یک روز در میان نامه فراهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سایت خبری وابسته بوسیله نوبت مستعفی یمن (قرص در عربستان سعودی) «سبأ»، شامگاه امروز (دوشنبه)، گزارش رحم که اقبال «عبد ربه منصور هادی» نامه ای میوه ایران به سازمان ملل ارسال کرده است.

در این نامه مطالبه شده است که ایران یکی از افراد خود را بوسیله صورت قاچاقی بوسیله یمن ارسال کرده است و او را به عنوان سفیر تو دولت صنعاء تعیین کرده است.

داخل ادامه این گزارش ادعا شده است که این اقدام صریحا با حقوق بین الملل و قطعنامه های شورای امنیت موسسه ملل متحد از جمله قطعنامه شماره «۲۲۱۶» مخالفت می کند.

این ادعا درون حالی مطرح می شود که پیشتر، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که «حسن ایرلو» رسول تام الاختیار و فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در یمن متوجه صنعاء شده و بزودی رونوشت استوارنامه خود را به آقای «هشام احترام» وزیر خارجه اقبال استخلاص ملی و استوارنامه خود را بوسیله آقای «مهدی مشاط» مهتر شورای ممتاز سیاسی یمن تقدیم خواهد کرد
  • ۹۹/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی