارها پیگیری کرده ایم، اما نتیجه ای نداشته و نیازمند رسیدگی مسئولان موسسه بهزیستی است.» 
«نقی ویزان» به موضوع دیگری که مربوط به محله شهرک وصال است، اشاره کرده و می گوید: «تخمین زده شده که از سال ۱۳۹۵ تاکنون نزدیک به هزاره و ۲۰۰ واحد مسکونی در این شهرک ساخته شده و حدود ۶ هزار نفر به انباشتگی محله بهمنیار اضافه شده است. با وجود افزودن جمعیت، متأسفانه سرانه های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، آموزشی و... متناسب با نیاز شهروندان رشد نکرده و کمبود این سرانه ها به شدت در محله احساس می شود.»
  • ۹۹/۰۷/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی